Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 02:03
|
|
Citaat: Denk je dat Noir nog naar Internacional gaat, El Lute? Ik zou het maar een rare transfer vinden.
Had gisteren ergens vernomen dat het al zo goed als rond zou zijn. Weet niet of het waar zou zijn maar zou Noir wel snappen, hij krijgt daar heel wat meer Reals dan dat die dat omgerekend krijgt in Pesos.
Verder zou Batagllia weg willen naar Europa en zou Lazio Roma dicht in de buurt zijn van een transfer. De fans van Lazio Roma hebben overigens aangegeven dat nr1 op de verlanglijst van aankopen van de fans zou zijn Veron. Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Hebben we ook nog wat politieke zaken. Niet onbelangijk en altijd interessant in Argentina. Op moment is de Huidge Presidente van Argentina een ''nieuwe Evita'' namenlijk Christina Kirchner de vrouw van Ex-President Nestor Kirchner die huidkanker schijnt te hebben. Daarnaast hebben ze niet zoveel verstand van voetbal en Neen ze zijn geen River Plate fans maar nog erger want ze zijn Racing fans.
Politiek gezien zijn het Peronisten, degene die daar wat van wil weten kan Thomas Pben die weet er heel veel van af. Ben er zelf niet zo in thuis.
Maar 2011 zijn er nieuwe Presidentsverkiezingen in Argentina en heeft de partij van Mauricio Macri (PRO) uit monden van Buenos Aires financieel Minister Néstor Grindeti gisteren bekend gemaakt dat ze een commissie hebben gevormd binnen de partij van een mannetje of 25 om Mauricio Macri mee te laten doen om de verkiezingen in 2011.
Mauricio Macri ex-President van Boca Juniors en huidige Burgermeester van Buenos Aires. Een man die Boca Juniors gemaakt heeft tot wat het nu is. Voor de kenners binnen de club de man die belangrijker is geweest voor de club dan Maradona en Bianchi tesaam.
Mooie is (en heel arrogant), dat ik dit al jaren geleden voorspeld heb en niemand wilde me geloven.
Verder gaat ook Carlos Reuteman aan zoiets beginnen. Carlos Reuteman
was Formule 1 coureur tussen 1972 en 1982 waarin die 12 races heeft gewonnen.
Tot zover politiek geneuzel voor de geinteresserden.
Degene die vragen hebben over wat nu precies Peronisten zijn kunnen Thomas PBen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 13:00
|
|
Citaat: Geflopte Cahais keert weer terug bij Boca Juniors
07/01/2009 22:57
Matías Cahais is teruggekeerd naar Argentinië. De verdediger werd door FC Groningen gehuurd van Boca Juniors en keert nu terug bij de kampioen van Argentinië.
Het contract van Cahais met FC Groningen liep nog tot medio 2009, maar de verdediger is er niet in geslaagd trainer Ron Jans te imponeren. Begin november werd duidelijk dat de Argentijn weinig perspectieven meer had in Euroborg.
Vorig seizoen speelde Cahais tien competitiewedstrijden voor de Groningers. Dit seizoen deed Jans slechts twee keer een beroep op de 21-jarige Argentijn.
VI.nl
Jammer dat-ie in Nederland vooral z'n slechte mentaliteit heeft getoond. Is ook minder geschikt voor het Nederlandse voetbal, denk ik. Moet lekker naar de Bundesliga gaan. Daar past-ie beter.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 13:46
|
|
Ik heb zelf twee mooie boeken over het Peronisme gelezen, en vind de wortels van die politieke stroming maar naar: nationalistisch-populistisch, soms tegen het fascistische aan.
Verder wist ik niet dat CFK huidkanker had? Waar heb je dat gelezen?
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Vr 9 jan 2009 19:58
|
|
Als Enano vertrekt is dat voor een pak geld wel. Maar persoonlijk vind ik dat hij nog een jaartje bij moet doen, om z'n goed seizoen van vorig jaar te bevestigen. Kon niet vanaf het begin er bij zijn wegens de OS en was dan ook helemaal niet in vorm. En bij Falcao kruis ik ook mijn vingers, want die gaat er ook niet meer twee jaar rondlopen...
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 9 jan 2009 22:06
|
|
Citaat:
Verder wist ik niet dat CFK huidkanker had? Waar heb je dat gelezen?
Is nog nergens bevestigt maar dit schijnt een van de redenen ook te zijn dat die zijn vrouw naar voren heeft geschoven.
Maar spreek veel mensen die dit ook vertellen en dat is haast iedereen die zich met de politiek bezig houdt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 10 jan 2009 00:21
|
|
Citaat: Als Enano vertrekt is dat voor een pak geld wel. Maar persoonlijk vind ik dat hij nog een jaartje bij moet doen, om z'n goed seizoen van vorig jaar te bevestigen. Kon niet vanaf het begin er bij zijn wegens de OS en was dan ook helemaal niet in vorm. En bij Falcao kruis ik ook mijn vingers, want die gaat er ook niet meer twee jaar rondlopen...
Dat is ook de overweging van River. Voor het geld van Buonanotte kan River 3-4 spelers halen. Fabbiani is een goede spits en als je daar bijvoorbeeld Bottinelli (wil vanwege privé redenen terug naar Argentinië) en Matías Sánchez voor terughaalt dan versterk je je selectie goed. Zal je net zien dat ze die mongool Ortega terughalen.
Hier zou ik als River-supporter overigens wel blij van worden:
Citaat: River Plate busca como refuerzo a Aquivaldo Mosquera
Con la opción del préstamo de Humberto Mendoza estancada, el equipo argentino apuesta por otro defensor colombiano: Aquivaldo Mosquera. Sin lugar en el Sevilla español, podría llegar como refuerzo por pedido directo del técnico Néstor Gorosito.
Está por terminar la primera semana de pretemporada de River Plate y aún no se suma el defensor central que tanto necesita. Lo de Mendoza está difícil porque lo quiere a préstamo y Atlético Nacional, pretende una venta. Así las cosas, al DT Gorosito le ofrecieron a Aquivaldo. "Si es el que jugaba en Pachuca, tráiganlo ya", señala el Diario Olé de Buenos Aires, que expresó el entrenador.
Mosquera perdió la titularidad en España en el último mes, después de un malentendido con un periodista al que increpó por una nota. La dirigencia del Sevilla lo obligó a disculparse con el reportero, pero la osadía le salió cara pues lo marginaron del equipo.
Para la llegada del defensor de la Selección Nacional de 27 años, River Plate pretende un préstamo.
Terra.com
Mosquera kopen zou een uitstekende deal zijn, maar ik denk dat hij onhaalbaar is. Mendoza huren zou ook een prima optie zijn. Als ik River was zou ik het wel aandurven om hem te kopen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 10 jan 2009 01:39
|
|
Maar ik ben echt geen voorstander van een speler lenen. Kijk naar Alexis Sanchez. Die speelde zich in de kijker en dan hups weer weg. Als de speler een meerwaarde betekende en dan voor verschillende reden weg moet, dan kraakt dat het elftal wel. Verder zou ik wel blij zijn als Mosquera voor River kiest, en Mendoza is anders ook welkom.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:52
|
|
Citaat: Bernardi keert terug naar Newell’s Old Boys
Bron: voetbalcentraal.nl
Lucas Bernardi keert terug op het oude nest. De middenvelder verruilt zijn Franse werkgever AS Monaco transfervrij voor Newell’s Old Boys, zo meldt Voetbal International.
Bernardi zat al enige tijd op een dood spoor bij Monaco. De Argentijn kwam maar weinig meer aan spelen toe en dus mocht hij transfervrij vertrekken. Dit seizoen kwam Bernardi nog helemaal niet in actie voor Monaco.
Sinds de zomer van 2001 is Bernardi actief voor Monaco. De 31-jarige voetballer is afkomstig uit de jeugdopleiding van Newell’s Old Boys en speelde er tussen 1998 en 2000. Bernardi, die vijf interlands speelde voor Argentinië, kwam ook nog kortstondig uit voor Olympique Marseille.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 jan 2009 22:11
|
|
Boca Juniors heeft een miljoenenbod gehad uit Kiev voor Datalo. Die zal niet lang meer te houden zijn. Daar tegenover staat dat Abondanzieri weer bijna thuis is. Zou geweldig zijn. Puntenpakker.
Abreu is dus definitief weg naar España naar Sociedad. Hij stond al op punt om vliegtuig in te gaan met River Plate maar werd op laatste moment weg gehaald. Die gaat nog even Euro's maken.
Was ook wachten hoe lang het zou duren totdat Maradona negatief in het nieuws zou komen en dat is van de week gebeurt. Dankzij hem ging nacht alarm af en moesten alle gasten waaronder de selectie van Chelsea het hotel uit. Dit voor de wedstrijd tegen Manchester United die ook verloren ging. Je zou haast denken dat die het bewust heeft gedaan.
Dalma Maradona kwam dezelfde avond ook negatief in het nieuws omdat ze niet mee wilde werken met alcohol controle. Leverde haar 1500 pesos multa op. Daarnaast schijnt het te zijn dat ze toples is gezien op strand van Mar del Plata, iets wat ongewoon in toples aan water liggen.
Gelukkig doen ze daar in Uruguay niet moeilijk over.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 22:11
|
|
Ahumada word de nieuwe aanvoerder van River na het vertrek van Tuzzio. Het word steeds grappiger bij River Plate.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 22:24
|
|
Citaat: Ahumada word de nieuwe aanvoerder van River na het vertrek van Tuzzio. Het word steeds grappiger bij River Plate.
Dan heb ik nog wat, heb navraag gedaan van hoe die blessure nu komt van Mauro Rosales. Blijkt dus, wat ik jammer genoeg niet wist, dat ze een vriendschappelijke wedstrijd hebben gespeeld tegen Gimnasia Y Esgrima die paar klasse lager spelen. Soort 3e klasse amateur afdeling.
Waarschijnlijk omdat deze club 100 jarig bestaan heeft dit jaar en ze vriendschappelijke banden hebben met River Plate.
Deze club is eigenlijk de meest historische club uit de provincie en heeft hoog gespeeld vroeger. Stadion van deze club ligt aan dezelfde weg paar honderd meter verder dan het stadion van Independiente Rivadavia.
River trad aan met o.a. Buonanotte (speelde dinsdag niet), Falcao en Mauro in de basis. Wedstrijd is met 2-1 gewonnen door de 'amateurclub' en Mauro heeft daar dus een flinke trap gehad.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 22:40
|
|
Citaat: Ahumada word de nieuwe aanvoerder van River na het vertrek van Tuzzio. Het word steeds grappiger bij River Plate.
Ze hadden beter al die werkweigeraars eruit kunnen gooien. Tuzzio incluido.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 23:05
|
|
En wie bedoel je dan, Thomas?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 15 jan 2009 23:29
|
|
In ieder geval Ahumada, Ferrari en Ponzio.
Gaat River nog een beetje slim geld uitgeven denk je, Millionario? Ik denk dat River vooral nog een mooi avontuur zou betekenen voor een jongen als Davids. Bij Ajax leek de sleet er toch flink op te zitten in z'n laatste half jaar. En hij heeft niet voor niets al die tijd geen club kunnen vinden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 00:00
|
|
Citaat: In ieder geval Ahumada, Ferrari en Ponzio.
Gaat River nog een beetje slim geld uitgeven denk je, Millionario? Ik denk dat River vooral nog een mooi avontuur zou betekenen voor een jongen als Davids. Bij Ajax leek de sleet er toch flink op te zitten in z'n laatste half jaar. En hij heeft niet voor niets al die tijd geen club kunnen vinden.
De problemen van River Plate lijken een beetje op die van Feyenoord. Wat Davids betreft heb ik een beetje het idee dat die zichzelf naar voren schuift, zou een geweldig avontuur betekenen wat ze nooit niet af kunnen nemen. Maakt niet uit welke club.
Passarella heeft van de week officiëel bekend gemaakt dat die mee gaat dingen om Presidentsschap, kan wel eens einde verhaal betekenen voor Aguilar al weet ik niet of het er beter op zou gaan worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 06:51
|
|
Er is niks aan de hand met Mauro hoor!
En dat hij niet in de basis stond heeft te maken met het feit dat onze Pipo een alternatief team heeft opgesteld wat ik al in dat andere topic heb geschreven.
Niet alleen Mauro, maar ook oa Buenanotte, Falcao, Ferrari zaten lekker op de bank. Zondag gaan deze jongens waarschijnlijk wel allemal spelen tegen Racing.
Vandaar.
Wil niet zeggen dat er waarschijnlijk wel wat meer aan de hand is zoals El Lute zei, maar dat is al eeuwen zo, dat is bekend, helaas.
En waarom is Ponzio een werkweigeraar? Hij is al heel lang geblesseerd, maar is wel mee in Mendoza.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 12:49
|
|
Al die matties van Ortega hebben de boel gewoon lopen boycotten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:34
|
|
Citaat: Al die matties van Ortega hebben de boel gewoon lopen boycotten.
En waar baseer je dat op?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:41
|
|
Ik heb zo mijn bronnen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:59
|
|
Citaat: Ik heb zo mijn bronnen.
Ok zal wel, ik ook, laten we het daar maar op houden dan
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 20:21
|
|
Citaat: Er is niks aan de hand met Mauro hoor!
En dat hij niet in de basis stond heeft te maken met het feit dat onze Pipo een alternatief team heeft opgesteld wat ik al in dat andere topic heb geschreven.
Niet alleen Mauro, maar ook oa Buenanotte, Falcao, Ferrari zaten lekker op de bank. Zondag gaan deze jongens waarschijnlijk wel allemal spelen tegen Racing.
Vandaar.
Wil niet zeggen dat er waarschijnlijk wel wat meer aan de hand is zoals El Lute zei, maar dat is al eeuwen zo, dat is bekend, helaas.
En waarom is Ponzio een werkweigeraar? Hij is al heel lang geblesseerd, maar is wel mee in Mendoza.
Hij liep toch goed mank heb ik met mijn ogen gezien en met een pijn vertokken gezicht. Maar blijkbaar valt het mee, gelukkig maar.
Voor mij onbegrijpelijk dat Pipo een alternatief elftal opstelt tegen Independiente en eergisteren tegen een amateurclub wat een behoorlijke schopploeg bleek te zijn met o.a. Buonanotte, Falcao en Rosales start.
Het had in ieder geval niet met blessures te maken. Als je dit soort fratsen doet snap je het niet helemaal volgens mij.
En of het er mee te maken heeft weet ik niet maar onverwacht stond gisteren Aguilar voor de neus van de gehele selectie om het een en ander door te nemen. Heeft natuurlijk ook mee te maken met de komende verkiezingen.
Ortega zit overigens in Mar del Plata met Independiente Rivadavia. Aguilar liet weten nog steeds geinteresseerd te zijn om Ortega terug te halen. Verder ging die met Diario Uno ook even op Davids in en zei wel geinteresseerd te zijn. Fabbiani is een soap aan het worden, de jongen wil dolgraag naar River Plate (zou goede aankoop zijn) maar wordt tegen gewerkt door zijn club. Hij is paar keer niet op komen dagen op de training maar is gisteren door de AFA gesommeerd om te gaan trainen.
Nu blijkt er zich ook die club uit Roemenië die het zo goed doet afgelopen jaar zich gemeld te hebben. (Kom niet op de naam, Cluy of zoiets).
Hoop dat die niet naar Roemenië hoeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 20:55
|
|
Ja viel gelukkig wel mee, traint gewoon weer mee.
Vind het ook raar van Pipo eigenlijk. Ze hebben trouwens 2 korte partijtjes gespeeld. De 2e wel gewonnen.
Edgar Davids biedt zich aan voor 600 milj dollar heb ik gelezen?
Die vent moet zich ff gaan schamen, wat een over het paard getilde boludo zeg............
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 20:57
|
|
Citaat: Ja viel gelukkig wel mee, traint gewoon weer mee.
Vind het ook raar van Pipo eigenlijk. Ze hebben trouwens 2 korte partijtjes gespeld. De 2e wel gewonnen.
Edgar Davids biedt zich aan voor 600 milj dollar heb ik gelezen?
Die vent moet zich ff gaan schamen, wat een over het paard getilde boludo zeg............
Had ik ook gehoord van dat geld. Davids moet zich gewoon laten betalen per wedstrijd, voor het geld hoeft die het niet te doen. Half jaartje genieten in het voetbalwalhalla.
En die Pipo, een echte Pipo.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 21:12
|
|
600 Miljoen dollar? Dat is natuurlijk onzin.
Fabbiani is overigens nog gewoon eigendom van Cluj, dus wat heeft Newell's over hem te zeggen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 21:43
|
|
Citaat: 600 Miljoen dollar? Dat is natuurlijk onzin.
Fabbiani is overigens nog gewoon eigendom van Cluj, dus wat heeft Newell's over hem te zeggen?
http://www.infobae.com/contenidos/42628 ... gar-Davids
1 van de vele artikelen die hier over te vinden zijn!
|