Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Jan Vertonghen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jan Vertonghen
Maker: 343Bekeken: 54685
Status: InactiefBerichten: 740
+ Nieuw bericht <<<   <   11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Fregge

Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 22:05
Johnny is een echte Ajacied. Die vloog voor 2 uur op en neer vanuit Engeland voor Ajax - PSV. Geen twijfel over mogelijk of dat een Ajacied is.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 22:09
Citaat:
Johnny is een echte Ajacied. Die vloog voor 2 uur op en neer vanuit Engeland voor Ajax - PSV. Geen twijfel over mogelijk of dat een Ajacied is.

Ik bedoel met mister Ajax ook niet dat het een Ajacied is of niet, ik bedoel dat iemand voor een seizoen of 10 bij Ajax in 't eerste speelt net als Blind zeg maar.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 22:22
Maar daarvoor heeft hij teveel kwaliteit. Vroeg of laat maakt hij toch de stap naar het buitenland.
Stekelenbrug zal een nieuwe ''mister Ajax'' kunnen worden. Die speelt al 8 jaar in het eerste. Bij keepers is het zowiezo anders, die willen 100% zeker zijn van een basisplaats, als reserve keeper is het immers moeilijk om een basisplaats te veroveren. Daarbij denk ik dat Steek ook niet echt de behoefte heeft om naar het buitenland te gaan.

Emanuelson zou ook de nieuwe mister Ajax kunnen worden, puur omdat hij te weinig kwaliteit heeft om naar de absolute top te gaan. Voor Ajax een bruikbare speler, maar niet top.

De Zeeuw zou het ook kunnen worden. Top voor Ajax en in Nederland. Goed genoeg voor het Nederlands 11tal, als Van Bommel of De Jong er niet is, is De Zeeuw de (terechte) vervanger. Maar niet goed genoeg voor de absolute top, hij is ook al 26. Hij kan hier dus ook nog wel ff blijven.

Denk dat Vertonghen wel veel waarde eraan hecht of Suárez blijft. Maar denk idd dat hij wel blijft. Manchester United is trouwens zijn droomclub.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 22:57
Citaat:
Maar daarvoor heeft hij teveel kwaliteit. Vroeg of laat maakt hij toch de stap naar het buitenland.

Stekelenbrug zal een nieuwe ''mister Ajax'' kunnen worden. Die speelt al 8 jaar in het eerste. Bij keepers is het sowieso anders, die willen 100% zeker zijn van een basisplaats, als reserve keeper is het immers moeilijk om een basisplaats te veroveren. Daarbij denk ik dat Steek ook niet echt de behoefte heeft om naar het buitenland te gaan.

Ik weet het niet, ik vind dat hij de kwaliteit wel heeft voor een club als Valencia, de vraag is of hij voor zo'n club kiest.

Citaat:
Emanuelson zou ook de nieuwe mister Ajax kunnen worden, puur omdat hij te weinig kwaliteit heeft om naar de absolute top te gaan. Voor Ajax een bruikbare speler, maar niet top.

Had mister Ajax kunnen worden, als hij niet zo moeilijk had gedaan over die contract verlenging.

Citaat:
De Zeeuw zou het ook kunnen worden. Top voor Ajax en in Nederland. Goed genoeg voor het Nederlands 11tal, als Van Bommel of De Jong er niet is, is De Zeeuw de (terechte) vervanger. Maar niet goed genoeg voor de absolute top, hij is ook al 26. Hij kan hier dus ook nog wel even blijven.

Zou een goede zijn, vind ik de beste optie's van deze 3. Zou leuk zijn als De Zeeuw onze Zeeuwse rots achterna gaat ;)
guy_ajax

Geplaatst: Do 6 mei 2010 10:43
Maar je moet toch niet opzoek gaan naar de nieuwe mister Ajax? Dat gaat vanzelf. Als je goed genoeg bent voor Ajax en andere clubs willen je niet hebben of jij wilt er niet heen..
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Do 6 mei 2010 13:42
De nieuwe mister Ajax zal nooit komen, daarvoor is de historie te groot om te overtreffen. Maar we hebben de afgelopen tijd wel kunnen horen dat we een hechte selectie hebben, met slimme jongens die voor niets minder dan de top willen vertrekken bij Ajax. Dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest (De Jong, De Mul, enz.).

