Auteur
|
Bericht
|
Dijk
Forum berichten: 951
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 19:57
|
|
Treurig dat je daar een grap over maakt. Het is dat Vertonghen het netjes verwoord over Advocaat. Hij kan het ook niet netjes verwoorden en heeft een probleem bij de Belgische selectie.
|
Superspits
Forum berichten: 23
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 21:20
|
|
Citaat: Treurig dat je daar een grap over maakt. Het is dat Vertonghen het netjes verwoord over Advocaat. Hij kan het ook niet netjes verwoorden en heeft een probleem bij de Belgische selectie.
Ah kom op! Daar ben je journalist voor en hij is getraind om media te woord te staan. Als jij journalist bent probeer je ook uitspraken te ontlokken. Ik vind het goed gedaan van die verslaggever en Vertonghen gaat er ook goed mee om.
|
Dijk
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 22:06
|
|
Citaat: Treurig dat je daar een grap over maakt. Het is dat Vertonghen het netjes verwoord over Advocaat. Hij kan het ook niet netjes verwoorden en heeft een probleem bij de Belgische selectie.
Ah kom op! Daar ben je journalist voor en hij is getraind om media te woord te staan. Als jij journalist bent probeer je ook uitspraken te ontlokken. Ik vind het goed gedaan van die verslaggever en Vertonghen gaat er ook goed mee om.Mocht ik journalist zijn, houd ik me aan de feiten en ga er geen onzin bij halen. Dat je als journalist kritische vragen stelt is prima, maar houd je een beetje aan de feiten.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 22:59
|
|
Ah kom op! Daar ben je journalist voor en hij is getraind om media te woord te staan. Als jij journalist bent probeer je ook uitspraken te ontlokken. Ik vind het goed gedaan van die verslaggever en Vertonghen gaat er ook goed mee om.Mocht ik journalist zijn, houd ik me aan de feiten en ga er geen onzin bij halen. Dat je als journalist kritische vragen stelt is prima, maar houd je een beetje aan de feiten.
Dude... het is 1 april. Wat jij hier zegt heeft zero relevantie.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:08
|
|
Uh, ik neem aan dat je al die flauwe grappen op 1 april ook gewoon onzin mag vinden? En dat je mag vinden dat een journalist daar niet aan mee moet doen?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:10
|
|
1 April is voor kleine kinderen, en nog niet volwassen volwassenen. Niet voor een journalist die bezig is met zijn vak.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:11
|
|
Ach kom op man. 1 april is een dag om grappen uit te halen. Google heeft er elk jaar weer 1. 2 jaar terug werd alles verwezen naar Rick Astley met Never gonna give you up.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:11
|
|
Citaat: Uh, ik neem aan dat je al die flauwe grappen op 1 april ook gewoon onzin mag vinden? En dat je mag vinden dat een journalist daar niet aan mee moet doen?
Uiteraard mag dat, maar een journalist heeft geen professionele verplichting die hem verbiedt om op 1 april een grap te maken.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:14
|
|
Citaat: Ach kom op man. 1 april is een dag om grappen uit te halen. Google heeft er elk jaar weer 1. 2 jaar terug werd alles verwezen naar Rick Astley met Never gonna give you up.
Dat is pure reclame makerij. Niet omdat het grappig is.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:15
|
|
Citaat: Ach kom op man. 1 april is een dag om grappen uit te halen. Google heeft er elk jaar weer 1. 2 jaar terug werd alles verwezen naar Rick Astley met Never gonna give you up.
Sorry, maar ik heb er gewoon niets mee. Een goede grap kan ik zeker waarderen, maar 1 april is de dag bij uitstek voor hele flauwe, domme grapjes.
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Do 1 apr 2010 23:59
|
|
Dit is geen 1 april grap. Dit is gewoon een journalist zonder gevoel voor jumor. Kunnen ze niets beters verzinnen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 2 apr 2010 00:03
|
|
Precies....2 april. 1 april is gelukkig weer over.
On-topic dus weer over Vertonghen.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 10:55
|
|
Citaat:
'Ajax-verdediger Vertonghen in beeld bij Everton'
Ajax neemt mogelijk aan het einde van dit seizoen afscheid van verdediger Jan Vertonghen. De dit seizoen goed presterende Belg kan zich verheugen op belangstelling van de Engelse suptopper Everton.
