Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:42
|
|
Dat zeker, Damian.
Tsjong, jonge....wat slaat die Johan Derksen verschrikkelijk door, zeg. Ik heb het al omschreven. Het is dom, ordinair...maar kwetsend? Neehoor, Johan Derksen....bij Psv gebeurt dat niet. Ga. Toch. Weg.
Wat een gruwelijke AJAX-afslacht uitzending. Supernegatief en compleet eenzijdig.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:43
|
|
En ja hoor het is zo ver. Martin Jol bedankte de supporters niet? Nou René kijk het eerst, want hij bedankt eerst de supporters en pas daarna zei hij van die beker.
|
Damian
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:54
|
|
Ja loop het ook te kijken en ze slaan nu wel veel te ver door met dat politieke correct zijn. Elkaar een beetje uitdagen mag toch of zie ik dat verkeerd? Ja het was niet slim maar hebben we allemaal geen jeugdzonde die te weeg kwamen omdat we iets te veel gedronken hadden? Ik wel in ieder geval
|
R.O.B.
Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:56
|
|
Wat een ophef allemaal in Nederland zeg... Volledig mee eens dat Ajax hier afstand van neemt. Vertonghen is een werknemer van Ajax en krijgt daarom dus "formeel" op het bordje! Maar laten we het verder ook niet groter maken dan het is. Gisteren gebeurd, vandaag reacties (+ excuses van Jantje) en morgen is het weer over tot de orde van de dag.
Ben alleen benieuwd of het ook zo zal verlopen...
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:58
|
|
Begint hij weer: 'In Engeland kan hij 5 tot 10x meer verdienen'. Ik ga er vanuit dat hij ( even een rond getal) 1 miljoen verdient in Engeland verdient hij echt geen 5 miljoen. Huntelaar kon ook al 10x meer verdienen bij Real, terwijl hij bij Ajax tegen de 3 miljoen kon verdienen. Ik word een beetje moe van die uitspraak.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:06
|
|
Citaat: Het is ordinair, een tikkeltje leuk. Maar verder zie ik er geen kwaad in. Dat die Feyenoorders zo gefrustreerd zijn...Tsja, daar kunnen de Ajacieden niets aan doen.
Het zou wat anders zijn had hij gestrooid met dodelijke ziektes, bombardementen en dat hij geroepen had ''Helemaal niets in Eindhoven'. Dat had wel erg geweest.
Natuurlijk hebben we er allemaal smakelijk om gelachen, maar dit kan natuurlijk niet en is bij de wilde spinnen af.
Ik ben niet soft geworden of zo, maar de Rotterdamse aanhang heeft zich geweldig gedragen en dan komt Jantje de zaak weer even op scherp zetten.......dat lijkt me niet slim en al helemaal niet met in je achterhoofd de wetenschap dat de hele Nederlandse voetbalwereld Ajax al uit kotst.
Kortom.....leuk.....ik heb gelachen, maar oerdom !!!
Heb mij even afzijdig van het forum gehouden, maar nu zakt mijn broek af van dit geneuzel van Nederland. Wat een zielige jankmuilen zeg.
Ad, ik ben het vaak met je eens, maar hier sla je in mijn optiek toch de plank mis.
De aanhang van dat zooitje uit rotterdam was helemaal niet zo voorbeeldig. Ook ik heb de hamasjes voorbij horen komen, de schuimbekkende vol van haat supporters op de vakken gezien en de scheldkannonades richting de Ajax spelers.
Daarbij opgeteld de walgelijke wedstrijd van die rotterdammers tegen twente, begrijp ik heel goed dat Jan de held dit zo roept. Dit was geen provocerende kreet, dit was een kreet met irritatie en walgen van de waardeloze en slappe inzet van die rotterdammers, maar ook die achterlijke schuimbekkende mannetjes met hun flinke stone island pet op hun rotterdomse knar.
Ik ben helemaal niet van het stoere gedrag, maar hier zat Jan spot-on.
rotterdam, verrek maar lekker.
En aangaande voetbal international: We moeten er om lachen. Jankmuilen zijn het.
van der Gijp? Droeftoeter dat hij is. Met zijn; "dat Ajax wint die beker".
Ongelofelijke bevooroordeelde mafklapper.
Meeuwis kan ik sowieso al niet luchten. Beetje schijnheilig lopen doen over provoceren? Zeker die marokkaan uit dat klote team van hem vergeten?
En in rotterdom moeten ze ook niets hierover zeggen, of zijn ze van gobbel vergeten op de coolsingel? En maar zingen: "En wie niet springt die is een jood".
Vertonghen begrijpt wat er speelt onder supporters. Eindelijk een speler die zich erbij betrokken voelt. Dat is beleving!
Geweldige opmerking van Jol ook trouwens!
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:10
|
|
Ook een pluspuntje voor René. Over dat Rutten voor het gemak even Van der Wiel - Suarez vergeet .
|
Damian
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:15
|
|
Citaat: Ook een pluspuntje voor René. Over dat Rutten voor het gemak even Van der Wiel - Suarez vergeet .
Ja een pracht van een opmerking van réne weer. Maar nou hebben we het over fatsoen en die opmerking die hij daarvoor maakte kon hij eigenlijk ook niet maken.. Maar zoals iemand al zei gewoon een storm in een glas water en de knvb zal vertongen een waarschuwing geven: Foei mag je niet meer doen en hij zal zeggen ja natuurlijk KnVB en dan is de kous af... Hoop ik.
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:18
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=PMnFBvOwY6Q&feature=related
Ook zo heerlijk dit van Vertonghen. Hoe bedoel je, Jan is een Ajacied?
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:33
|
|
Eens met Seduction. Dat stelletje mongooltjes uit Rotterdam-Zuid moet zich de ballen uit de broek schamen dat knurften daaro haar supporters zijn. Schrijnend dat we Feyenoord over dit soort zaken al complimentjes moeten gaan geven...Feyenoords status als topclub is de afgelopen jaren vaker afgezakt dan mijn sokken van 15 jaar oud
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 22:38
|
|
Citaat: Eens met Seduction. Dat stelletje mongooltjes uit Rotterdam-Zuid moet zich de ballen uit de broek schamen dat knurften daaro haar supporters zijn. Schrijnend dat we Feyenoord over dit soort zaken al complimentjes moeten gaan geven...Feyenoords status als topclub is de afgelopen jaren vaker afgezakt dan mijn sokken van 15 jaar oud
Hier drink ik nog een biertje op!
rotterdam, waarom hebben we het er nog over.
Topsport klimaat? Respect? Die ontplofde mol daar op zuid wat zich een voetbalclub noemt kun je maar beter ter ruste leggen. Op sterven na dood. Ze moeten eens op hondsdolheid controleren daar in die kuip. Schuimbekkies
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:21
|
|
Citaat: Ja want ik nou niet snap ?
Ajax heeft een statement zeg jij, dus Vertonghen zit verkeerd volgens jou.
MAAR, Feyenoord heeft ook een statement, aangezien die dat gedoe ( kweet niet hoe het heet ) tegen leuzen zijn begonnen, maar daar hoorde ik er gisteravond toch een aantal van!!
Dus dan zit Feyenoord toch ook verkeerd ? als Vertonghen volgens jou ook verkeerd zit ?
Belachelijke vergelijking. Vertonghen is in dienst bij Ajax. De supporters van Feyenoord zijn niet in dienst bij Feyenoord.
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:28
|
|
Citaat: Ja want ik nou niet snap ?
Ajax heeft een statement zeg jij, dus Vertonghen zit verkeerd volgens jou.
MAAR, Feyenoord heeft ook een statement, aangezien die dat gedoe ( kweet niet hoe het heet ) tegen leuzen zijn begonnen, maar daar hoorde ik er gisteravond toch een aantal van!!
Dus dan zit Feyenoord toch ook verkeerd ? als Vertonghen volgens jou ook verkeerd zit ?
Belachelijke vergelijking. Vertonghen is in dienst bij Ajax. De supporters van Feyenoord zijn niet in dienst bij Feyenoord.
Dat was die kale die.......... van Gobbel wel. Werd er toen zo'n poehoe van gemaak?
Nee!
Die Driessen had het meer over het "voorbeeldige" legioen dan over de oppermachtige controle van Ajax over de wedstrijd. De tendens is tegenwoordig dat er overal wat politiek gevoelig ligt vooral veren in de reet moeten worden gedouwd. Wat mij betreft prima, maar inplaats van veren maar een Amsterdammertje. Hoppaaa.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:34
|
|
Met het verleden hebben de huidige directies van Feyenoord en Ajax niets te maken. Die maken NU beleid.
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:40
|
|
Citaat: Met het verleden hebben de huidige directies van Feyenoord en Ajax niets te maken. Die maken NU beleid.
Beleid zeg je? Die Israelische vlag op het podium tijdens de huldiging? Hava Naguila draaien tijdens de huldiging? Is dat het beleid?
Ik hou niet van onnodig provoceren, maar om nu Ajax te zien afglijden naar het o zo sportieve karakter van bijvoorbeeld az waar alles zo gemaakt over komt, nee dank u.
