Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Kennedy Bakircioglü
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kennedy Bakircioglü
Maker: 343Bekeken: 18467
Status: InactiefBerichten: 273
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:26
Citaat:
Net toen ik begon te klagen dat hij mocht blijven krijg ik info: hij is op weg naar Enschede.

Toe maar, dat zou een leuke bijkomstigheid zijn als hij weggaat.

Het was de moeite waard om te proberen voor dat geld (1.5 miljoen?); mislukt , tijd voor een ander!
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:28
Tsja, ik zie liever jongens als Rommedahl, Luque en Leonardo vertrekken, maar ben er ook niet rouwig om als Kennedy gaat. We moeten toch ergens beginnen met de schoonmaak. Wellicht dat hij in een ruil betrokken kan worden.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:30
Ik verwacht toch wel dat we dan 2 miljoen overhouden, en wellicht kunnen we dan proberen Martina de kans te geven. Een andere speler schiet me op dit moment niet in mijn hoofd die evt opvolger zou kunnen zijn, wellicht Roy Beerens, maar Heerenveen is niet gek en dat word dubbel afrekenen. Kunnen we hem niet ruilen met Eljerio Elia?
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:31
Ik denk niet dat Twente gek is. :mrgreen:
Maar neem het niet te serieus, het is maar van horen en zeggen. Maar diegene klonk overtuigt.
El Chícharito

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:32
Ik denk het ook niet, die zullen hem voor niet meer dan 1 willen halen.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:33
En al helemaal niet ruilen met Elia. FF afwachten, ik ben benieuwd.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:36
Ik vind hem echt een drama voetballer. Ten eerste hij heeft totaal geen Ajax uitstraling. Ten Tweede vind ik dat hij mentaal niks voorsteld, slapjanus. Ten derde vind ik het niet leuk om naar zo'n voetballer te kijken, omdat hij nooit is een leuke actie in huis heeft en omdat hij zo langzaam is. Ik persoonlijk heb dan liever Rommedahl, die is tenminste onvoorspelbaar.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:42
Rommedahl kan geeneens een fatsoenlijk bal voorgeven, mag van mij dus ook zijn koffers pakken. Is een mindere uitvoering van Ikedia.
El Chícharito

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:42
Ik vind Rennis nuttige speler en wil hem er liever bijhebben dan Kennedy, maargoed.
Nr.10

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:45
Citaat:
Rommedahl kan geeneens een fatsoenlijk bal voorgeven, mag van mij dus ook zijn koffers pakken. Is een mindere uitvoering van Ikedia.

Rommedahl is tenminste moeilijk te dekken en kan snel rennen, of in de counter is hij wel handig. Kennedy is gewoon ZO voorspelbaar, en ik vind z'n traptechniek niet goed genoeg om dat te compenseren. Hij kan niet eens een corner goed voor doel leggen.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:47
Jij houdt dus van countervoetballers? Spelers die alles doen op snelheid, niet op techniek en creativiteit.. Kennedy is allerminst mijn gedroomde speler, maar ik zie hem nog liever dan Rommedahl.
Nr.10

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:50
Citaat:
Jij houdt dus van countervoetballers? Spelers die alles doen op snelheid, niet op techniek en creativiteit.. Kennedy is allerminst mijn gedroomde speler, maar ik zie hem nog liever dan Rommedahl.

Ik ben ook niet de grootste fan van Rommedahl hoor, dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik haat countervoetbal zelfs tot in het diepste van mijn hart. Maar ik vind Kennedy de grootste slapjanus die Ajax nu kent. En Rommedahl heeft voor mij nog zijn functionaliteit in een bepaalde rol. Hij kan bijvoorbeeld heel nuttig zijn als Suarez op rechts en zijn mandekker dood op zijn, of als zijn mandekker gewoon heel erg langzaam is dat hij er nog op snelheid overheen gaat. Of Europees in de counter.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:56
Citaat:

Ik ben ook niet de grootste fan van Rommedahl hoor, dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik haat countervoetbal zelfs tot in het diepste van mijn hart. Maar ik vind Kennedy de grootste slapjanus die Ajax nu kent. En Rommedahl heeft voor mij nog zijn functionaliteit in een bepaalde rol. Hij kan bijvoorbeeld heel nuttig zijn als Suarez op rechts en zijn mandekker dood op zijn, of als zijn mandekker gewoon heel erg langzaam is dat hij er nog op snelheid overheen gaat. Of Europees in de counter.

