Auteur
|
Bericht
|
Vienna
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 27 jul 2010 16:32
|
|
Citaat: Volgens The Guardian heet Gregory van der Wiel Raymond. Trek uw conclusies...
Wat ik al dacht. Wie gaat hem opvolgen?
|
BramBril
Forum berichten: 12
|
Geplaatst: Di 27 jul 2010 16:33
|
|
Ronnie Stam in ieder geval niet, die is op weg naar Wigan. Rosales mag niet weg, het mooiste zou zijn dat Blind hem gaat opvolgen, of een ander talent wegkapen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 09:59
|
|
Twizzle, sjizzle 'I got brains, but not using them' 'twitting Wiel...harcore shit right here, bbboooooooy....!! Step Up 3D...the shit right here, booooyyyy! Yeahhh!
Citaat: Gregory van der Wiel loopt boos weg bij première
Gregory van der Wiel was het zat maandagavond. De Ajax-verdediger was bij de première van de dansfilm Step Up 3D. Maar dat ging niet helemaal zoals hij had gehoopt.
"Ik kwam daar vet vroegg.. Lekker optijd.. Ging wat drinken in dat ronde cafe'tje voor pathe arena" , zo twittert Van der Wiel.
"Vanaf 20.45 kon je naarbinnen, dus zo rond 9 gingen we rustig naar binnen..Wat foto's gemaakt. Een jus d'orange gedronken, rustig richting de zaal boven.. Popcorn gehaald, drinke enzzz. Dus zo rond half 10 zaten we in de zaal, iedereen gezellig babbelen, lichten waren aan.. Wachten wachten wachten. Om 22.00 nog steeds geen teken van leven, iedereen begon al te mopperen van when begint die film nou."
Nadat enkele danscrews een kort optreden hadden gegeven, dacht Van der Wiel eindelijk van de film te kunnen gaan genieten. Maar nee.
"Nog steeds wachte wachte. Na 10 min. Rond 2230 dacht ik, het is genoeg geweest.. Had geen geduld meer, n het zou anders te laat worden. Dus na in totaal vanaf 8 u tot 22.30 te hebben gewacht ben ik maar naar huis gegaan en heb de film dus NIET gezien "
De voetballer heeft wel vaker pech in de bioscoop. Zo wilde hij dinsdag naar Inception, de nieuwe film van Batman-regisseur Christopher Nolan. Ook dat feest ging niet door; de film was uitverkocht.
Voorpagina nieuws?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 10:09
|
|
Hij is in ieder geval niet laat gaan slapen en is slim geweest om op tijd naar huis te gaan 1 dag voor de wedstrijd!
Voorpagina nieuws met de kop: "Gregory op tijd naar zijn bedje voor de wedstrijd"
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 10:37
|
|
Citaat: Twizzle, sjizzle 'I got brains, but not using them' 'twitting Wiel...harcore shit right here, bbboooooooy....!! Step Up 3D...the shit right here, booooyyyy! Yeahhh!
Citaat: Gregory van der Wiel loopt boos weg bij première
Gregory van der Wiel was het zat maandagavond. De Ajax-verdediger was bij de première van de dansfilm Step Up 3D. Maar dat ging niet helemaal zoals hij had gehoopt.
"Ik kwam daar vet vroegg.. Lekker optijd.. Ging wat drinken in dat ronde cafe'tje voor pathe arena" , zo twittert Van der Wiel.
"Vanaf 20.45 kon je naarbinnen, dus zo rond 9 gingen we rustig naar binnen..Wat foto's gemaakt. Een jus d'orange gedronken, rustig richting de zaal boven.. Popcorn gehaald, drinke enzzz. Dus zo rond half 10 zaten we in de zaal, iedereen gezellig babbelen, lichten waren aan.. Wachten wachten wachten. Om 22.00 nog steeds geen teken van leven, iedereen begon al te mopperen van when begint die film nou."
Nadat enkele danscrews een kort optreden hadden gegeven, dacht Van der Wiel eindelijk van de film te kunnen gaan genieten. Maar nee.
