Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 22 aug 2008 12:53
|
|
Citaat: Salcedo is wel een aardige spits. Beter dan Abreu, in ieder geval.
Tegen River was Rosales erg lekker bezig.
Tis niet zo moelijk om beter te zijn dan Abreu
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 23 aug 2008 20:06
|
|
Mateo Musacchio, 17 jarige verdediger van River plate gaat waarschijnlijk verkassen naar Real Madrid. Zijn zaakwaarnemer zit nu in Madrid en Real Madrid schijnen 4 miljoen Dolar over te hebben voor deze jongen uit voetbalstad Rosario.
En nu we het toch over Rosario hebben, Rosario Central 0-1 onderuit tegen de nieuwe koploper Colon met Coach Mohamed. Mooie kerel en 'Vitamina Sanchez' zal zich toch wat anders voor gesteld hebben van begin van seizoen.
Gonzalez de aanvoerder had er overigens af gemoeten met rood, kon zich niet beheersen maar de scheids durfde het niet. Bang om niet heel Rosario uit te komen.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 23 aug 2008 20:39
|
|
Citaat: Mateo Musacchio, 17 jarige verdediger van River plate gaat waarschijnlijk verkassen naar Real Madrid. Zijn zaakwaarnemer zit nu in Madrid en Real Madrid schijnen 4 miljoen Dolar over te hebben voor deze jongen uit voetbalstad Rosario.
En nu we het toch over Rosario hebben, Rosario Central 0-1 onderuit tegen de nieuwe koploper Colon met Coach Mohamed. Mooie kerel en 'Vitamina Sanchez' zal zich toch wat anders voor gesteld hebben van begin van seizoen.
Gonzalez de aanvoerder had er overigens af gemoeten met rood, kon zich niet beheersen maar de scheids durfde het niet. Bang om niet heel Rosario uit te komen.
Musacchio is in Football manager een supertalent, heb hem alleen nog nooit zien spelen. Goede aankoop van Real als hij komt?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 23 aug 2008 20:50
|
|
Ik heb hem iig nog nooit zien spelen. Hij speelt niet mee in de Apertura.
GVD River staat op het moment met 2-0 tegen Banfield.
Lo siento,
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 23 aug 2008 21:52
|
|
River heeft verloren tegen Banfield 2-1 goal van Falcao, die eigenlijk nog niet in vorm is (vind hem de laatste maanden echt minder worden) in de laaste minuut, niet gezien want die k-t computer viel uit....
Banfield was sterker.
Simeone heeft een paar rare wissels gemaakt, waaronder Bou die er weer in mocht. Ik begrijp dat niet, zal wel aan mij liggen...
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Zo 24 aug 2008 00:52
|
|
Citaat: Mateo Musacchio, 17 jarige verdediger van River plate gaat waarschijnlijk verkassen naar Real Madrid. Zijn zaakwaarnemer zit nu in Madrid en Real Madrid schijnen 4 miljoen Dolar over te hebben voor deze jongen uit voetbalstad Rosario.
Heb het niet gezien en dus waarschijnlijk heel wat frustratie vermeden :-). Gelukkig dat Newells het niet beter heeft gedaan. Als ik in oktober aanwezig ben zal de trein op Rosario Central een stuk vlotter rijden. Let maar op . Als jullie eens een wedstrijd in Arroyito willen zien, hoor ik het graag.
Er zaten toch heel wat Rosarinos in de Olympische selectie, en niet de minste krachten. Jammer dat jongens als Musacchio niet wat langer in de stad blijven. Heb wel het idee dat met de nieuwe voorzitter de dagen dat River en Boca goedkoop talenten wegkapen voorbij zijn. Lijkt me slim als Real hem ergens laat spelen. Heb opeens een idee waar...
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 24 aug 2008 04:00
|
|
Citaat: River heeft verloren tegen Banfield 2-1 goal van Falcao, die eigenlijk nog niet in vorm is (vind hem de laatste maanden echt minder worden) in de laaste minuut, niet gezien want die k-t computer viel uit....
Banfield was sterker.
Simeone heeft een paar rare wissels gemaakt, waaronder Bou die er weer in mocht. Ik begrijp dat niet, zal wel aan mij liggen...
Je ziet het niet zitten in Bou, Gallina? De keren dat ik hem zag maakte hij toch wel een redelijke indruk op me. Een grote jongen die ondanks z'n postuur aardig snel is en een actie in huis heeft. Hij heeft oog voor de combinatie, een aardige trap en weet z'n acties te doseren. Z'n handelingssnelheid moet nog wel omhoog.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 25 aug 2008 10:54
|
|
Citaat: Streep door comeback Palermo na zware blessure
25/08/2008 10:01
MartÃn Palermo is opnieuw zwaar geblesseerd geraakt. De topscorer van Boca Juniors hield zondag een ernstige kniekwetsuur over aan het competitieduel met Lanús (2-1 zege Boca).
