Auteur
|
Bericht
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:12
|
|
Nee daar heeft Tim duidelijk gelijk in. The Game is zeker geen slechte band. Het is duidelijk niet mijn stijl, maar het is zeker erg goed. Inderdaad die 6 miljoen zegt genoeg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:16
|
|
Citaat: 'succesvolste', pfffffffff, anderhalf hitje kan je niet echt succesvol noemen. En je opmerking dat ik kennelijk succesvolle rappers haat, das nog lachwekkender dan de pm die ik laatst van je kreeg.
Ooit gehoord van The documentary? 6 miljoen keer verkocht wereldwijd. Anderhalf hitje niet waar? En die 6 miljoen was in 2005 en zijn debuut album dat is echt niet te geloven goed maar dat snap jij niet want jij praat over dingen waar jij niks van weet ;)
Ik denk dat hij daar doelt op je Nederlands...
Nee hij zegt toch, Anderhalf hitje maar dat is gewoon niet zo. Kijk als je niet van zijn stijl houdt kan maar ga geen dingen roepen die niet waar zijn want als je anderhalf hitje hebt verkoop je niet 6 miljoen keer een album.
Heb je gelijk in hoor, maar het moet ook meest succesvolle zijn;)
Hij moet ook helemaal zelf weten welke muziek hij luistert hoor, het idealiseren van de 'Gangstah-cultuur' zegt wel iets over je kijk op de wereld. Een hele zaal vol die juicht als 'Fiddy' weer eens zijn kogelgaten laat zien vind ik gewoon ronduit schandalig en respectloos tegenover de mensen die in de Ghetto worden geboren.
Het is daar gewoon een westerse 'warzone' waar praktisch iedereen iemand kent die veel te vroeg gestorven is. Op een eerlijke manier zijn daar bijna geen kansen en zelfs met 3 banen hebben gezinnen nog voedselbonnen nodig om te overleven. Als jij als rapper het geluk heb gehad dat jij wél succelvol bent, vind ik het echt respectloos als je dan opeens dat leven adoreert.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:18
|
|
Citaat: 'succesvolste', pfffffffff, anderhalf hitje kan je niet echt succesvol noemen. En je opmerking dat ik kennelijk succesvolle rappers haat, das nog lachwekkender dan de pm die ik laatst van je kreeg.
Ooit gehoord van The documentary? 6 miljoen keer verkocht wereldwijd. Anderhalf hitje niet waar? En die 6 miljoen was in 2005 en zijn debuut album dat is echt niet te geloven goed maar dat snap jij niet want jij praat over dingen waar jij niks van weet ;)
Ik denk dat hij daar doelt op je Nederlands...
Nee hij zegt toch, Anderhalf hitje maar dat is gewoon niet zo. Kijk als je niet van zijn stijl houdt kan maar ga geen dingen roepen die niet waar zijn want als je anderhalf hitje hebt verkoop je niet 6 miljoen keer een album.
Nee, maar als 6 miljoen types als van der Wiel dat album hebben gekocht zegt het nog niks.
Het was niks, is niks en zal ook nooit wat worden met jongens die zich profileren aan zulke lui. Bij voorbaat al kansloos.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:18
|
|
Zullen we het maar weer gewoon over Van der Wiel hebben en z'n voetbalkwaliteiten?
Hiphop in de hiphoptopic bitte.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:19
|
|
Citaat: Inderdaad die 6 miljoen zegt genoeg.
Britney Spears...The Spice girls...ja, het zegt wel iets.
Maar weer on-topic, mensen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:22
|
|
Sorry we dwalen inderdaad een beetje af, al vind ik dit wel tekenend voor de persoon Van der Wiel. Op zijn voetbalkwaliteiten valt weinig aan te merken. Komt die jongen ook nog achter een rechtsbuiten van fatsoenlijk niveau te staan, dan kunnen we nog veel plezier aan hem gaan beleven!
PS:
Citaat: Inderdaad die 6 miljoen zegt genoeg.
Britney Spears...The Spice girls...ja, het zegt wel iets.
Maar weer on-topic, mensen!
Slap!
EDIT 343: ZEKER!!
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 16:36
|
|
[list">Van der Wiel voelt zich thuis bij Oranje
Gregory van der Wiel droeg vijf jaar jaar geleden nog een shirtje met daarop de naam van Robin van Persie toen hij op de pleintjes van Osdorp voetbalde. De verdediger moet daarom nog even wennen aan het idee dat hij zich bij het Nederlands elftal inmiddels ploeggenoot van de aanvaller van Arsenal mag noemen. „Maar ik voel me steeds beter thuis bij Oranje”, zegt de rechtsback, die zaterdag tegen Japan basisspeler was.
Waar zijn vriendjes uit Amsterdam zich graag afficheerden met spelers van Ajax of Europese topclubs bestelde Van der Wiel via internet een shirt met daarop de naam van de in Rotterdam geboren Van Persie. De 21-jarige rechtsback is nooit een doorsnee jongen geweest. Hij studeerde een half jaartje Grieks en Latijn op het gymnasium en wil ooit nog eens goed piano leren spelen. De verdediger moest in de jeugd bij Ajax ook vertrekken omdat geen trainer meer graag met hem wilde werken.
„Als jeugdspeler van Haarlem ben ik gaan nadenken”, weet Van der Wiel. „De meeste jongens die bij Ajax weg moeten, krijgen verkeerde vrienden of zie je alleen maar in het uitgaansleven. Ik ben gaan knokken. Ik kon al aardig voetballen maar heb bij Haarlem karakter gekregen.”
PSV en Feyenoord wilden de talentvolle verdediger graag overnemen, maar Van der Wiel wachtte op een aanbieding van Ajax waar hij na zijn terugkeer een zware knieblessure kreeg. Trainer Marco van Basten vond de weer fitte Van der Wiel vorig seizoen al beter dan Bruno Silva en bondscoach Bert van Marwijk is inmiddels zo gecharmeerd van de rechtsback dat hij zaterdag tegen Japan de ervaren John Heitinga op de bank hield. „Van Marwijk was tevreden over me, al zegt dat niet dat ik woensdag ook tegen de Schotten mag beginnen”, beseft de Amsterdammer die bij Oranje al wel hoger in de pikorde staat dan PSV'er Dirk Marcellis.
Van der Wiel is een opvallende verschijning bij het Nederlands elftal. De verdediger lijkt met zijn vele tatoeages, lage spijkerbroek en honkbalpet soms ontsnapt uit een videoclip met stoere rappers. Wie Van der Wiel af en toe spreekt, kent hem als zachtaardige jongen die mensen boven de dertig met „u“ aanspreekt.
Van der Wiel zette zijn eerste tatoeage vier jaar geleden op de Amsterdamse Wallen. Op zijn rechterarm prijken teksten van Amerikaanse rappers maar ook de naam van aartsengel Gabriël, die verwijst naar zijn moeder Gabriëlle. De voorletters van zijn drie zusjes staan op zijn hand. „Op mijn rechterarm is geen plaats meer”, beseft hij. „Op mijn linkerarm gelukkig nog wel.”
Misschien komt daar nog eens een boodschap op die aan voetbal refereert. „Want ik heb nog geen tatoeage die iets met voetbal te maken heeft”, zegt Van der Wiel, die op beide schouders een kroon en twee vleugels heeft laten aanbrengen. „Ik heb nog plaats voor enkele tatoeages, maar moet ook selectief zijn. Anders zit ik zo helemaal vol. Misschien moet ik iets doen als we met Ajax of het Nederlands elftal een mooie prijs winnen. Al is het natuurlijk ook al heel bijzonder dat ik nu bij Oranje zit. Dat had ik vijf jaar geleden toen ik met mijn vriendjes op straat in Osdorp voetbalde nooit durven te voorspellen.”
# bron: Telesport[/list">
|
peterdop
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 18:07
|
|
gewoon een facking goeie verdediger
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 18:13
|
|
Misschien kan jij vanaf nu je best doen om 'facking' goed te posten. Dus met hoofdletters, punten en inhoud.
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 19:08
|
|
Citaat: Misschien kan jij vanaf nu je best doen om 'facking' goed te posten. Dus met hoofdletters, punten en inhoud.
Echt een prachtige reactie, Enganche
Ik vind van der Wiel in aanvallend opzicht redelijk tot goed. Maar verdedigend moet hij zich wel verbeteren. Fysiek zal hij zich ook nog moeten onwikkelen. Maar voor Ajax een goede speler. Ik denk dat zijn top bij de subtop van Europa komt te liggen.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 sep 2009 19:17
|
|
Denk dat hij wel meer dan de subtop aankan. Als je ziet hoeveel vooruitgang hij heeft geboekt in één jaar, daar zit veel meer in!
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:20
|
|
[list">Hersenschudding Van der Wiel
Gregory van der Wiel heeft aan de wedstrijd tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding overgehouden. De rechtsback liep de kwetsuur op in de slotfase van de wedstrijd en is minimaal een week uitgeschakeld.
In samenspraak met de arts van de KNVB is besloten dat de Ajacied niet met het Nederlands elftal mee gaat naar Australië. In Australië speelt Oranje deze week een oefenwedstrijd. Hoe ernstig de hersenschudding is, moet de komende dagen blijken.
# bron: Ajax.nl[/list">
|
Johnny Guitar
Forum berichten: 101
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:23
|
|
Verder liet Nijhuis gewoon doorspelen toen er één met een hoofdblessure op het veld lag. Nice going, Bas!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:26
|
|
Tsja, zal geen grote blessure zijn bij VDW.
Er was nog een akkefietje tussen Van der Twit en Suarez?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:28
|
|
Heel erg zuur voor van der Wiel deze blessure, maar op zich vind ik dit niet zo erg. Zo hoeft die niet en lang reis te maken met het Nederlands elftal. Verder zal die wel weer op tijd fit zijn voor het duel met Willem II.
|
Johnny Guitar
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:31
|
|
Hmja, niet meer dan een akkefietje. Van der Wiel gaf voor, terwijl Suárez de bal in z'n voeten vroeg. Daar gaf die laatste kritiek op, en Van der Wiel reageerde fel. Het is voetbal, dan kan er een beetje irritatie zijn.
|
AFCAmuiden
Forum berichten: 67
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 21:31
|
|
Citaat: Tsja, zal geen grote blessure zijn bij VDW.
Er was nog een akkefietje tussen Van der Twit en Suarez?
Dat ging geloof ik over een pass die VDW op (volgens mij) Pantelic speelde.
Suarez wou die bal graag hebben en maakte daar stennis over.
Niets om je druk over te maken dus ;)
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 22:00
|
|
Citaat: Verder liet Nijhuis gewoon doorspelen toen er één met een hoofdblessure op het veld lag. Nice going, Bas!
Woow Bas is wel heel erg snel, binnen 10 minuten van Kerkrade naar Utrecht rijden/vliegen. Hij floot namelijk Utrecht - Psv, Roda Jc- Ajax werd gefloten door Braamhaar.
|
Johnny Guitar
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 22:03
|
|
Citaat: Verder liet Nijhuis gewoon doorspelen toen er één met een hoofdblessure op het veld lag. Nice going, Bas!
Woow Bas is wel heel erg snel, binnen 10 minuten van Kerkrade naar Utrecht rijden/vliegen. Hij floot namelijk Utrecht - Psv, Roda Jc- Ajax werd gefloten door Braamhaar.
Hehe, scherp, foutje van mijn kant:) Had op een ander forum net een stukje getikt over Nijhuis bij Utrecht - PSV, vandaar dat de naam in de kopf zat:)
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 16:13
|
|
Erg onprofessioneel: Het Nederlands Elftal laten schieten wegens een opgelopen hersenschudding, maar wel 3 dagen daarna naar een concert. En dan ook nog s naar Lil Wayne
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 17:06
|
|
Of heel professioneel. Door een lichte blessure een interland laten schieten waarvoor je 48 uur onderweg bent.
Trouwens, volgens mij heeft hij zijn opa ook meegenomen, helemaal rechts op de foto
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 17:07
|
|
Citaat: Of heel professioneel. Door een lichte blessure een interland laten schieten waarvoor je 48 uur onderweg bent.
Trouwens, volgens mij heeft hij zijn opa ook meegenomen, helemaal rechts op de foto
Dat is Atouba , toch? en links staat Vermeer, toch?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 17:17
|
|
Dom weer van Gregory. Ongeveer twee maanden geleden dat pina colada-verhaal en nu weer dit. Volgens mij had hij geleerd dat je als profvoetballer niet zomaar alles kan doen, dat heeft hij zelf gezegd. Hier gaan dus weer mensen over struikelen als het wat minder gaat.
Persoonlijk maakt het mij weinig uit wat hij doet in zijn vrije tijd. Ik begrijp ook wel dat hij wat makkelijk afzegt voor een interland in Australie, maar dat hij heel Nederland laat weten dat hij naar een concert is geweest terwijl hij eigenlijk in Australie had moeten zitten vind ik erg dom.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 17:23
|
|
Citaat: Volgens mij had hij geleerd dat je als profvoetballer niet zomaar alles kan doen, dat heeft hij zelf gezegd. Hier gaan dus weer mensen over struikelen als het wat minder gaat.
Persoonlijk maakt het mij weinig uit wat hij doet in zijn vrije tijd. Ik begrijp ook wel dat hij wat makkelijk afzegt voor een interland in Australie, maar dat hij heel Nederland laat weten dat hij naar een concert is geweest terwijl hij eigenlijk in Australie had moeten zitten vind ik erg dom.
Hij zei ook geleerd te hebben van alles direct op twitter te plaatsen...
Daarnaast gaat het mij ook om de reden van zijn afzegging. Het is ongetwijfeld niet bevoordelijk voor een hersenschudding om je bloot te stellen aan felle/flikkerende lichten en harde muziek.
Daarnaast is het niet slim gezien het feit dat er door de media vraagtekens wordt gezet bij de vele afzeggingen rond deze interland.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Do 8 okt 2009 17:34
|
|
Citaat: Erg onprofessioneel: Het Nederlands Elftal laten schieten wegens een opgelopen hersenschudding, maar wel 3 dagen daarna naar een concert. En dan ook nog s naar Lil Wayne
Die Lil Wayne denkt dat hij tupac is als je hem zo ziet.
|