Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 14:05
|
|
Krijg net half mee dat de luchthaven voor binnenlandse vluchten 36 uur dicht gaat. Geloof dat dit op de 25e/26e gebeurt.
Kan nergens terug vinden dus Gallina/Rosario Central ik zou dat even checken als ik jullie was.
Alle binnen en uitgaande vluchten zullen via Ezeiza gaan.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 15:23
|
|
Citaat: Op welk forum was dat dan, Reemster?
Fok!
Zitten daar niet nog mensen voor wie het de moeite waard is om hier eens een kijkje te nemen?
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 16:33
|
|
Misschien 1 à 2... Ik zal ze eens een PM spreken. Maar het zijn geloof ik geen Ajax fans verder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 02:46
|
|
Citaat: AFA heeft vanavond bekend gemaakt dat komende maandag de nieuwe coach voor de selectie bekend gemaakt wordt. Tevens meldde AFA dat volgens hun absolute kandidaat nr 1 Bianchi is. Ook in diverse polls bij kranten en tv onder de kijkers en lezers staat die op 1.
Benieuwd of die het wordt want zijn relatie met Grondona is niet best.
Het zou wel geweldig zijn.
Zondag Boca Juniors - Rosario Central
Geloof dat Rosario Central daar heen zou gaan. Ben benieuwd.
Gaan jullie daar nog heen Gallina? Samen in het uitvak met Rosario Central. Is me een partij stijl, wordt je niet goed van als je dat vak naar binnen gaat. Heb je paar minuten nodig om aan te wennen.
Ik ga nooit maar dan ook nooit in die BonBondoos zitten. Veel te eng en heb een beetje hoogtevrees.
Heb vandaag enorme walvissen langs de boot gehad!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 11:52
|
|
Citaat: Misschien 1 à 2... Ik zal ze eens een PM spreken. Maar het zijn geloof ik geen Ajax fans verder.
Dat maakt niet uit, Reemster. Ook andere supporters zijn hier meer dan welkom. Hoe meer (Argentijns) voetballiefhebbers hoe beter!
River moet er eens serieus over nadenken om de werkweigeraars eruit te flikkeren. Simeone lijkt me alleen niet de man die Tuzzio, Ferrari, Ponzio en Ahumada op hun kop geeft en er eventueel uitflikkert.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 21:21
|
|
Laatste nieuws over wie de nieuwe man wordt die de selectie op orde moet krijgen is dat het in ieder geval niet de combinatie Batista-Maradona gaat worden. Blijkbaar is er iets gebeurt tussen die 2 zodat Batista zeer duidelijk aangeeft dat dit never nooit niet een geslaagde combinatie zal gaan worden.
Maar Maradona heeft er zin in en heeft Pedro Troglio benaderd om assistent te worden van Maradona in geval van. Troglio zit nu in Paraguay en heeft er wel zin in.
Maar na aller schijn gaat het eindelijk toch Bianchi worden. Bianchi die in het verleden 2 keer heeft bedankt voor de functie maar er nu klaar voor is blijkbaar. Hij heeft wel aangegeven dat die een paar eisen heeft waar niet mee te spelen valt.
Een van de zaken is dat Grondona zich verder niet met hem gaat bemoeien. Daarnaast dat het duidelijk moet zijn dat niet een vage sponsor uit Rusland of de Oekraine effe komt uit leggen van hoe of wat.
Is nu wachten op die mafkees van een Grondona die zondag aus die Schweiz zuruck kommt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 12:27
|
|
Citaat: Basile weg.
Voor meer informatie kijk in Zuid-Amerika sectie.
Een flauwe...
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 15:12
|
|
Heel flauw, maar ik heb toch behoorlijk zitten lachen.
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 20:52
|
|
Dit weekend viel er overigens bar weinig te lachen met river
Door technische storing de wedstrijd niet kunnen zien, maar het was weer pet hoorde ik. Hoe kun je in godsnaam verliezen bij Gimnasia y Esgrima de Jujuy.. dat is River nog NOOIT gebeurd
"Heads will roll" als we niet doorgaan tegen Chivas.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 21:58
|
|
Er komt maar geen einde aan dit. Wat een schande, ze weten gewoon niet meer wat het betekent om in dat shirt te spelen. Simeone man, gooi de handdoek in de ring want het hoeft niet meer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 22:08
|
|
Citaat: Er komt maar geen einde aan dit. Wat een schande, ze weten gewoon niet meer wat het betekent om in dat shirt te spelen. Simeone man, gooi de handdoek in de ring want het hoeft niet meer.
Nou,nou, ze doen wel hun best hoor, het lukt ze gewoon niet. Heb dus wel gekeken, 2e helft beter. Simeone moet eens ophouden met dat gedoe met steeds weer andere spelers, opstellingen. Hoe denk je dat die jongens zich voelen?
Zitten nu alweer in strafkamp hoorde ik.
Hoop echt wel dat ze doorgaan in de Copa. Met hoeveel moeten ze winnnen 6nov. om door te gaan?
Chau vanuit Buenos Aires!
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 22:54
|
|
minimaal 2 goals moeten ze maken... Daarna is winnen met 1 doelpunt verschil al genoeg geloof ik.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 10:53
|
|
Al een geluk dat ze thuis konden scoren tegen Chivas, want anders hadden ze geen schijn van kans in dat gekke stadion vol met Mexicanen. Wat net nu frustrerend is, is dat het niet duidelijk is waar het mis loopt. Er moet een mirakel gebeuren voor door te stoten. Misschien is dat mirakel wel........zucht........Abreu?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 20:48
|
|
Heb dus ook River plate gezien zondag en was niet best.
Ze missen het vuur en dat mag je een coach aan rekenen in dit geval Simeone dus. Zelfs hij stond rustig langs de kant, net of die erin berust.
Falcao op de bank en mocht invallen, rasvoetballer die nu verkeerd aannam, in de weg liep en alles verkeerd deed. Meest frapante nog, Simeone wisselt 2 keer en ik dacht nog nu gaat die aan de andere kant vallen en nog geen paar tellen daarna 1-0.
Maar ga nu naar Cancha:
Godoy Cruz - Hurucan
Gewonnen moet er worden verdorie.
Op alle nieuws zenders nu dat Maradona zo goed als zeker de nieuwe Technico van de Selection gaat worden. Zou iets persoonlijks zijn van Grondona want die moet Bianchi niet.
Is te volgen op o.a. TN nu.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 20:56
|
|
Maradona en Billardo zijn op dit moment bij Grondona op kantoor.
Hele avond leve op TN.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 23:27
|
|
Citaat: Diego Maradona is bondscoach van Argentinië
Diego Maradona, een van de allerbeste voetballers ooit, is dinsdag benoemd tot nieuwe bondscoach van de Argentijnse nationale ploeg. Dat heeft hij zelf bevestigd na een onderhoud met de Argentijnse bondsvoorzitter.
'Het echte werk kan nu beginnen', verklaarde Maradona, die donderdag, op zijn 48ste verjaardag, officieel zal worden voorgesteld.....
http://www.sportwereld.be/
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 23:31
|
|
Bronvermelding aub, Curlie.
Ik zie dit helemaal niet zitten. Maradona vind iedere pingelende trucendoos geweldig en heeft geen enkele trainerservaring. Daarnaast verwacht ik problemen rond Agüero. Maradona heeft laatst al de complete Argentijnse selectie en met name Messi bekritiseerd, terwijl Agüero buiten schot bleef en met name lof oogst van zijn schoonvader.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 23:49
|
|
En nu maar hopen dat die van de drugs blijft als het slecht gaat...
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 02:07
|
|
Citaat:
Ik zie dit helemaal niet zitten. Maradona vind iedere pingelende trucendoos geweldig en heeft geen enkele trainerservaring. Daarnaast verwacht ik problemen rond Agüero. Maradona heeft laatst al de complete Argentijnse selectie en met name Messi bekritiseerd, terwijl Agüero buiten schot bleef en met name lof oogst van zijn schoonvader.
Is nieuws van de moment hier, alle tv zenders hebben het erover.
Hij heeft overigens wel ervaring Thomas, hij is Technico geweest van Deportivo Textil Mandiyú. Was deze week ergens een intervieuw van een speler uit die tijd en hem werd gevraagt hebben jullie veel geleerd van Maradona. Antwoord was No en hebben ook geen resultaat behaald maar het was wel een gezellige tijd.
Maar dit is niet goed, Maradona moet gewoon showbol blijven spelen en op komen in lullige tv spelletjes maar dit is elleboog politiek van Grondona. Hij durft niet aan om Bianchi aan het werk te zetten, die is te gevaarlijk voor hem.
Ben een groot fan van de voetballer Maradona, de beste die ik ooit aan het werk heb gezien. En ben er een van de lichting die hem meerdere malen heeft kunnen bewonderen maar dit is lachertje.
Maar we hebben nu na van Marwijk/van Bommel gevalletje Maradona en zijn schoonzoon.
Het zou wel lachen zijn als die Wereld Kampioen wordt.
O ja:
Godoy Cruz - Huracan 2 - 3
Tigre - Independiente 1 - 0
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 18:34
|
|
Het wordt nog gekker allemaal.
Signorini gaat toe gevoegt worden aan de staf van Maradona, Signorini die bekend is geworden als degene die Maradona de drugs heeft gegeven met WK in 1994. Schijnt een grote naam te zijn in Argentina wat betreft doping in de sport e.d.
Dan heb je Maradona, waarschijnlijk toch ook Batista die ook niet vies is van het een of andere en Bilardo zal het allemaal wel best vinden.
Wat een gemiste kans om Bianchi te laten lopen, zeer triest en verontrustend dit allemaal en niet goed voor het Argentijnse voetbal.
Hij kan het natuurlijk niet veel slechter doen dan Basile maar het is niet best allemaal.
Oldra is de laan uit gestuurd als hoofd coach van Godoy Cruz vannacht. Waarschijnlijk gaat die terug bij de jeugd werken.
Nieuwe Technico is Diego Cocca waar ik nog nooit van gehoord heb. Wel frisse kop en zie het helemaal zitten in die gozer maar vraag me niet waarom. Heeft River Plate verleden, dat is dan weer minder.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 18:58
|
|
Het is nu rust bij Banfield-Boca Juniors. El Lute, gaat Boca zijn punten nog pakken ofniet, want ik heb met mijn unibet account geld op Boca gezet
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:44
|
|
Citaat: Het is nu rust bij Banfield-Boca Juniors. El Lute, gaat Boca zijn punten nog pakken ofniet, want ik heb met mijn unibet account geld op Boca gezet
Nog een minuut of 7 en nog 0-0 dus ben er bang voor.
Rosario Central staat met 2-0 voor tegen Gimnasia JuyJuy wat betekend dat we iets historisch mee maken. River Plate staat minimaal alleen maar dan ook helemaal alleen onderaan. Ze moeten nog wel tegen Newell´s Old Boys vanmiddag maar dat hebben ze ook nog niet gewonnen.
3-0 Inmiddels voor RC, hoop dat onze man daar ter plekke een lekker dagske heeft.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 19:49
|
|
Citaat: Het is nu rust bij Banfield-Boca Juniors. El Lute, gaat Boca zijn punten nog pakken ofniet, want ik heb met mijn unibet account geld op Boca gezet
Als je vaker gokt in Argentinië moet je inzetten op westrijden zoals Godoy Cruz - Boca Juniors en zoals afgelopen weekend Gimnasia - River Plate. Was niet heel onlogisch dat Godoy Cruz en Gimnasia daar de winst zouden pakken. Je zou zelfs op Newell´s kunnen inzetten vanmiddag al wordt moeilijk in Monumental.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 20:04
|
|
.....
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 20:05
|
|
Boca laatste minuut met 0-1 gewonnen. Haha, winst Pablo.
River Plate - Newell´s Old Boys 1-0 8 Minuten gespeeld.
|