Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 15:45
|
|
Sorry Revo maar ik ga het toch vertellen:
Ogararu gaat zijn contract voor 4 jaar verlengen bij Ajax!
Toppertje, no?
edit: Zonder gein, ben benieuwd wat het gaat worden, het moet in iedergeval snel gebeuren, want er is nog maar weinig tijd...
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 31 aug 2008 01:46
|
|
Ik hoop dat Ajax nog een verdediger kan aantrekken. Ik vind de verdediging nog niet helemaal solide op dit moment. Zeker na 1 blessure kan deze verdediging weleens heel pover worden.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 31 aug 2008 13:24
|
|
Citaat: Sommige dingen kan je beter wat besloten houden, ik ben daarin ook door schade en schande wijs geworden. Nogmaals, ik zal er hier verder niet op ingaan, wel via PM's.
[size=75">Micky ik stuur je een PM[/size">
ik hou me ook aanbevolen revo
|
Maurice
|
Geplaatst: Ma 1 sep 2008 11:50
|
|
Nou Revo, in de winterstop dan maar?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 1 sep 2008 13:04
|
|
Citaat: Ajax zou wel eens met meer dan verkopen alleen bezig kunnen zijn in Roemenie.
[size=75">meer info daarover kan evt via PM.[/size">
Hoe groot schat je de kans in dat er vandaag of in de winterstop iemand bij komt? En kun je wel aangeven voor welke positie (achterin neem ik aan) dat zal zijn?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Ma 1 sep 2008 16:24
|
|
Ik hoop echt dat er nog een verdediger bij gaat komen!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 11:34
|
|
Het ging om een versterking voor de verdediging. Wie weet komende winter nog, al verwacht ik dat eigenlijk niet meer.
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 13:40
|
|
Citaat: Het ging om een versterking voor de verdediging. Wie weet komende winter nog, al verwacht ik dat eigenlijk niet meer.
Zonder een naam te noemen, kun je op een schaal van 1-10 aangeven in hoeverre het een kwaliteitsimpuls zou zijn geweest voor dit Ajax? Ben namelijk wel benieuwd waar Ajax het in zocht/ zoekt.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 18:53
|
|
Citaat: Het ging om een versterking voor de verdediging. Wie weet komende winter nog, al verwacht ik dat eigenlijk niet meer.
Verwacht je dat niet omdat Ajax nu concurrentie krijgt of dat Ajax simpelweg geen geld meer heeft?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 01:54
|
|
Cosmin Mo?i heeft trouwens op de laatste dag van de transfermarkt alsnog een nieuwe club gevonden, hij wordt namelijk voor een seizoen gehuurd door Siena met daarnaast een optie tot koop. Lazio Roma was ook concreet in de markt voor Mo?i.
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 02:01
|
|
Jammer, had hem toch wel graag naar Ajax zien komen na de goede dingen die ik over hem had gelezen.
Eenmaal in Italie schat ik de kans dat hij alsnog naar Ajax gaat zeer klein.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 03:32
|
|
De man in kwestie heeft in ieder geval al een nieuwe club gevonden. Het was natuurlijk al enigszins speculatie, maar ik neem aan dat Ajax de ogen open houdt. Aan de ene kant hoop ik dat Ajax een geschikte nieuwe verdediger op het oog houdt, maar aan de andere kant is het niet te hopen dat men die verdediger al in de winter moet aantrekken. Dat zou immers betekenen dat Ajax er halverwege het seizoen niet goed genoeg voor staat.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 09:10
|
|
De man in kwestie heeft in ieder geval al een nieuwe club gevonden. Het was natuurlijk al enigszins speculatie, maar ik neem aan dat Ajax de ogen open houdt. Aan de ene kant hoop ik dat Ajax een geschikte nieuwe verdediger op het oog houdt, maar aan de andere kant is het niet te hopen dat men die verdediger al in de winter moet aantrekken. Dat zou immers betekenen dat Ajax er halverwege het seizoen niet goed genoeg voor staat.
Met dit laatste ben ik het 100% eens, helaas is dit de laatste jaren eerder regel dan uitzondering geweest bij Ajax. Het zou echter ook kunnen betekenen dat Ajax wat overbodige ballast kwijt raakt aan andere clubs in de transferwindow in de winterstop en zo een potje creeert om een extra verdediger aan te schaffen ;-).
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 10:12
|
|
Deze topic was toch ook geschikt voor de Scandinavische markt?
Ik hoor de laatste tijd wat verhalen over een verdediger van Goteborg wat een groot talent schijnt te zijn. Nu staat op Voetbalzone dat feyenoord interesse in hem heeft. Kent iemand deze Bjarsmyr?
Achterin kan Ajax natuurlijk wel wat gebruiken maar die Bjarsmyr zegt mij niets dus geen idee of hij goed genoeg is.
In datzelfde bericht wordt ook de interesse van PSV en Feyenoord in Ole Toivonen genoemd, iemand bekend met zijn kwaliteiten? Tis een middenvelder en daar hebben we er voorlopig wel genoeg van dus dit is meer nieuwsgieriegheid van mijn kant ;-).
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 11:32
|
|
Dit schreven Oscarito en Revo in augustus over Toivonen, Peter:
Citaat: Of die geruchten kloppen, mja ik weet het niet. Wel weet ik dat Ajax Toivonen eerder gevolgd heeft. Dus out of the blue komt die naam niet. Die geruchten van Skjelbred kwamen er na Nac-Rosenborg, het gebeurt wel vaker dat Ajax in eigen land naar een buitenlandse tegenstander gaat kijken. Zo werd bv. Ogararu voor het eerst bekeken tijdens Heerenveen - Steau. Goed wat Skjelbred betreft kan ik het niet inschatten, dat geef ik eerlijk toe.
Maargoed wat ik van Bajrami doorkreeg beschouw ik als zeer betrouwbaar. Ajax heeft hem bekeken. Met welk doel? Tsja dat weet ik dan weer niet. Of het lange termijnvolgen is of het laatste stadium van scouten weten vaak alleen de scouts zelf. Bajrami is een type opkomende linksback.
[size=59">Ik licht op msn nog wel toe hoe ik hier aankom.[/size">
Deze namen zullen ongetwijfeld wel eens door de scouts van Ajax aangestipt zijn, zelfs ik heb ze aangestipt dus dan lijkt het me niet meer dan logisch dat deze spelers ook bij de professionals zijn opgevallen. Echter Toivonen en Bajrami komen vooralsnog tekort voor het Ajax niveau, Bajrami is een aardige linksback die vooral opvalt omdat hij als een van de weinige spelers in Zweden de voetballende oplossing verkiest boven het wegrammen van de bal maar hij is verdedigend erg kwetsbaar, Toivonen heeft alles om te slagen in de Eredivisie maar ik denk dat hij mentaal nog niet toe is aan een grote club als Ajax. Wat betreft Söder hou ik mijn beoordelingen voor mezelf.
Bjarsmyr is ook al eens eerder in verband gebracht met Nederlandse clubs. Aanvoerder van Jong Zweden. Ik meen me te herinneren dat Oscarito ook gecharmeerd is van deze speler, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:23
|
|
Wat ben ik trouwens blij dat we destijds niet Marcelo Moreno hebben gekocht zeg. Die zat me gister toch te schutteren tijdens Shaktar-Sporting. Wat een spits haha.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 15:40
|
|
Heb je de hele wedstrijd gezien, Pablo?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 17:45
|
|
Ja. Op Uefa heb ik (voor betaling) hem via internet met redelijk goede kwaliteit kunnen bekijken.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 14:49
|
|
Citaat:
Bjarsmyr is ook al eens eerder in verband gebracht met Nederlandse clubs. Aanvoerder van Jong Zweden. Ik meen me te herinneren dat Oscarito ook gecharmeerd is van deze speler, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
FC Groningen en SC Heerenveen hadden interesse als het goed is, maar kozen uiteindelijk andere spelers.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 16:24
|
|
Hé Revo, wat vind je van middenvelder Milan Smiljani? van Espanyol?
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 17:39
|
|
Citaat: Hé Revo, wat vind je van middenvelder Milan Smiljani? van Espanyol? Hoezo? Weet jij iets wat wij niet weten?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 17:42
|
|
Ja, maar deze speler staat niet in de interesse van Ajax. Op het middenveld is Ajax goed bezet. Er is wel een andere Nederlandse club met serieuze interesse in deze Smiljani?.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 17:47
|
|
Dat is "Lolo" toch?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 17:48
|
|
Klopt. Heb jij ook iets over hem opgevangen?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 17:48
|
|
Citaat: Ja, maar deze speler staat niet in de interesse van Ajax. Op het middenveld is Ajax goed bezet. Er is wel een andere Nederlandse club met serieuze interesse in deze Smiljani?.
Wat weet jij dan als ik vragen mag? Als je het niet op het forum wilt zetten is een pm misschien een optie?
|