Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Brazilië 2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Brazilië 2011
Maker: Eto'oBekeken: 45200
Status: InactiefBerichten: 542
+ Nieuw bericht <<<   <   14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Di 7 jun 2011 16:27
Dat zeg ik toch ook. Bij Barça is dat niet nodig, bij Argentinië is het een ander verhaal.
klene

Forum berichten: 202
Geplaatst: Di 28 jun 2011 00:46
Ik lees op diverse voetbalsites continu stukjes over hoe goed Neymar is etc. Het is inderdaad een geweldige voetballer met hetzelfde karakter als C. Ronaldo, dat is inderdaad vervelend maar ze maken het beide toch waar. Neymar is één van de, zo niet het grootste talent van de wereld op dit moment.

Alleen vind ik het jammer dat Paulo Henrique Ganso door de 'hype' van Neymar in de schaduw komt te staan. Ganso is een geweldige voetballer en een veel completere voetballer dan Neymar. Ganso is een nummer 10 die nagenoeg alles ziet en een heerlijke trap + actie in huis heeft.

Wat ik wil zeggen is dat clubs Ganso wat meer in de gaten moeten gaan houden en minder op Neymar. Want als dit zo doorgaat, dan gaat Neymar onder de druk bezwijken.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 28 jun 2011 11:20
Citaat:

Alleen vind ik het jammer dat Paulo Henrique Ganso door de 'hype' van Neymar in de schaduw komt te staan. Ganso is een geweldige voetballer en een veel completere voetballer dan Neymar. Ganso is een nummer 10 die nagenoeg alles ziet en een heerlijke trap + actie in huis heeft.

Wat ik wil zeggen is dat clubs Ganso wat meer in de gaten moeten gaan houden en minder op Neymar. Want als dit zo doorgaat, dan gaat Neymar onder de druk bezwijken.

Ganso en Neymar zijn ook grote vrienden. Neymar heeft Ganso nodig, dat kon je zien in CL(Libertadores). Maar bij Real Madrid - verwacht dat hij daar heen gaat - zal hij Özil achter zich hebben.
Gestopt
klene

Forum berichten: 202
Geplaatst: Di 28 jun 2011 14:06
Citaat:

Ganso en Neymar zijn ook grote vrienden. Neymar heeft Ganso nodig, dat kon je zien in CL(Libertadores). Maar bij Real Madrid - verwacht dat hij daar heen gaat - zal hij Özil achter zich hebben.

Ik moet nog maar zien of hij wel degelijk naar Real Madrid gaat. En als hij inderdaad naar Real gaat, dan moet ik nog maar zien wie er achter hem speelt nu ze o.a. Sahin hebt gehaald.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Di 28 jun 2011 15:08
Klopt, Ganso is een geweldenaar, 1 van mijn favoriete voetballers op dit moment. In tegenstelling tot die kwalbak van een Neymar.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Di 28 jun 2011 18:28
Citaat:

Ik moet nog maar zien of hij wel degelijk naar Real Madrid gaat. En als hij inderdaad naar Real gaat, dan moet ik nog maar zien wie er achter hem speelt nu ze o.a. Sahin hebt gehaald.

Sahin is iets meer controlerend als Özil, en Özil is stukken beter dan Sahin. Özil vind ik echt een geweldige speler net als Ganso.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 15:35
Citaat:
Anzhi Makhachkala mengt zich in strijd om Neymar

Bron: Vi.nl

Anzhi Makhachkala wil de Europese topclubs die strijden om de handtekening van Neymar te slim af zijn. Aznhi-speler Roberto Carlos bevestigt in het Russische dagblad Sport-Express dat hij daadwerkelijk met zijn jonge landgenoot heeft gesproken over een transfer naar de Russische club

'Ik heb hem alles verteld over het project-Anzhi en over het contract dat eigenaar Suleyman Kerimov hem aan kan bieden', legt de inmiddels 38-jarige verdediger uit. 'We moeten wachten tot na het toernooi om de Copa América, want dan beslist Neymar over zijn toekomst. Neymar vroeg me de club te bedanken voor de belangstelling. De club heeft ondertussen met Santos al contact gehad.'

Real Madrid, Barcelona en Chelsea dingen alle naar de handtekening van Neymar. 'Ik denk dat hij Brazilië nu moet verlaten om verder te groeien', is de mening van Roberto Carlos. 'Neymar is een speler van de hoogste kwaliteit, die kan in ieder team in ieder land spelen. Ik bel elke dag met hem om hem te overtuigen naar Anzhi te komen.'
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 16:45
Inderdaad, heerlijke speler die Ganso. Ik hoop dat hij naar AC Milan gaat. Hij zou er perfect passen op de plaats van Seedorf. Want laten we eerlijk zijn, het beste is daar ook wel van af. Ganso lekker achter Ibrahimovic (voor één of twee seizoenen dan) en Pato. Kan AC Milan wat aanvallers betreft ook weer een kleine tien jaar vooruit.

Geen idee waarom Real Madrid Neymar zou willen. Ze hebben al genoeg spelers die het verschil kunnen maken en ook nog vrij jong zijn. Ik zou altijd met Ronaldo, Higuaín en Özil spelen. Dan heb je daarachter nog Xabi Alonso en Sahin. Twee opkomende backs (Sergio Ramos en vooral Contrão). Dus het wordt dan zo overvol met spelers die willen opvallen, een steekbal willen geven of een ander kunstje willen doen. Bij Barcelona past hij eigenlijk ook niet denk ik. Ook hem zal ik graag bij AC Milan zien, wat dat betreft is het jammer dat Ibrahimovic er nog één à twee jaar zit.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 18 jul 2011 16:16
Citaat:
'Manchester City accepteert Braziliaans bod op Tevez'

Bron: voetbalcentraal.nl

Carlos Tevez lijkt Manchester City definitef te gaan verruilen voor een avontuur in Zuid-Amerika. De aanvaller had zijn zinnen al langer gezet op een terugkeer naar Zuid-Amerika en dat lijkt nu nog een kwestie van tijd.

Volgens De Telegraaf bevestigde City-trainer Mancini eerder dit weekend dat de club een bod van zo'n 48 miljoen van Corinthians op de aanvaller heeft geaccepteerd. Tevez en Corinthians moeten echter samen nog wel tot een akkoord komen omtrent het contract van de speler.

Carlos Tevez was eerder dit weekend de schlemiel van het Argentijns voetbalelftal. De aanvaller faalde in het duel met Uruguay als enige vanaf de stip in de beslissende strafschoppenserie. Hierdoor moest het thuisland de Copa America, dat in eigen land werd gehouden, in de kwartfinale al verlaten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 25 jul 2011 14:22
Citaat:
FC Porto haalt weer Braziliaan weg bij Santos

Bron: Elfvoetbal.nl

FC Porto is flink aan het winkelen bij het Braziliaanse Santos. De Europa League-winnaar haalde eerder al Danilo weg bij de Zuid-Amerikaanse topclub. Nu komt ook Alex Sandro de Portugezen versterken.

Sandro zal bij de blauwwitten een vijfjarig contract gaan ondertekenen. De vleugelverdediger komt over voor een kleine tien miljoen euro.

Porto heeft ook een transferclausule in het contract van de 20-jarige speler opgenomen. Sandro mag alleen weg voor een bedrag van vijftig miljoen euro.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 8 aug 2011 15:36
Citaat:
Real-target Neymar: "Barça de allerbeste"

Bron: voetbalprimeur.nl

Neymar maakt zich met Santos op voor een mogelijke ontmoeting met FC Barcelona. De Braziliaanse club kan de Europees kampioen treffen in de finale van het WK voor clubs.

De sterspeler van Santos, winnaar van de Copa Libertadores, is Neymar. Het Braziliaanse wonderkind wordt al maanden in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid, toch is rivaal FC Barcelona volgens de aanvaller de beste club ter wereld.

"Barça is het beste team van de wereld. Zij hebben de beste spelers in hun elftal", zegt Neymar op de officiële website van de FIFA. "Maar tijdens het WK zullen we ons eigen spelletje spelen. Tegen Barça spelen is een zware taak. We moeten bidden, om de hulp van God vragen en ons best doen."

Voordat Santos en FC Barcelona elkaar kunnen treffen in de finale, moeten de Brazilianen eerst de eindstrijd zien te halen. "Voordat we aan een finale kunnen denken, moeten we eerst een ander belangrijk en gevaarlijk duel spelen", weet Neymar.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 22 aug 2011 15:21
Citaat:
Ronaldinho en Leandro Damião blinken uit met vrije trap en omhaal

Bron: Voetbalzone.nl

De Braziliaanse krachtmeting tussen Flamengo en Internacional de Porto Alegre heeft zondagavond lokale tijd geen winnaar opgeleverd. Het team van Ronaldinho, die onlangs een oproep kreeg van bondscoach Mano Menezes, kwam niet verder dan een 2-2 gelijkspel, ondanks het feit dat de ex-werkgever van de balvirtuoos de gehele tweede helft met tien man op het veld stond.

Ronaldinho maakte in de 25e minuut uit een vrije trap alweer zijn tiende doelpunt in competitieverband. Met een heerlijke vrije trap liet hij doelman Gustavo Becker in de korte hoek kansloos: 0-1. In de blessuretijd van de eerste helft kreeg Pablo Guinazu een tweede gele kaart voor het uitlokken van een strafschop. Vijf minuten na rust maakte Internacional via Indio toch de gelijkmaker.

Flamengo reageerde vijf minuten later met de 1-2 van Jael, maar door een heerlijk doelpunt van Leandro Damião eindigde het duel in een remise. Felipe was kansloos op de ferme omhaal van de aanvaller: 2-2. Door de remise komt Flamengo op twee punten van koploper Corinthians, dat zaterdag met 2-0 van Figueirense verloor.

El_Millonario

Forum berichten: 988
Geplaatst: Di 23 aug 2011 20:23
Had die wedstrijd gezien. Flamengo moest gewoon winnen, wat een misser van Deivid. Ronaldinho maakt die goal al voor 95%, moet hij ze gewoon nog binnen leggen. Maar die vrije trap van Ronnie... wat een curve zeg. Het ziet er allemaal zo makkelijk uit als hij het doet. Blijft voor mij de mooiste voetballer die er nog rondloopt. Geen Cristiano of Neymar kan daar tegenop..
Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 08:49
Inderdaad, El_Millonario!!
YoranAjax

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 14:36
Citaat:
Had die wedstrijd gezien. Flamengo moest gewoon winnen, wat een misser van Deivid. Ronaldinho maakt die goal al voor 95%, moet hij ze gewoon nog binnen leggen. Maar die vrije trap van Ronnie... wat een curve zeg. Het ziet er allemaal zo makkelijk uit als hij het doet. Blijft voor mij de mooiste voetballer die er nog rondloopt. Geen Cristiano of Neymar kan daar tegenop..

Een geweldige voetballer en ook ik vind dat Ronaldo en Neymar niet kunnen tippen aan een Ronaldinho in topvorm, zoals in zijn Barcelona tijd, maar je lijkt Messi te vergeten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 29 aug 2011 15:56
Citaat:
Neymar maakt verdediger twee keer gek met Elástico en hak-panna

Bron: voetbalzone.nl

Neymar blijft een rasvoetballer pur sang. Het wonderkind van Santos draait iedere wedstrijd wel één of twee tegenstanders compleet dol en had het zondagavond voorzien op Iván Piris. De verdediger van São Paulo, die in de belangstelling staat van diverse Europese topclubs, zag twee keer de hielen van Neymar bij twee zeer mooie trucjes van de aanvaller.

Bij een tussenstand van 1-1 kreeg Neymar bij zijn eerste actie de bal diep gespeeld van achteruit. Hij sprintte er achteraan, controleerde de bal en bedacht toen hoe hij Iván Piris het best kon passeren. De door Real Madrid begeerde spits besloot een Elástico uit de kast te halen; hij leek de bal linksom te nemen, maar draaide 'm toen toch naar rechts door de benen van de verdediger.

Die draaide zich razendsnel om, om Neymar weer achterna te zitten. Later in de wedstrijd had Neymar opnieuw een truc in huis om zijn bewaker te passeren. Ditmaal deed hij dat met een hakje door de benen van Iván Piris. Een doelpunt maakte Neymar dit keer niet: Paulo Henrique Ganso deed dat wel en tegenstander Lucas ook. Zodoende eindigde de ontmoeting in 1-1.

Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Ma 29 aug 2011 18:21
Dat is toch weer fantastisch!
El_Millonario

Forum berichten: 988
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 00:07
Messi is een streling voor het oog. Sommige mensen zijn het daar niet mee eens. Ze zeggen constant 'hij loopt gewoon met de bal voorbij iedereen'. En dan zeg ik 'ja klopt, je zegt het zelf ezel...hij loopt gewoon voorbij iedereen als ze er niet staan!'. Als je iemand voorbij kan zonder ook maar één truk te doen, dan ben je een geweldenaar.

Mooie panna van Neymar btw, hoop dat hij het kan maken in Europa op een dag.
+ Nieuw bericht <<<   <   14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.373.954 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Brazilië 2011
Ga
Zoeken: