Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 12:07
|
|
Dat is jouw mening, Niels.
Van der Wiel speelt gewoon op hetzelfde niveau. Alleen door de mindere organisatie komen zijn tekortkomingen nog veel duidelijker aan de oppervlakte. En dat blijkt.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 12:11
|
|
Ja, dat is logisch en dat is ook bij meer spelers te zien. Anita speelt ook dramatisch, De Jong is de weg ook kwijt en verassend genoeg is ook Emanuelson weer niet in goede doen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 12:44
|
|
Citaat: Ja, Anita/Suarez/Vertonghen moet ook nog een aantal dingen verbeteren om de wereldtop te halen.
Anita heeft natuurlijk weinig kans om de wereldtop te halen. Om te beginnen is hij 1,20 meter en kan hij niet eens fatsoenlijk lopen. Is echt een hele andere categorie dan Van der Wiel.
Verder zal ik het er maar op houden dat er nogal een generatiekloof zit tussen jou en Van der Wiel. De rest van de discussie hebben we al gevoerd en dus ga ik verder wat z'n kwaliteiten betreft gewoon lekker zitten wachten tot ik m'n gelijk kan halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 12:58
|
|
Was ook cynisch bedoeld, Enganche.
Nee, is geen generatiekloof. Ik heb altijd al een schijthekel gehad aan modegrillen. Ook toen ik zelf een kind was. Maar dat heeft er niets mee te maken.
Aan alles kun je nog merken dat het een karakterloos kindje is. Ipv te twitteren dat er morgen een cruciaal duel op het programma staat voor AJAX gaat hij wat lopen twitteren over zijn mode gedoe...Zucht...
Lekker zitten wachten? Kun je nog lang wachten, hoor.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:02
|
|
Wellicht, als jij zo iemand bent die nooit z'n ongelijk toe zal geven, zelfs niet wanneer Van der Wiel in de absolute top speelt.
Ik heb ook weinig met iemand als Van der Wiel, 343. Ik heb echter het idee dat jij je door je hekel aan hem wel erg sterk laat beďnvloeden. Je zegt nog net niet dat hij er niets van kan.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:03
|
|
~Weet je wat er verboden moet worden ? dat geouwehoer over mensen die twitteren, Jezus wat een overbodig gedoe zeg, laat die kerel... Vind het een Ajax waardige speler, speelde gister slecht maar is over het algemeen een hele goeie!!!
Toby: Dat twitteren zoals Enganche zegt is denk ik inderdaad een generatiekloof.... Ik vind het ook allemaal veels te overtrokken dat er zo'n geouwehoer is dat Meneer twittert... Stel je voor dat Jol nu elke dag zo zou gaan twitteren ? Zou je het dan ooki een Puber en die shit vinden ??? Of is het dan gewoon normaal want hij is de Coach van Ajax en houd ons op de hoogte van wat er allemaal gebeurd... Van de Wiel schrijft gewoon dingen overzichzelf, over zijn spel, het valt me nog op dat hij zij dat het niet zijn beste wedstrijd was....
Kortom: Toby, kijk niet meer op zijn twitter en hou je bezig met andere dingen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:08
|
|
Hij zei, Ping.
Ach, er zijn wel meer mensen die hun ongelijk niet toe willen geven, he? (Pantelic)
Nee, dat is niet zo. Maar het geeft wel een onderdeel aan van zijn kwaliteiten en dat is zijn mentaliteit, Enganche. En dat is ook een kwaliteit en die is waardeloos. Een topper speelt niet zulke wedstrijden als tegen Twente en PAOK.
En wat is absolute top? De Jong bij Manchester City? Vermaelen bij Arsenal?
Het gaat er niet alleen om dat hij twittert. Het gaat erom wat hij er in zet. Het is zo verkeerd. Zo infantiel. Maar goed...we gaan wachten totdat Van der Wiel een wereldtopper wordt.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:09
|
|
Citaat: Dat is jouw mening, Niels.
Van der Wiel speelt gewoon op hetzelfde niveau. Alleen door de mindere organisatie komen zijn tekortkomingen nog veel duidelijker aan de oppervlakte. En dat blijkt.
Sterk punt! Sowieso is vd Wiel echt te dom om te kakken...werkt z'n gedrag ook in de hand. Zo zie je maar: zo ben je in je hoofd al weg na 1 goed seizoen, zo staat je te schutteren tegen PAOK Saloniki! Zijn nonchalance is totaal onterecht, dat kun je alleen flikken als je 100% zeker geen fout maakt! Hopelijk leert hij van z'n fouten, maar gezien z'n twitterakkefietjes betwijfel ik dit ten zeerste!
|
Pannie
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:11
|
|
Citaat: Hij zei, Ping.
Ach, er zijn wel meer mensen die hun ongelijk niet toe willen geven, he? (Pantelic)
Nee, dat is niet zo. Maar het geeft wel een onderdeel aan van zijn kwaliteiten en dat is zijn mentaliteit, Enganche. En dat is ook een kwaliteit en die is waardeloos. Een topper speelt niet zulke wedstrijden als tegen Twente en PAOK.
Het gaat er niet alleen om dat hij twittert. Het gaat erom wat hij er in zet. Het is zo verkeerd. Zo infantiel. Maar goed...we gaan wachten totdat Van der Wiel een wereldtopper wordt.
Amen, Toby!
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:12
|
|
Citaat: Dat is jouw mening, Niels.
Sterk punt! Sowieso is vd Wiel echt te dom om te kakken...werkt z'n gedrag ook in de hand. Zo zie je maar: zo ben je in je hoofd al weg na 1 goed seizoen, zo staat je te schutteren tegen PAOK Saloniki! Zijn nonchalance is totaal onterecht, dat kun je alleen flikken als je 100% zeker geen fout maakt! Hopelijk leert hij van z'n fouten, maar gezien z'n twitterakkefietjes betwijfel ik dit ten zeerste!
Ga je nou ook al beginnen over Twitter ?
Edit: 343, Sorry haha..
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:20
|
|
Citaat: Hij zei, Ping.
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat Pantelic het naar behoren heeft gedaan. Dat ik daarnaast ook kritiek op hem had doet daar niets aan af.
Maar inderdaad, laten we maar gewoon afwachten totdat Van der Wiel vertrekt naar een club uit de top 4 van een absolute topcompetitie (Spanje, Italië, Engeland) of Bayern München en daar uitgroeit tot een basisspeler. Ik weet je te vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:32
|
|
Ja. Naderhand. Niet slecht voor een speler die er niets van kon, he?
Hopelijk snel. (mits AJAX een vervanger weet te regelen)
|
Pannie
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:33
|
|
Hoe ik over vd Wiel z'n twitter escapades denk wordt weergegeven door het 'amen, Toby'. Hij heeft daar zwaar gelijk! Ik zal er verder over op houden, aangezien het blijkbaar mensen irriteert erover te beginnen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:37
|
|
Ja, ik hou er ook over op. Tot zijn volgende slechte wedstrijd/twitter. Tot de zondag!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:38
|
|
Citaat: Ja. Naderhand. Niet slecht voor een speler die er niets van kon, he?
Hopelijk snel. (mits AJAX een vervanger weet te regelen)
Ik heb me die eerste anderhalve maand inderdaad verkeken op z'n trainingsachterstand.
Een vervanger? Daley Blind kon Van der Wiel toch makkelijk vervangen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 13:42
|
|
Dat denk ik wel, maar je zult toch een vervanger moeten kopen.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 11:15
|
|
Citaat: Was ook cynisch bedoeld, Enganche.
Nee, is geen generatiekloof. Ik heb altijd al een schijthekel gehad aan modegrillen. Ook toen ik zelf een kind was. Maar dat heeft er niets mee te maken.
Aan alles kun je nog merken dat het een karakterloos kindje is. Ipv te twitteren dat er morgen een cruciaal duel op het programma staat voor AJAX gaat hij wat lopen twitteren over zijn mode gedoe...Zucht...
Lekker zitten wachten? Kun je nog lang wachten, hoor.
Dus hij mag geen privé leven hebben van jouw? Alleen maar over voetbal praten?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 13:48
|
|
Citaat: Dus hij mag geen privé leven hebben van jouw? Alleen maar over voetbal praten?
Van der Wiel heeft al meerdere keren aangetoond dat hij niet met zulke media kan omgaan. Hij mag wel een privé leven hebben, maar ik hoef dat oppervlakkige, domme geblabber echt niet te horen. Zeker niet als het ten koste gaat/ging van AJAX.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 13:58
|
|
Je hoeft het ook niet aan te horen hoor. Dat is gewoon je eigen keuze.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 14:00
|
|
Wel als AJAX daarmee in de problemen kan worden. En ik lees het ook op de AJAX-fora, he. Ik lees nooit direct de twitter van dat gastje.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 14:01
|
|
Hoe kan Ajax in de problemen komen als Van der Wiel twittert dat hij naar Lil Wayne gaat, terwijl die zelf heeft afgemeld voor Oranje?
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:15
|
|
Citaat: Dus hij mag geen privé leven hebben van jouw? Alleen maar over voetbal praten?
Van der Wiel heeft al meerdere keren aangetoond dat hij niet met zulke media kan omgaan. Hij mag wel een privé leven hebben, maar ik hoef dat oppervlakkige, domme geblabber echt niet te horen. Zeker niet als het ten koste gaat/ging van AJAX.
Hoezo niet mee kan omgaan? Heriner mij alleen dat concert. ''Oppervlakking, domme geblabber'' is je eigen mening. En ten koste van Ajax gaat het ook niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:25
|
|
Nee, het is intelligent en diepgaand.
Ach, daarvoor ook al. En ten koste van AJAX gaat het wel, want het leverde wel flinke negatieve publiciteit op.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:33
|
|
En waarom is het dan alleen de fout van Van der Wiel? En waarom dan ook niet de fout van Atouba, Vermeer en Zeegelaar?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:37
|
|
Hadden die ook net een hersenschudding gehad? En dan ook nog eens zo dumbo zijn om het op zijn twitter te zetten. Had hij dat niet gedaan dan was AJAX deze rel bespaard gebleven.
|