Auteur
|
Bericht
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 13:48
|
|
Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat 'het wel goedkomt' met River. Het seizoen is nog geen vijf speelronden oud en we staan al weer 4(!) punten achter op de koploper (Boca) welke ook nog eens een wedstrijd minder gespeeld heeft.
Natuurlijk pakken we de Bosteros wel in eigen huis op 19 oktober, maar ik maak me toch wel zorgen over het morsen van punten tegen mindere tegenstanders.
Colón uit is altijd lastig, daar mag je best gelijkspelen... en ach, tegen San Lorenzo ook wel. Maar tegen teams als Banfield mag je geen punten laten liggen, en de enige winstpartij van River (tegen Central) was ook met veel geluk. En niet met zeer goed spel.
Het team mist creativiteit (je merkt dat Ortega er niet is) en Buonanotte kan de kar niet in zijn eentje trekken (dat mag je ook niet verwachten).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 15:40
|
|
Positief blijven Reem!
En Enanotte is niet zaligmakend.....
En Ortega is wel eens meer "weggeweest"en daar heeft het team ook niet onder geleden.
Laatste wedstrijden waren minder goed, maar heb je ze tegen Rosario Central in aktie gezein, dat was geweldig.!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 16:57
|
|
Chilavert was net op tv, oud doelman van o.a. Velez en Nationale team van Paraguay, en meldde dat hij gisteren is gebeld door Nestor Kirchner (ex President van Argentina) met de vraag of die per direct Coach van Racing wilde worden. Moest er nog over nadenken zei die maar Kirchner is niet goed bij zijn hoofd.
Zou wel betekenen dat einde verhaal Llop is, dat is dan wel weer begrijpelijk.
O ja, zaterdag 15.00uur (20.00uur NL tijd):
Argentina - Paraguay (Kwalificatie wedstrijd voor 2010)
Di Maria zit erbij en start wellicht in de basis.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 17:15
|
|
Citaat: Chilavert was net op tv, oud doelman van o.a. Velez en Nationale team van Paraguay, en meldde dat hij gisteren is gebeld door Nestor Kirchner (ex President van Argentina) met de vraag of die per direct Coach van Racing wilde worden. Moest er nog over nadenken zei die maar Kirchner is niet goed bij zijn hoofd.
Zou wel betekenen dat einde verhaal Llop is, dat is dan wel weer begrijpelijk.
O ja, zaterdag 15.00uur (20.00uur NL tijd):
Argentina - Paraguay (Kwalificatie wedstrijd voor 2010)
Di Maria zit erbij en start wellicht in de basis.
Is Llop dan nu trainer van Racing?
De presidentjes zijn toch Racing fan?
|
robson88
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 19:46
|
|
Hey Gallina heb vandaag mijn PB inbox gelezen en met toch maar eens geregistreerd hier
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 20:01
|
|
Citaat: Hey Gallina heb vandaag mijn PB inbox gelezen en met toch maar eens geregistreerd hier
Ik moest even denken, tijd geleden.... maar bienvenidos!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 02:45
|
|
Citaat: Hey Gallina heb vandaag mijn PB inbox gelezen en met toch maar eens geregistreerd hier
Welkom dan maar, Robson!
Llop is inderdaad trainer van Racing, Gallina.
Iets anders:
Citaat: Hardnekkig rokende coach zet bond voor het blok
05/09/2008 20:45
Antonio Mohamed heeft zich voor de tweede keer laten betrappen op het roken van een sigaar tijdens een wedstrijd in het vier speeldagen oude seizoen in Argentinië. De coach van Colón deed geen moeite stiekem te doen.
Voor zijn eerste vergrijp werd hij voor twee duels geschorst, al kocht hij dat af met een boete van 300 dollar. De tweede straf bestaat uit drie wedstrijden brommen of 450 dollar boete. El Turco kiest opnieuw voor de financiële variant. Mohamed vindt roken simpelweg een genot en heeft aangegeven ook aankomende boetes te voldoen.
De Argentijnse voetbalbond (AFA) verbood het roken in 2005 en sindsdien hield iedereen zich daaraan. Door de hardnekkige roker Mohamed zit AFA met de handen in het haar. Mogelijk kan Mohamed een derde overtreding niet meer afkopen en mist hij dan vijf duels op de bank van Colón.
VI.nl
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 23:31
|
|
Welkom dan maar, Robson!
Llop is inderdaad trainer van Racing, Gallina.
Iets anders:
Citaat: Hardnekkig rokende coach zet bond voor het blok
05/09/2008 20:45
Antonio Mohamed heeft zich voor de tweede keer laten betrappen op het roken van een sigaar tijdens een wedstrijd in het vier speeldagen oude seizoen in Argentinië. De coach van Colón deed geen moeite stiekem te doen.
Voor zijn eerste vergrijp werd hij voor twee duels geschorst, al kocht hij dat af met een boete van 300 dollar. De tweede straf bestaat uit drie wedstrijden brommen of 450 dollar boete. El Turco kiest opnieuw voor de financiële variant. Mohamed vindt roken simpelweg een genot en heeft aangegeven ook aankomende boetes te voldoen.
De Argentijnse voetbalbond (AFA) verbood het roken in 2005 en sindsdien hield iedereen zich daaraan. Door de hardnekkige roker Mohamed zit AFA met de handen in het haar. Mogelijk kan Mohamed een derde overtreding niet meer afkopen en mist hij dan vijf duels op de bank van Colón.
VI.nl
Llop is inderdaad 'nog' trainer van Racing, die maakt het seizoen niet af gok ik ondanks overwinning afgelopen weekend. Is verschrikkelijk persoon die man in tegenstelling tot bv een man als Mohammed, geweldige vent en uitstekende coach, blijkt wel weer.
Heeft een enorm verlies moeten verwerken als dat al mogelijk is, zijn zoon is omgekomen in 2006 tijdens WK in Duitsland tijdens een auto ongeluk, drama natuurlijk.
*Robson is ook weer een van de posters op SQ met toegevoegde waarde dus complimenten gaan weer naar Gallina, goed bezig weer. Dit soort gasten zijn aanwinsten, moet die wel meer dan 1 keer posten.
--------------------------------------------------------------------------------------
Zojuist Argentina - Paraguay gezien, einduitslag 1-1.
Argentina speelde de eerste 12 minuten Paraguay weg op geweldige manier. Di Maria vloog overal langs, die verdedigers wisten niet wat ze mee maakten. Tevez, Riquelme, Messi. het hele zooitje tot dat Paraguay voor de eerste keer over de middenlijn kwam door een zooitje fouten waar je niet goed van word. Eigen doelpunt (dacht heinze) en 0-1
Argentina voledig de kluts kwijt vanaf dat moment, onbegrijpelijk. Die 0-1 is te overzien en zouden ze wel recht trekken. Man die helemaal draad kwijt was Tevez, jammer want speelde geweldig tot dar moment.
Mocht later in rukken met direct rood nadat die al geel had gehad. Terecht rood, vieze overtreding en bewust.
Daarna was Argentina niets meer.
Bij de gol overigens Abondanzieri flink gebleseerd en moest eraf. Vervanger Carrizo. Zag er heel slecht uit bij El Pato, hoop bloed spoot eruit zijn knie en ging jankend van de pijn en emotie met brancard veld af.
Carrizo was niet al te beste vervanger maar kwam steeds goed weg.
Tweede helft wisselt Coco Bassile Heinze voor Diaz en Di Maria voor Aguero. Onbegrijpelijk dat die Heinze en Di Maria eruit haalt. Waren andere klaar voor de wissels zoals Collicini en Cambiasso maar gebeurde niet. Linke soep ook want je kunt niet meer wisselen vanaf dat moment.
Macherano heeft laatste half uur met blessure gespeelt.
Tweede helft vergat Paraguay het af te maken en Argentina speelde met een passie wat on gekend was. Heerlijke 2e helft en meer dan verdiende gelijkmaker van Aguero. Hoge school voetbal van Riquelme en Messi wat Aguero mocht afmaken. Kreeg nog 2 keer de kans om het af te maken maar verprutste dat.
Paraguay denk ik wel gelukkig met de 1-1.
En mañana om 21.00uur (02.00uur NL tijd) Chile - Brazil in Santiago wat een Vamos Chile krijgt.
Als Brasil verliest hebben ze dikke shit.
|
authentiek
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Zo 7 sep 2008 13:44
|
|
Waar kan je alle opstellingen bekijken van de clasificatiewedstrijden?
Zeker die van latijns-amerika maar als het even kan ook die de rest van de wereld.
Iemand enige tips? bedankt.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 12:44
|
|
Citaat: O ok dan, maar er staat zeker geen Enanotte achterop hè?
Wel leuk gehad?
River trouwens niet echt goed gespeeld gister. Was weer een wat vreemde opstelling, maar ja, wie ben ik.....
