Auteur
|
Bericht
|
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 21:31
|
|
In de berichtgeving stond dat hij niet mocht vliegen. Als dat het enige is wat hij niet mocht doen dan zie ik geen probleem. We zullen wel merken of hij disciplineerd gestraft wordt...
Ik vind zijn muziekkeuze trouwens wel erg kut en kortzichtig, maar dat terzijde.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 15:19
|
|
http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Beste-Johan/171226/Van-Marwijk-kan-gedrag-Van-der-Wiel-niet-tolereren.htm
|
Ajaciedjuh

Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 15:49
|
|
Gedrag van Johan is ook niet te tolereren, maar dit blijft ook gewoon door zwetsen!
|
MrGuide

|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 17:14
|
|
Citaat: Gedrag van Johan is ook niet te tolereren, maar dit blijft ook gewoon door zwetsen! 
Alleen hebben wij niks met Johan te maken, dat is slechts de mening van een enkele journalist. Met vd Wiel hebben we wel wat te maken als supporter zijnde.
Ben het op dit punt eens met Derksen, al kan zie ik geen complot. De clubarts zal daadwerkelijk een hersenschudding hebben geconstateerd, wat een legitieme reden is om niet te gaan vliegen en Oranje af te zeggen. Wat vd Wiel vervolgens gedurende zijn herstel in zijn vrije tijd doet, staat los van de clubarts.
|
MrGuide

|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 17:19
|
|
Citaat:
'Ajax en en Oranje zijn voor mij het allerbelangrijkst'
Geschreven op maandag, 12 oktober om 17:14
Het concertbezoek van Gregory van der Wiel was afgelopen week een van de meest besproken onderwerpen door voetbalminnend Nederland. De verdediger van Ajax liep vorige week zondag een hersenschudding op tegen Roda JC, zegde maandag af voor de interland van Oranje tegen Australië, maar bezocht dinsdag wel een concert. "Ajax en Oranje zijn voor mij het allerbelangrijkst", benadrukt Van der Wiel maandag. Omdat Van der Wiel een foto van het concertbezoek op zijn Twitter-pagina plaatste, ging het nieuws als een lopend vuurtje door Nederland. "Ik heb er over gelezen en ik ben enorm van geschrokken van alle ophef", vertelt de verdediger op de clubsite van de Amsterdammers. "Ik wil allereerst zeggen dat ik natuurlijk veel liever bij het Nederlands elftal wilde zijn. Ajax en en het Nederlands elftal zijn voor mij het allerbelangrijkst. Ik was op dinsdag al behoorlijk opgeknapt."
"Ik had ook alweer licht getraind en omdat ik toch hier was, ben ik naar dat concert gegaan. Ik was op tijd thuis en heb de foto toen ook on-line gezet. Niet meer en niet minder eigenlijk." De interland in Australië kwam te vroeg. "Vooral de reis er naar toe kwam te vroeg. De wedstrijd was pas zaterdag dus daar konden we weinig over zeggen. Maar ik moest de eerste 24 uur geobserveerd worden, ook wakker gemaakt worden tijdens het slapen en daarbij is reizen niet verstandig als je een hersenschudding hebt."
Ajax-coach Martin Jol sprak met Van der Wiel over de situatie. "De trainer vond het onverstandig, dat heeft hij tegen mij gezegd. Ik wil het er ook nog met bondscoach Bert van Marwijk over hebben." Van der Wiel is naar eigen zeggen komend weekeinde, wanneer Willem II de tegenstander is, zo goed als inzetbaar.
Bron: Voetbalzone
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 17:43
|
|
Citaat: Gedrag van Johan is ook niet te tolereren, maar dit blijft ook gewoon door zwetsen! 
Alleen hebben wij niks met Johan te maken, dat is slechts de mening van een enkele journalist. Met vd Wiel hebben we wel wat te maken als supporter zijnde.
Ben het op dit punt eens met Derksen, al kan zie ik geen complot. De clubarts zal daadwerkelijk een hersenschudding hebben geconstateerd, wat een legitieme reden is om niet te gaan vliegen en Oranje af te zeggen. Wat vd Wiel vervolgens gedurende zijn herstel in zijn vrije tijd doet, staat los van de clubarts.
Ja, want wij mogen zeggen wat Van de Wiel moet doen, en die luistert ook echt naar ons.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 18:40
|
|
edit: -- Niet relevant--
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 20:48
|
|
Wat een ophef weer om niks. Er is wel een verschil tussen een concert en een vliegreis naar Australië. Die ook nog eens eerder was. Geeft maar weer aan hoe triest sommigen mensen zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 20:54
|
|
Dat gaat er helemaal niet om!!!!!!!!
Dat was de keus ook helemaal niet! Hij heeft zich afgemeld voor Oranje wegens een blessure, prima, maar hij gaat wel naar een concert met veel lawaai en licht. Dat is nog daaraan toe, maar dan zet hij het nog op zijn twitter ook!!! Voor de tweede keer dat hij die fout maakte.
Denk je dat Van Marwijk en Jol er zomaar voor de lol iets van zeggen en het niet toelaatbaar gedrag vinden? Jol vindt het naief. Van Gaal zou hem zelfs nooit meer oproepen, zegt hij bij Sport1. Uitersten. Ik vind het enorm dom en ik had verwacht dat dit niet meer zou gebeuren.
Ongelooflijk dat sommigen dat maar niet snappen, zeg!
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 21:33
|
|
Helemaal gelijk 343! Alleen het is zeker als Van der Wiel het niet op zijn twitter had gezet er niks over gesproken zou zijn. Wat denk je van Affelay? Die hheeft zich nu al 5x in 6 wedstrijden afgemeld. Die zit ook thuis niet een boekje te lezen hoor. Gregory is gewoon dom om het op zijn twitter te zetten. Ik heb er totaal geen problemen mee dat hij daar heen gaat. Is misschien wel goed om de stress van het moeten presteren te ontvluchten.. maar hou dat dan privé. Hopenlijk leert hij hiervan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 21:40
|
|
En dat is het, AFL.
Naief. Jol heeft het politiek omschreven. Laten we daar maar ophouden.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 21:57
|
|
Citaat: Van der Wiel Wiel stond op lijstje Bayern Munchen
van Gaal gaf tijdens de uitzending van Sport1 United aan dat Gregory van der Wiel wat hem betreft niet meer op een overgang naar Bayern München hoeft te rekenen.
hij bij op het lijstje stond, maar dat hij er na dit incident nooit meer in komt. Dat is toch ongelooflijk,' aldus van Gaal.
Hij reageert hiermee op het zogenaamde Twitterincident rond van de verdediger van Ajax. Van der Wiel meldde zich met een hersenschuddig af voor de oefentrip van het Nederlands Elftal naar Australie, maar bezocht dinsdag een optreden van de rapper Lil' Wayne in de Heinken Music Hal. Het uitje kwam aan het licht doordat de rechtsback foto's van het concert op zijn twitterpagina plaatste.
Later nuanceerde Van Gaal zijn woorden. 'Helemaal nooit zeg ik niet, maar zo'n speler heeft bij mij een vlekje. Omdat ik vind dat het niet kan.'
Sport1.nl
|
MrGuide

|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 10:21
|
|
Het gaat er ook om dat deze jongen een blessure heeft, en dat hij dan iets onderneemt dat het herstel absoluut niet bevorderd (de arts schreef 5 dagen rust voor). Zelfde als iemand met een knie/lies blessure even een zaalvoetbalwedstrijdje gaat spelen in zn eigen tijd. Ook niet bevordelijk voor de blessure.
Ik heb er nu genoeg over gezegd. Over tot de orde van de dag.
VD Wiel in de basis zaterdag?
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 10:30
|
|
Ja, van der Wiel in de basis ja. Hij is fit, hij zegt dat hij zich goed voelt, dus waarom niet? Omdat die naar een concert is gegaan en dat op Twitter heeft geplaatst? Slaat noch kant noch wal.
|
MrGuide

|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 11:05
|
|
Citaat: Ja, van der Wiel in de basis ja. Hij is fit, hij zegt dat hij zich goed voelt, dus waarom niet? Omdat die naar een concert is gegaan en dat op Twitter heeft geplaatst? Slaat noch kant noch wal.
Niet zo grappig doen. Vroeg dit serieus vanwege t feit omdat ik niet op de hoogte bent of hij alweer vol in training is.
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 16:45
|
|
Ik vond wel dat Derksen goedkoop probeerde te scoren gisteren in VI hoor. In een zaal vol mensen die al op zijn hand waren over de telefoon dan nog krasse uitspraken doen als "nooit meer selecteren" enzovoort.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 19:58
|
|
Van der Wiel is gewoon niet slim omgegaan met Twitter die heeft echt zijn hele leven daarop geplaatst ofzoiets. Afgelopen zomer deed hij daar ook al uitspraken waarvan hij nu wel spijt zou moeten hebben.
|
Lama

Forum berichten: 262
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 13:11
|
|
Te lezen op vi.nl;
Citaat: Jol vindt Twitter-affaire Van der Wiel erg opgeblazen
14/10/2009 11:32
Ajax-coach Martin Jol vindt de ophef die ontstond nadat Gregory van der Wiel zijn concertbezoek aan Lil' Wayne, via Twitter, met de wereld deelde erg opgeblazen. De rechtsback had zich bij Oranje afgemeld voor de trip naar Australië vanwege een hersenschudding.
Twee dagen nadat hij de hersenschudding had opgelopen plaatste Van der Wiel een foto op zijn Twitter-pagina waarop de vijfvoudig international met de rapper te zien was. 'Het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is, terwijl hij zich bij mij had afgemeld omdat hij niet mocht vliegen van de arts van Ajax', reageerde bondscoach Bert van Marwijk.
'Onze dokter heeft gezegd dat Greg vijf dagen geen gekke dingen mocht doen. Niet headbangen, niet boksen, geen kopduels', vertelt Jol aan Sportweek. 'Vandaar dat hij heeft afgezegd voor Oranje. Na twee dagen voelde hij zich alweer zo goed dat hij naar dat concert ging. Maar daar heeft hij ook geen gekke dingen gedaan. Te goeder trouw heeft hij een foto op internet gezet. Die jongen was enthousiast. Hij heeft me verteld dat het totaal niet moet worden uitgelegd als een gebrek aan respect naar Oranje. Ik geloof hem.'
Hier doet Jol goed aan, gewoon zijn speler steunen. Vind het zelf ook erg overdreven hoe er wordt gereageerd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 13:26
|
|
Overdreven of niet....VDW had het kunnen verwachten. Jol doet dit in ieder geval inderdaad wel goed. De rust bewaren is het belangrijkste. Wat er achter de schermen echt gebeurd is hoeven wij niet te weten.
|
melvinkruijt

Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 13:38
|
|
Citaat: Overdreven of niet....VDW had het kunnen verwachten. Jol doet dit in ieder geval inderdaad wel goed. De rust bewaren is het belangrijkste. Wat er achter de schermen echt gebeurd is hoeven wij niet te weten.
ALS er achter de schermen tenminste "echt iets gebeurd" is. Wordt dit niet een beetje spijker zoeken op laag water? Misschien is Jol wel echt van mening dat de hele zaak wordt opgeblazen..
Ik vind het in elk geval erg goed dat hij dit zegt, tijd om de rust weer te laten wederkeren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 13:39
|
|
Tsja, VDW is niet voor niets gestopt met twitter en ik denk niet dat hij dat zonder dwang heeft besloten.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 14:13
|
|
De zaak wordt ook enorm opgeblazen Toby. Hoe je het ook went of keert. Alsof een 21-jarige niet mag twitteren. Of niet naar een concert mag gaan. En zo te zien hier helemaal in combinatie niet. Plus men weet niet wat de clubarts heeft gezegd. En als je Van de Wiel kan geloven, voelde hij zich de dinsdag weer goed. En dat staat al helemaal boven wat een of andere dokter zegt vind ik. Als hij rustig heeft getraind, maar dat net te weinig vond, en ging wat Kerlonnetjes doen, zouden jullie dan ook gaan mopperen?
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 14:16
|
|
Citaat: De zaak wordt ook enorm opgeblazen Toby. Hoe je het ook went of keert. Alsof een 21-jarige niet mag twitteren. Of niet naar een concert mag gaan. En zo te zien hier helemaal in combinatie niet. Plus men weet niet wat de clubarts heeft gezegd. En als je Van de Wiel kan geloven, voelde hij zich de dinsdag weer goed. En dat staat al helemaal boven wat een of andere dokter zegt vind ik. Als hij rustig heeft getraind, maar dat net te weinig vond, en ging wat Kerlonnetjes doen, zouden jullie dan ook gaan mopperen?
Telefoongesprek tijdens VI:
"Ik heb dinsdag alweer meegetraind, en aangezien ik er toch was en een teamgenoot kaartjes had, ben ik maar meegeweest naar de meet-and-greet".
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 14:17
|
|
Oftewel, bullshit allemaal toch?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 14:30
|
|
VDW zat al weken vantevoren over die kleine Wane zijn concert aan het praten op zijn twitter, dus zo adhoc was het nu ook niet.
|