Jij houdt wel van dat type voetballers die kunnen drijven met de bal, tenminste dat gevoel heb ik. En verder kan ik jouw uitleg wel begrijpen, want Kennedy heeft niks laten zien. Maar hij heeft voetbaltechnisch veel meer vermogen.
Nr.10

Geplaatst: Do 10 jul 2008 19:02
Aan techniek alleen kom je als vleugelspits te kort in mijn ogen. Maar mijn favoriete voetballers zijn: Modric, Kaka, Affeley, Aisatti, Pirlo en de speler die ik dan haat zijn Materazzi en Inzaghi. Van welk soort voetballer houd ik dan?
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 10 jul 2008 19:10
Citaat:
Aan techniek alleen kom je als vleugelspits te kort in mijn ogen.Maar mijn favoriete voetballers zijn: Modric, Kaka, Affeley(ALLEEN ALS VOETBALLER!!!), Aisatti, Pirlo en de speler die ik het meest haat zijn Materazzi en Inzaghi. Van welk soort voetballer houd ik dan?

Spelers die zichzelf leuk verkopen, die prettig zijn om naar te kijken.
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 11:53
Kennedy verdient een 2e kans. In het begin toen hij bij Ajax kwam, was hij sterk bezig. Naar z'n blessure is hij het spoor volledig bijster geraakt. Als ik kijk naar de Kennedy bij Twente destijds, en van het begin van vorig seizoen dat verdient hij op basis daarvan een 2e kans. Ben altijd al wel lichtelijk gecharmeerd van deze speler en kan het niet verleerd zijn. Vertrouwens is daar een belangrijk woord voor.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 12:46
Citaat:
Kennedy verdient een 2e kans. In het begin toen hij bij Ajax kwam, was hij sterk bezig. Naar z'n blessure is hij het spoor volledig bijster geraakt. Als ik kijk naar de Kennedy bij Twente destijds, en van het begin van vorig seizoen dat verdient hij op basis daarvan een 2e kans. Ben altijd al wel lichtelijk gecharmeerd van deze speler en kan het niet verleerd zijn. Vertrouwens is daar een belangrijk woord voor.

Tja ik blijf erbij, een speler die niet de snelheid of actie heeft om z'n man structureel voorbij te kunnen zal het ook straks niet op de vleugels gaan redden. Kennedy kan hoogstens een tweede Boukhari worden. Ik snap ook niet waarom jullie wel denken dat hij ineens gaat functioneren. Bij Twente speelde hij als een winger, dat is iets heel anders.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 11 jul 2008 13:23
Kennedy heeft nooit goed gespeeld, alleen af en toe een leuke actie. Maar met overtuiging heeft hij nooit gespeeld.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 18:57
Citaat:
Kennedy heeft nooit goed gespeeld, alleen af en toe een leuke actie. Maar met overtuiging heeft hij nooit gespeeld.
Luque heeft ook nooit goed gespeeld, ja af en toe een leuke actie, maar overtuigend allerminst. Waarom verdient Luque dan wel een kans? Ik vraag me het wel eens af bij jou.

Een Kennedy zoals die bij Twente speelde, verdient een tweede kans, ik betwijfel echter of hij de druk aan kan, bovendien vindt hij zichzelf maar al te goed en van dat soort mannetjes houd ik niet zo, tenzij ze ook echt goed zijn.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:12
Citaat:
Luque heeft ook nooit goed gespeeld, ja af en toe een leuke actie, maar overtuigend allerminst. Waarom verdient Luque dan wel een kans? Ik vraag me het wel eens af bij jou.

Een Kennedy zoals die bij Twente speelde, verdient een tweede kans, ik betwijfel echter of hij de druk aan kan, bovendien vindt hij zichzelf maar al te goed en van dat soort mannetjes houd ik niet zo, tenzij ze ook echt goed zijn.

Ik schijn te leven in een andere wereld lijkt het. Luque heeft een tijd indrukwekkend gespeeld, tot de Klassieker. Weet je nog de reportage voor de Klassieker over hem, waarin ze Makaay ondervraagden over hem?

Kennedy is nu nog wat waard, want hij gaat dan definitief mislukken bij Ajax. Mentaal niet hard genoeg, ook qua vermogen niet indrukwekkend.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:22
Citaat:
Ik schijn te leven in een andere wereld lijkt het.

No shit, Sherlock.

Maar goed, dit is natuurlijk geen discussie. Kennedy, Luque; het is allebei weinig. Kennedy heeft wat mij betreft voor dat hij fysiek nog iets beter in elkaar steekt.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:33
Dus jij schat Kennedy hoger in dan Luque.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:34
Scherp.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:36
Vind ik lachwekkend, want Luque heeft veel meer vermogen. En ik denk niet dat Kennedy op atletisch vlak meer te bieden heeft, ook niet op fysiek vlak. Meer dat hij werklust heeft, maar ik zie liever kwaliteit. Kennedy past in dat opzicht beter bij Feyenoord.
El Chícharito

Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:38
Baseer jij erop dat Luque beter is op zijn tijd van Deportivo van 1000 jaar terug of?
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.283 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Kennedy Bakircioglü
Ga
Zoeken: