Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 18:00
|
|
Precies. Ik zei toch al dat een hersenschudding bij VDW een kleine blessure was?
De vraag is nog van wie dit is uitgegaan; van AJAX die geen heil zag in zo'n interland of VDW zelf die een blessure veinsde om naar een concert te kunnen van zijn grote idool.
|
theumas
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 18:14
|
|
Citaat: Of heel professioneel. Door een lichte blessure een interland laten schieten waarvoor je 48 uur onderweg bent.
Trouwens, volgens mij heeft hij zijn opa ook meegenomen, helemaal rechts op de foto
Dat is Atouba , toch? en links staat Vermeer, toch?
En daarachter Zeegelaar. Ik denk dat Vd Wiel gewoon last had van zijn kop en dat Ajax uit voorzorg er maar een hersenschudding van maakte.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 18:42
|
|
I don't know what Lil Wayne heard about me
But i know he met Timothee
I know that he shaked hands with Gregory
Cause they're all mutherfucking P.I.M.P's
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 18:48
|
|
Citaat: Precies. Ik zei toch al dat een hersenschudding bij VDW een kleine blessure was?
Gezien zn concertkeuze...lijkt t erop dat ie er nog flink last van had
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 19:13
|
|
Wordt weer een bestseller, Pee-Blow!
Hmmm, ware het niet dat hij voor zijn hersenschudding ook al dweepte met zulke crapmuziek.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 23:00
|
|
Wanneer was dat concert dan van Lil Wayne?
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 08:06
|
|
Wat een gedoe allemaal om niets.. Zag er gisteren al iets over op het sportjournaal.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 13:03
|
|
Citaat: Wat een gedoe allemaal om niets.. Zag er gisteren al iets over op het sportjournaal.
Gregory is gewoon dom bezig. Dat zet je toch niet op je Twitter, terwijl hij eigenlijk in het vliegtuig zou moeten zitten om zijn land te vertegenwoordigen.
Hij heeft vandaag dus een gesprek met Jol over deze situatie.
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 13:27
|
|
Citaat: Wat een gedoe allemaal om niets.. Zag er gisteren al iets over op het sportjournaal.
Gregory is gewoon dom bezig. Dat zet je toch niet op je Twitter, terwijl hij eigenlijk in het vliegtuig zou moeten zitten om zijn land te vertegenwoordigen.
Hij heeft vandaag dus een gesprek met Jol over deze situatie.
Misschien dom, maar om hier zo veel aandacht aan te besteden.. Vind het zo nutteloos.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 14:12
|
|
Inderdaad, het gaat nergens over. Die jongen meldt zich af met au in zijn hoofd en staat een paar dagen later te bouncen op een concert. Volstrekt normaal gedrag voor een prof + topsporter die een vorstelijk salaris opstrijkt en zijn land tegenwoordig ook mag vertegenwoordigen.
Volgens Ajax.nl heeft ie vandaag een individuele training afgewerkt..
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 14:54
|
|
"Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen'', vertelde de bondscoach vrijdag aan het ANP.
Als hij aan die doc. heeft gevraagt of hij naar dat concert kon, en die zegt ja, dan zie ik verder geen probleem..
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 15:13
|
|
[list"># I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS !17 minutes ago from web [/list">
http://twitter.com/Gvanderwiel
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 15:26
|
|
Citaat:
Hij stopt ermee?
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 18:41
|
|
Ja, was zonet op sportjournaal laten zien. Ik ving het heel even op omdat ik er net op kwam toen ze zeiden: Jol heeft met hem gepraat maar wat er uit is gekomen is nog niet bekend. In ieder geval is Gregory vd Wiel gestopt met Twitteren.
En er stond inderdaad op: 'I AM DONE WITH TWITTER, ADIOS!'
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 18:59
|
|
Snap niet waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt. Misschien viel z'n hersenschudding wel mee? Al is het niet slim om naar zo'n concert te gaan; en het is al helemaal niet slim om het + foto op internet te zetten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 19:31
|
|
Goed dat die randdebiel ermee stopt. Hij heeft alleen zichzelf (wat niet zo erg is), maar vooral AJAX ermee. En dat vind ik wel erg.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 20:35
|
|
Reactie van SouthMokum op de frontpage van AF
Citaat: Gepost door: SouthMokum (09-10-09 20:26)
Volledig verkeerd begrepen natuurlijk. Ook stom van Van Marwijk om zich hierover uit te laten. Elke dokter, of iedereen die Biologie gedaan heeft op de Middelbare School, weet dat je met een hersenschudding niet een vliegtuig binnen kan stappen, waar het luchtdruk verschil te hoog is. Half Nederland struikelt nu over vd Wiel's concertbezoekje. Een beetje harde muziek heeft echter geen flikker invloed op je hersenschudding. Had zeker van een bondscoach wel een iets meer beschermende houding verwacht.