Jongens als Vertonghen, Suarez, Stekelenburg laten merken echt te willen bouwen met dit Ajax en prijzen te willen pakken. Demy de Zeeuw is op een redelijk late leeftijd naar Ajax gekomen en naar alle waarschijnlijkheid zal de absolute top niet voor hem komen, dus ik zie hem zo nog wel tot zijn 30e, 31e bij Ajax blijven, maar de nieuwe mister Ajax? No way.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:01

wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:35
Jammer dat Jan dit heeft gezegd. Dit gaat denk ik nog wel een staartje krijgen, ik snap dat emoties altijd meespelen maar je moet als prof hierboven staan. Van mij mag Ajax hem hier best voor straffen. Het gaat al niet lekker tussen Ajax en Feyenoord.
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:46
Mee eens. Ik vind oprecht dat het Feyenoord publiek zich uitsteken gedragen heeft gisteren, het moet alleen wel van beide kanten komen en met name de spelers moeten het goede voorbeeld geven.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:49
Het is ordinair, een tikkeltje leuk. Maar verder zie ik er geen kwaad in. Dat die Feyenoorders zo gefrustreerd zijn...Tsja, daar kunnen de Ajacieden niets aan doen.

Het zou wat anders zijn had hij gestrooid met dodelijke ziektes, bombardementen en dat hij geroepen had ''Helemaal niets in Eindhoven'. Dat had wel erg geweest.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 11:04
Domme reactie van Vertonghen, had het niet verwacht van hem omdat juist hij 1 van de meest intelligente van het stel is. Jammer......
Bolkestein

Forum berichten: 514
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 11:16
Ik vind het prachtig. Jantje is een gouden gozer.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 11:25
Dit is gewoon lachen. Lekker boeiend dat die Feyenoorders zich goed hebben gedragen. Ook deze keer konden ze het niet laten om De Zeeuw kanker toe te wensen. Daarnaast worden onze spelers overal waar de komen voor van alles en nog wat uitgemaakt. Als je dan even één groep terug wil pakken met een liedje dat je tegen Feyenoord tientallen keren hoort, lijkt me dat geen probleem.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 11:29
Het maakt niets uit hoe het Feyenoordpubliek zich heeft gedragen. Ajax distantieert zich van dergelijke uitspraken en Vertonghen is werknemer van Ajax en moet het voorbeeld van Ajax dan ook volgen.
Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 12:00
Citaat:
Dit is gewoon lachen. Lekker boeiend dat die Feyenoorders zich goed hebben gedragen. Ook deze keer konden ze het niet laten om De Zeeuw kanker toe te wensen. Daarnaast worden onze spelers overal waar de komen voor van alles en nog wat uitgemaakt. Als je dan even één groep terug wil pakken met een liedje dat je tegen Feyenoord tientallen keren hoort, lijkt me dat geen probleem.

Ik vond het ook wel kunnen hoor, alles better, al zoals 343 inderdaad al noemde, dan ziektes te gebruiken of wat dan ook, ik denk ook dat hij die boete wel voor lief wilt nemen..

Die Feyenoord supporters zich gedragen, dat heb ik nog nooit gezien, ook nu toen ze werden toegesproken door de microfoon in het stadion zag ik aan de lippen dat men met "k*nk*r op joh" vloekte en dan met name nog naar de Zeeuw als je dat dan zo hoort/ziet vind ik dit grapje wel moeten kunnen voor een keertje!!

Wat denkje dat Feyenoord had gedaan ? die had Ajax ook uitgemaakt voor stront en alles wat los en vast zit!!
Bertje

Geplaatst: Vr 7 mei 2010 12:05
Citaat:
Ik vond het ook wel kunnen hoor, alles better, al zoals 343 inderdaad al noemde, dan ziektes te gebruiken of wat dan ook, ik denk ook dat hij die boete wel voor lief wilt nemen..

Vind je de boete nou terecht of niet? Als je de boete terecht vindt dan kun je onmogelijk volhouden dat je het wel vindt kunnen.

En vind je de boete onterecht, dan kun je ook onmogelijk volhouden dat het Feyenoordpubliek zich zo misdragen heeft.

Het zijn twee van elkaar los staande incidenten, waarbij het ene totaal geen excuus is voor het andere.
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 12:09
Citaat:
Wat denkje dat Feyenoord had gedaan ? die had Ajax ook uitgemaakt voor stront en alles wat los en vast zit!!

