Auteur
|
Bericht
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 dec 2007 19:00
|
|
volgens mijn [onbetrouwbare"> informatiebron loopt zijn contract in januari af en is hij verhuurt aan CSKA Moscow [loopt deze maand af">
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 4 dec 2007 16:43
|
|
Team van het jaar uit de Brasileiro:
Rogério Ceni; Leo Moura, Breno, Miranda e Kléber; Hernanes, Richarlyson, Ibson e Valdivia; Acosta e Josiel
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 dec 2007 17:42
|
|
Citaat: Team van het jaar uit de Brasileiro:
Rogério Ceni; Leo Moura, Breno, Miranda e Kléber; Hernanes, Richarlyson, Ibson e Valdivia; Acosta e Josiel
Heb bij mij team van het jaar op vele posities andere mensen staan dan deze. Alleen Breno, Kleber en Ceni, heb ik ook. Ceni heb ik ipv Bruno, omdat ik zijn grote doeltreffendheid als keeper fenomeel vindt. Geen enkele andere keeper ter wereld die hem dat na kan doen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 4 dec 2007 22:07
|
|
Dit vreselijke moment vond plaats tijdens Botafogo-Sport Recife.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 4 dec 2007 22:10
|
|
Thomas, ben je weer aab t spelen met [tags">? :)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 6 dec 2007 19:11
|
|
Aangezien het niet van jullie kant zal komen of nog niet. Wil ik de volgende speler naar voren halen die ik volg in de Brasileirao.
Adriano Bispo dos Santos
Speelt controlerend en heeft nog niet echt veel wedstrijden achter zijn naam staan, maar daar kan snel verandering in komen. Is technisch goed onderlegd en weet wel altijd eenvoudig de vrije man te vinden, maar wordt door het voortdurend in beweging zijn soms afgetroeft op zijn fysiek en simpelweg van de bal afgelopen. Zakt goed en op de juiste moment terug om dwingender te operen.
Voor de rest moet ik meer van hem zien om een eindrapport te schrijven.
|
Redondo
Forum berichten: 241
|
Geplaatst: Vr 7 dec 2007 00:01
|
|
Citaat: Aangezien het niet van jullie kant zal komen of nog niet. Wil ik de volgende speler naar voren halen die ik volg in de Brasileirao.
Adriano Bispo dos Santos
Speelt controlerend en heeft nog niet echt veel wedstrijden achter zijn naam staan, maar daar kan snel verandering in komen. Is technisch goed onderlegd en weet wel altijd eenvoudig de vrije man te vinden, maar wordt door het voortdurend in beweging zijn soms afgetroeft op zijn fysiek en simpelweg van de bal afgelopen. Zakt goed en op de juiste moment terug om dwingender te operen.
De vrije man vinden is het tempo in Brazilie dan ook niet echt moeilijk
Speelt Botafogo eigenlijk het klassieke Braziliaanse 5-3-2? Anders wordt het hoog tijd voor ze
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 7 dec 2007 06:52
|
|
Citaat: Aangezien het niet van jullie kant zal komen of nog niet. Wil ik de volgende speler naar voren halen die ik volg in de Brasileirao.
Adriano Bispo dos Santos
De vrije man vinden is het tempo in Brazilie dan ook niet echt moeilijk
Speelt Botafogo eigenlijk het klassieke Braziliaanse 5-3-2? Anders wordt het hoog tijd voor ze
Het is ook een kwaliteit om steeds de vrije man te vinden. En het ligt niet aan de tempo, want ik ken genoeg andere spelers die dat niet kunnen.
|
Redondo
|
Geplaatst: Vr 7 dec 2007 08:16
|
|
Er zijn ook genoeg spelers die het wel kunnen, als hij iets goed doet met de bal zijn het er al een stuk minder
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 8 dec 2007 12:37
|
|
Luis Fernando Sales
Kleine blonde middenvelder van Cruzeiro U20. Hoop dat hij binnenkort de overstap maakt naar het eerste. Geweldig inzicht, passing, kiest steeds de goede momenten van diepgaan. Was in feite de man waar het om draaide bij Cruzeiro. Kan behalve goed voetballen ook aardig een bal de hoek in plaatsen bij vrije trappen. Was vorig seizoen bij vele toernooien in Nederland de uitblinker aan de kant van Cruzeiro. Zeer technisch, de nadeel is dat het een kleine middenvelder is te vergelijken qua lengte als Aissati en dus fysiek nog moet groeien.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 22:14
|
|
Ik ben benieuwd welke nieuwe talenten volgend seizoen naar boven zullen drijven. Een talent waar ik al langer op wacht en zeker weet dat hij volgend seizoen zal doorbreken is Sergio Mota.
Thomas heb je al een aantal namen moeten wegstrepen van je lijstje of nog niet.
|
Redondo
|
Geplaatst: Di 11 dec 2007 23:40
|
|
Zijn er al Brasucas getransfereerd deze winter naar Europese ploegen?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 10:59
|
|
Breno (Bayern), Ze Roberto II (Schalke). Verder niet veel opmerkelijke transfers, volgens mij.
Citaat: Leão kan lokroep Santos opnieuw niet weerstaan
18/12/2007 10:20
Emerson Leão gaat voor de derde keer als coach aan de slag bij Santos. De voormalige doelman sloeg er zelfs uiterst lucratieve aanbiedingen voor af uit het Midden-Oosten.
'Ik kon een miljoen dollar verdienen om Iran te coachen, maar niets gaat boven het vooruitzicht bij Santos terug te keren', aldus Leão. 'Ik was na een gesprekje vijf minuten al akkoord met Santos.'
Leão had het tussen 1998 en 1999 en van 2002 tot 2004 ook al voor het zeggen bij Santos. Vooral die tweede periode was succesvol. Hij pakte de landstitel met een aansprekend team waar onder meer Robinho (nu Real Madrid), Diego (Werder Bremen), Alex (Chelsea) en Elano (Manchester City) deel van uitmaakten.
Vi.nl
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 15:21
|
|
Citaat: Ajax A1 doet weer mee aan Copa A'dam
dinsdag 18 december, door SP, Amsterdam, 14:59u, Diverse bronnen
De A1 van Ajax zal ook dit seizoen weer deelnemen aan de Copa Amsterdam op de velden van Blauw Wit Amsterdam. Zusterclub Ajax Cape Town is ook aanwezig op het prestigieuze jeugdtoernooi.
Het deelnemersveld bestaat verder uit: AZ, FC NH, Tottenham Hotspur (Engeland), Juventus (Italie) en de Braziliaanse clubs Cruzeiro en Atletico Mineiro. Het toernooi wordt niet gespeeld tijdens Pinksteren, maar twee later op vrijdag 23, zaterdag 24 en zondag 25 mei 2008.
Ajaxshowtime
Des te meer reden om zeker te gaan kijken. AZ, Juventus dit seizoen nog gezien en Cruzeiro heb ik vorig jaar aan het werk gezien. Cruzeiro A1 heeft een paar nieuwe krachten van het jaartal 1990 t.o.v vorig jaar waar de minimumgeboortejaar bij Cruzeiro 1989 was. Atletico Mineiro staat ook bekend om haar jeugdopleiding dus bij deze lichting verwacht ik zeker ook een aantal talenten. Dat wordt genieten van de Samba-voetballers uit Minas Gerais. Heerlijk!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 23:06
|
|
Gekroond tot beste speler uit de Brasileirao B, Diogo van Portuguesa.
Citaat: Team van het jaar uit de Brasileirao B.
Goleiro Thiago (Portuguesa)
Laterais Apodi (Vitória) e Leonardo (Portuguesa)
Zagueiros Henrique (Coritiba) e Hugo (Santa Cruz)
Meio-campos Bida (Vitória), Túlio e Pedro Ken (Coritiba), Diogo (Portuguesa)
Atacantes Alessandro (Ipatinga) e Keirrisson (Coritiba)
Técnico René Simões (Coritiba)
Apodi is volgend seizoen te bewonderen bij Cruzeiro. Diogo heb ik mijn twijfels of hij kan doorgroeien naar de top, het is wel een speler voor wie je naar het stadion komt. Eerst een seizoen lang constant presteren op het hoogste niveau en dan zien we wel verder.
Ook ik ben scherp en kijk wat er uit de derde divisie volgend jaar promoveert naar de tweede. Dit is de eindklassering.
Citaat: Classificação do Campeonato: 14ª Rodada
Times PG J V E D GP GC SG
01 Bragantino 26 14 7 5 2 21 13 8
02 Bahia 24 14 6 6 2 26 18 8
03 Vila Nova 23 14 7 2 5 27 20 7
04 ABC 23 14 7 2 5 20 21 -1
05 Crac 21 14 7 0 7 24 20 4
06 Atlético-GO 21 14 6 3 5 24 17 7
07 Barras 10 14 2 4 8 15 31 -16
08 Nacional-PB 8 14 2 2 10 9 26 -17
De bovenste vier promoveren naar de Brasileirao B.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 22:57
|
|
Citaat: Adriano krijgt zijn zin en wordt verhuurd
19/12/2007 22:23
Internazionale heeft het sein op groen gezet voor de verhuur van Adriano aan São Paulo. De 25-jarige aanvaller moet in zijn vaderland weer in goeden doen geraken.
'We zijn eruit', vertelde zaakwaarnemer Rinaldi. 'Er moeten nog een aantal kleine details worden geregeld, maar de verhuur tot juni staat vast.'
De geruchtenstroom rond Adriano draait al maanden op volle toeren. L'Imperatore, zoals zijn bijnaam luidt, maakt een persoonlijke crisis door en komt bij Inter nauwelijks nog aan spelen toe.
Dat São Paulo zijn bestemming wordt voor het komende half jaar is geen toeval. Adriano werkte al met toestemming van Inter bij die club aan zijn herstel en het was zijn wens om aan een club in Brazilië verhuurd te worden.
VI.nl
Lekkere aanwinst voor de Libertadores.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 10:39
|
|
Citaat: Lekkere aanwinst voor de Libertadores.
Adriano hoort in het Braziliaans voetbal thuis, daar zal hij geen meter veel te maken. Kan wel een aanwinst worden voor Sao Paulo. Als aanspeelpunt en uit de draai zijn harde schot lossen blijven toch wel een gevaarlijke wapen om zich te laten gelden. In Brazilie krijgt hij genoeg tijd en ruimte om zijn schot een nieuwe leven in te blazen, want in Italie wilt het hem al een tijdje niet lukken, van afstand scoren. Alleen als hij in weer in vorm komt en niet de feestbeest gaat lopen uithangen op de straten van Rio
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:26
|
|
Waar zijn de straten van Flamengo?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:29
|
|
Hij komt zelf uit de straten van Rio de Janeiro en zijn Familie woont daar ook dus hij is daar vaak te vinden.
Met straten van Flamengo bedoel ik de straten van Rio in de buurt van de club.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:30
|
|
En waar is Flamengo?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:33
|
|
Citaat: En waar is Flamengo?
Rio de Janeiro, heel leuk Redondo je hebt gewonnen. Je was me te snel af met reageren maar lees boven wat ik ermee bedoel.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:42
|
|
Wat heb ik gewonnen?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 01:04
|
|
São Paulo blijft goed bezig. Richarlyson gaat verlengen tot 2010 en er gaan drie jongens van Botafogo overkomen. Daarnaast heeft men interesse in Fabio Santos (Olympique Lyon) en Diego Souza (Grêmio).
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 01:15
|
|
Citaat: São Paulo blijft goed bezig. Richarlyson gaat verlengen tot 2010 en er gaan drie jongens van Botafogo overkomen. Daarnaast heeft men interesse in Fabio Santos (Olympique Lyon) en Diego Souza (Grêmio).
Die bouwen aan een nieuwe kampioenselftal. Ik zie in Adriano een hele goede aanspeelpunt en aanvaller voor Sao mits hij fit is. Juninho, aanvoerder en een belangrijk deel van het fundament van Botafogo van afgelopen seizoen. Diego souza, Olympisch international en vaste basiskracht bij zijn club.
|
Redondo
|
Geplaatst: Za 22 dec 2007 01:53
|
|
Pato Will Score 30 Goals By End Of Season - Berlusconi
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=517142
“Ancelotti bet for the next Ballon d’Or, and he thinks it will be Pato,â€
http://www.setantasports.com/en/Spor...ritain-locale/