Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Argentinië 2007 & 2008
Maker: Eto'oBekeken: 78567
Status: InactiefBerichten: 1764
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 11 dec 2007 23:32
Netjes opgelost Heren moderators!
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 12 dec 2007 07:45
Citaat:
Wie de schoen past, trekke hem aan.

Op het moment dat er consequenties moeten volgen, dan gebeurt dat heus.

Hoef je niet meer te doen, ben al weg en veel succes met posters van het kaliber Redondo, enorm toegevoegde waarde.

Mag mij account afsluiten en excuses aan Bertje dat die zich stoort aan mij. Ben daarom ook weg en zal Bertje niet meer lastig vallen met mijn irritante gepost.

Ciao allemaal en succes met dit forum!

Groetjes,

Jasper.

Le Lute heeft wel een punt en ik snap eigenlijk niet dat de mods dat niet inzien. Redondo wil het maar niet afleren maar het lijkt dat hij het ook niet wil aanhoren. Typetje eigenwijs. Le Lute zegt gewoon steeds dat Redondo moet ophouden met korte posts schrijven en hij zich niet hoger moet voelen/maken dan hij daadwerkelijk is, want hij heeft nog niks bewezen wat lijkt op een toegevoegde waarde en Le Lute al na de eerste post. Als je het zegt dan moet je het ook bewijzen of niet Redondo. Ik had nog Thomas een aantal dagen geleden gewaarschuwd dat je een poster als Le Lute moet behouden en koesteren.
El Lute

Geplaatst: Za 15 dec 2007 03:29
Citaat:

Cardozo vind ik niets. Knappe cross-shot, maar verder weinig voetbalintelligentie.

Nog iemand Cardoza gezien van de week? Onze boy uit Mendoza deed het goed en pikte zijn doelpuntje mee. Hoop dat die er wat motivatie vandaan kan krijgen en tegen Milan weer mee mag spelen.

Boca Juniors - AC Milan 5 uur s'morgens hier dus dat wordt nachtje door zitten.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Za 15 dec 2007 10:54
Ik heb Cardozo niet zien spelen, nee. Ik ga zondag wel kijken, al verwacht ik niet dat Boca het Milan verschrikkelijk moeilijk gaat maken.
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 01:07
Citaat:

Cardozo vind ik niets. Knappe cross-shot, maar verder weinig voetbalintelligentie.

Nog iemand Cardoza gezien van de week? Onze boy uit Mendoza deed het goed en pikte zijn doelpuntje mee. Hoop dat die er wat motivatie vandaan kan krijgen en tegen Milan weer mee mag spelen.

Boca Juniors - AC Milan 5 uur s'morgens hier dus dat wordt nachtje door zitten.

Hij begint om 7.30 Argie time hoor
D_skilled

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 12:21
Eerste helft is net afgelopen. Het staat nu 1-1 bij de wedstrijd Boca juniors-AC milan.

Seedorf speelt een goede eerste helft. De verdedigers van AC milan hadden hadden het behoorlijk lastig met Palacio, doordat hij nogal vaak van flank wisselt.

-21 ste minuut Pipo Inzaghi
-22 ste minuut Palacio

Wedstrijd is afgelopen.

AC milan wint de wereldkampioenschap voor clubteams na een 2-4 overwinning op Boca Juniors

Seedorf speelde een puike pot was bij iedere aanval betrokken. Kaka was ook weer heerlijk om te zien, liet zien waarom hij gekroond is tot beste speler van Europa. AC milan hoefde alleen een tandje bij te schakelen en de spelers van Boca konden het niet meer belopen en lieten gaten vallen waar Milan werd raad mee wist met dit klasse-elftal.

Urawa Red Diamonds is derde geworden na een bloedstollende penaltyreeks tegen Etoile. Bij Etoile speelt er volgens de commentator een talentvolle negentienjarige jongen, die zei dat de overstap naar Europa niet kan uitblijven. Ik ben benieuwd, heb nog een paar wedstrijden van Etoile op mijn PC en ga de negentienjarige met argusogen volgen.

In mijn ogen een geslaagde WK voor clubteams waar AC Milan als terechte winnaar van het toernooi.
Eto'o

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 14:04
Ik moet de wedstrijd nog terugzien, maar is mijn voorspelling dat Boca niet veel in had te brengen tegen Milan uitgekomen?
Redondo

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 15:29
Is die penaltyserie ergens terug te zien op internet?
D_skilled

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 15:40
Citaat:
Ik moet de wedstrijd nog terugzien, maar is mijn voorspelling dat Boca niet veel in had te brengen tegen Milan uitgekomen?

Ja, Boca kon nog een tijd lang goed meevoetballen, maar werd in de tweede helft voorbij gelopen en gaf de individuele klasse van Milan de doorslag.
El Lute

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 15:07
Citaat:

Ja, Boca kon nog een tijd lang goed meevoetballen, maar werd in de tweede helft voorbij gelopen en gaf de individuele klasse van Milan de doorslag.

Inderdaad, Milan een maatje te groot voor Boca Juniors. Enige die het niveau aan kon was Palacio die zijn marktwaarde weer omhoog heeft geschoten.

Gaan toch sterke geruchten dat het einde verhaal gaat zijn voor Russo en er wordt gesproken van Guillermo Schelotto dat die de opvolger moet gaan worden. Guillermo een echte Boca Juniors jongen maar heb mijn twijfels of hij een goede coach zal zijn. Als dit door zal gaan heb ik gevoel dat het een Maradona actie zal zijn, kan die achter de schermen de dienst uitmaken.

We zullen het zien allemaal.
Redondo

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 16:19
Citaat:

Inderdaad, Milan een maatje te groot voor Boca Juniors. Enige die het niveau aan kon was Palacio die zijn marktwaarde weer omhoog heeft geschoten.

Gaan toch sterke geruchten dat het einde verhaal gaat zijn voor Russo en er wordt gesproken van Guillermo Schelotto dat die de opvolger moet gaan worden. Guillermo een echte Boca Juniors jongen maar heb mijn twijfels of hij een goede coach zal zijn. Als dit door zal gaan heb ik gevoel dat het een Maradona actie zal zijn, kan die achter de schermen de dienst uitmaken.

We zullen het zien allemaal.

Als Guille DT wordt van Boca eet ik mijn schoen op
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 16:27
Zorg je dan wel dat je foto's maakt van deze happening en datje ze hier plaatst?
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 16:37
Dat is nog eens een publiekstrekker. :666:
El Lute

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 18:00
Citaat:

Jij als grote Zuid-Amerika voetbalkenner op dit forum zou toch moeten weten dat alles mogelijk is in het Argentijnse voetbal.
Dus ook dat Boca man Guillermo wel eens coach van Boca Juniors zou kunnen worden. Daarnaast zou via zo'n constructie Maradona achter de schermen Guillermo kunnen bespelen en wat meer te zeggen kunnen krijgen. Guillermo een grote vriend van ex-President van Boca Maurico Macri en ook de huidge President Pompillio is gechameerd van Guillermo.
Daarnaast lijkt het erop dat Russo de langste tijd heeft gehad en er niet 1,2,3 een geschikte kandidaat voor handen is.

Maar het wordt nu toch echt de hoogste tijd dat je je berichten is gaat toelichten hier. Nu is het nog alleen maar,
*die had ik ook op mijn lijstje staan
*ik ga naar Paraguay
*ben alweer terug uit Paraguay
*.....eet ik mijn schoen op

Zit wel een constante lijn in van jouw manier van posten. Dat weer wel.
Maar geen wil volgens mij om normaal te discusiëren.
Redondo

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 18:25
Als jij het zegt zal het wel kloppen natuurlijk

Noem eens de 10 beste spelers in de afgelopen competitie?

El Tanque heeft 6 goals in 12 wedstrijden, best redelijk. Hij is ook een van de weinige spelers die afgelopen zomer vertrokken zijn met Pocho die regelmatig spelen
El Lute

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 18:43
Citaat:

El Tanque heeft 6 goals in 12 wedstrijden, best redelijk. Hij is ook een van de weinige spelers die afgelopen zomer vertrokken zijn met Pocho die regelmatig spelen

Valt nog helemaal niets te kloppen want voorlopig zit Russo er nog. Denk alleen dat die binnenkort weg is en van mij mag die liever vandaag naar de Falkland Eilanden vertrekken dan morgen.

De 10 beste spelers van de afgelopen competitie, moet nu krantenlijstjes gaan opnoemen of de 10 gasten met de meeste doelpunten.
Mooie van afgelopen competitie is dat de dienst is uitgemaakt door 2 clubs waarbij je een collectief had en waarbij het niet op 1 of 2 spelers aan kwam. River Plate had geen uitblinker en moet op zoek naar een spelmaker die het in zich heeft om River Plate naar een hoger plan te trekken. Beluschi komt wat dat betreft tekort al doet die het beter dan Gallardo. Die Colombiaan deed het op het einde uitstekend en is een heerlijke voetballer.
Moet zeggen alhoewel het niet mijn speler is dat ik heb genoten van Martin Palermo. Samen met Palacio hebben die 2 ervoor gezorgt dat Boca niet eerder het kampioensschap verspeelde. Palermo zal nog even aanblijven om topscorer allertijden te worden van Boca Juniors en ik zou als ik Palacio was verkassen naar Europa.
Verder hoop ik dat Krupoviesa helemaal de oude wordt, vind het een geweldige speler.
Daarnaast vond ik Jossimar Mosquera een uitstekend seizoen hebben gedraaid en een van de steunpilaren binnen het succes van Arsenal. Volgens mij geen minuut gemist in de Copa.
En als doelman heeft Torrico het weer uitstekend gedaan, speelt te laag en moet nu echt zijn famillie eens gedag zeggen en het ergens anders gaan proberen.

Verder heb ik al gemeld dat ik wat anders na de wedstrijden ga kijken in de toekomst. Zal wat meer gaan letten op individuele spelers.
El Lute

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:23
Voetbal Argentina, Boca Juniors kansloos verloren tegen Milan. Snel vergeten en verder kijken. Eerst volgende evenemet is de Copa de Verano. Een soort competitie om fans van Boca Juniors en River Plate te laten genieten van hun helden in andere plaatsen die niet op het hoogste nivaue spelen. Geloof dat dit jaar weer is in Mendoza, Mar del Plata en Salta aan de beurt zijn.
Zal zelf zeker aanwezig zijn in Mendoza, Las Malvinas in Cancha de Mundial '78. Alleen de eerste problemen spelen al op nu. Mendoza die een Mundial Cancha hebben zijn niet voorbereid op dit soort zaken.

Maar wat denkt u nu wat de grootste problemen zijn, neen niet het voetbal maar de hotels. Mendoza een nieuwe regio wat reizen betreft en niet de nodige 5 sterren hotels herbergen. Al jaren verblijft River Plate in het tot vorig jaar enige 5 sterren hotel in Mendoza Hyatt Hotel. Geen discussie over mogelijk, is politiek.
Maar Boca Juniors heeft nu aan gegeven geen genoegen meer te nemen met 4 sterren hotels, nu is er een nieuw 5 sterren hotel maar die linkt erg naar het Hyatt verhaal. Los Pumas verblijft daar voor de wedstrijden tegen Chile.
Wat gaat er nu gebeuren, ik weet het niet. Alleen dat Boca Juniors in hun recht is. River Plate heeft niets maar dan ook niets meer gepresenteerd sinds 1996. Dus de Zweedse vlag hoog voor de grootste club van Zuid-Amerika al zal Thomas het niet met me eens zijn.
Misschien heeft alles kenner van het Zuid-Amerikaanse voetbal Redondo meer informatie want die is perfect op de hoogte van alles.
Eto'o

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:31
Citaat:

Kan je aangeven waarom, Redondo?