Dat zou dan heel raar zijn, aangezien juist Feyenoord vooraf campagne tegen foute leuzen heeft gevoerd. 'Voor een keertje' is gelet op de voorgeschiedenis van deze finale natuurlijk ook een argumentatie van niks.

Verder wat Bertje zegt.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 12:11
Erg dom van Jantje, maar wat een held! Prachtig! Ik heb me geirriteerd aan de leuzen 'helemaal niets in Amsterdam' uit Enschede en Rotterdam, dus deze vind ik wel kunnen haha!
guy_ajax

Geplaatst: Vr 7 mei 2010 12:42
Ik vind hem wel grappig maar het is niet zo handig om nog wat olie op het vuur te gooien. Hij had het beter kunnen laten.
Geraldo

Forum berichten: 643
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 13:18
Heb net de beelden voor het eerst gezien, en natuurlijk vond ik het ook best grappig maar is het zeker geen slimme actie. Hij heeft altijd nog een voorbeeldfunctie, en het blijft haatzaaien richting Rotterdam.
Één ding is zeker, Jan zal volgend jaar niet goed ontvangen worden in de Kuip..
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 13:55
Citaat:
Heb net de beelden voor het eerst gezien, en natuurlijk vond ik het ook best grappig maar is het zeker geen slimme actie. Hij heeft altijd nog een voorbeeldfunctie, en het blijft haatzaaien richting Rotterdam.

Wie voelt zich nou gekwetst als hij of zij wordt uitgescholden voor kutkakkerlak? Alsof dat de ergste scheldwoorden zijn die je vanaf de tribunes hoort.

Citaat:
Één ding is zeker, Jan zal volgend jaar niet goed ontvangen worden in de Kuip.

Dat zal wel even wennen zijn. Dat is bij de voorgaande keren niet gebeurd.
Bertje

Geplaatst: Vr 7 mei 2010 14:08
Het gaat er niet om of iemand zich wel of niet gekwetst voelt, maar of Vertonghen zich wel of niet aan zijn voorbeeldfunctie houdt.

Kom op zeg, al heb je een bord voor je kop waar je je achter kunt verstoppen, dit moet iedereen toch begrijpen?
Geraldo

Forum berichten: 643
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 14:12
Citaat:
Wie voelt zich nou gekwetst als hij of zij wordt uitgescholden voor kutkakkerlak? Alsof dat de ergste scheldwoorden zijn die je vanaf de tribunes hoort.

Het gaat er niet om of het kwetsend is, daar heb ik het ook totaal niet over gehad. Ik zei dat het haat zaaien is richting de Feyenoord supporters, die voelen zich vast niet gekwetst, maar gaan hier zeker op in. Vertonghen behoud een voorbeeldfunctie dus hoort dit gewoon niet te zeggen, of het nou kwetsend is wat hij zegt staat hierbuiten..(zie het antwoord van Bertje)

Citaat:
Dat zal wel even wennen zijn. Dat is bij de voorgaande keren niet gebeurd.

Tuurlijk wel, maar niet pal op de man Vertonghen. Iets wat nu wel gaat gebeuren.
En we kunnen zoveel vinden van de Feyenoord supporters, ze hebben zich gisteren vrij goed gedragen. Ik heb in ieder geval geen kwetsende spreekkoren vernomen over ernstige ziektes of wat dan ook. Iets wat natuurlijk altijd zo moet zijn..
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 14:25
Het is net óp, of net óver het randje. Wat mij betreft is het erop. Er zijn geen extreme uitlatingen geweest, het bekende 'koosnaampje' voor onze Rotterdamse vrienden is gebruikt. Na alles wat zich heeft afgespeeld de laatste weken, is dit gewoon even een sneer van een enthousiaste ajacied. Hij moet even formeel op de vingers worden getikt, maar verder til ik hier niet zo zwaar aan.
M(L)....

Forum berichten: 131
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 14:32
Het is natuurlijk niet zo slim, maar voorgaande jaren hebben andere clubs dit ook gedaan met hun; helemaal niets in Amsterdam, en wie niet springt is een jood ect. Ik snap niet waar zo moeilijk over wordt gedaan, omdat een Ajacied het zegt is het een probleem? hou een is op en richt je eens op het feit dat de spelers van feyenoord gewoon weg lopen tijdens het uitreiken van de beker, terwijl zij de gene waren die opriepen respect te hebben voor de tegenstander...
+ Nieuw bericht <<<   <   11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.436 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.758.431 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Jan Vertonghen
Ga
Zoeken: