Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 22:15
|
|
Huidige stand:
1. Tigre 13-26
2. San Lorenzo 12-26
3. Boca Juniors 12-23
4. Lanús 13-21
5. Newell's Old Boy's 12-20
6. Velez Sarsfield 12-19
7. Estudiantes de la Plata 13-18
8. Colon 12-17
9. Racing 12-16
10. San Martin 12-16
11. Gimnasia L.P. 12-15
12- Arsenal 12-15
13. Independiente 13-15
14. Hurucan 13-15
15. Banfield 12-14
16. Argentinos Juniors 13-14
17. Gimnasia Juyjuy 12-13
18. Godoy Cruz 13-12
19. Rosario Central 12-11
20. River Plate 13-9
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 22:32
|
|
Citaat: Het is nu rust bij Banfield-Boca Juniors. El Lute, gaat Boca zijn punten nog pakken ofniet, want ik heb met mijn unibet account geld op Boca gezet
Als je vaker gokt in Argentinië moet je inzetten op westrijden zoals Godoy Cruz - Boca Juniors en zoals afgelopen weekend Gimnasia - River Plate. Was niet heel onlogisch dat Godoy Cruz en Gimnasia daar de winst zouden pakken. Je zou zelfs op Newell´s kunnen inzetten vanmiddag al wordt moeilijk in Monumental.
Zijn de quotes dan ook aantrekkelijk? Ik zet graag in op die wedstrijden, heb net op Palmeiras en Internacional ingezet (favorieten inderdaad). Maar ik zou daar graag advies over inwinnnen van jou Lute.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 01:06
|
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo vamo River Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate, River Plaaaaaaaaaaate, River Plaaaaaaaaaaaaate vamo River Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 02:07
|
|
zo blij met t gelijkspel?
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 03:59
|
|
Programma 02-11:
Newell's Old Boys - Rosario Central (El Classico de Rosario)
Lanús - River Plate
Boca Juniors - San Lorenzo
Argentinos Juniors - Tigre
Independiente - Godoy Cruz
Racing - Velez Sarsfield
San Martin - Colon
Gimnasia Juyjuy - Banfield
Gimnasia L.P. - Arsenal
Huracan - Estudiantes de la Plata
Dus na deze wedstrijden Boca Juniors koploper zoals het hoort en River Plate nog steeds onder in de kelder. Morgen diario's vol met advertenties van Boca Juniors over de Gallina's. Buenos Aires zal er mee vol hangen.
Nu vind ik dat je ten aller tijden met je shirt rond kan lopen van je club, of dat nu River Plate of Feyenoord is. Maar als je hier zo rond loopt en je ziet mensen in een River shirt rondlopen zie je mensen gewoon lachen. Het is echt ongelooflijk.
Natuurlijk komt het ook weer goed met de Gallina's maar dit is historisch en nog niet zo 1,2,3 voorbij.
Heb de promedio lijst niet bij de hand maar na de clausura gaat River Plate 71 punten inleveren en komen er deze bij tesamen met die van de clausura. Verder stonden ze maandag 8e op de Copa lijst met nr9 en nr10 in hun nek. Ze zijn wel verzekerd van Copa Libertadores 2009 vanwege het laatste kampioensschap maar dit is echt dramatisch en kritiek.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 11:00
|
|
Zet Simeone maar op het hoogste bergje in de Andes, Boludo!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 13:50
|
|
Citaat: zo blij met t gelijkspel?
Nene, gewoon laten horen dat wij nog leven Want iemand denkt hier het voetbal te hebben uitgevonden, hij blijft maar doortateren.
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 14:04
|
|
Ik was altijd in de veronderstelling dat die lijst werd bijgewerkt per wedstrijd. Maar als ik het goed begrijp gaat het dus om de resultaten van de afgelopen 3 competities... (cl 07 / ap 07 / cl 200 PLUS de resultaten van dit seizoen? Tenminste de descensoteller staat nu op 88 wedstrijden.
Terwijl dadelijk aan het einde van de cl 09 wordt bepaald wie er degraderen aan de hand van de gemiddeldes over de ap 07 cl 2008 ap 2008?
ik ben de weg kwijt
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 14:08
|
|
Voor zover ik weet zit het zo: de 2 clubs met de slechtste prestatie's van de voorbije 3 jaar die degraderen. Ik kan ook niet meer volgen, daarom dat ik voorstander ben van een normale competitie (wat toch niet zal komen).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 23:32
|
|
De president van Boca, pedro Pompilio is vanmorgen overleden aan een hartaanval......
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 14:41
|
|
Dit is vreselijk. Ik las in artikels dat hij een groot man was voor het Argentijnse voetbal. Als River-fan kan ik niet anders zeggen dat ik mijn medeleven getuig aan Boca Juniors.
RIP
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 18:04
|
|
Nene, gewoon laten horen dat wij nog leven Want iemand denkt hier het voetbal te hebben uitgevonden, hij blijft maar doortateren.
Je tatert inderdaad door.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 18:13
|
|
Citaat: De president van Boca, pedro Pompilio is vanmorgen overleden aan een hartaanval......
Pompilio is 55 jaar geworden was getrouwd en had 2 kinderen. Bleek dat al bekend was zo'n 11 jaar dat die hart problemen had waarvoor die geregeld naar hospital ging. Maar dat heeft niet mogen voorkomen dit.
Man stond enorm onder druk nadat die de positie heeft mogen overnemen van Macri. Macri die Boca Juniors uit het slop gehaald heeft waarna en zeker de laatste tijd Pompilio veel kritiek kreeg over de huidige problemen allemaal binnen Boca Juniors.