Dat weet de Daily Mail te melden. Mocht Vertonghen ervoor kiezen naar Liverpool te verkassen, dan wordt hij daar ploeggenoot van oud-Ajacied John Heitinga. Hij kwam afgelopen zomer over van Atlético Madrid.
David Moyes, de trainer van Everton, is erg gecharmeerd van Vertonghen. Vooral zijn veelzijdigheid maakt hem aantrekkelijk voor de oefenmeester. De Belg kan zowel in de verdediging als op het middenveld spelen.
Bron: Voetbalcentraal
Geruchtje; Het blijft de Daily Mail, dus niet echt heel betrouwbaar.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 7 apr 2010 16:43
|
|
Vertonghen: 'Ik hoop dat de jongens zien wat hier mogelijk is'
Woensdag, 7 april 2010 om 16:08 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
In Engelse media wordt Jan Vertonghen met Everton in verband gebracht, terwijl zijn naam ook al even viel in de Spaanse kranten. De Ajacied heeft voorlopig echter niet de intentie om te vertrekken. Hij hoop dat zijn ploeggenoten er net zo over denken: “Ik zou het mooi vinden, nog een aantal jaar door met dit stel.”
Volgens Vertonghen is er veel mogelijk met de huidige Ajax-selectie. “De toekomst van de anderen kan ik niet bepalen", stelt de Belg in de nieuwe Sportweek. "Als die droomclub komt, is het niet vreemd als je zwicht. Ik hoop alleen dat de jonge jongens beseffen wat hier mogelijk is. Ik zou het mooi vinden, nog een aantal jaar door met dit stel."
Naast Vertonghen worden ook spelers als Gregory van der Wiel, Cristian Eriksen en Luis Suárez in de gaten gehouden door scouts van diverse Europese topclubs. Evenals Vertonghen liet ook Martin Jol weten de huidige selectie graag bij elkaar te willen houden, maar de coach weet ook dat Ajax het financieel zwaar heeft. Om die reden mogen onder meer Miralem Sulejmani en Ismail Aissati vertrekken.
voetbalzone.nl
1 woord:
HELD !
Als je dit soort uitspraken doet heb je een Ajax-hart,punt uit. Hij probeert spelers zover te krijgen bij Ajax te blijven, mede door zelf ook het signaal te geven dat er iets moois kan gebeuren met de spelers die er zijn.
Hopelijk helpt het en blijft het team inderdaad grotendeels intact!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 7 apr 2010 17:02
|
|
Vertonghen is, door dit soort uitspraken, mijn favoriete Ajacied van de huidige selectie. Hopelijk kan hij jongens als V.d. Wiel ervan overtuigen dat een langer verblijf bij Ajax ook voor hun carriere de beste optie is.
Vertonghen is nog lang geen topverdediger en moet hard werken aan bepaalde zwaktes, zoals zijn rechterbeen, maar hij is nog altijd een jonge speler die nog veel tijd heeft om door te groeien tot een topverdediger voor Ajax.
Het duo Alderweireld, Vertonghen zal de komende jaren steeds beter worden, beide spelers zullen individueel kwalitatief groeien en ook als duo steeds beter op elkaar ingesteld geraken.
--------------------- Stekelenburg -------------------
V.d. Wiel ----- Alderweireld -------- Vertonghen ------ Blind
Ik zou dit een goede verdediging voor Ajax in de Eredivisie vinden. Van V.d. Wiel verwacht ik dat hij uiterlijk in de zomer van 2011 vertrekt maar de rest zie ik nog wel jaren bij Ajax voetballen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 11:52
|
|
[list">Aanstaande dinsdag staat een cruciaal duel voor FC Twente op de planning. Het gaat op bezoek bij landskampioen AZ. De koploper van de Eredivisie heeft met nog drie duels te gaan een voorsprong van vier punten op nummer twee Ajax.
Ajax hoopt op een misstap van de Tukkers. Verdediger Jan Vertonghen neemt in elk geval het zekere voor het onzekere. "Ik ga die jongens van AZ nog wel bellen om te zeggen dat ze extra hun best doen", zegt de Belg in gesprek met AT5.
In Alkmaar spelen verschillende teamgenoten die Vertonghen kent van de Belgische nationale ploeg. Onder meer Maarten Martens, Moussa Dembélé en Gill Swerts staan onder contract in Alkmaar. Vertonghen hoopt dat zij hem en Ajax een dienst willen bewijzen door FC Twente punten af te snoepen.
Vertonghen zelf zal de wedstrijd in elk geval niet kijken. "De wedstrijd zelf ga ik niet kijken, daarvoor heb ik teveel spanning. Wel kijk ik elke tien seconden naar teletekst. Ik verwacht dat Twente punten gaat verspelen", aldus de verdediger.[/list">
Heldenstatus is weer gestegen
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 15:56
|
|
Liep net rond op Rokin en hij werd door z'n vriendin even duidelijk gemaakt dat hij thuis toch echt niets te vertellen heeft.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 16:11
|
|
Citaat: Liep net rond op Rokin en hij werd door z'n vriendin even duidelijk gemaakt dat hij thuis toch echt niets te vertellen heeft.
Haha, dit vraagt om meer uitleg Bertje. Vertel!
Volgens mij heeft in huize Vertonghen inderdaad de dame de touwtjes in handen. Zodra er over een transfer gepraat wordt met Jan dan zegt hij altijd gelijk dat zijn vrouw/vriendin daar niks voor voelt en het hier goed heeft.
Ik mag die vrouw/vriendin van Vertonghen voorlopig wel, als zij er voor kan zorgen dat hij nog heel lang bij ons blijft!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 16:15
|
|
Hij liep trouwens in een dikke trui terwijl het zomerweer is. Die jongen is gek.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 16:18
|
|
Citaat: Hij liep trouwens in een dikke trui terwijl het zomerweer is. Die jongen is gek.
Moest Jan ook de schoudertas dragen?
[OT">Prachtige scene overigens in the Hangover
"It's NOT a men's Purse, it's a Satchet. Just like Indiana Jones!"
Zie Jan al staan.
edit: Bedenk me net dat mijn post wel héél erg overkomt als een Fregge-post op deze manier.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 12 apr 2010 16:30
|
|
Ik post niks van The Hangover. Eerder South Park.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 11:36
|
|
Citaat: Vertonghen: "Ik heb hier nog genoeg te leren"
Jan Vertonghen staat in de belangstelling van onder meer Liverpool, maar denkt nog niet aan een transfer. "Ik heb hier nog genoeg te leren", zegt de Ajax-verdediger in gesprek met het Algemeen Dagblad.
De Belg wordt regelmatig vergeleken met zijn landgenoot Thomas Vermaelen, die afgelopen zomer de overstap maakte van Ajax naar Arsenal. Ook voor Vertonghen lonkt een transfer naar Engeland. "Maar zover als Thomas toen was, ben ik nu nog niet", bekent de Ajacied.
"Om het kort te schetsen: ik moet in nog meer opeenvolgende wedstrijden tenminste een zeven scoren", vervolgt Vertonghen. "Je moet élke wedstrijd de baas zijn over je directe tegenstander."
"Mijn ontwikkeling gaat in stappen. In de periode dat ik bij RKC speelde, heb ik wat gehad aan de adviezen van een sportpsycholoog. Ik had destijds te veel rouwmomenten in een wedstrijd. Na een slechte pass was ik te lang van slag."
Na die gesprekken ging het met Vertonghen direct beter. "Nu weet ik dat een slechte pass niet uitmaakt, als je de rest van de wedstrijd maar geconcentreerd bent. Laat ik het zo zeggen: ik heb hier nog genoeg te leren", aldus de jarige international.
Bron
|
Dijk
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:46
|
|
Prima, dat Vertonghen er zo over denkt. Zijn tekortkomingen werden ook pijnlijk in de thuiswedstrijd tegen Juventus. Als die daaraan gaat werken kan het een goede verdediger worden.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 22:16
|
|
Hoop dat hij het ook écht doet en niet alsnog weggaat. Prima speler met veel potentie!
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 22:01
|
|
Ik heb vaak het idee als spelers zo iets zeggen van ja, als morgen Liverpool echt belt dan lul je wel anders, echter heb ik bij Jan het idee dat hij echt wil blijven.
Het wordt ook wel weer eens tijd voor een echter mister Ajax! zag dat altijd in Heitinga, die is helaas vertrokken. Jan is een goede optie, zie hem wel lang blijven.
|