Citaat:

Iedere spits scoort wel eens. Ik heb het bij z'n overgang gezegd en ik durf het nu weer uit te spreken: Pavone kan er weinig van. De mindere versie van Palermo.
El Lute

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:43
.....
D_skilled

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:57
Citaat:

Redondo, misschien wou het nog niet tot je doordringen wat Le Lute en ik al weken aan je proberen duidelijk te maken. Hopelijk zal er bij de volgende uitleg een belletje bij je gaan rinkelen dat je nog niets bewezen hebt en in mijn beleving jij in feite niks voorstelt en alles gewoon nababbelt wat een andere post.

Moderators, ik wil de boel niet laten escaleren, maar Redondo's postgedrag even aan het licht brengen. Ik weet dat ik er niks mee bereik en dat Redondo dit allemaal toch niet zo serieus zal nemen en Eigenwijs is met een grote letter E.

Citaat:
Beluki begon overigens heel erg goed bij River en viel toen ver terug. Zijn schot van 20-30 meter is uitzonderlijk goed en alleen daarom zal hij wel naar een grote ploeg gaan.

Interpreteer ik dit goed. Alleen vanwege zijn schot zal hij in jouw ogen naar Europa vertrekken. Ik weet niet wat ik lees en dit uit de mond van Mr.Argentina. Dus jij acht iemand geschikt voor Europa, omdat hij 1 goede kwaliteit heeft en dat is dat hij van 20-30 meter accuraat kan schieten. Als ik dit zo lees dan of A) Je praat je nu zelf voorbij als de Argentinie-expert. b) Je belangrijker voordoet qua voetbalkennis dan je daadwerkelijk weet. C) Je helemaal geen verstand hebt van welke kwaliteiten geeist worden van een Zuid-Amerikaanse speler om ervoor te zorgen dat hij naar een Europese (top)club getransfereerd te worden.

Citaat:
JRR en vechtvoetbal XD

Grappig one-liner, heb je niets meer te melden dan drie woorden. Sjonge, wat kijk ik toch tegen je op, 3 woorden dat kan mijn nichtje van vier nog zelfs posten. Post dan niet!, niemand die er bezwaar mee zal hebben.

Citaat:
Van Lanus en Tigre gaan er minimaal 4 naar Europa

Wow, jij kent er vier, dat was een hele klus om dat op te zoeken via google. Zullen we een spelletje doen van welke team de meeste spelers naar Europa zullen vertrekken. Ik ken er namelijk vijf.

Citaat:
de grote ster is het collectief en vooral de 3 verdedigers zijn geweldig(samen) Ayala is ook wel ok maar die past beter in Zuid Amerika. Islas zal ook wel vertrekken

Op wat basseer je dat Islas naar Europa zal vertrekken? Je geeft geen toelichting. Je weet dat ik steeds dichter bij de waarheid kom en dat je je ogen voor dit sluit en het liever niet aanhoort.

Citaat:
Ik ken er wel een stuk of 20,30 die naar Europa gaan

Nu moet zeker mijn hart sneller gaan kloppen na dit te gelezen hebben. 20, 30 spelers die jij kent en die volgens jou naar Europa zullen vertrekken, uitermate boeiend. Heb je ooit op de middelbare school geleerd van Neven- en onderschikkende argumentatie of komt dat niet voor in jouw woordenboek.

Citaat:
Ereros en Morel zullen ook wel op de nominatie staan

Meerdere spelers staan op de nominatie, maar ook celeberties staan op de nominatie voor een Oscar. Je bent zo vaag. Ik neem aan dat je al een aantal jaren in Argentinie woont, wat brengt je tot dit forum, dat is het liefde voor de bal neem ik aan en om over het voetbal te discussieren. Houd het dan wat langer en het is echt niet erg als je een keer een mening onderbouwd over een speler, tenzij je iets te verbergen hebt wat wij niet van je mogen weten wat betreft over spelers discussieren. Ik noem maar wat. Als ik eerlijk ben heb ik meer last van je aanwezigheid net zoals waarschijnlijk meerdere posters op dit forum dan profijt, zoals Thomas dat ook mooi verwoorde over Caio in zijn scoutingsrapport.

