Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 00:30
|
|
Heb programma niet bij de hand en ook de stand niet maar River Plate, wie kent ze niet, moeten uit naar Gimnasia La Plata a.s. zondag.
Altijd moeilijk daar. En rest van programma gezien wat wel eens kan betekenen dat River Plate zondag laatste staat.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 01:31
|
|
Citaat: Lucho Figueroa speelt tot eind juni 2009 voor Boca Juniors. Een goeie versterking. Hopelijk vind hij zijn oude niveau wel terug, want was helemaal uit beeld toen hij naar Villareal ging. Bij River had ie ook niet veel getoond.
Figueroa kan er helaas voor Boca weinig van. Ja, hij kan koppen, maar meevoetballen is er totaal niet bij. Mag Figueroa nou ook alleen maar in de Copa Sudamericana uitkomen?
Heb verder zonet River-Racing zitten kijken. Wat een histerische wedstrijd. Het golfde maar op en neer. River mazzelde met die buitenspelgoal van Buonanotte en die 3-3 die voortkwam uit een corner die er niet had moeten komen. Wel mooi voor Quiroga, die z'n eerdere eigen goal recht kon zetten. De mooiste eigen goal aller tijden, welteverstaan.
Racing blijft een eigenaardige ploeg. Altijd interessante spelers, maar ze ploeteren al jaren voort. Persoonlijk mag ik ze wel. Ik hoop dat ze uit de slop raken.
Heb verder een tijdje weinig nieuws gelezen en vooral alleen maar wedstrijden gekeken, maar wat was de uitleg van Hilario Navarro ten opzichte van de Racing-supporters eigenlijk? Zo'n overstap naar de aartsrivaal is toch wel pijnlijk. Wel een prima zet van Independiente. Hilario is een veel betere keeper dan Assmann.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 20:33
|
|
Je schrijft hem af vooraleer hij ook nog maar een minuut heeft gespeelt. Abreu kreeg langs alle kanten kritiek maar hij is de enige die in staat is om punten te pakken voor River. Schandalig ofniet? Dan heb je een Salcedo, Falcao, Abelairas, Buonanotte in de ploeg en moet je het hebben van een 33-jarige versleten spits.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 00:14
|
|
Ik heb Figueroa vaak genoeg zien spelen en het is net als Abreu gewoon een matige spits. Sowieso stikt het in de Argentijnse competitie niet van de geweldige aanvallers. Er lopen er zo uit het hoofd wel een stuk of vijf rond buiten River en Boca.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 10:01
|
|
Jullie zitten natuurlijk te smachten om geweldige wedstrijdverslagen met beelden van Rosario Central. Nou... ik ga er bijna naar toe, en zal mijn best doen. Eerste wedstrijd wordt waarschijnlijk Boca-Central. Het begin van het nieuwe Central-imperium is aanstaande en uw verslaggever is er bij.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 10:12
|
|
Mooi zo, RC. Je hebt vertrouwen in het huidige Rosario Central? Let goed op de jonge gasten!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 10:25
|
|
Citaat: Jullie zitten natuurlijk te smachten om geweldige wedstrijdverslagen met beelden van Rosario Central. Nou... ik ga er bijna naar toe, en zal mijn best doen. Eerste wedstrijd wordt waarschijnlijk Boca-Central. Het begin van het nieuwe Central-imperium is aanstaande en uw verslaggever is er bij.
Haha, ja ook voor jou is het aftellen hè?
Ik probeer een verslagje van River-Boca te plaatsen, maar ik denk dat ik daar niet erg goed in ben........
Chau!
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 18:02
|
|
Citaat: Jullie zitten natuurlijk te smachten om geweldige wedstrijdverslagen met beelden van Rosario Central. Nou... ik ga er bijna naar toe, en zal mijn best doen. Eerste wedstrijd wordt waarschijnlijk Boca-Central. Het begin van het nieuwe Central-imperium is aanstaande en uw verslaggever is er bij.
Heb ze gisteren aan het werk gezien en dat was niet best. Pak slaag noemen ze dat.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 20:17
|
|
Racing heeft dan ook helemaal niet zo'n slechte ploeg als hun start deed vermoeden. Rosario heb ik laatst tegen Vélez zien spelen en toen vond ik het niet best. Wel mooi dat ze van die vreselijke Papa af zijn, maar Costa was wel een belangrijke speler en aanjager voor die ploeg. Op dit moment loopt er ook weinig rond dat binnenkort geld op kan leveren.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 00:14
|
|
San Lorenzo doet weer volop mee voor de titel, en denk dat het hen gaat lukken. Gewonnen op het veld van Vélez, doelpunt van Romeo.
River MOET gewoon winnen van GELP. Dit word de vermoedelijke opstelling:
Ojeda; Ferrari, Gerlo, Quiroga y Villagra; Barrado, Ponzio, Abelairas y Buonanotte; Rosales y Salcedo.
Eindelijk Ahumada uit de ploeg, die speler is een ramp voor River Plate. Voor de rest goed, al had ik liever Tuzzio in de plaats van Gerlo gezet.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 21:35
|
|
Heb ze gisteren aan het werk gezien en dat was niet best. Pak slaag noemen ze dat.
Ik heb ivm drukte de laatste wedstrijden niet gezien, maar hoorde ook dat het niet erg veel soeps was. De eerste wedstrijden waren aardig; vaak speelde men beter, maar verloor toch. Daarnaast is wisselvalligheid een probleem. Toch zou men met gemak van het huidige Ajax winnen ;-).
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 22:15
|
|
En Vitamina Sanchez is alweer weg bij Central. Wat mij betreft erg vroeg, maar in Argentinie was onze Marco er ook al uitgevlogen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 02:33
|
|
Citaat: En Vitamina Sanchez is alweer weg bij Central. Wat mij betreft erg vroeg, maar in Argentinie was onze Marco er ook al uitgevlogen.
Nog niet eens mee gekregen maar kon je op wachten, gaat zeer slecht.
Boca Juniors - Estudiantes de la Plata 1 - 2 in La Bombonera.
Rust 1 - 0 en niets aan handje totdat Veron zijn ploeg op de rug nam, zijn toch bijzondere spelers dat soort figuren.
Tweede helft (idem als tegen Godoy Cruz) Boca helemaal niets meer en Estudiantes die Boca de wil op drong. Onvoorstelbaar en meer dan verdiende overwinning voor Astrada die ik maar een mega eikel vind. Maar goed, deze telt en is meer dan verdiend.
Gimnasia La Plata - River Plate 0 - 0 in aantrekkelijke wedstrijd. Speelde beide slecht maar knokte wat het waard was wat het leuk maakte. Rosales weer op de bank en mocht invallen maar kon geen potten meer breken.
River Plate betere kansen maar Senna en Ojeda keepten goed. Buonanotte die hoop verkeerd deed.
En weer geen leider, Ortega wordt gemist.
Ortega die vandaag mee speelde met I.R. tegen C.A.I. en 1-0 geworden. Vol stadion en schijnt dat die goed gespeeld heeft.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 19:17
|
|
Raar, dat Rosales op de bank moest beginnen. GELP is niet direct de moeilijkste tegenstander en River treedt toch aan met één echte spits. Ik snap het gewoonweg niet. zo'n ploeg moet je gewoon achter laten met 0-5, wat een prutsers.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 16:34
|
|
Hebben jullie mijn stukje over Palermoal gelezen? Op Voetwerk zelf staat ook nog een eerder stuk over het Argentijnse voetbal.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 19:19
|
|
Mooi verhaal, Thomas Ik zal binnenkort wel eens een verhaaltje schrijven over een van mijn favoriete spelers
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 22:39
|
|
Prachtig Thomas!
Palermo zal altijd een speler zijn waarover geouwehoert wordt. Maar topscorer allertijden bij Boca worden dan kun je er ook wel wat van.
En dat ene doelpunt gaat nog wel komen al moet het op krukken.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 22:43
|
|
Citaat: En Vitamina Sanchez is alweer weg bij Central. Wat mij betreft erg vroeg, maar in Argentinie was onze Marco er ook al uitgevlogen.
Dezelfde avond heeft Borghi ook zijn ontslag in gediend. Ben benieuwd wie de volgende gaat worden. Kan wel eens Ischia of Simeone worden.
Onze Gallina hier kan wel eens een historische Super Classico gaan mee beleven. Aartsvijand nummer 1 die misschien de mogelijkheid heeft om de Gallina's naar de laatste plaats te schieten. Zou wat zijn na 10 wedstrijden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 22:52
|
|
Hoop dat je een mooi Rosario Central topic opent. Is wel steeds gekker aan het worden daar de beleving in het stadion. Belevenis van jewelste.
Ga je nog naar een Rosario Central -Newell's Old Boys?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 23:33
|
|
Citaat: Mooi verhaal, Thomas Ik zal binnenkort wel eens een verhaaltje schrijven over een van mijn favoriete spelers
Doen! Ik ben zeer benieuwd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 19:59
|
|
Dezelfde avond heeft Borghi ook zijn ontslag in gediend. Ben benieuwd wie de volgende gaat worden. Kan wel eens Ischia of Simeone worden.
Onze Gallina hier kan wel eens een historische Super Classico gaan mee beleven. Aartsvijand nummer 1 die misschien de mogelijkheid heeft om de Gallina's naar de laatste plaats te schieten. Zou wat zijn na 10 wedstrijden.
Tuurlijk gaat Gallina een historische superclassico bijwonen. Immers, ik zit er..... dat is al historisch op zich. En de 4-0 overwinning dan van River ook. Zal ik er met een shirt of spandoek van Ajax gaan zitten, zou dat helpen?
Chau boludos!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 00:45
|
|
Dan kom je volgens mij wel zeker op tv, Gallina. Zou ook wel heel mooi zijn.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 15:27
|
|
Citaat:
Tuurlijk gaat Gallina een historische superclassico bijwonen. Immers, ik zit er..... dat is al historisch op zich. En de 4-0 overwinning dan van River ook. Zal ik er met een shirt of spandoek van Ajax gaan zitten, zou dat helpen?
Chau boludos!
Je krijgt in ieder geval veel respons als je met een Ajax shirt daar gaat zitten, vinden ze geweldig allemaal.
Bij Boca Juniors is het flink hommeles overigens, Caseras die in Paraguay bij de selectie zit heeft zich niet best uitgelaten over Riquelme die daarop een half uur live aan de telefoon was bij een FOX uitzending.
Ook Caranta heeft zich laten horen ten nadele van Riquelme, de 2 hebben flink wat problemen gehad de afgelopen tijd en dit is blijkbaar de reden dat Caranta niet bij de selectie van Boca zat af gelopen weekend.
Allemaal shit wat onder Macri nooit was gebeurt.
17 en 18 oktober Julio Iglesias in Luna Park Buenos Aires, prachtig om dat mee te pakken.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 9 okt 2008 22:38
|
|
Even voor degene die denken dat Rosario Central ook maar 1 kans maakt in La Bombonera tegen Boca Juniors of voor degene die denken dat River Plate ook maar 1 kans maakt in La Monumental tegen Boca Juniors even het volgende:
De Govierno (was nog niet definitief maar nu wel) heeft zojuist bekend gemaakt dat op de dag van de mamma's (19 oktober) de tijd 1 uur verzet wordt, dit geld in ieder geval voor Buenos Aires, Rosario weet ik niet. Waar ik zit blijft de tijd hetzelfde en veranderd niet.
Ben er alleen nog niet achter of die voor uit gaat of achteruit, volgens mij achteruit maar houd er rekening mee in ieder geval.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 10 okt 2008 01:26
|
|
De klok gaat een uur vooruit in de nacht van 18 op 19 oktober in Argentinië. Het tijdsverschil met NL zal dan 4 uur zijn. In Nederland gaat een week later de wintertijd in, wat betekent dat de klok een uur teruggaat. Dit houdt in dat het tijdsverschil dan slechts 3 uur zal zijn. Dit blijft zo tot midden/eind maart.
Ik ben er blij mee, eindelijk weer op normale tijdstippen argentijns voetbal zien...
|