Je kan nou eenmaal niet met hersenschudding een vliegtuig binnen stappen. Dat betekent niet dat je niet een concert bij kan wonen. Hij hebt zelf blijkbaar nog nooit een hersenschudding gehad. Wanneer wel, dan weet hij zelf ook héus wel hoeveel je wel of niet kan doen. Het vliegtuig in en een wedstrijd daarentegen is een brug te ver. Buitengewoon kinderachtig dat van Marwijk daar nu zo cynisch tegenover staat in de pers.
Van Marwijk hoort helemaal geen antwoord te geven op zo'n vraag. Iemand met zijn ervaring weet dat zijn uitlating 'merkwaardig' overal zal verschijnen in de pers. Alles wat met de gezondheid van de speler te maken is gewoon buiten zijn terrein en moet hij over laten aan de clubartsen. Niet meer niet minder.
Weet niet of het geen invloed heeft op je hersenschudding, maar Greg heeft vanaf nu wel de schijn constant tegen. Erg jammer, deels eigens chuld, deels mediagekloot.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 20:48
|
|
Citaat: Goed dat die randdebiel ermee stopt. Hij heeft alleen zichzelf (wat niet zo erg is), maar vooral AJAX ermee. En dat vind ik wel erg.
Oh ja je fans/vrienden een beetje informeren wat je hebt gedaan is zo erg. Kom op mensen vergeet eens niet dat voetballers naast profs ook nog eens mensen zijn. Die jongen zit in een periode waarin de meeste jongeren drinken, drugs gebruiken en rotzooi trappen. Die jongen is naar een concert geweest en er word gedaan alsof die iemand heeft neergestoken. Prof zijn is belangrijk maar plezier mogen ze heus wel hebben. Als iemand gaat beweren dat dit dom is vind ik het onzin, kijk naar andere voetballers. In Engeland Baxter bijvoorbeeld, dat is wel belachelijk. Maar dit ik vind het veelste ver gaan. Jullie stellen je zeker niet voor dat iemand echt fan van iemand kan zijn. Wat doe jij als je naar Ajax wilt en je moet eigenlijk werken, dan vragen de meeste mensen vrij. Hierbij komt nog dat deze jongen een hersenschudding had en daardoor wegens druk niet mag vliegen. Van Marwijk valt hem gewoon af, en dat vind ik vies! Je hoort als bondscoach je spelers bij dit soort situaties in bescherming te nemen! Nu hoor je mensen zeggen; daar gaat zijn interlandcarriere. Ik zou als ik vd Wiel was eerst met van Marwijk praten over hoe het echt is gezegt en klopt dit me niet meer beschikbaar stellen voor het Nederlands Elftal. En oke dat zal misschien vreemd overkomen maar principes en eigenwaarde zijn belangrijk, belangrijker als interlands!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 20:57
|
|
Tsja, en daarom mag hij niet meer twitteren van Ome Jol. Omdat het zo verrekte slim is van Gregory....
Het is gewoon enorm dom. Is het niet vanwege zijn hersenschudding dan wel omdat je zo de media weer een stok geeft om mee te slaan.
|
Boris_AFCA
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 20:59
|
|
Citaat: Tsja, en daarom mag hij niet meer twitteren van Ome Jol. Omdat het zo verrekte slim is van Gregory....
Het is gewoon enorm dom. Is het niet vanwege zijn hersenschudding dan wel omdat je zo de media weer een stok geeft om mee te slaan.
Hoe weet je dat het van Ome Jol niet meer mag? Misschien hoorde die zelf de berichtgevingen en was die het zat omdat het negatief uitgepakt heeft. Maar als Jol consuquent is moet die dan ook Zeegelaar, Vemeer en Atouba aanpakken. Want het feit dat die interlands mist heeft Jol geen reet mee te maken toch?
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 21:09
|
|
Citaat: Die jongen zit in een periode waarin de meeste jongeren drinken, drugs gebruiken en rotzooi trappen
Scheer niet iedereen over een kam.
Als je prof bent bij Ajax en speler van het Nederlands Elftal, dan accepteer je direct dat je een publiek figuur bent. Als publiek figuur worden je acties en doen en laten extra onder de loep genomen. Houd je hier geen rekening mee, dan kan dit tot schade lijden aan jezelf, je werkgever (Ajax), je collega's, en dus ook het Nederlands Elftal. Als je graag prof wilt zijn, en hierna ook behandeld en betaald dient te worden, moet je je ook als prof gedragen. Zijn actie getuigde niet echt van enig professionalisme.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 21:23
|
|
Citaat: Hoe weet je dat het van Ome Jol niet meer mag? Misschien hoorde die zelf de berichtgevingen en was die het zat omdat het negatief uitgepakt heeft. Maar als Jol consuquent is moet die dan ook Zeegelaar, Vemeer en Atouba aanpakken. Want het feit dat die interlands mist heeft Jol geen reet mee te maken toch?
Ik zeg toch duidelijk dat je de media een stok geeft om mee te slaan? En dat is al dom.
Jol, AJAX....is allemaal hetzelfde. Jol heeft veel macht en hij neemt zulke beslissingen.
Natuurlijk heeft Jol daar wel mee te maken. Het is onprofessioneel. Punt!
Als profsporter heb je opofferingen te maken. Als je niet meegaat met Oranje vanwege een hersenschudding, dan weet je dat je eventjes onder de radar moet blijven. Gregorytje niet, hoor. Nee, hij zet het zelfs op zijn twitter. Hoe ongelooflijk DOM kun je zijn, zeg.
|
Boris_AFCA
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 21:25
|
|
Citaat: Die jongen zit in een periode waarin de meeste jongeren drinken, drugs gebruiken en rotzooi trappen
Scheer niet iedereen over een kam.
Als je prof bent bij Ajax en speler van het Nederlands Elftal, dan accepteer je direct dat je een publiek figuur bent. Als publiek figuur worden je acties en doen en laten extra onder de loep genomen. Houd je hier geen rekening mee, dan kan dit tot schade lijden aan jezelf, je werkgever (Ajax), je collega's, en dus ook het Nederlands Elftal. Als je graag prof wilt zijn, en hierna ook behandeld en betaald dient te worden, moet je je ook als prof gedragen. Zijn actie getuigde niet echt van enig professionalisme.
Haha vertel mij niet wat ik wel en niet moet doen als je de zin niet goed hebt gelezen, DE MEESTE is iets anders als IEDEREEN!
Ten tweede ben je naast prof ook nog mens. En zolang het geen negatieve invloed heeft op jouw prestaties vind ik dat hij in zijn vrije tijd z´n ding mag doen.
En tuurlijk vervul je voorbeeldfunctie maar een mens zijn heeft iedereen recht op. Sorry hoor maar een mens mag mens blijven, een manager in topfunctie zal thuis toch ook wel gewoon doen wat die wilt.
En ze staan met een Redbull op de foto, geen bacardi razz ofzo gewoon een redbulltje geeft wel voor mij aan dat het niet was om zich helemaal te laten gaan maar meer omdat hij fan is van de muziek!
|
Boris_AFCA
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 21:31
|
|
Citaat: Hoe weet je dat het van Ome Jol niet meer mag? Misschien hoorde die zelf de berichtgevingen en was die het zat omdat het negatief uitgepakt heeft. Maar als Jol consuquent is moet die dan ook Zeegelaar, Vemeer en Atouba aanpakken. Want het feit dat die interlands mist heeft Jol geen reet mee te maken toch?
Ik zeg toch duidelijk dat je de media een stok geeft om mee te slaan? En dat is al dom.
Jol, AJAX....is allemaal hetzelfde. Jol heeft veel macht en hij neemt zulke beslissingen.
Natuurlijk heeft Jol daar wel mee te maken. Het is onprofessioneel. Punt!
Als profsporter heb je opofferingen te maken. Als je niet meegaat met Oranje vanwege een hersenschudding, dan weet je dat je eventjes onder de radar moet blijven. Gregorytje niet, hoor. Nee, hij zet het zelfs op zijn twitter. Hoe ongelooflijk DOM kun je zijn, zeg.
Nah beetje jammer dit, ik heb het gevoel dat je geen fan van hem bent het tegendeel juist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 9 okt 2009 21:36
|
|
Speelt hij zo goed dan de laatste tijd?
Hoe weet je of het geen negatieve invloed heeft op zijn prestaties?
Citaat: "Patiënten hebben rust nodig. Licht, tv, geluid, in de vrije natuur wandelen, etc., het kan ze allemaal te veel zijn. Patiënten moeten minder prikkels van buitenaf krijgen"
"Bij een lichte hersenschudding zijn in de meeste gevallen de symptomen na enkele weken verdwenen"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenschudding
Citaat: AJAX.nl vandaag!
Gregory van der Wiel, die een hersenschudding heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen Roda JC, werkte een individuele training af.
En dan die domme kaffer van een Babel met zijn rap-praatjes.....Jahoor, Babel...we haten je. We zijn allemaal haters. Ik ben nog altijd euforisch dat je voor zo'n groot bedrag opgerot bent. Waardeloze speler. Zuip/spuit/snuif jij je maar helemaal kapot. Het zal mij werkelijk een worst zijn. Jij speelt niet meer voor AJAX. Van der Wiel wel. En. Hij. Is. Dom. DOM!!!!
Ik ben een fan van AJAX. Zeker niet van Van der Wiel. Zeker van het mens Van der Wiel walg ik. Als voetballer is hij een leuk talentje wat nog heel veel aan zijn spel moet verbeteren.
|