Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Brazilië 2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Brazilië 2011
Maker: Eto'oBekeken: 45212
Status: InactiefBerichten: 542
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 22 dec 2007 09:51
Citaat:
Pato Will Score 30 Goals By End Of Season - Berlusconi
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=517142

“Ancelotti bet for the next Ballon d’Or, and he thinks it will be Pato,”
http://www.setantasports.com/en/Spor...ritain-locale/

Pato is geweldig maar niet zo goed

Haha, Pato is een toppertje in spe. Lul niet man!
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 22 dec 2007 12:12
Die jongen is echt niet in staat om dertig doelpunten in een seizoenshelft te maken hoor. Bovendien is het gekkenwerk om zoveel druk bij een jongen te leggen die alleen in wat trainingspartijtjes indruk heeft kunnen maken tegen grote tegenstanders.
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:02
Citaat:
Pato Will Score 30 Goals By End Of Season - Berlusconi
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=517142

“Ancelotti bet for the next Ballon d’Or, and he thinks it will be Pato,”
http://www.setantasports.com/en/Spor...ritain-locale/

Haha, Pato is een toppertje in spe. Lul niet man!

Weet je uberhaubt wat het woord geweldig betekent?
Redondo

Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:03
Citaat:
Die jongen is echt niet in staat om dertig doelpunten in een seizoenshelft te maken hoor. Bovendien is het gekkenwerk om zoveel druk bij een jongen te leggen die alleen in wat trainingspartijtjes indruk heeft kunnen maken tegen grote tegenstanders.

Pato heeft al meer dan voldoende bewezen. Of dat er bij Milan al meteen uitkomt is afwachten
Eto'o

Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:04
Op Serie A-niveau heeft hij nog vrijwel niets bewezen. Dat het een klasbak gaat worden geloof ik ook, maar de dingen die Ancelotti en consorten uitbraken zijn gewoon idioot.
D_skilled

Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:04
Citaat:

Je zegt dat hij geweldig is maar niet goed, ik interpreteer je opmerking verkeerd volgens jou. Nou moet je volgende keer wat duidelijker zijn dan heb je dat gezeur ook niet.
D_skilled

Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:08
Citaat:
Op Serie A-niveau heeft hij nog vrijwel niets bewezen. Dat het een klasbak gaat worden geloof ik ook, maar de dingen die Ancelotti en consorten uitbraken zijn gewoon idioot.

Dat is waar, door de druk die op zijn schouders ligt zal hij echt niet beter gaan presteren, misschien heeft dat wel gevolgen op zijn spel misschien ook niet. Maar het was inderdaad niet slim van Ancelotti doordat te zeggen over Pato.

Wat kan Pato eraan doen dat hij nog niet mag aantreden in de Serie-A. Ik verwacht wel wanneer hij speelgerechtigd is dat hij zijn klasse zal laten zien en Pipo of Gilardino uit de basis kan laten verdwijnen.
Eto'o

Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:11
Citaat:
Je zegt dat hij geweldig is maar niet goed, ik interpreteer je opmerking verkeerd volgens jou. Nou moet je volgende keer wat duidelijker zijn dan heb je dat gezeur ook niet.

Redondo geeft aan dat hij Pato geweldig vindt, maar ook weer niet zo goed dat hij de volgende gouden bal winnaar kan worden of dertig doelpunten in een seizoenshelft Serie A gaat maken.
D_skilled

Geplaatst: Za 22 dec 2007 17:37
Citaat:
Coelho ziet uit naar Celtic

De Braziliaan Coelho vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Celtic. De Schotse ploeg regelt op dit moment de laatste details rondom de overgang met zijn huidige club Corinthians.
"Ik ben er zeker van dat ik succesvol zal zijn", zegt Coelho tegen het Schotse The Sun. "Ik denk dat ik snel zal wennen aan alles. Ik heb Celtic een aantal keren op televisie gezien, maar ik weet niet veel over de Schotse competitie. Maar mijn familie en ik zijn enthousiast over ons nieuwe avontuur in Schotland."

De verdediger zegt het een grote eer te vinden dat een club als Celtic hem wil hebben. "Het is een enorm privilege dat een club die zo groot is me wil hebben. Het is een ongelooflijke eer en ik kon het niet geloven toen ik het hoorde."

Bron: Globo Esportes
Redondo

Geplaatst: Za 22 dec 2007 17:41
Raar dat die gozer zonder EU pas naar Celtic kan
Redondo

Geplaatst: Ma 24 dec 2007 11:24
Ik zat vandaag met de zus van Lucas in het vliegtuig en die lijkt echt met precies op dr broer.

Verder is het voor hem te hopen dat Benitez snel ontslagen wordt want hij is op alle punten superieur aan Mascherano

Verder is mijn vlucht gecancelled :666:
Oscarito

Forum berichten: 435
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 11:45
Hallo allemaal! :bye:
D_skilled

Geplaatst: Ma 24 dec 2007 11:49
Gegroet, Oscarito :bye:
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 11:49
Bekende van jou, Skill?

Welkom, Oscarito!
Oscarito

Forum berichten: 435
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 12:00
Citaat:
Bekende van jou, Skill?

Welkom, Oscarito!

Thanks! :ja:

En ja, PSV'ers onder elkaar dan weet je het wel. rinks:
Maar ik heb me hier ingeschreven omdat Thomas dat een tijdje geleden had gevraagd.
Eerst wou ik niet maar ach het is de tijd van het jaar zeker...
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 12:07
Ja, de tijd van het jaar dat Thomas weer op vakantie is. Tot woensdag. ;)
Dan landt Thomas weer in Nederland.
D_skilled

Geplaatst: Ma 24 dec 2007 12:19
Citaat:
Ja, de tijd van het jaar dat Thomas weer op vakantie is. Tot woensdag. ;)
Dan landt Thomas weer in Nederland.

Haha, die is tot woensdag in Barcelona.
Redondo

Geplaatst: Ma 24 dec 2007 17:11
Iemand die die Brasuca van Willem II ooit heeft zien spelen

Hij moet minimaal 400.000 verdienen, ik neem aan bruto
Eto'o

Geplaatst: Di 25 dec 2007 00:44
Citaat:
Verder is het voor hem te hopen dat Benitez snel ontslagen wordt want hij is op alle punten superieur aan Mascherano

Jammer alleen dat Lucas het beste uit de voeten kan als rechtshalf en niet als verdedigende middenvelder.

Citaat:
Maar ik heb me hier ingeschreven omdat Thomas dat een tijdje geleden had gevraagd.
Eerst wou ik niet maar ach het is de tijd van het jaar zeker...

Ha Oscarito, fijn je hier te zien. Hopelijk heb je het hier naar je zin.

En houd me op de hoogte, he!
Redondo

Geplaatst: Di 25 dec 2007 00:50
Citaat:

Jammer alleen dat Lucas het beste uit de voeten kan als rechtshalf en niet als verdedigende middenvelder.

Lucas kan prima uit de voeten als verdedigende middenvelder en linkshalf
Eto'o

Geplaatst: Di 25 dec 2007 00:53
Jawel, maar z'n beste positie is die van rechtshalf. Die vult hij voor een groot deel in zoals Gerrard.

Sowieso is Mascherano een geweldige verdedigende middenvelder, dus is er geen reden om hem eruit te halen.
Redondo

Geplaatst: Di 25 dec 2007 01:10
Citaat:
Jawel, maar z'n beste positie is die van rechtshalf. Die vult hij voor een groot deel in zoals Gerrard.

Sowieso is Mascherano een geweldige verdedigende middenvelder, dus is er geen reden om hem eruit te halen.

Ga die prutser eens 90 minuten bekijken en vertel mij wanneer hij

1: Een goede onderscheping heeft
2: Een bijdrage heeft in de opbouw heeft
3: Hij een bal niet breed speelt maar de diepte in speelt

Meer vraag ik niet
D_skilled

Geplaatst: Di 25 dec 2007 11:17
Citaat:

Meer vraag ik niet

Ik neem aan dat je het over Mascherano hebt. Nou, ik weet niet of jij het Engels voetbal volgt maar Mascherano staat bekend om zijn onderscheppingen zonder daarbij een overtreding te begaan.

Ik zie vaak Mascherano het initiatief tonen om zich terug te laten zakken en helpen met het opbouw

Mascherano is gewoon een geweldige verdedigende middenvelder wat Thomas al aangeeft en ook ik zie dat hij niet alleen breedte pasjes geeft maar ook iemand diep durft aan te spelen.

Lucas Leiva heeft op dit moment gewoon moeite om zich aan te passen en het niveau bij te benen. Daarom krijgt hij van Benitez alle tijd om zich te acclimatiseren en te wennen aan het Engels voetbal. Dat hij er wat te lang over doet ligt aan zich zelf door voor Liverpool te kiezen. Ik had eigenlijk liever gezien dat hij voor een andere club had gekozen. PSV was in de markt voor hem maar hikte tegen de hoge vraagprijs en ook Ajax wou een poging wagen.

Je redenering snijdt geen hout.
Redondo

Geplaatst: Di 25 dec 2007 11:36
Citaat:

Meer vraag ik niet

Ik neem aan dat je het over Mascherano hebt. Nou, ik weet niet of jij het Engels voetbal volgt maar Mascherano staat bekend om zijn onderscheppingen zonder daarbij een overtreding te begaan.

Ik zie vaak Mascherano het initiatief tonen om zich terug te laten zakken en helpen met het opbouw

Mascherano is gewoon een geweldige verdedigende middenvelder wat Thomas al aangeeft en ook ik zie dat hij niet alleen breedte pasjes geeft maar ook iemand diep durft aan te spelen.

Lucas Leiva heeft op dit moment gewoon moeite om zich aan te passen en het niveau bij te benen. Daarom krijgt hij van Benitez alle tijd om zich te acclimatiseren en te wennen aan het Engels voetbal. Dat hij er wat te lang over doet ligt aan zich zelf door voor Liverpool te kiezen. Ik had eigenlijk liever gezien dat hij voor een andere club had gekozen. PSV was in de markt voor hem maar hikte tegen de hoge vraagprijs en ook Ajax wou een poging wagen.

Je redenering snijdt geen hout.

Raar want je beweerd nooit Engels voetbal te kijken.

Maar ik zou gewoon de vraag beantwoorden, daarna weet je dat ik gelijk heb
D_skilled

Geplaatst: Di 25 dec 2007 12:24
Citaat:
Raar want je beweerd nooit Engels voetbal te kijken.

Maar ik zou gewoon de vraag beantwoorden, daarna weet je dat ik gelijk heb

Ik beweerde niet dat ik nooit Engels voetbal kijk, maar dat ik Arsenal dit seizoen nog nul keer aan het werk heb gezien. Zie iedere week ruime samenvattingen op BBC en volledige wedstrijden van Liverpool in de Champions league om te oordelen of Mascherano een goede verdedigende middenvelder is of niet.

Welke vraag? Ik heb hem al beantwoord.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.375.659 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Zuid-Amerika » Brazilië 2011
Ga
Zoeken: