Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 21:57
|
|
Citaat: Heel even een kleine mededeling: er wordt erg veel gequote in deze topic. Zouden jullie er voor kunnen zorgen dat er niet teveel stapelquotes ontstaan? Dat ziet er namelijk wat netter uit. Alvast bedankt.
Is goed Thomas.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:02
|
|
Citaat: Spaanse clubs hebben nu net geen jonge spelers nodig uit Zuid Amerika met een EU pas.
Ja, maar ik geef alleen even aan dat ook de talenten met Eu-pas op het lijstje staan van de Spaanse scouts. Als er een talentje rondloopt met buitengewoon talent dan wordt die op jonge leeftijd gecontracteerd, kijk maar naar Foresteri die was benaderd en helemaal de hoofd gek gemaakt dat hij voor de stap naar Europa moest kiezen. Wordt vaak vergeleken met Messi, beetje voorbarig. Laat die jongens nou lekker voetballen in eigen land en pas de overstap maken als ze 18 jaar en ouder zijn. Ze zijn meestal nog niet uitgeleerd en krijgen heimwee en daarom is de kans op mislukken groter aanwezig wanneer je verder bent in je ontwikkeling en rijp bent voor een stapje hoger.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:08
|
|
Het getouwtrek om de doelman van Godoy Cruz is los gebarsten.
Sebastian Torrico, 26 jaar en opgegroeid in Godoy Cruz wat tegen Mendoza aan ligt spelend voor Godoy Cruz die tegenwoordig de thuiswedstrijden in Las Malvinas te Mendoza afwerkt. Mundial '78 cancha waar Holanda speelde o.a. de legendarische wedstrijd tegen Schotland.
Vanmiddag heeft Racing een bod gedaan op Torrico met niet veel later America de Cali uit Colombia die daar over heen gingen en morgen onderhandelen met Torrico. Daarnaast zijn er nog meer gegadigden die hem willen hebben. Weet dat HSV meer malen is wezen kijken bij Godoy Cruz en dat kan haast niet anders zijn voor deze geweldige doelman met een fantastische uitstraling.
Probleem is dat die het thuisfront moeilijk kan missen, heb hem wel eens gesproken in een plaatselijke koffie bar waar die graag komt en met jan en allemaal gezellig mee ouwehoert. Heb hem uitgelegt dat die die gevoelens van famillie toch aan de kant moet schuiven.
Als ik er zo over na denk had ik Torrico zo aan een club kunnen helpen in Europa maar dit is niet mijn buissness. Loop zo een paar pesos mis.
Verder heeft Marseille een officieel bod gedaan op Krupoviesa van Boca Juniors. Je vraagt je toch af wat die Fransen nu willen met zo'n middelmatige speler.
|
Redondo
Forum berichten: 241
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:10
|
|
Citaat: Spaanse clubs hebben nu net geen jonge spelers nodig uit Zuid Amerika met een EU pas.
Ja, maar ik geef alleen even aan dat ook de talenten met Eu-pas op het lijstje staan van de Spaanse scouts. Als er een talentje rondloopt met buitengewoon talent dan wordt die op jonge leeftijd gecontracteerd, kijk maar naar Foresteri die was benaderd en helemaal de hoofd gek gemaakt dat hij voor de stap naar Europa moest kiezen. Wordt vaak vergeleken met Messi, beetje voorbarig. Laat die jongens nou lekker voetballen in eigen land en pas de overstap maken als ze 18 jaar en ouder zijn. Ze zijn meestal nog niet uitgeleerd en krijgen heimwee en daarom is de kans op mislukken groter aanwezig wanneer je verder bent in je ontwikkeling en rijp bent voor een stapje hoger.
Zonder salaris spelen in de jeugd van een slecht geleide club zonder goede schoolbegleiding in Argentinie
of
Met heel je gezin naar Europa gaan met een goed salaris, goede voetbal en school opleiding bij een proffesioneel geleide club
Moeilijke keus
|
Redondo
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:12
|
|
Citaat: Het getouwtrek om de doelman van Godoy Cruz is los gebarsten.
Sebastian Torrico, 26 jaar en opgegroeid in Godoy Cruz wat tegen Mendoza aan ligt spelend voor Godoy Cruz die tegenwoordig de thuiswedstrijden in Las Malvinas te Mendoza afwerkt. Mundial '78 cancha waar Holanda speelde o.a. de legendarische wedstrijd tegen Schotland.
Vanmiddag heeft Racing een bod gedaan op Torrico met niet veel later America de Cali uit Colombia die daar over heen gingen en morgen onderhandelen met Torrico. Daarnaast zijn er nog meer gegadigden die hem willen hebben. Weet dat HSV meer malen is wezen kijken bij Godoy Cruz en dat kan haast niet anders zijn voor deze geweldige doelman met een fantastische uitstraling.
Probleem is dat die het thuisfront moeilijk kan missen, heb hem wel eens gesproken in een plaatselijke koffie bar waar die graag komt en met jan en allemaal gezellig mee ouwehoert. Heb hem uitgelegt dat die die gevoelens van famillie toch aan de kant moet schuiven.
Als ik er zo over na denk had ik Torrico zo aan een club kunnen helpen in Europa maar dit is niet mijn buissness. Loop zo een paar pesos mis.
Verder heeft Marseille een officieel bod gedaan op Krupoviesa van Boca Juniors. Je vraagt je toch af wat die Fransen nu willen met zo'n middelmatige speler.
Gerets is daar de coach.
Dat wordt echt lachen, gieren en brullen
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:12
|
|
Citaat: 'Chelsea wint strijd om Argentijns toptalent’
Di Santo komt uit Argentinië maar woont al vanaf ongeveer z'n veertiende in Chili. Ik heb hem een stuk of drie keer zien spelen en was toch wel behoorlijk onder de indruk. Lange jongen (iets van 1,94) die heel aardig als aanspeelpunt uit de voeten kan. Hij oogt stukken minder slungelig dan Crouch en is ook behoorlijk atletisch, helemaal voor iemand met zijnlengte. Hij houdt alleraardigst een bal vast, is kopsterk en nog aardig wendbaar ook. Hij moet nog wel een stuk rustiger voor de goal worden. Eerlijk gezegd zou ik het zonde vinden als hij in een keer naar Chelsea zou vertrekken.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:15
|
|
Citaat: 'Chelsea wint strijd om Argentijns toptalent’
Di Santo komt uit Argentinië maar woont al vanaf ongeveer z'n veertiende in Chili. Ik heb hem een stuk of drie keer zien spelen en was toch wel behoorlijk onder de indruk. Lange jongen (iets van 1,94) die heel aardig als aanspeelpunt uit de voeten kan. Hij oogt stukken minder slungelig dan Crouch en is ook behoorlijk atletisch, helemaal voor iemand met zijnlengte. Hij houdt alleraardigst een bal vast, is kopsterk en nog aardig wendbaar ook. Hij moet nog wel een stuk rustiger voor de goal worden. Eerlijk gezegd zou ik het zonde vinden als hij in een keer naar Chelsea zou vertrekken.
Misschien zit er een uitleenbeurt naar PSV in de maak in de nabije toekomst. XD
Zou inderdaad beter voor hem zijn dat hij bij een club speelt waar hij veel aan spelen toekomst. Bij Chelsea zal hij vooral moeten acteren in het tweede en zijn naam klinkt ook nog Italiaans. Waar heb je hem zien spelen, Thomas?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:26
|
|
Corinthians en Passarella hebben eindelijk een deal gesloten nadat die in 2005 de laan uitgestuurd was. De FIFA had bij Corinthians aangedrongen op actie vorige week en ze kunnen nu het hoofdstuk Passarella afsluiten.
1.7 Miljoen Dolar krijt Passarella mee waarmee die weer de nodige appartementjes in Punta del Este kan kopen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:28
|
|
Citaat: Waar heb je hem zien spelen, Thomas?
Copa Libertadores en ergens een keer een interland van Argentinië-20, dacht ik.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:32
|
|
Citaat: Corinthians en Passarella hebben eindelijk een deal gesloten nadat die in 2005 de laan uitgestuurd was. De FIFA had bij Corinthians aangedrongen op actie vorige week en ze kunnen nu het hoofdstuk Passarella afsluiten.
1.7 Miljoen Dolar krijt Passarella mee waarmee die weer de nodige appartementjes in Punta del Este kan kopen.
Toedeloe en Au Revoir, een ware broodtrainer die Passarella. Heeft wel een grote afkoopsom afgedwongen en dat gaat zwaar meewegen in de uitgaven bij dit in noodweer Corinthians.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:34
|
|
Goed lezen, D_Skilled. Dit is de afkoopsom die Passarella nog kreeg van z'n vorige job als trainer bij Corinthians. Daar willen ze die clown, evenals bij River, echt niet meer terugzien hoor.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:35
|
|
Citaat: Goed lezen, D_Skilled. Dit is de afkoopsom die Passarella nog kreeg van z'n vorige job als trainer bij Corinthians. Daar willen ze die clown, evenals bij River, echt niet meer terugzien hoor.
Ja, nu zie ik het ook. Verkeerd gelezen.
Ik zie volgend seizoen een belangrijke plek weggelegd voor Lulinha bij dit Corinthians. Hij heeft verstandig gedaan door zijn contract te verlengen en bij Corinthians in alle stilte aan zijn ontwikkeling te werken. Maar die wordt natuurlijk door Europa niet uit het oog verloren.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:39
|
|
Passarella lacht zich rot met die 1.7 miljoen.
Ben overigens benieuwd wat er met Passarella gaat gebeuren de komende tijd. Hij heeft justitie aan achter hem aan omdat die een jacht illegaal of verkeerd heeft ingevoerd. Die ligt in Punta del Este nu.
Een echte boef Passarella.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:44
|
|
Passarella komt, maakt clubs kapot en vertrekt met een duidel vol geld. Een echte nomaad die Passarella.
|
Redondo
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:45
|
|
En hoeveel bij River?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:48
|
|
Citaat: En hoeveel bij River?
Volgens mij niets want het verschil zit in dat die bij Corinthians eruit gekegelt is en dat die bij River Plate zelf weg is gegaan.
|
Redondo
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 23:54
|
|
Hij heeft 800.000 dollar laten lopen door zelf op te stappen
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 18 dec 2007 23:59
|
|
Citaat: Hij heeft 800.000 dollar laten lopen door zelf op te stappen
....., neen want dat bedrag is veel hoger. Mislopen van resterend salaris en bijkomende sponsor contracten die verbroken zijn.
Dus dat gaat ver over de 1 miljoen Dolar maar daar ligt die niet wakker van. Hij zal zich prima vermaken.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 00:05
|
|
Dan weet jij het beter dan Daniel zelf
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 00:14
|
|
Neen beste Redondo, Daniel weet het goed genoeg maar ik lees volgens mij dezelfde kranten als jij en daarin zal Daniel echt niet de volledige waarheid vertellen. Ook ik heb die 800.000 Dolar zien staan.
Maar het kan natuurlijk zijn dat jij met Daniel aan de borrel zit nu en hij jouw overtuigt heeft van die 800.000 Dolar en dan zal ik je maar geloven.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:20
|
|
Wat geruchten
Silvestre en Cabral naar Velez
Datolo naar het buitenland
Boselli naar Colon
Suazo naar Indep
Javier Munoz Mustafa Atlante Mexico
Gabriel Pareyra Atlante Mexico
Federico Villar Atlante Mexico Boca Juniors
Diego Daniel Colotto Atlas Mexico Estudiantes
Hernan Nicolas Encina Atlas Mexico Rosario Central
Bruno Maroni Atlas Mexico Estudiantes
Lucas Roman Barrios Atlas Mexico Argentinos
Javier Egardo Campora Chiapas Mexico Rosario Central
Cesar Delgado Cruz Azul Mexico Boca Juniors
Lucas lobos Monterrey Mexico Gimnasia LP
Walter Daniel Ervitti Monterrey Mexico San Lorenzo
Mauricio Martin Romero Morelia Mexico
Walter Nicolas Gaitan Nexcaxa Mexico Rosario Central
Pablo Javier Quattrochi Nexcaxa Mexico Quilmes Atletic
Cristian Giminez Pachuca Mexico Boca Juniors
Gabriel Esteban Caballero Pachuca Mexico Central Cordoba
Damian Ariel Alvarez Pachuca Mexico River Plate
Jorge Damián Zamogilny Puebla Mexico Indepediente
Ignaccio Martin Scocco Pumas Mexico Newell´s
Rubens Oscar Sambueza Pumas Mexico River Plate
Esteban Andres Solari Pumas Mexico Velez Sarsfield
Edoardo German Coudet San Luis Mexico Platense
Alfredo David Moreno San Luis Mexico Boca Juniors
Fernando Ortiz Santos Laguna Mexico Boca Juniors
Walter Adrian Gimenez Santos Laguna Mexico El Porevenir
Matias Vuoso Santos Laguna Mexico Indepediente
Daniel Emmanuel Luduena Santos Laguna Mexico River Plate
Emiliano Alejandro Villa Tecos Mexico Hurucan
Mauro Emiliano Cejas Tecos Mexico Temberley
Guillermo Andres Marino Tigres Mexico Newell´s
Fabian Alberto Cubero Tigres Mexico Velez Sarsfield
Lucas Emmanuel Ayala Tigres Mexico
Cristian Eduardo Gimenez Toluca Mexico Boca Juniors
Ariel Javier Rosada Toluca Mexico Boca Juniors
Rolando Hernan Cristante Toluca Mexico Gimnasia LP
Franco Pepino Veracruz Mexico Belgrano de Cordoba
Wat gaan er toch allemaal kutvoetballers uit Argentinie naar Mexico
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 20 dec 2007 17:46
|
|
Beluki gaat voor ongeveer 9 miljoen dollar naar Olympiakos
Weer een speler van mijn lijstje weg
rinks:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 02:01
|
|
Belluschi staat op iederens lijstje. Het valt me nog ontzettend mee hoeveel Olympiakos voor hem betaalt. Een schijntje eigenlijk wanneer je terugdenkt aan de grootspraak van de preses van River.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 09:18
|
|
Citaat: Beluki gaat voor ongeveer 9 miljoen dollar naar Olympiakos
Weer een speler van mijn lijstje weg
rinks:
Wat is je bron? Plaats is een berichtje waar staat dat hij vertrekt.
|
Redondo
|
Geplaatst: Vr 21 dec 2007 20:12
|
|
Citaat: Belluschi staat op iederens lijstje. Het valt me nog ontzettend mee hoeveel Olympiakos voor hem betaalt. Een schijntje eigenlijk wanneer je terugdenkt aan de grootspraak van de preses van River.
10 miljoen dollar ik vind het nogal wat.
Weinig deals die groter zullen zijn deze winter
|