Met name het gezeur binnen de spelers groep waaronder het geouwehoer met Riquelme.
Heeft dus moeilijke laatste tijd gehad.
Begreep (weet niet zeker) dat Boca Juniors - San Lorenzo van het weekend niet door zal gaan.
Hij is gisteren morgen overleden en zal vandaag al begraven worden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 18:38
|
|
Citaat:
Zijn de quotes dan ook aantrekkelijk? Ik zet graag in op die wedstrijden, heb net op Palmeiras en Internacional ingezet (favorieten inderdaad). Maar ik zou daar graag advies over inwinnnen van jou Lute.
Zo af en toe zijn die quotes lekker en kun je er wel eens vanuit gaan dat de underdog gaat winnen.
Op het moment dat Boca Juniors op bezoek ging bij Godoy Cruz viel er veel geld te verdienen als je op Godoy Cruz zette.
Weet niet hoe ze aan die quotes komen maar Boca Juniors had nog nooit verloren in de provincie van geen enkele club. Maar als je naar de situatie keek op moment van die clash zag je dat er veel interne problemen waren binnen Boca Juniors dus waarom zou het niet de eerste keer kunnen zijn dat ze zouden gaan verliezen en zo gebeurde.
Zelfde verhaal afgelopen weekend met River Plate bij Gimnasia Juyjuy.
problemen binnen River Plate zijn bekend en alle quotes gaven makkelijke winst voor River Plate. Dus aantrekkelijk om gok te wagen op Gimnasia.
Maar uiteindelijk blijft het gokken, kan hier wel advies geven maar zul je zien dat het dan net allemaal de andere kant op gaat. Wacht in ieder geval nu af wat River Plate gaat doen tegen Lanús en binnenkort hebben we dan het duel tegen Godoy Cruz. Zal dat duel in de gaten houden wat normaal gesproken River Plate gaat winnen, maar wat is normaal op het moment met Argentijns voetbal.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 02:02
|
|
Het zou laf zijn moesten ze die wedstrijd uitstellen ondanks het verlies van de voorzitter. Sterchele stierf vorig jaar drie dagen voor een wedstrijd, en om hem te bedanken speelden ze die wedstrijd toch. Moest het nu binnen de 24u zijn kan ik best begrijpen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 02:05
|
|
Je tatert inderdaad door.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 00:56
|
|
River met 2-0 verloren. Heeft iemand de wedstrijd gezien?
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 01:14
|
|
Programma 02-11:
Newell's Old Boys - Rosario Central (El Classico de Rosario)
Lanús - River Plate 2-0
Boca Juniors - San Lorenzo
Argentinos Juniors - Tigre 2-0
Independiente - Godoy Cruz 1-1
Racing - Velez Sarsfield
San Martin - Colon
Gimnasia Juyjuy - Banfield
Gimnasia L.P. - Arsenal
Huracan - Estudiantes de la Plata 1-0
Godoy Cruz gisteren puntje gepakt bij Independiente onder nieuwe coach Diego Cocca. Ze speelde goed en er zat meer een. Geeft de burger moed.
Boca Juniors - San Lorenzo gaat gewoon door, dit op verzoek van de famillie Pompilio. Waren veel voetbal kopstukken aanwezig op de begrafenis waaronder Aguilar wat zeer gewaardeerd werd.
Tigre verloren dus Boca Juniors morgen de kans om mee aan kop te komen.
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 05:28
|
|
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 20:15
|
|
Waar zitten die River-fans hier??
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 20:17
|
|
Op andere fora. Misschien moet je ze wijzen op dit forum, El_Mil?
Je hebt pb btw.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 20:46
|
|
Citaat: Op andere fora. Misschien moet je ze wijzen op dit forum, El_Mil?
Je hebt pb btw.
Zal ik doen
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 2 nov 2008 22:33
|
|
''Supporters Argentijnse Huracan gewond na schietincident
Drie supporters van de Argentijnse club Huracan, die de overwinning van hun club vierden, zijn zwaargewond geraakt na een beschieting door rivalen van San Lorenzo.
Het incident had plaats in Flores, een buitenwijk van Buenos Aires. De supporters keerden terug met bussen van een 1-0 overwinning tegen Estudiantes.
Een 27-jarige man raakte zwaar geblesseerd aan het borstbeen en ligt op intensieve zorgen. De twee anderen, 35 jaar, zijn er iets beter van af. De ene heeft een schotwonde aan de kuit, de andere kreeg een kogel in de bil.''
Die van San Lorenzo zijn het gewend om supporters neer te knallen. Vorig jaar ook tegen Vélez.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 3 nov 2008 20:48
|
|
Afgelopen zaterdag een wedstrijd in de 4e klasse onderafdeling hier na 15 minuten in eerste helft 19 jarige speler die dood neer viel.
Hele discussie hier want er waren geen medische zaken aanwezig alleen waterzakken. Schijnt (wat heb je eraan) als er beter en adequaat gehandeld was dat die nog had kunnen leven. Zijn broer was getuige van alle ellende want speelde in zelfde elftal.
Drama weer.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 16:57
|
|
Citaat: Afgelopen zaterdag een wedstrijd in de 4e klasse onderafdeling hier na 15 minuten in eerste helft 19 jarige speler die dood neer viel.
Hele discussie hier want er waren geen medische zaken aanwezig alleen waterzakken. Schijnt (wat heb je eraan) als er beter en adequaat gehandeld was dat die nog had kunnen leven. Zijn broer was getuige van alle ellende want speelde in zelfde elftal.
Drama weer.
Is 4e klasse onderafdeling een profklasse?
|