Auteur
|
Bericht
|
thyza

Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 22:02
|
|
Citaat: Nederlands elftal heeft weer een goede rechtsback ! En we zwaaien met z'n allen naar Melchiot!
Zo goed vind ik vd Wiel anders nog niet. Hij heeft zeker veel talent en kan een hele goede WORDEN op zijn positie. Voorlopig zie ik een talent wat met vallen en opstaan langzaam groot wordt.
Onder Jol zie ik hem toch beter worden dan onder MvB . Is ook erg belangrijk met de leeftijd die hij heeft.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 22:02
|
|
Citaat: Nee, BvM is vasthoudend en kiest voor Heitinga als RB. Want de goede en betrouwbare Ooijer en Mathuisen moeten als CV. Van Bronckhorst moet ook als LB.
Snap t niet. Vd Wiel RB. Heitinga en Boulah CV en Braafheid LB. Lijkt me veel beter.
Zo zie ik het ook graag ja. Talent afgewisseld met routine en bravoure is toch het kenmerk van het Nederlands elftal, maar goed... v Marwijk doet zeker geen slecht werk. Hij heeft in ieder geval veel toekomst perspectieven
Boulah en ook Heitinga wel zijn tenminste échte killers. Vd Wiel en Braafheid brengen meer aanvallend en vind ik de beste backs van NL. Ooijer komt echt te kort voor dit niveau (te traag en niet wendbaar) en Mathijsen is wel aardig maar die andere zijn beter.
Denk niet dat Torres en Villa niet slapen omdat ze Ooijer en Mathijsen tegen komen.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 22:29
|
|
Citaat: Zo goed vind ik vd Wiel anders nog niet. Hij heeft zeker veel talent en kan een hele goede WORDEN op zijn positie. Voorlopig zie ik een talent wat met vallen en opstaan langzaam groot wordt.
Tegen RKC start ie met een mislukte aanname die van z'n hoofd afstuitert. Daarna geeft ie bal 3 meter achter, ik geloof, Rommedahl, die over de zijlijn rolt. Dan denk je, Greg gaat een moeizame avond tegemoet. Even later stoomt ie op naar een kans, die ie heel vakkundig en droog tot goal promoveert. Ergens best knap, er zijn jongens die behoorlijk in de war raken van die eerste 2 momenten.
Prima speler voor Ajax natuurlijk.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 14:58
|
|
Citaat: Nederlands elftal heeft weer een goede rechtsback ! En we zwaaien met z'n allen naar Melchiot!
Zo goed vind ik vd Wiel anders nog niet. Hij heeft zeker veel talent en kan een hele goede WORDEN op zijn positie. Voorlopig zie ik een talent wat met vallen en opstaan langzaam groot wordt.
Onder Jol zie ik hem toch beter worden dan onder MvB . Is ook erg belangrijk met de leeftijd die hij heeft.
Van Basten heeft Van der Wiel omgeturnd tot rechtsback. Dat is tot dusver dus cruciaal in de carričre van Van der Wiel. Jol zal na een paar maanden nog niet zo'n invloed hebben gehad, neem ik aan.
Hij doet me qua stijl (dus niet qua niveau) toch wel een beetje aan Daniel Alves denken. Al is dat veel meer een ratje en winnaar. Vooral aan de bal, qua combinerend vermogen, hoe hij de bal inspeelt en dribbelt. Dat maakt de rechter kant van Ajax op dit moment toch wel een stuk sterker.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:09
|
|
Citaat: Tegen RKC start ie met een mislukte aanname die van z'n hoofd afstuitert. Daarna geeft ie bal 3 meter achter, ik geloof, Rommedahl, die over de zijlijn rolt. Dan denk je, Greg gaat een moeizame avond tegemoet. Even later stoomt ie op naar een kans, die ie heel vakkundig en droog tot goal promoveert. Ergens best knap, er zijn jongens die behoorlijk in de war raken van die eerste 2 momenten.
Prima speler voor Ajax natuurlijk.
Volgens mij is die jongen te simpel om in de war te raken. Die jongen heeft echt niets te melden.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:10
|
|
Citaat: Hij doet me qua stijl (dus niet qua niveau) toch wel een beetje aan Daniel Alves denken. Al is dat veel meer een ratje en winnaar. Vooral aan de bal, qua combinerend vermogen, hoe hij de bal inspeelt en dribbelt. Dat maakt de rechter kant van Ajax op dit moment toch wel een stuk sterker.
Kan ik me wel enigszins in vinden, al vind ik hem (relatief gezien, ten opzicht van zijn overige kwaliteiten) ook positioneel wel goed. Vooral onder Koster heeft hij een eental wedstrijden gespeeld waarin hij bijvoorbeeld Alves positioneel volledig in z'n zak had.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:11
|
|
Inderdaad. Een van de simpelste zielen die ik ooit bij AJAX heb gezien.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:28
|
|
Ach, ik kan er ook wel om lachen. Hij stoort zich nergens aan en gaat gewoon door met zijn taaltje, die tattoo's etc. Hij heeft in ieder geval de media-cursus goed begrepen, want voor de camera is hij altijd wel netjes.
Beter dan zo'n saaie drol als Makaay.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:58
|
|
Ook beetje verlegen lijkt wel.
Maar laten we hem op zijn voetbalkwaliteiten beordelen, en die voegen zeker iets toe aan Ajax!
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:07
|
|
Citaat: 'Atlético Madrid zet zinnen op Van der Wiel'
Volgens de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo hoopt Atlético Madrid op korte termijn Gregory van der Wiel aan te trekken. De 21-jarige Ajacied moet de nieuwe rechtsback van de Spaanse club worden.
Atlético probeerde eerder Jesús Gámez(Málaga) en Emmanuel Eboué (Arsenal) aan te trekken, maar die spelers zagen een vertrek naar Madrid niet zitten. Van der Wiel zou nu de belangrijkste kandidaat zijn om de defensie van de Spaanse club te versterken.
De club van John Heitinga zou in eerste instantie drie miljoen euro willen neertellen voor de verdediger. De huidige overeenkomst van Van der Wiel bij Ajax loopt nog tot medio 2013.
Bron: Voetbalprimeur.nl Staat in de catogorie Boulevard. Wat meestal wel genomen kan worden met 1 a 2 pakken zout.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 13:13
|
|
3 miljoen!??!
ja hoor, haha, en wij willen graag ronaldo voor 10 miljoen!
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 16:59
|
|
Ruilen tegen Heitinga? ;)
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:11
|
|
Vind Van der Wiel een betere back als Heitinga hoor.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:12
|
|
Potentie moet uitbetaald worden. Als hij 31 jaar was ok... maar 8/9 miljoen is een betere prijs voor gregory. Denk dat hij zelf ook nog niet weg wil
|
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:10
|
|
8/9 miljoen? JOnge voetballer, toch al international. Niet te koop
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:21
|
|
Citaat: hmm ...
De reactie van Van der Wiel zelf, via z'n Twitter.
Ik mag toch hopen dat hij dit niet overweegt. Hij kan over een paar jaar naar een veel betere club dan Atletico. Hopelijk verkoopt Ajax hem niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:24
|
|
Natuurlijk verkoopt AJAX hem niet. De defensie is het zorgenkindje en dan zou je de enige redelijke rechtsback laten gaan....voor 3 miljoen. Onzinbericht weer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:26
|
|
Lijkt mij ook niet dat ze dit gaan doen. Wel een vreemde reactie van hem..
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:27
|
|
Het zou vreemder zijn als ie normaal reageerde.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 20:42
|
|
Het type van der Wiel inschattend zal het me niks verbazen dat hij lekker vertrekt en het anders wel gaat proberen te forceren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 22:23
|
|
Citaat: Het zou vreemder zijn als ie normaal reageerde.  Ook weer waar, ik twijfelde nog even of een studie cryptologie noodzakelijk zou zijn om die teksten van te ontcijferen
|
Stekelaar

Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 07:59
|
|
Citaat: Ajax hoeft niet te vrezen voor een tussentijds vertrek van Gregory van der Wiel. Volgens Atlético Madrid-voorzitter Enrique Cerezo is de vermeende interesse voor de verdediger van Ajax uit de lucht gegrepen en liggen de prioriteiten voor versterkingen op andere posities. Volgens El Mundo Deportivo is de Ajacied de uitverkorene om de defensieve intenties van de Spaanse hoofdstedelingen een impuls te geven.
Bron: voebalzone.nl
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 08:56
|
|
Ik zie van der Wiel nog wel blijven tot er een hele mooie club langs komt voor van der Wiel. Daarbij kan het W.K het komende jaar een belangrijke rol zal spelen.
|
Wez

Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 18:38
|
|
Snapt die jongen gewoon niet dat als hij mee opkomt in de afgelopen wedstrijden een hoge voorzet afleveren gewoon NIET werkt als er niemand staat. Irriteer maar daar nu al een paar wedstrijden. Alsof hij het doet om het doen en niet omdat er een idee achter zit.
|
Fcaa

Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 21:50
|
|
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die jongen. Ik zag hem vanmiddag ook al op tmf. Hij wil ook wel iets doen met muziek, Hij begint wel een beetje op Babel te lijken met zn b tot de a tot de b e l.
|