Nee geen naam op het truitje haha, ben al blij dat de sponsors juist zijn
Het komt wel goed met River. Het is altijd puzzelen voor Simeone, kan nooit een vast elftal maken, wat bij Boca wel het geval is. River doet er goed aan een oude bekende terug te halen, iemand die de ploeg op sleeptouw trekt. Ik dacht aan Gallardo...
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 14:31
|
|
Citaat:
River doet er goed aan een oude bekende terug te halen, iemand die de ploeg op sleeptouw trekt. Ik dacht aan Gallardo...
Weet niet of dat een goed plan is. Heb Gallardo aardig gevolgt in zijn River tijd en vond dat die net te kort kwam om de absolute leider te zijn. Heeft o.a. veel onnodige kaarten gepakt die tijd. Zou Gallardo lekker laten zitten waar die zit, met die man haal je problemen in huis.
Independiente Rivadavia heeft verloren dit weekend in Cordoba. Gaat dus niet goed en Trotta verliest snel zijn krediet. Probleem is dat die met veel geld in de club zit, nu heb ik gisteren wat mensen gesproken die wisten te melden dat als het erop aan komt dat geen probleem zal zijn. Koopt Vilar Trotta uit, kan allemaal.
Nu gaan er geruchten sinds dit weekend dat de nieuwe man wel eens Passarella zou kunnen gaan worden. Moest daar om lachen want kan me dat niet voorstellen. Maar loop er al de hele morgen mee in mijn kop mee en waarom ook niet. Geloofde ook niet dat Ortega daar zou gaan spelen, Ortega en Passarella zijn maten, Passarella heeft er uiteindelijk voor gezorgt dat Ortega niet naar de Emiraten gaat en Vilar en Passarella zijn weer vrienden. Geld is geen probleem dus waarom ook niet.
16.000 Man gisteren in Cordoba in stadion. Die Ortega trekt volk. Heeft weer gescoord overigens wat dus niet geholpen heeft.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 14:39
|
|
Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe Matías Sánchez het bij Estudiantes LP gaat doen. In mijn ogen toch een beetje de Aissati van de Argentijnse competitie.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 23:33
|
|
Het was ook maar een gedacht, zie het ook niet direct gebeuren. Al zou het leuk zijn. Als je Gallardo al een lastigaard vind, wat te zeggen over onze beste vriend Roman, hé Thomas Was hij geen voetballer geweest, dan een artiest of filmster
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 20:58
|
|
Citaat: Het was ook maar een gedacht, zie het ook niet direct gebeuren. Al zou het leuk zijn. Als je Gallardo al een lastigaard vind, wat te zeggen over onze beste vriend Roman, hé Thomas Was hij geen voetballer geweest, dan een artiest of filmster
Snap je gedachte gang wel en je hebt gelijk dar River een man nodig hebt die River op sleeptouw neemt (ene Riquelme bv) maar waar vind je die.
Liggen niet voor het oprapen en je moet eigenlijk geluk hebben dat zo iemand door stroomt uit eigen gelederen.
Ben bang dat het Argentijnse clubvoetbal harde klappen gaan krijgen want je hoeft maar een beetje goed te kunnen spelen en je kan al naar Europa, Mexico of Centraal Amerika en zoveel meer verdienen.
Weet niet of deze achterstand/verschil weg te werken valt. Kan alleen maar als de Amerikanen/Russen of Oekrainers het over gaan nemen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 10 sep 2008 17:36
|
|
Haha, nee geen ene Riquelme Misschien kan Quiroga dat wel, maar heb hem nog niet zien spelen voor River. Komt wel...
Ik had overigens nog gelezen dat Boca heeft geprobeert Frutos te halen. Momenteel revalideert die in Buenos Aires. Sinds zijn debuut bij Anderlecht is ie wel 10 keer (!) geblesseert geweest. Hij was de medische staf van Anderlecht meer dan zat en besloot dan maar om in z'n geboorteland verder te genezen, en eindelijk al die blessureleed achter zich te laten. Ik hoop het echt, want hoe raar en onnatuurlijk hij soms kan voetballen, het is een echte doelpuntenmachine dat het Belgische voetbal nu wel goed kan doen. Pareja verhuisde dus naar Espanyol, jammer. Maar hij verdiend het wel, ook al had hij vorig jaar amper 18 wedstrijden gespeelt voor Anderlecht. Losada moet nog los komen, een beetje onder de indruk van de situatie. En wat Matias Suarez betreft...nog niet veel soeps.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 11 sep 2008 06:45
|
|
Citaat: Haha, nee geen ene Riquelme Misschien kan Quiroga dat wel, maar heb hem nog niet zien spelen voor River. Komt wel...
Heb van de week intervieuw gezien met die Quiroge, geweldige vent en persoonlijkheid. Schijnt hoop pech gehad te hebben met blessures maar zo'n gast komt er wel als die blessure vrij blijft.
Dat zijn gasten die je alleen al kunt gebruiken om hun mentaliteit en gedrag.
Verder:
Kwalificatie 2010:
Brasil - Bolivia 0 - 0
Uruguay - Ecuador 0 - 0
Klote na de mooie 0 - 1 winst in Bogota. Heb er niets van gezien maar Suarez stond niet in de basis. Snap dat niet zo maar morgen de diario's beetje noornemen.
Chile - Colombia 4 - 0
Colombia de weg kwijt en Chile draait mee. Argentijnse coach Bielsa die het goed doet. Beetje meer vernuft hadden ze Brasil afgelopen zaterdag naar de galemisen gespeeld.
Peru - Argentina 1 - 1
Slechtste spel wat ik ooit heb gezien van een Argentijnse seletion. Dramatisch op Carizzo uitgezonderd die de Argentijnen op afgang heeft behoed. Peru met passie, strijd en de wil om te willen winnen. Overal knalde ze erin. Hoop gele kaarten en wonder dat er geen rood is gevallen.
Arbiter Amerillo uit Paraguay (wat een naam) was de weg kwijt, arrogant manneke die hoofdrol wil, elke keer weer.
Argentina had moeten verdienen te verliezen maar komen op eind dan toch op 0 -1 door een bal van Gago (enige veldspeler met voldoende) snoeihard voorgegeven die Cambiasso in tikt. Over en uit normaal maar in de 93e minuut de meer dan verdiende 1 - 1. Moest wel lachen eigenlijk, niets aan de hand verder.
Riquelme en een Messi moeten zich schamen vandaag. Carizzo en Gago die de boel overend hielden.
Aan Peru zijde ene Vargas en Chavez die geweldig waren. Zeker die Vargas, heerlijke speler.
Verder Basile die een hoop krediet heeft verloren vandaag bij mij. Valt door de mand langzaam. Misschien tijd (toch tijd) voor Batistuta die vrijdag in het praat programma zit Ultimo Palabra. Kijken wat die te zeggen heeft.
Neen, Basile valt door de mand. (was tot op vandaag groot aanhanger van hem maar is over nu).
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 11 sep 2008 16:30
|
|
Vreemd dat Chavez in eigen land zo overbekend is, en bij Club Brugge amper tot niet aan de bak kwam de voorbije jaren. Maar Jacky Mathijssen had al aangegeven dat hij rekent op de kleine Peruviaan. Het is een talent, dat is zeker.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 13 sep 2008 00:52
|
|
Iemand Gimnasia J - Huracan aan het zien?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 19:44
|
|
Iedereen lijkt wel bezig aan een winterslaapje hier Wat een pech voor River Plate, ze hadden gewoon moeten winnen hoe dan ook. Falcao op de paal, echt ongelukkig hoe die bal er niet in wou gaan. Rosales goed ingevallen. Wat ik niet begrijp is waarom Flores zo laat inviel?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 15 sep 2008 20:41
|
|
Ik beloof je dat ik zeer binnenkort weer hard aan de slag ga met de Argentijnse competitie en dat ik me dan weer volop zal mengen in de discussie, Millionario.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 00:28
|
|
Citaat: Iedereen lijkt wel bezig aan een winterslaapje hier Wat een pech voor River Plate, ze hadden gewoon moeten winnen hoe dan ook. Falcao op de paal, echt ongelukkig hoe die bal er niet in wou gaan. Rosales goed ingevallen. Wat ik niet begrijp is waarom Flores zo laat inviel?
De winter hier is zo goed als voorbij El_Millonario en heb de match gezien tussen Arsenal en River Plate en River Plate was zeer slecht op de doelman na, Ojeda, speelde klasse.
Mooi dat je dat over Rosales vermeld want daar ben ik het wel mee eens. Moeilijk invallen op zo'n moment en dat deed die goed. Bijna alle acties leverde gevaar op van Mauro en hij oogt top fit.
Ben zondag naar zijn ouwe club wezen kijken, Gimnasia tegen Alumni (club van Mauro) en Gimnasia won met 1-0 in de 47e minuut extra time en leiden met 9 punten uit 3. Alumni 2 punten erachter.
Godoy Cruz uit ben San Martin die het stadion iets vergroot hebben met bijna 30.000 man op tribune met 9 bussen Tombino's.
Allerlaatste minuut de 1-1 gelijkmaker van Godoy Cruz door Caruzzo, leverde flinke rellen op vanuit San Martin kant. 1 Tombino flink gewond en in hospital.
Woensdag 15.00uur Godoy Cruz - Racing of ook wel voor de ingewijde
Oldra - Llop en moge Oldra winnen.
La Lepra eerste overwinning tegen de nummer laats Los Andes die nog maar 1 punt hebben. Blessuretijd maar hij teld.
Daarna Ortega in club/discotheek in Maipu tot laat in de avond/morgen.
Vandaag heeft die uitleg gegeven en was heel kort dat het niemand wat aan gaat. Blijft mooi verhaal.
Boca - Independiente 1-1 met drama voorstelling van de arbiter die er 2 van Independiente afstuurt met rood waaronder Montenegro.
Kreeg geel (wat eigenlijk direct rood had moeten zijn) en ging er geblesseerd af. Zonder dat de arbiter het sein gaf om terug te keren liep Montenegro weer het veld in. Arbiter heeft dit niet gezien maar paar minuten later attendeerd 4e arbiter de arbiter hierop. Artikel 3 hier en geel. Tweede geel dus rood en iedereen van La Rojo door het lint.
Op einde Rodriguez direct rood, greep de uitstekende grens Romero bij zijn strot die blauw aanliep. Op zouten dus en hoop dat die een zooi wedstrijden aan zijn broek krijt.
Romero die overigens het lef had om een op randje buitenspel doelpunt van Boca af te vlaggen. had het goed gezien en man kreeg beloning in de vorm van een 10 van Diario Ole.
En mij voorspelling voor 19 oktober
River Plate - Boca Juniors : 1 - 3
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 06:48
|
|
Hahahaha! Je hebt per ongeluk de cijfers omgedraaid!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 18 sep 2008 16:44
|
|
Citaat: Hahahaha! Je hebt per ongeluk de cijfers omgedraaid!!
Nee nee, kan wel eens groter gaan uitvallen voor River de nederlaag.
River Plate - Velez Sarsfield 1 - 2 in Monumental gisteren. Gaat niet goed en komt aan dit. Van het weekend naar Tucuman waar zo'n kleine 30.000man in geweldige cancha River Plate opwachten. Zeer apparte en indrukwekkende sfeer. Hebben ze nog niet gewonnen daar.
Verder Oldra - Llop 1 - 0 of te wel Godoy Cruz - Racing.
Belangrijke 3 punter wat adem geeft, zondag avond naar Gimnasia L.P.
Racing voor laatste nu en het is ongelooflijk maar Tomba staat boven River Plate nu.
Argentinos Juniors - Boca Juniors 0 - 0 Zondag Boca Juniors - Tigre
Rosario Central ook gewonnen, 3 - 0, ook belangrijke overwinning voor de mannen van Sanchez.
Sensini heeft zijn ontslag ingediend bij Estudiantes na alle teleurstellende resultaten dit seizoen. Zou geweldige trainer voor Tomba zijn.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 18 sep 2008 17:11
|
|
River blijft dure punten verliezen. Tegen Vélez (ik dacht dat die ploeg al lang geen subtopper meer was in eigen land) werd het 1-2. Wat is er mis met dit River Plate? Ik ga het absoluut niet op Ojeda steken, want hij heeft al heel veel goeie wedstrijden gekeeped voor River maar bij die eerste goal ging hij niet vrijuit. De tweede goal is gewoon om te huilen. Met vijf spelers staat River tegenover 2 van Vélez. Die spelen de verdediging van River mooi uit. Als Villagra op z'n plek blijft kan Lopez nooit scoren. Ik snap nog altijd niet hoe je met 5 man zo kan worden uitgespeelt, da's echt niet in vorm zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 18 sep 2008 17:50
|
|
Heb eigenlijk alleen de tweede helft goed gezien. Kon geen goede site vinden. Waar heb jij gekeken EL M.?
Las wel dat veel mensen vinden dat El Cholo loopt te rommelen met de spelers. Dan weer die en dan weer een ander.
Zo heeft Mauro op links op rechts en in het middenveld moeten spelen.
Jammer dat Falcao geblesseerd is geraakt, al speelt hij de laatste tijd wel wat minder.
En Enanotte zit nog met z'n hoofd in Peking, daar hebben ze nl. hele kleine mooie chinese vrouwtjes...........
Mauro was wel man of the match haha!
Hopen dat het zondag beter wordt.
En Luutje, gefeliciteerd met La Tomba, heb geprobeerd een stukje te kijken, maar dat werd ook niks.
Chau!
|