Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Argentinië 2007 & 2008
Maker: Eto'oBekeken: 78570
Status: InactiefBerichten: 1764
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:45
Citaat:

Lijkt het er op dat hij er tegen Milan in staat dan? Zou een aardige testcase zijn.

Zal alles eens een beetje intensiever gaan volgen want ben de laatste dagen wat minder met voetbal bezig geweest. Normaal koop ik 2 kranten per dag en volg het sport nieuws op tv maar heb weinig gezien de laatste dagen.
Maar Krupoviesa is gewoon mee naar Japan dus ik acht de kans groot dat die zal starten. Zal het in de gaten houden en deze wedstrijd ga ik zeker kijken.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:48
Ik uiteraard ook. Ik heb alleen nog talloze wedstrijden liggen. De komende week heb ik het ook nog wel druk met de studie, dus voor 'werk' is voorlopig even geen tijd.
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:57
Citaat:
Ik uiteraard ook. Ik heb alleen nog talloze wedstrijden liggen. De komende week heb ik het ook nog wel druk met de studie, dus voor 'werk' is voorlopig even geen tijd.

Haha, nou allerlaatste geruchten zijn dat die als reservespeler mee is.

Vermoedelijke opstelling zoals die vandaag gemeld wordt in de Los Andes:

Mauricio Caranta
Hugo Ibarra
Jonatan Maidana
Gabriel Paletta
Claudio Morel Rodriguez
Sebastian Battaglia
Fabian Vargaz
Ever Banega
Alvaro Gonzalez
Palacio
Martin Palermo

Wissels:
Pablo Migliore
Matias Silvestre
Matias Cahais
Juan Angel Krupoviesa
Nicolas Bertolo
Pablo Ledesma
Jesus Datalo
Neri Cardozo
Leandro Gracian
Mauro Boselli
Carlos Bueno

Kan nog veranderen uiteraard en ik hoop Dat Cardoza volledig fit geraakt en de aanval kan vormen met Palermo en Palacio. Ben wel gecharmeerd van de voetballer Cardoza al heeft die niet constant gespeeld afgelopen seizoen.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:58
Ook nog wat familieuitjes?

En wel geld verdienen met dat werk van je, hè, want ik verwacht binnenkort bier!
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:08
We hebben hier te maken met boze jeugd. XD

Krupoviesa heeft dit seizoen amper in de basis gestaan, dus ik verwacht hem niet tegen Milan. Ledesma vond ik vorig seizoen indrukwekkend in de Libertadores, maar over een heel seizoen gezien komen er toch flink wat tekortkomingen aan het licht. Redondo is wel erg gecharmeerd van hem, ik zie een mindere versie van Van Bommel in hem. Moet wel gezegd worden dat ook hij vaak verkeerd is gebruikt door Russo.

Cardozo vind ik niets. Knappe cross-shot, maar verder weinig voetbalintelligentie. Ik heb liever Datolo, al had hij beter naar River kunnen gaan. Vechtvoetbal is niets voor hem.

Boca heeft dit seizoen met veel spelers te maken gehad die onder hun kunnen speelden. Toch blijft het verrassend dat Morel linksback moet blijven spelen, Ledesma uit positie werd gehaald, Battaglia een tijd moest wijken voor Gracian en dat Russo zo blij is met Maidana.
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:22
Citaat:
We hebben hier te maken met boze jeugd. XD

Krupoviesa heeft dit seizoen amper in de basis gestaan, dus ik verwacht hem niet tegen Milan. Ledesma vond ik vorig seizoen indrukwekkend in de Libertadores, maar over een heel seizoen gezien komen er toch flink wat tekortkomingen aan het licht. Redondo is wel erg gecharmeerd van hem, ik zie een mindere versie van Van Bommel in hem. Moet wel gezegd worden dat ook hij vaak verkeerd is gebruikt door Russo.

Cardozo vind ik niets. Knappe cross-shot, maar verder weinig voetbalintelligentie. Ik heb liever Datolo, al had hij beter naar River kunnen gaan. Vechtvoetbal is niets voor hem.

Boca heeft dit seizoen met veel spelers te maken gehad die onder hun kunnen speelden. Toch blijft het verrassend dat Morel linksback moet blijven spelen, Ledesma uit positie werd gehaald, Battaglia een tijd moest wijken voor Gracian en dat Russo zo blij is met Maidana.

Krupoviesa is pas echt hersteld van zijn blessure aan het einde van het seizoen en daar heeft die de nodige speelminuten gepakt.

Ledesma is seizoen goed begonnen en heeft toen te maken gekregen met een terugval zoals meerdere spelers. Iets wat jij ook meldt.
Daarna inderdaad verrassende zaken zoals Morel, Maidana, en het wisselbeleid inzake Battaglia en Gracian.