Citaat:
Ik heb overigens een lijstje gemaakt van ongeveer 30 spelers van wie ik verwacht dat ze getransfereerd worden en naar wie.

Denk dat de helft sws getransfereerd wordt

Ik denk dat je het op elke forum hebt over je lijstje van spelers om zo indruk en aanzien bij de mede-forumleden af te dwingen. Bij mij werkt hij in ieder geval niet, leuk geprobeerd.

Citaat:
De spelers die er bij de laatste selectie bij waren in elk geval

Huh, over welke selectie heb je het? Le Lute snap jij het nog, vage shit. Oo, je bedoelt de AC Milan selectie of Barcelona selectie, ik weet het niet meer.

Citaat:
Maar hij speelde in de beide finales goed, dat heet hem wel een transfer opgeleverd. Al is bij Arsenal blijven ook geen straf, valt nog veel te winnen

Je bedoelt zeker Alejandro Gomez. Ik zal het maar verklappen. Weer zo'n soortgelijke post als over Beluki. Dus op basis van twee goedgespeelde wedstrijden in de Copa Sudamericano zal het hem wel een transfer opleveren, als je zo oordeelt over spelers dan weet ik genoeg over je kijk naar spelers.

Citaat:
En ik kan weer een speler van mijn lijstje afstrepen

Span..nend. Welke speler zal hij nu weer afstrepen, zichzelf?

Redondo jij bent de grote meneer als het aankomt op Argentinie. Ik ben benieuwd naar jouw 10 beste spelers van de afgelopen competitie. Ik denk dat ik lang op jou kan wachten en wat minder lang op Le Lute, aangezien die wel eerlijk en spontaan over spelers praat en over het voetbal.

Le Lute heeft zijn zegje gedaan en heeft gewoon eerlijk gezegd wat hij van een aantal spelers vindt en wat hij uberhaupt over spelers weet. Hij gaat met een andere instelling de wedstrijd in dan jij en dat dien jij te respecteren en niet steeds zijn grens van zijn voetbalwijsheid zit op te zoeken.

Zal wel op mijn post aangesproken worden, maar dit zijn de laatste woorden die ik nog vuil wil maken over Redondo.

Zal wel weer een reactie van 1 regel krijgen van Redondo.

Laten we nu maar On-Topic blijven.

Groetjes,

D_skilled
D_skilled

Geplaatst: Ma 17 dec 2007 22:02
Le Lute gezien jij zowel in Uruguay als Argentinie vaak vertroeft, ben je ooit naar Danubio geweest, voetbalclub. En wat vind je van de club Racing Club, een club die bekend staat om het goed opleiden van spelers.
Redondo

Geplaatst: Di 18 dec 2007 13:19
Veel succes met iemand die Krupoviesa en Palermo goede spelers vindt, daar zal je veel wijer van worden
Eto'o

Geplaatst: Di 18 dec 2007 13:40
Citaat:
Veel succes met iemand die Krupoviesa en Palermo goede spelers vindt, daar zal je veel wijer van worden

Uhm, Redondo...

Citaat:
Ik wilde alleen even zeggen dat Krupoviesa een van de beste linksbacks ter wereld is en ik niet begrijp dat al die Europese ploegen al jarenlang liggen te slapen
Redondo

Geplaatst: Di 18 dec 2007 13:44
Citaat:

Uhm, Redondo...

Citaat:
Ik wilde alleen even zeggen dat Krupoviesa een van de beste linksbacks ter wereld is en ik niet begrijp dat al die Europese ploegen al jarenlang liggen te slapen

Ooit gehoord van sarcasme?

Maar ik wens Lute en Dskilled veel succes met het leren kennen van de Argentijnse competitie
D_skilled

Geplaatst: Di 18 dec 2007 13:54
Citaat:
Maar ik wens Lute en Dskilled veel succes met het leren kennen van de Argentijnse competitie

Dankje, zal het wel nodig hebben na al die wijsheid die je in dit topic tot nu toe hebt gepost. Redondo, Chapeau!
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.338 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken: