Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 21:41
|
|
Uh, Pushkin, de naam van de speler in kwestie staat gewoon in het bericht.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 21:45
|
|
Hij heeft met Spanje-16 en -17 gespeeld. Hij is nu 19. Hij heeft dus gespeeld met Merida, Krkic en Camacho.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 22:05
|
|
Citaat: Uh, Pushkin, de naam van de speler in kwestie staat gewoon in het bericht.
Dat had ik ook gelezen, maar ik ben evenzeer benieuwd voor wie PSV er zou kunnen zitten. Daarnaast sluit het een het ander niet uit, Ajax die Petrovic bekijkt kan er ook voor meerdere spelers zitten.
|
NFP
Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 00:35
|
|
Hoeveel zou die Griezmann moeten kosten denk je Pushkin?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 08:11
|
|
Citaat: Hoeveel zou die Griezmann moeten kosten denk je Pushkin?
Kom je toch al snel op 7-8 miljoen uit, probleem is nu dat Sociedad gaat promoveren, wat het moeilijker maakt. Qua jonge vleugels vind ik dit gewoon een grote belofte.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:17
|
|
Hij heeft z'n contract verlengd tot 2014/15. Real Sociedad was zo slim om een clausule van 30 miljoen in z'n nieuwe contract op te nemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:20
|
|
Klopt, maar in Spanje is dat handelsmerk om veel te hoge clausules in je contract te leggen. Ook Julien Escude heeft zo'n clausule bijvoorbeeld.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:21
|
|
Het is toch geen handelsmerk, maar een verplichting?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:29
|
|
Lees de zin nog eens zou ik zeggen...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 29 apr 2010 20:38
|
|
Kroatische jeugdinternational voor Leverkusen
29/04/2010 19:01
Bayer Leverkusen verzekerde zich van de diensten van Domagoj Vida. De Kroatische jeugdinternational komt over van NK Osijek.
'Domagoj Vida is een zeer getalenteerde speler, van wie we hoge verwachtingen hebben', zei Bayer-directeur Wolfgang Holzhäuser. 'Hij heeft een grote toekomst voor zich.'
Het vertrouwen van Leverkusen vertaalde zich ook in het contract. De verdediger Vida tekende op zijn 21-ste verjaardag een verbintenis tot medio 2015.
vi.nl
Miro heeft hem nog wel eens genoemd. Prima speler trouwens, al denk ik dat gezien zijn snelheid hij het bij Ajax moeilijk gehad zou hebben.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 30 apr 2010 10:44
|
|
In dit topic is Mbokani wel eens genoemd.
Standard en de manager van Diemerci Mbokani maken werk van de transfer van de Congolese aanvaller. Een bod van 10 miljoen euro door Fulham en een bod van 13 miljoen euro door Everton werden naar verluidt afgewezen.
Mbokani's manager Fabio Baglio schuimt nu de geïnteresseerde clubs af om op zoek te gaan naar een interessanter bod. 'Ik doe een Tour d'Europe voor Diemerci', aldus Baglio. 'Of er al aanbiedingen werden geweigerd, is een zaak van Standard. Ik probeer de beste voorwaarden voor de speler te verkrijgen. Ik weet dat er zeer sterke interesse is van clubs uit de Engelse middenmoot. Maar ook uit Italië (onder andere Genoa, red.) en Duitsland is er interesse.'
Mbokani heeft niet zijn beste seizoen achter de rug, maar de sterke en balvaste aanvaller zou nog steeds goed in de markt liggen. Bij Standard ligt hij nog tot juni 2013 onder contract, maar de Luikse uittredende kampioen wil hem komende zomer verkopen.
Sportwereld.be
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 23:03
|
|
Citaat: Pavle Ninkov, Milan Viloti?, Dejan Leki? en Aleksandar Jevti? (allen Crvena zvezda) staan alle 4 in belangstelling van Ajax (en andere Nederlandse clubs). Drie van de vier spelers zijn afgelopen zaterdag bekeken. Ook Marko Jovanovi? (FK Partizan) heeft Ajax laten bekijken (door mijn collega :wals.gif:) n.a.v. zijn opvallende spel tijdens het scouten van Radosav Petrovi?. Laatstgenoemde zou overigens geen positief advies hebben gehad. Te trage handelingsnelheid is zijn makke.
Bekende spelers voor jou, Pushkin?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 23:29
|
|
Enkele weken terug al gemeld dat Ajax daar bezig was, zie: http://ajaxfans.net/nieuws-5012_[Exclusief">-%E2%80%98Ajax-kijkt-opnieuw-in-Servi%C3%AB%E2%80%99.html
In het kort:
Lekic is een kapstokspits, ben er niet heel erg weg van.
Ninkov is een rechtsback, het type dat graag opkomt. Ook van hem ben ik niet zo gecharmeerd. Ik heb me vaak vergist in oostblok-rechtbacks. gedacht dat ze tactisch wel bij te scholen waren maar dat is vaak niet zo en bij hem heb ik daar ook mijn twijfels bij.
Van Jevtic hoop ik trouwens helemaal niet dat Ajax interesse heeft, counterspitsje, kan voor mij moeilijk doorgaan als echte vleugel. Ook niet doen.
Vilotic.
Marko Jovanovic, ik heb gehoord dat die een nederlandse zaakwaarnemer had, weet alleen niet wie. Redelijk centrale verdediger, maar moet het ook nog maar zien bij hem.
Vilotic, iets talentvoller dan Jovanovic imo. Ook een centrale verdediger.
Bij Vilotic en Jovanovic kan ik het me nog voorstellen dat Ajax echt interesse heeft, bij die anderen zal het wel zo zijn dat ze via de bekende lijntjes zijn uitgestald.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 23:30
|
|
Citaat: -%E2%80%98Ajax-kijkt-opnieuw-in-Servi%C3%AB%E2%80%99.html
In het kort:
Lekic is een kapstokspits, ben er niet heel erg weg van.
Ninkov is een rechtsback, het type dat graag opkomt. Ook van hem ben ik niet zo gecharmeerd. Ik heb me vaak vergist in oostblok-rechtbacks. gedacht dat ze tactisch wel bij te scholen waren maar dat is vaak niet zo en bij hem heb ik daar ook mijn twijfels bij.
Van Jevtic hoop ik trouwens helemaal niet dat Ajax interesse heeft, counterspitsje, kan voor mij moeilijk doorgaan als echte vleugel. Ook niet doen.
Marko Jovanovic, ik heb gehoord dat die een nederlandse zaakwaarnemer had, weet alleen niet wie. Redelijk centrale verdediger, maar moet het ook nog maar zien bij hem.
Vilotic, iets talentvoller dan Jovanovic imo. Ook een centrale verdediger.
Bij Vilotic en Jovanovic kan ik het me nog voorstellen dat Ajax echt interesse heeft die jongens zouden fysiek gezien wat toevoegen achterin, bij die anderen zal het wel zo zijn dat ze via de bekende lijntjes zijn uitgestald.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 09:13
|
|
Citaat: Eredivisiespelers verdienen een ton meer dan in 2004 (VI)
03/05/2010 21:09
In de Eredivisie zijn de lonen voor de spelers de afgelopen vijf jaar met ruim een ton gestegen. Waar in 2004 het gemiddelde salaris nog op 227 duizend euro lag, toucheerde de spelers in 2009 gemiddeld 351 duizend euro, zo blijkt uit gegevens van de KNVB.
Die stijging is gemiddeld hoger dan de loonsverhoging die de voetballers in de Engelse Premier League kregen. De cijfers die de Nederlandse bond bekend maakte, is overigens inclusief premies en tekengelden. Reden voor de hoge beloning van contractspelers in Nederland is dat veel verbintenissen getekend zijn voor de economische crisis en omdat clubs in Nederland nog steeds veel risico's nemen. De hoge lonen hebben tot gevolg dat vele clubs zijn beland in forse financiële zorgen.
Het komende seizoen heeft de KNVB bepaald dat spelers buiten de EU liefst 527 duizend euro moeten verdienen. De bond wil daarmee voorkomen dat veel goedkope Serven en Brazilianen de voorkeur krijgen boven producten uit de jeugdopleiding van de clubs. Talenten jonger dan twintig jaar, buiten de EU, hebben recht op 263 duizend euro op jaarbasis. De Nederlandse voetbalbond benadrukt dat de cijfers zijn gebaseerd op metingen over het vorige seizoen. Wel liet de KNVB weten dat het verwacht dat het nog lopende seizoen evenzogoed weer een stijging van de salarissen zal laten zien.
Ben niet blij met deze regel op vlak van bedrag. Wat er nu namelijk gebeurt is dat onze competitie overspoelt wordt door matige Belgische en Deense spelers. Verder kunnen Nederlandse clubs het moeilijk van de grote clubs winnen bij enige spelers van niveau binnen de EU. Door strenge regels in Spanje, Italie, etc. mb.t. dit soort spelers zoeken zij juist de beste EU spelers uit. Je kan dus moeilijk nog op buitenlandse talenten speculeren, iets wat vroeger onze kracht was. Veel eredivisie hebben niet eens een scoutingsapparaat wat zekerheid biedt tegen zo'n grote financiele gok op vlak van salaris.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 09:59
|
|
Anderzijds komt de focus meer te liggen op Nederlandse aanwas vanuit de jeugd. Ik moet er niet aan denken dat iedere club een aankoopbeleid heeft net als Twente. Een tig aantal exoten die niets toevoegen aan het eerste elftal en maandagavond op een bijveldje hun wedstrijden spelen. De slag om de beste Europese talenten kunnen we sinds mensenheugenis al niet winnen, bovendien hangt er om de nek van een beetje Europees talent al een behoorlijk prijskaartje. Nu zorgen de clubs er maar voor dat mits ze een speler van buiten de EU halen dat het (op termijn) een versterking is. Ik zit niet te wachten op de Cassio's, de Fagner's, de Bonfims, de Jonathas, de Pedro Beda's. Matig spul uit Brazilië.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 07:58
|
|
Er wordt momenteel met Dusan Tadic geleurd, contract voor een jaar nog maar, dus sta er niet raar van te kijken als Ajax binnenkort genoemd wordt.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 10:01
|
|
Heeft wel scorend vermogen als vleugelspeler toch?
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 11:41
|
|
Citaat: Er wordt momenteel met Dusan Tadic geleurd, contract voor een jaar nog maar, dus sta er niet raar van te kijken als Ajax binnenkort genoemd wordt.
Geleurd in de zin van zijn zaakwaarnemer die hem aanbiedt?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 11:50
|
|
Tja het zou een vervanger van de Emanuelson kunnen zijn, heeft elf doelpunten gemaakt dit seizoen. Heeft er geen slecht seizoen op zitten hoor, op http://www.imscouting.com/players/dusan-tadic/ Heb hem zelf nog aantal maal gezien dit seizoen, soms ontbreekt het echte gif nog en zie je hem een wedstrijd niet. Maar het zou op zich best een optie kunnen zijn, alleen die makelaarsfee he.
http://www.youtube.com/watch?v=jRntZTGonso
Ja empulse . Geleurd in Duitsland van wat ik weet, maar dat bureau waar hij vastligt is nogal close met Radonjic (zaakwaarnemer Sulejmani) dus bij een vertrek van Emanuelson zullen ze Ajax ook wel een belletje geven.
Die Bekm Balla waar een tijdje terug trouwens over gesproken werd is gaan testen bij Paris Saint Germain.
|
bell
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:40
|
|
Zegt natuurlijk eigenlijk vrij weinig zo'n compilatiefilmpje, maar ik zie een aantal leuke bewegingen, een paar prima voorzetten en snelheid. Belangrijkste vind ik dat t een linksbuiten is, de laatste echte van niveau was.. Gronkjear?
Persoonlijk denk ik dat we eerst een spits moeten vinden die wat met die voorzetten kan, vooralsnog hebben we alleen De Jong en dat vind ik een beetje karig. Die donkere jongen voorin bij Vojvodina lijkt me trouwens geen optie
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 09:26
|
|
Citaat: Tja het zou een vervanger van de Emanuelson kunnen zijn, heeft elf doelpunten gemaakt dit seizoen. Heeft er geen slecht seizoen op zitten hoor, op http://www.imscouting.com/players/dusan-tadic/ Heb hem zelf nog aantal maal gezien dit seizoen, soms ontbreekt het echte gif nog en zie je hem een wedstrijd niet. Maar het zou op zich best een optie kunnen zijn, alleen die makelaarsfee he.
Klinkt als een Oost-Europese Urby-kloon
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 10:11
|
|
[size=150"> Nemanja Milic[/size">
Voorkeursbeen: rechts
Lengte: 1m91
Positie: centrumspits
Club: OFK Belgrado
Status: Vaste waarde in de Servische jeugdteams
Geschatte prijs: 2 Miljoen Euro
In de zoektocht naar een aanvaller die als aanspeelpunt kan fungeren; Nemanja MIlic.
Milic speelt momenteel bij OFK Belgrado als kapstok in een 4-4-2. Met bijna 20 jaar is hij momenteel het grootste talent van OFK, hij komt dan ook uit voor de Servische jeugd <20. Bij OFK is Petar Jelic voorin de vaste man, Milic, Aleksic (niet Danijel) en Abou concurreren met elkaar om de plek naast Jelic. Voorlopig wordt Milic nog rustig gebracht, toch was hij al in 2/3de van de wedstrijden aanwezig als basisspeler of invaller. Wat opvalt aan Milic is zijn fysieke kracht en positionering, meestal weet hij de strijd voorin met verdedigers die veel ouder dan hem zelf zijn toch tot een goede einde te brengen. Milic werd een jaar terug al eens in verband gebracht met Liverpool, een ploeg die bekend staat om het scouten van fysiek sterke spitsen. Verder is Milic sneller dan je zou verwachten van iemand met zijn lengte. Ook is Milic een wapen bij standaardsituaties. Technisch is het allemaal voldoende, je kan zien dat hij nog wel dingen moet leren, de vervolgactie na een aaname kan met name nog een stuke beter. Kaatsend is moeilijker te beoordelen vanwege het meer opportunistiche spel in Servie. Al met al wel een speler waar ik meer potentie in zie dan in b.v. Dost.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 10:26
|
|
Je zegt dat het een aanspeelpunt is in een 4-4-2 opstelling, maar kan die dat ook in een 4-3-3 opstelling? Z'n geschatte waarde is 2 miljoen, maar laat Belgrado hem ook voor dat bedrag gaan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 11 mei 2010 10:40
|
|
De kleinere Servische club vangen doorgaans niet zoveel voor hun spelers. Kijk bijvoorbeeld voor wat voor bedrag Vukovic naar PSV ging.
Hij kan ook als 4-3-3 spits uit de voeten.
|