Beleid is er niet. Het is gelul op de vierkante milimeter.
Ik zie weer beleving bij de spelers. De wil om te winnen. Dat vind ik veel belangrijker dan wat politiek correcte tere zieltjes uit rotterdam en de rest van dit flutland die kennelijk de bui al zien hangen volgend seizoen. Ja, ik doel op de 30e landstitel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:43
|
|
Nouja ik vind dat de feyenoord supporters zich relatief goed hebben gedragen, maar het is wel erg triest dat zoiets niet gewoon is en dat daarvoor complimenten uitgedeeld dienen te worden. Ik vond het wel komisch dat ze cheerleaders hadden ingehuurd en dat die vervolgens het enige echte spreekkoor te horen kregen. Het is ook triest hoeveel moeite de club feyenoord heeft moeten doen om ze in toom te houden (cheerleaders, boodschap van Been, van Bronckhorst en Meijer, en de sanctie van de KNVB), maar het heeft eerlijk is eerlijk wel effect gehad. Wel hoorde ik af en toe gescheld op de tv, maar ik had meer het idee dat het een enkele idioot was dan dat er massaal een spreekkoor werd ingezet.
Dan Jan Vertonghen "Het zijn maar kut kakkerlakken". Volgens mij is dat geen heel kwetsende tekst. Ik vind het meer in lijn met de tekst "helemaal niks in Amsterdam", waarvan ik vind dat het in Enschede wel gezongen had mogen worden (hoewel je je eigen prestatie dan wat te niet doet), maar wat zielig over komt wanneer de rest van Nederland het doet die gewoon netjes een aantal punten onder Ajax eindigt.
Kwetsend zijn ziektes of alles wat met de oorlog te maken heeft. Langdurige spreekkoren naar de scheidsrechter toe hebben verder ook niet mijn waardering. Dit is hooguit kinderachtig, maar ik zie de humor er wel van in (aangezien ik denk dat Jan ook de nodige pilsjes op had).
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 23:58
|
|
De Feyenoord supporters hebben een beetje boter op hun hoofd. Zoals Seduction al zei, helemaal braaf waren ze zelf ook niet tijdens de wedstrijd en claimen dat een uitspraak als 'het zijn maar kut kakkerlakken' gewelddadige reacties uitlokt is natuurlijk ook een vreemde manier van reageren.
(Doet me een beetje denken aan bepaalde straatjochies die vinden dat een agent die in uniform staat, provocerend werkt..)
Tuurlijk, heel sjiek is het niet. Maar hij smijt niet met ziektes, verwijst niet naar oorlogen, bevolkingsgroepen of overleden supporters, en mij maak je niet wijs dat de woorden 'kut' of 'kakkerlak' zo kwetsend zijn voor onze vrinden uit Rotterdam.
Kortom, storm, glas water, en Nederland laat weer eens zien waarin het klein kan zijn. Bij mij heeft Jan in ieder geval punten gescoord met zn aangeschoten kop.
|
Seduction
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 00:01
|
|
En stiekem zijn we allahmaal een beetje jaloers op Jan. A. Hij speelt voor de mooiste club in het mooiste shirt en B. Wie wil er nou niet zo'n joekel van een glas bier
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 00:05
|
|
Citaat: En stiekem zijn we allahmaal een beetje jaloers op Jan. A. Hij speelt voor de mooiste club in het mooiste shirt en B. Wie wil er nou niet zo'n joekel van een glas bier
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:44
|
|
Citaat: Jan Vertonghen werd in de media al met clubs als Barcelona en Everton in verband gebracht, maar heeft tot dusver nog niets gehoord. De mandekker verwacht dan ook volgend jaar nog bij Ajax te spelen en ziet dat helemaal niet als iets verkeerds. “Ik voel me echt verbonden met deze club en de stad”, zegt Vertonghen in Het Parool.
/
De Belg liet al eerder weten bij Ajax te willen blijven en stelt dat hij niet eens over een vertrek hoeft na te denken, omdat de belangstelling van andere clubs niet meer dan geruchten zijn. “Met de hand op mijn hart: er speelt niets. Maar ik lees het wel graag”, zegt Vertonghen, die naar eigen zeggen nog niet is uitgeleerd bij Ajax en nog wat stapjes moet maken.
“Het grote verschil tussen mij en bijvoorbeeld Gerard Piqué en Carlos Puyol is niet het voetballen, maar echt dat verdedigen”, vertelt de mandekker. “Zij verliezen zo weinig duels. Ik laat me nog te gemakkelijk uitspelen als er wordt gekaatst. Dat zie ik bij hen nooit. Heb je gezien hoe Lucio van Inter speelde tegen Barcelona? Ik had Barça ook liever zien winnen, maar het is toch knap. Alles zat dicht. Met tien man.''
Vertonghen wil met Ajax nog graag de Champions League in. “Ik zit hier nu zeven jaar en voel me hier thuis. Ik ben hier naar school gegaan, heb vrienden gemaakt, mijn vriendin leren kennen. Zij is net afgestudeerd als theatermaker en ze heeft ondertussen een aantal opdrachten aanvaard. Ze heeft het druk. Niet dat ik haar mijn droom zal laten afpakken, maar ik kan hier nog wel even blijven, echt wel.''
Bron: Voetbalzone
Hoop ook echt dat hij nog zeker een jaar blijft, goed dat hij ook kritisch is over zijn eigen spel.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:50
|
|
Citaat: Welkom, Damian!
Dank je wel 343. Eindelijk een site gevonden met volwassen supporters.
En inteligente......
|
Ad
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 17:54
|
|
Citaat: Dat zeker, Damian.
Tsjong, jonge....wat slaat die Johan Derksen verschrikkelijk door, zeg. Ik heb het al omschreven. Het is dom, ordinair...maar kwetsend? Neehoor, Johan Derksen....bij Psv gebeurt dat niet. Ga. Toch. Weg.
Wat een gruwelijke AJAX-afslacht uitzending. Supernegatief en compleet eenzijdig.
Ik zal niet zeggen; "zei ik het niet" maar Derksen drukte met zijn pro-Pisvee opmerking bij mij natuurlijk op alle verkeerde toetsen en die smerige Meeuwis maar grijnzen. Ik zie het met de populariteit van Ajax niet meer goed komen zolang dit soort azijn zeikers op tv is, maar aan de andere kant is het natuurlijk supermooi als Ajax per ongeluk weer succesvol word, want dan willen ze er allemaal bij horen en hebben ze nieuws nodig........zeker Derksen die zijn blad moet vullen met Ajax omdat anders een heleboel mensen het blad niet kopen.
Je kunt deze mafketel dus prima buitenspel zetten door hem en zijn blad volledig van Ajax te isoleren. Deze is voor jou Johan en deze voor die klote Meeuwis
|
Ad
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 18:05
|
|
Citaat: Ad, ik ben het vaak met je eens, maar hier sla je in mijn optiek toch de plank mis.
De aanhang van dat zooitje uit rotterdam was helemaal niet zo voorbeeldig. Ook ik heb de hamasjes voorbij horen komen, de schuimbekkende vol van haat supporters op de vakken gezien en de scheldkannonades richting de Ajax spelers.
Daarbij opgeteld de walgelijke wedstrijd van die rotterdammers tegen twente, begrijp ik heel goed dat Jan de held dit zo roept. Dit was geen provocerende kreet, dit was een kreet met irritatie en walgen van de waardeloze en slappe inzet van die rotterdammers, maar ook die achterlijke schuimbekkende mannetjes met hun flinke stone island pet op hun rotterdomse knar.
Ik snap wat je bedoelt en ik sluit me helemaal bij je woorden aan. Ook ik vond het walgelijk hoe die kakkerlakken zich hebben opgesteld in Enschede en ook ik snap best dat Ajax in Rotterdam niet geliefd is, maar de "hamas spreek koren" heb ik niet gehoord en die van haat vertrokken Rotterdamse rotkoppen verbazen me al jaren niet meer......the hell with them !!!
Het gaat er mij om dat Jan Vertonghen dit niet had moeten doen omdat Ajax momenteel al zo slecht ligt in de Nederlandse voetbalwereld en bij de media.
Je hebt vanavond weer kunnen zien hoe mensen als Derksen hierop zitten te wachten om erop in te springen en onze club weer af te branden.
De uitspraak van Jol vond ik wel klasse maar ik ging ervan uit dat de Kakkerlakken aanhang zich goed had gedragen en sommigen zelfs tot na de prijsuitreiking hadden gewacht. Dat kon je van hun "grote voorbeelden" (de spelers) niet zeggen... Schijnbaar heb ik het dus niet goed gezien of gehoord.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Zo 9 mei 2010 16:51
|
|
Ik vond het echt top tijdens de huldiging, Het zijn maar k*tkakkerlakken
Echte Ajacied die zich naast speler ook supporter voelt van zijn club!
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 9 mei 2010 17:25
|
|
Citaat: En stiekem zijn we allahmaal een beetje jaloers op Jan. A. Hij speelt voor de mooiste club in het mooiste shirt en B. Wie wil er nou niet zo'n joekel van een glas bier
|