Kortweg, Russo komt tekort en zou snel moeten plaats maken voor een vakman. Verkeerd gebruik maken van spelers, vertrouwen spelers weg enz enz. Zo duidelijk als maar wat.
Cardoza is niet een van het hoogste kaliber maar als die zijn vertrouwen krijgt van een bekwame coach zal er meer van terecht komen. Ik ben overigens niet een aanhanger van Datalo, die mag van mij wel naar River Plate.

Vechtvoetbal?
Komend jaar Riquelme op 10 en dan gaat er weer gedanst worden in La Bombonera. Hoop eigenlijk dat Palacio blijft al zal het beste voor hem zijn naar Europa te gaan en door te groeien en aan de Euro's denken.

Maar al met al komen weer bij de trainers uit.
Boca Juniors en River Plate die door het ijs zakken vanwege de zwakke technische mensen. Passarella en Russo die het afleggen tegen vakcoaches.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:25
Passarella is nog een stuk erger dan Russo. Die man is een clown.

En vechtvoetbal, ja. Natuurlijk is Riquelme een prachtige vormgever voor deze ploeg en natuurlijk lopen er ook technische spelers rond, maar uiteindelijk is Boca toch het Feyenoord van Argentina. Ook nu zie je dat men het liefst alle ballen richting Palermo pompt. Vooral Ibarra doet niet anders.
Bertje

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:26
Klinkt meer als Ajax.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:29
De verdediging van River lijkt een stuk meer op de huidige verdediging van Ajax. Daarnaast staat River historisch gezien voor mooi voetbal, maar sterft het al jaren in schoonheid. Technici genoeg, maar met Passarella als trainer en de naïviteit om te denken dat Ahumada alles wel even oplost voor die technische jongens, ga je niet veel winnen.
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:36
Citaat:
Passarella is nog een stuk erger dan Russo. Die man is een clown.

En vechtvoetbal, ja. Natuurlijk is Riquelme een prachtige vormgever voor deze ploeg en natuurlijk lopen er ook technische spelers rond, maar uiteindelijk is Boca toch het Feyenoord van Argentina. Ook nu zie je dat men het liefst alle ballen richting Palermo pompt. Vooral Ibarra doet niet anders.

Mooie van Passarella is zijn activiteiten buiten zijn trainersschap om bij River Plate. ''Vriend'' van de Schenckler hermanos, ''vriend'' van Aquilar en zo kunnen we nog even door gaan. Hij heeft zolang kunnen aanvrotten omdat Passarella te veel weet binnen River Plate, daarnaast had die en waarschijnlijk nog prive belangen bij de contracten van de spelers.

Een van de redenen om zo lang de hand boven het hoofd te houden van Ortega. Verder geen problemen met Ortega, mooi manneke.

En ook met je laatste verhaal kom je weer uit bij Russo. Hij zet de lijnen niet goed uit, wisselt te veel spelers (weg zelf vertouwen) en maakt op verkeerde manier gebruik van de spelers. Zag je goed in de match in en tegen Tigre, speelde ze na de 0-1 als zakken konijnen voer waar Tigre getig gebruik van maakt. Een Tigre met uitstekende coach. Misschien wat voor Boca Juniors.
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:44
Citaat:
De verdediging van River lijkt een stuk meer op de huidige verdediging van Ajax. Daarnaast staat River historisch gezien voor mooi voetbal, maar sterft het al jaren in schoonheid. Technici genoeg, maar met Passarella als trainer en de naïviteit om te denken dat Ahumada alles wel even oplost voor die technische jongens, ga je niet veel winnen.

Probleem bij River Plate is niet alleen de trainer en de voetballers.
Probleem 1 is opgelost en Passarella is weg. Goeie voetballers hebben ze dus dat is ook niet het probleem.
Probleem is wat er buitenom het voetbal gebeurt, tijdje geleden is de hele selectie aan het eten en komt de harde kern van hun eigen club binnen gestormt met wapens etc. Daar is hun het een en ander duidelijk gemaakt. Nou geloof mij maar dat je daar niet beter van gaat voetballen.

En dit speelt er nu, de een na de ander wordt gearresteerd of mee genomen voor verhoor. Geloof dat woensdag Alan Schlencker weer wordt verhoord. Daarnaast lopen er binnen River Plate een hoop gasten die al sinds eind jaren '70 binnen en bij de club lopen. Videla tijdperk.
Al die jaren is daar niet over gesproken en sinds de laatste jaren is dit drastisch aan het veranderen. Sinds Nestor Kirchner President is geworden. Vandaag neemt zijn vrouw het over, ga zo ook maar eens de tv aanzetten.

Kortweg, River Plate staat op exploderen en niet zo klein beetje ook.
En met 11 goede voetballers los je deze problemen niet op.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:45
River heeft geen elf goede voetballers. Ze hebben nog geen twee verdedigers van niveau.
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:48
Citaat:
River heeft geen elf goede voetballers. Ze hebben nog geen twee verdedigers van niveau.

Zeg ik ook niet en die gaan er binnen vandaag en morgen ook niet komen zolang River Plate mensen aan het roer heeft die alleen maar eigen belang hebben en River Plate belang eigenlijk niet hebben.

Maar de tijd is voorbij dat dit goed is gegaan, deze tijd is echt over en gaat komende 2 jaar hart veranderen.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:52
We zullen het zien. Met een beetje pech gaan Augusto, Belluschi en Falcao Carrizo achterna richting Europa en heeft River geen profijt kunnen halen uit haar aanvallende mogelijkheden.

Je zou overigens nog antwoord geven op een aantal vragen van me via PM. ;)
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 18:56
Citaat:
We zullen het zien. Met een beetje pech gaan Augusto, Belluschi en Falcao Carrizo achterna richting Europa en heeft River geen profijt kunnen halen uit haar aanvallende mogelijkheden.

Je zou overigens nog antwoord geven op een aantal vragen van me via PM. ;)

Dat krijg je nu met mensen aan het roer die het niet snappen. Is beter, hoe jammer ook voor River, dat ze hun eigen weg gaan.

Zal je voor morgenavond een PB sturen, ga nu tv kijken naar Christina Kirchner die het over gaat nemen van haar man.
En wil die PB in alle rust beantwoorden en wil nu echt tv kijken naar deze romantische historie.

Saludos en hasta mañana.
Bertje

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 19:01
Citaat:

Elke nitwit weet dat River voor technisch voetbal staat. Mijn punt was dat het huidige Ajax niets met technisch voetbal te maken heeft.
Eto'o

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 21:27
Echt waar? Iedere nitwit? XD

Laat ik het dan zo zeggen: historisch gezien is River het Ajax van Argentina. En Boca Juniors het Feyenoord van Argentina.
Bertje

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 22:16
Dat lijkt me even bekend als dat Ajax voor aanvallend voetbal staat.
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Di 11 dec 2007 02:25
Citaat:
Echt waar? Iedere nitwit? XD

Laat ik het dan zo zeggen: historisch gezien is River het Ajax van Argentina. En Boca Juniors het Feyenoord van Argentina.

Het is in elk geval een vergelijking die ergens op slaat, maar iets in hokjes plaatsen is makkelijk
Redondo

Geplaatst: Di 11 dec 2007 04:47
Cabral is volgens Hidalgo verkocht aan Porto. Ik ben er wel gecharmeerd van, denk dat Porto er veel plezier aan gaat beleven

En Cabral stond natuurlijk ook weer op mijn lijstje :666:

PSV moet Hidalgo maar eens gaan bellen, want hij heeft een paar lekkere spelers in zijn stal zitten
El Lute

Geplaatst: Di 11 dec 2007 21:58
Citaat:

En Cabral stond natuurlijk ook weer op mijn lijstje

Je probeert wel interessant te doen met je lijstjes, ergens vertelde dat je 30 man op je lijstje had staan en elke keer als er eentje weg gaat naar Europa vraag je aan papa en mama of je even achter de computer mag om hier te melden dat je die ook op je lijstje had staan.

Kom maar op met die lijst van 30 spelers, je reageert ergens dat je je niet hoeft te bewijzen maar nu bewijs je alleen maar dat je niet serieus te nemen bent. Beetje makkelijk om elke keer nadat er iets bevestigt is hier te komen van ja die had ik ook op mijn lijst.

Wanneer ga je naar Paraguay en in welk hotel verblijf je in Ascuncion?
Bertje

Geplaatst: Di 11 dec 2007 22:13
Dit is de eerste keer en de laatste keer dat ik dit ga zeggen: ruzies over wie de grootste heeft zijn hier niet gewenst.
El Lute

Geplaatst: Di 11 dec 2007 22:35
Citaat:
Dit is de eerste keer en de laatste keer dat ik dit ga zeggen: ruzies over wie de grootste heeft zijn hier niet gewenst.

Is ook helemaal geen sprake van Bertje.
Heb zelf helemaal geen lijstje dus het lijstje van Redondo is het grootste.
Ben alleen benieuwd naar dat lijstje want zelfs jij kan niet ontkennen dat zijn lijstje wel interessant moet zijn.
Is toch wel heel makkelijk om achteraf te roepen van die stond ook ook mijn lijstje. Ben benieuwd naar zijn lijstje van 30 spelers, meer niet.
Hij komt er notabene zelf mee, dan mag ik er toch naar vragen?
Anders moet die er niet mee te koop lopen en al helamaal niet achteraf de grote meneer gaan uithangen.
Bertje

Geplaatst: Di 11 dec 2007 22:52
Wie de schoen past, trekke hem aan.

Op het moment dat er consequenties moeten volgen, dan gebeurt dat heus.
Redondo

Geplaatst: Di 11 dec 2007 23:19
Lijstje zet ik niet op internet neer en ik ben niet meer in Paraguay
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.390 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken: