Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 22:00
|
|
Citaat: 63% van de punten betekent een gemiddelde van 1,890 punten per wedstrijd. Alleen Boca zit daar op dit moment boven (over de afgelopen drie seizoenen gemiddeld).
Was in 2005 met San Lorenzo, hij is toen ook maar paar wedstrijden interim coach geweest en die percentage ging over die paar wedstrijden.
Rosales is 10 dagen zoet met een blessure, zit hem ook niet mee.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 00:47
|
|
Villagra had ik niet verwacht om eerlijk te zijn, maar leuk om nog eens iemand van River bij de selectie te zien. Maar vind het wel een goede selectie, beter als van Basile. Dat was echt overdreven. Daniel Bilos oproepen...
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 11:33
|
|
Bilos in z'n hoogtijdagen was gewoon een goede voetballer hoor. Er loopt tegenwoordig nog een jongen rond in Argentini
Citaat: Maradona heeft Daniel Montenegro en Emiliano Papa bij de selectie genomen. Eerste veranderingen duidelijk zichtbaar. Daarnaast schijnen er wat probleempjes te zijn tussen Maradona en Riquelme. Begint dus allemaal goed.
Emiliano Papa. Wat een slechte grap. Kan er helemaal niets van.
Citaat: Maradona dreigt met vertrek na conflict over assistent
13/11/2008 09:31
Diego Armando Maradona heeft gedreigd met zijn vertrek als bondscoach van Argentinië als hij niet de assistent kan aanstellen die hij wenst. Voorzitter Julio Grondona van de Argentijnse voetbalbond (AFA) is namelijk tegen de benoeming van Oscar Ruggeri als rechterhand van Maradona.
'Zijn gezicht staat me niet aan', gaf Grondona woensdag als reden tegen journalisten dat hij Ruggeri niet accepteert bij de bond. De preses heeft Sergio Batista en José Luis Brown naar voren geschoven, maar die zijn weer door Maradona afgewezen.
Technisch directeur Carlos Bilardo probeert de zaak te sussen. Volgens hem blijft Maradona gewoon aan en zit hij volgende week woensdag voor het eerst als bondscoach op de bank tijdens de oefenwedstrijd tegen Schotland in Glasgow.
VI.nl
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 13:14
|
|
Grondona heeft wel gezegd "omdat z'n gezicht me niet aan staat", maar dat was op een sarcastische toon. Grappig dat die boodschap niet is aangekomen bij de VI
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 15:04
|
|
Mja, zoals je zei ,Thomas. 'In zijn hoogtijdagen'. Weet iemand hoe het met Insua gaat? Helemaal uit beeld geraakt, jammer want ik vind het echt een leuke speler om naar te kijken.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 20:56
|
|
Citaat: Weet iemand hoe het met Insua gaat? Helemaal uit beeld geraakt, jammer want ik vind het echt een leuke speler om naar te kijken.
Speelt in Mexico bij América.
http://www.pochoinsua.com.ar/
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 21:00
|
|
Citaat: Grondona heeft wel gezegd "omdat z'n gezicht me niet aan staat", maar dat was op een sarcastische toon. Grappig dat die boodschap niet is aangekomen bij de VI
Weet dat zo net nog niet of dat sarcastisch was of niet want het is een rel van jewelste en is nog niet uit de lucht.
Oscar Ruggeri schijnt vanmiddag bij Grondona te zijn en heeft al aan gegeven dat wat er ook gebeurt Maradona niet de handdoek in de ring moet gooien en gewoon aan moet blijven bij de Selectie.
Maar met Maradona weet je het nooit.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 22:40
|
|
Citaat: Weet iemand hoe het met Insua gaat? Helemaal uit beeld geraakt, jammer want ik vind het echt een leuke speler om naar te kijken.
Speelt in Mexico bij América.
http://www.pochoinsua.com.ar/
Thx voor de website, maar wist wel waar hij speelde. Hij was gewoon (of is nog steeds) een lange tijd out had ik vorig jaar eens gelezen. Zo'n speler is altijd welkom bij River Plate.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 14 nov 2008 03:30
|
|
Voormalig keeper van Huracán, Ferro en Boca Juniors Néstor Manuel Hernandorena is vermoord. Ze hebben hem gevonden met een schot in zijn hoofd in zijn huis. 64 Jaar geworden en ze vermoeden dat roof het motief was. Er schijnt een of ander bijzonder bureau zoek te zijn.
Ze hebben hem dinsdag middag gevonden maar hij bleek al een paar dagen dood te zijn.
Het nieuws dat Ortega terug keert naar River Plate wordt hardnekkiger en zie dat snel gebeuren. Eigenlijk deze week nog.
De Italiaanse Daily Il Corriere dello Sport meld dat er serieus contact is tussen Inter Milan en Atlético Madrid over verkoop van Sergio Agüero die pas sinds 2006 in Spanje speelt.
De Daily meld dat Manchester City 42.5 Miljoen Euro heeft geboden maar is geweigerd door President Enrique Cerezo.
Het schijnt dat Inter Milan bereid is om 50 Miljoen te bieden, ben benieuwd waar dit eindigd wat zie Manchester City daar weer over heen gaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 00:14
|
|
Citaat: En Nederlandse sites over Argentijns voetbal?
Ik ben er met eentje bezig... Ben nu druk met scriptie, maar zodra de clausura begint wil ik de site af hebben... (maar pin me er niet op vast).
Wanneer begint de clausura, Reemster?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 00:53
|
|
Februari
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 01:02
|
|
Ok, bedankt!
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 01:08
|
|
Independiente - River Plate 0 - 1
Betaald zich direct uit blijkbaar dat Simeone weg is.
Boca Juniors - Velez Sarsfield 2-3
Gisteren Newell's Old Boys - San Lorenzo gezien met waanzinnige 2e helft.
3-3 geworden nadat San lorenzo in 2e helft op 1-3 kwam met man minder maar vechtlust van jewelste toch verdiend 3-3 geworden.
Tweede helft Thomas heerlijk om terug te zien.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 01:10
|
|
River wint nog eens, waar gaan we dat schrijven En onverwachts, Boca verliest thuis. Eerlijk waar, ik dacht dat ze echt gingen profiteren van de misstap van San Lorenzo. Ik heb de tweede helft gezien, de manier waarop Vélez speelde, das echt lef hebben. Die Vélez-fan die constant voor de camera kwam na een doelpunt kon het niet geloven. Al een geluk dat de 1e goal wel doorging, want voor hetzelfde geld kopt Forlin de bal niet binnen. Want heb de vrije trap van Roman paar keer terug gespoeld en geloof dat die al over de lijn was. Heel moeilijk te zien maar zou normaal op naam van Roman moeten komen. De bal ketste snel terug van de grond zodat het heel moeilijk te zien was. Tigre gewonnen, en mag zich nu opmaken voor het grote slot van de competitie.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 01:16
|
|
Citaat: River wint nog eens, waar gaan we dat schrijven En onverwachts, Boca verliest thuis. Eerlijk waar, ik dacht dat ze echt gingen profiteren van de misstap van San Lorenzo. Ik heb de tweede helft gezien, de manier waarop Vélez speelde, das echt lef hebben. Die Vélez-fan die constant voor de camera kwam na een doelpunt kon het niet geloven. Al een geluk dat de 1e goal wel doorging, want voor hetzelfde geld kopt Forlin de bal niet binnen. Want heb de vrije trap van Roman paar keer terug gespoeld en geloof dat die al over de lijn was. Heel moeilijk te zien maar zou normaal op naam van Roman moeten komen. De bal ketste snel terug van de grond zodat het heel moeilijk te zien was. Tigre gewonnen, en mag zich nu opmaken voor het grote slot van de competitie.
Gefeliciteerd en dit moge toch wel de ommekeer zijn van je club. Die Diego Cagna schijnt grote kans te maken om Technico te worden volgend jaar bij River Plate. Intervieuw op FOXSPORT liet die weten er wel oren na te hebben.
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 01:49
|
|
Het wordt weer een spannend competitieslot. Kijkende naar de huidige stand, zou je zeggen dat de kanshebners San Lorenzo, Boca en Tigre zijn. Er zijn nog vier speelronden te gaan, dus laten we even kijken naar de wedstrijden die ons nog restten...
Boca
San Martín (T) - Boca Juniors
Boca Juniors - Racing
Gimnasia LP - Boca Juniors
Boca Juniors - Colón
San Lorenzo
San Lorenzo - Lanús
Huracán - San Lorenzo
San Lorenzo - Independiente
Argentinos - San Lorenzo
Tigre
Estudiantes - Tigre
Tigre - River
Rosario Central - Tigre
Tigre - Banfield
Boca heeft het makkelijkste programma naar mijn mening, alleen de uitwedstrijd in Tucumán lijkt me nog wel lastig. San Lorenzo heeft het zwaarste programma denk ik. Zeker de uitwedstrijd bij Lanús en de wedstrijd tegen Huracán lijken me een hele kluif voor het team. Tigre heeft een redelijk programma, ik verwacht niet veel van estudiantes (die gaan duidelijk voor de copa sudamericana), de wedstrijd tegen river kan alle kanten op, en tegen central en banfield moet er gewoon gewonnen worden.
Het is nog vroeg voor een voorspelling, maar ondanks de mentale klap die Boca heeft gekregen vandaag denk ik dat zij wel kampioen worden van de Apertura.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 13:42
|
|
Thx, Lute. Ik kan niet ontkennen dat als Boca kampioen word het me niks doet, want dat doet het wel. Als Tigre of San Lorenzo de titel verrovert zou dat een goeie pijnstiller zijn. Maarja, moge de beste het halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 18:18
|
|
Citaat: Thx, Lute. Ik kan niet ontkennen dat als Boca kampioen word het me niks doet, want dat doet het wel. Als Tigre of San Lorenzo de titel verrovert zou dat een goeie pijnstiller zijn. Maarja, moge de beste het halen.
Ik zou er ook een beetje last van hebben.............. Maar goed ze mogen ook wel weer eens.
Maar het allermooiste vind ik nog dat Simeone zn hielen ligt en River wint... nu zie je eens hoe belangrijk het is de spelers mentaal een beetje goed te begeleiden en niet gevangen te zetten....
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 21:08
|
|
Citaat: Thx, Lute. Ik kan niet ontkennen dat als Boca kampioen word het me niks doet, want dat doet het wel. Als Tigre of San Lorenzo de titel verrovert zou dat een goeie pijnstiller zijn. Maarja, moge de beste het halen.
Ik zou er ook een beetje last van hebben.............. Maar goed ze mogen ook wel weer eens.
Maar het allermooiste vind ik nog dat Simeone zn hielen ligt en River wint... nu zie je eens hoe belangrijk het is de spelers mentaal een beetje goed te begeleiden en niet gevangen te zetten....
Ik wist niet dat ze na Simeone zo snel zouden reageren. Jammer dat het zo laat in het seizoen komt. Laten we hopen op verbetering, al was het maar voor die laatste wedstrijden. Die laatste plek, ik kan het niet meer zien
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 21:55
|
|
Iemand die mooie goal gezien in de wedstrijd Racing - Colon?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 18 nov 2008 18:33
|
|
Wat vinden de River-supporters tot nu toe van Mauro Diaz? Ik heb de laatste paar weken weinig wedstrijden kunnen downloaden van River, maar die jongen is erg jong om nu al een aantal wedstrijden voor het eerste te hebben gespeeld. Ben benieuwd.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 18 nov 2008 22:47
|
|
Citaat: Toptalent van Boca berooft kapper
BUENOS AIRES - Lucas Viatri, een van de openbaringen van het Argentijnse voetbalseizoen, is dinsdag in staat van beschuldiging gesteld na een gewapende overval op een kapsalon.
Dat heeft zijn advocaat Arturo Olcese bevestigd aan persbureau Reuters.
Viatri, spits van Boca Juniors, beroofde begin dit jaar een kapper in Buenos Aires. Hij deed dat met zijn broer.
Volgens advocaat Olcese wordt hij beschuldigd van de diefstal van een schaar en een bus hairspray. Ook het bezit van een wapen wordt hem zwaar aangerekend. Olcese ontkent de beschuldigingen tegen Viatri. ,,Ze hebben geen zaak tegen Lucas. Hij was op het moment van de overval in trainingskamp. Hij kan niet op twee plaatsen tegelijk geweest zijn.''
Viatri heeft eerder dit jaar al een maand hechtenis achter de rug. In afwachting van de rechtzaak werd Viartri vrijgelaten, waarna hij als stand-in van Boca-spits Martin Palermo van zich deed spreken. Hij scoorde zes keer.
Bron: Sportwereld.nl
Apart verhaal. Waarom zou zo'n jongen dat toch doen?
Hoe zijn de reakties in Argentinië?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 18 nov 2008 23:13
|
|
Citaat: Wat vinden de River-supporters tot nu toe van Mauro Diaz? Ik heb de laatste paar weken weinig wedstrijden kunnen downloaden van River, maar die jongen is erg jong om nu al een aantal wedstrijden voor het eerste te hebben gespeeld. Ben benieuwd.
Ik heb Diaz ook nog niet veel zien spelen, maar als hij op zo'n jonge leeftijd al in de kern zit wil veel zeggen.
Voor wie het kan boeien, Simeone heeft dus 27 spelers moeten gebruiken voor 15 wedstrijden. Ik zet me daar dus echt vraagtekens bij.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 19 nov 2008 16:34
|
|
Mauro Diaz.........heeft weinig indruk op me gemaakt. Zo vaak heeft hij niet gespeeld. En wat betreft Simeone, ik zei toch dat hij een beetje gek aan het doen was de laatste maanden.....
Spelers zijn heel blij met de nieuwe (tijdelijke) coach Rodríguez, het schijnt er veel relaxter aan toe te gaan. Hoop dat ze het seizoen daardoor wat beter en prettiger kunnen afsluiten.
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Wo 19 nov 2008 21:59
|
|
Las vandaag dat r misschien plannen waren om de interim-coach wat langer aan te houden als de resultaten redelijk zijn.
|