"Nog steeds wachte wachte. Na 10 min. Rond 2230 dacht ik, het is genoeg geweest.. Had geen geduld meer, n het zou anders te laat worden. Dus na in totaal vanaf 8 u tot 22.30 te hebben gewacht ben ik maar naar huis gegaan en heb de film dus NIET gezien "
De voetballer heeft wel vaker pech in de bioscoop. Zo wilde hij dinsdag naar Inception, de nieuwe film van Batman-regisseur Christopher Nolan. Ook dat feest ging niet door; de film was uitverkocht.
Voorpagina nieuws?
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 13:33
|
|
Ik volg z'n reacties wel is op hyves ook. HI-LA-RI-SCHE onzin typt die gast zeg. Ben blij dat hij meer kan met zijn benen.
|
Basz
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 13:46
|
|
Ik vind het eerder indrukwekkend dat er bij elke reactie 50 van die 15-jarige meisjes doen alsof het hun vriend is.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 13:48
|
|
Dan moet jij misschien maar ook een veel opkomende rechtsback met twitter worden.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 15:08
|
|
Toch zeer positief dat V.d. Wiel niet te lang wilde blijven, hij moet gaan slapen en zich uitrusten voor het overvolle speelschema.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:17
|
|
Van der Wiel speelde gisteren en tegen Twente wel héél slecht. Twee rare terugspeelballen, verdedigend niet geweldig en aanvallend amper over de middenlijn geweest. Gelukkig weet hij dat zelf ook:
Gvanderwiel: Niet mn beste wedstryd maar gelukkig door.. Thanks to my teamgenoten die hard hebben gestreden! :)
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:21
|
|
Die twitter ook van hem. Eigenlijk zegt hij daarmee dat hij ook vond dat hij waardeloos speelde en dat ze dus niet door zijn bijdrage door zijn
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:21
|
|
Ja....wat een zelfkennis.
Citaat: Toch zeer positief dat V.d. Wiel niet te lang wilde blijven, hij moet gaan slapen en zich uitrusten voor het overvolle speelschema.
Citaat: Niet mn beste wedstryd maar gelukkig door.. Thanks to my teamgenoten die hard hebben gestreden! :)
about 10 hours ago via ÜberTwitter
http://twitter.com/gvanderwiel
Ik blijf me verschrikkelijk irriteren aan deze knakker. Zijn leegheid, zijn domheid, zijn oppervlakkigheid....er komt werkelijk geen eind aan bij dat mietje.
En iedereen heeft weer kunnen zien dat het gewoon geen toptalent is. Jol heeft er voor gezorgd dat zijn sterke punten soms tot uiting komen en zijn zwakke punten worden weggepoetst door zijn medespelers. Als het goed loopt tenminste....als dat wegvalt zie je waar Van der Wiel werkelijk staat.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:31
|
|
Kom op Toby. We gaan hier geen rel van maken. Waarom is het voor hem verboden dat hij twittert? Het is gewoon een soort hobby voor hem. De Zeeuw gaat pottenbakken met Sulejmani, Stekelenburg steekt een sigaretje op terwijl die aan het bloemschikken is, Jol gaat samen met Zeegelaar en Oleguer een borrel pakken in 't café. Maar nee, VDW is anders! Hij mag niet twitteren! Het enige vreemde is dat hij een tweet plaatst net na de wedstrijd, maar zo boeiend is dat niet. Hij komt vermoeid in de kleedkamer, gaat rustig zitten, pakt z'n mobiel, en plaatst een tweet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:39
|
|
Hij moet zijn muil houden en stil zijn spel overdenken. Dat moet hij doen. Ipv zijn fans 'informeren'...wat een zelfkicker, dat ventje. En dat taaltje/inhoud ook weer. Volgens mij is hij er meer kapot van dat hij die modeprijs niet heeft gewonnen dan dat hij zo slecht heeft gespeeld. Ik walg van die gast. Echt waar. Hetzelfde geldt voor Emanuelson met zijn slome stonerkop. Godver.....ziet niemand dan dat ze AJAX gebruiken? Totaal geen liefde/respect voor AJAX hebben?
Zo'n Emanuelson heeft ook weer bewezen waarom AJAX al 6 jaar geen zak meer voorstelt in Europa.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:41
|
|
Citaat: Ik blijf me verschrikkelijk irriteren aan deze knakker. Zijn leegheid, zijn domheid, zijn oppervlakkigheid....er komt werkelijk geen eind aan bij dat mietje. Dat baseer jij op die twitter. Dat lijkt me een beetje krom omdat je hem waarschijnlijk niet kent hoe die is. Maar als hij twitteren ontspannen vind moet van der Wiel daar lekker mee doorgaan. Als jij je er dan aan ergert dan lees je zijn tweets toch niet, lijkt me niet zo moeilijk.
Citaat: En iedereen heeft weer kunnen zien dat het gewoon geen toptalent is. Jol heeft er voor gezorgd dat zijn sterke punten soms tot uiting komen en zijn zwakke punten worden weggepoetst door zijn medespelers. Als het goed loopt tenminste....als dat wegvalt zie je waar Van der Wiel werkelijk staat. Omdat iemand een mindere wedstrijd is het opeens geen toptalent meer. Iedere speler zal is in een mindere periode komen en misschien zit van der Wiel daarin. Heeft Jol er ook voor gezorgd dat van der Wiel goed speelde op het W.K, dat lijkt me niet.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:41
|
|
Alsjeblieft Toby. Doe toch normaal! Van der Wiel mag gerust twitteren na de wedstrijd. Hij weet dat die zelf fout zit, en kan zich dus hierop verbeteren. Dan hoef je niet op hem te vallen, omdat hij doet, wat miljoenen andere mensen hier op de wereld ook doen!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:43
|
|
Ik vind Van der Wiel een prima, nee geweldige speler! Een van de beste rechtsbacks van de werekd. En ook hij kan mindere wedstrijden spelen. Vandaag en tegen Twente was het héél slecht. Nouja, kan toch?
En dat hij Twitter boeit toch niks? Moet hij dan mijnenveger gaan spelen of gaan schaken?
Hij heeft trouwens VWO gedaan, is ivm voetbal daarvanaf gegaan en HAVO gedaan. Niet zo heel dom dus.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:47
|
|
@Dijk: Van der Wiel is helaas een Ajacied en dan lees ik het wel.
Ik baseer mij op alles. En niet alleen op twitter.
Jahoor, ik vind Van der Wiel op basis van alleen deze wedstrijd geen toptalent (meer?!)...
Van der Wiel speelde redelijk mee op het WK. Dat is alles.
@Fregge: Normaal? Ik denk wel beter te weten wat normaal is, Freek.
en dat is niet minuten na de wedstrijd twitteren dat je slecht gespeeld hebt. Wat een zelfkennis....Hallelujah! Hou gewoon je bek, praat met je medespelers en reageer morgen maar of liever helemaal niet meer.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:53
|
|
Citaat: @Fregge: Normaal? Ik denk wel beter te weten wat normaal is, Freek.
en dat is niet minuten na de wedstrijd twitteren dat je slecht gespeeld hebt. Wat een zelfkennis....Hallelujah! Hou gewoon je bek, praat met je medespelers en reageer morgen maar of liever helemaal niet meer.
Nou, okay. Normaal is een slechte woordkeuze. Want definieer Normaal?
[list">normaal
[bijvoeglijk naamwoord">• wat veel voorkomt of gebruikt wordt
vb:35 graden is geen normale temperatuur
• een normaal mens [wie goed bij zijn verstand is">
• normaal gesproken is hij thuis op zaterdag [gewoonlijk wel, maar nu juist niet">[/list">
Wat voor jou normaal is, is voor mij raar. Wat voor mij normaal is, is voor jou raar. Wat voor Van der Wiel normaal is, is voor jou raar. Niet zeuren Toby, en laat hem lekker twitteren. Basseer je mening bij een voetballer alsjeblieft op zijn voetbalkunsten, en niet op z'n Tweets en z'n raps.
Dan gaan we hem nu basseren op z'n voetbalkunsten: De afgelopen week was dus zeker niet z'n beste week. Hoe het komt, weet ik niet, maar ik hoop dat die er snel vanaf komt.
|
Dijk
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 09:54
|
|
Dan schelen we van mening over van der Wiel. Ik vind van der Wiel een hele goede rechtsback die de wereldtop kan halen. Van der Wiel moet nog wel op een aantal dingen verbeteren. Waarop baseer jij je dan meer dan alleen op twitter?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 10:02
|
|
Zo kort na de wedstrijd moet je nog met de wedstrijd bezig zijn met je collega's. Dat lijkt mij normaal. Maar goed....voor jullie blijkbaar niet. Vandaar dat we al 6 jaar geen reet meer presteren. Met zo'n mentaliteit geraak je nooit aan de top.
Ja, Anita/Suarez/Vertonghen moet ook nog een aantal dingen verbeteren om de wereldtop te halen.
En nogmaals...ik baseer mijn mening natuurlijk niet op deze 2 wedstrijden, maar ook op voorgaande seizoenen. In een goed AJAX worden zijn zwakke punten en fouten gecompenseerd en zien blijkbaar niet veel mensen dat Van der Wiel zeer veel zwakke punten heeft en denken ze dat ze met een toptalent van doen hebben....dat kun je vergeten.
Hoe hij praat, hoe hij doet, hoe hij voetbalt. Daar baseer ik het op.
|
Dijk
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 10:18
|
|
Citaat: Zo kort na de wedstrijd moet je nog met de wedstrijd bezig zijn met je collega's. Dat lijkt mij normaal. Maar goed....voor jullie blijkbaar niet. Vandaar dat we al 6 jaar geen reet meer presteren. Met zo'n mentaliteit geraak je nooit aan de top. Heel veel voetballers zijn na de wedstrijd met zichzelf bezig, daar is van der Wiel geen uitzondering. Dat hij het nu via twitter naar buiten toekomt vind ik niet erg. Andere bellen dan weer met hun vriendin/vrouw. Dat Ajax nu al zes jaar niks presteert heeft niks met sommige spelers te maken maar met het beleid wat Ajax al jaren voert. Dat zie ik ook niet snel veranderen ook al zouden van der Wiel en Emanuelson vertrekken bij Ajax.
Citaat: En nogmaals...ik baseer mijn mening natuurlijk niet op deze 2 wedstrijden, maar ook op voorgaande seizoenen. In een goed AJAX worden zijn zwakke punten en fouten gecompenseerd en zien blijkbaar niet veel mensen dat Van der Wiel zeer veel zwakke punten heeft en denken ze dat ze met een toptalent van doen hebben....dat kun je vergeten. Wanneer heb jij een goed Ajax gezien dan, ik in ieder geval de laatste jaren niet meer. Maar de buitenlandse clubs zijn allemaal zo dom dat ze wel iets zien in van der Wiel en ze zien de zwakke punten van van der Wiel niet meer.
Citaat: Hoe hij praat, hoe hij doet, hoe hij voetbalt. Daar baseer ik het op. Als ik de sporadische Tv-interviews zie dan komt van der Wiel vooral over als een verlegen jongen. Dan denk ik vooral aan toen die bij het praatprogramma van Genee en Derksen zat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 10:27
|
|
Dat vind jij, Dijk. Ik vind van wel. Dat AJAX zo zwak presteert europees komt door het egoisme en het gebrek aan mentaliteit (ook een kwaliteit)
Een goed AJAX....een AJAX dat zich aanpast aan Van der Wiel zijn zwakke verdedigende kwaliteiten en stabiel speelt (na de winterstop vorig seizoen).
Tsja, waarom niet....er is ook 18 miljoen betaald voor Babel door Liverpool.
Van der Wiel is een kind van 22 jaar. Hij acteert de tough guy( ), wereldwijs, maar is het puber zijn nog niet ontgroeid. Dat taaltje, zijn gedrag...ik begrijp het wel......
....als je 15 jaar bent. En zelfs dan is het dom en irritant gedrag.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 10:31
|
|
Laat hem toch gewoon twitteren. Lekker boeiend wat hij doet na een wedstrijd.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 12:03
|
|
343,
Jij haalt er nu allemaal dingen bij wat helemaal niets met de voetballende kwaliteiten van Van der Wiel te maken hebben. Hij doet zich voor als stoere rapper en hij twittert om de vijf minuten, wat heeft dat nou met voetbal te maken? Niks toch? Tijdens het WK was het nog een heel goede back voor Ajax die we jammer genoeg kwijt gingen raken deze transferperiode, maar gelukkig wel voor veel geld. En Gregory heeft na een belachelijk lang seizoen een slechte nieuwe seizoensstart en jij loopt hem meteen af te zeiken, met bovendien slechte argumenten.
|