Vlak voor rust ging het mis voor Palermo. Na een luchtduel met Lanús' verdediger Emil Faccioli zakte hij door zijn rechterknie. De aanvaller van Boca Juniors scheurde zowel de binnenband als de achterste kruisband van het gewricht.
Palermo zal hierdoor ongeveer een half jaar niet kunnen voetballen. En dat terwijl de 34-jarige spits in maart nog het clubrecord van Boca had verbeterd: nog nooit scoorde een speler zoveel voor de club uit Buenos Aires. Hij staat op 194 treffers.
Door zijn goede spel zou hij zelfs terugkeren in de nationale selectie. Bondscoach Alfio Basile zou deze week bekendmaken dat Palermo deel uitmaakt van de spelersgroep, die het op 6 en 10 september in WK-kwalificatieduels opneemt tegen Paraguay en Peru. Het zou een opmerkelijke comeback zijn, aangezien de zevenvoudig international voor het laatst in 1999 voor Argentinië voetbalde.
Voor El Titán is het zijn derde zware blessure in zijn loopbaan. In 1999 scheurde hij al eens de kruisbanden van zijn rechterknie, en miste hij zeven maanden. En in 2001 brak hij een been doordat de toenmalige spits van Villarreal bij het vieren van een doelpunt onder een muurtje terechtkwam.
VI.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 25 aug 2008 16:44
|
|
Ja had het al gelezen op de Olé site.
Heel erg zielig, dat gun je niemand, zelfs een Boca speler niet.
Maar ik zat gister wat op te zoeken en toen kwam ik op deze blog.
Echt komisch om nu weer eens te lezen hoe de River en Boca hincha's met elkaar om gaan. Leuke blog trouwens ook.
http://worldcupway.blogspot.com/2008/08 ... art-1.html
Het gaat dus vooral om dat stukje als ze bij de douane zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 25 aug 2008 16:45
|
|
Citaat: Ja had het al gelezen op de Olé site.
Heel erg zielig, dat gun je niemand, zelfs een Boca speler niet.
Boca zal hem wel missen bij de wedstrijden.
Maar ik zat gister wat op te zoeken en toen kwam ik op deze blog.
Echt komisch om nu weer eens te lezen hoe de River en Boca hincha's met elkaar om gaan. Leuke blog trouwens ook.
http://worldcupway.blogspot.com/2008/08 ... art-1.html
Het gaat dus vooral om dat stukje als ze bij de douane zijn.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 25 aug 2008 19:10
|
|
Dit had ik niet zien aankomen. Met zo'n ploeg mag je wel constateren dat River altijd moet winnen. Raar dat Simeone 2 aanwinsten op de bank laat, vorige week ook al. Salcedo viel niet op zeker? Dat kon ik tenminste van de samenvatting zien. Ik zou Galmarini toch maar eens voor de verdediging zetten, want Ahumada is niet echt een speler waarop je zit te wachten. Die haalt altijd maar een matig niveau. Al een geluk dat Enano juist terug op tijd is, die jongen is van goud waard voor River Plate. Eens proberen met Flores, Buonanotte en Abelairas op het middenveld. En Galmarini z'n kans geven. Volgende wedstrijd is een topper natuurlijk, tegen San Lorenzo voor eigen publiek moet er gewonnen worden.
Falcao komt het best tot z'n recht als hij een aanvallende middenvelder achter zich heeft die heel diep speelt, Buonanotte dus. Sanchez kon dat ook. Abelairas is een ander type. Een spits mag altijd slecht spelen, zolang hij maar scoort. En wat is er met Quiroga? Nog niet in de selectie gezien.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 26 aug 2008 03:56
|
|
Ahumada is absoluut geen geweldenaar, maar of hij, Ponzio of Galmarini nu speelt, volgens mij is het gewoon onmogelijk voor één speler om in de rug van én Abelairas én Buonanotte én Flores te spelen.
Ik ben benieuwd of Boca toch weer geld nodig heeft om een tijdelijke vervanger van Palermo te halen.
Hoe staat het ervoor met Nicolás Sánchez?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 18:09
|
|
Natuurlijk is het uit den boze om Galmarini het vuile werk laten opknappen. Abelairas en Flores kunnen dan altijd bijspringen waar nodig is. Of opteren voor 2 verdedigende en 2 aanvallende middenvelders. Ik heb het echt gehad met die Ahumada. Wat mij betreft, inpakken en doorsturen. Een goeie verdedigende middenvelder, dat is wat River nog nodig heeft.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 18:32
|
|
Citaat: Ahumada is absoluut geen geweldenaar, maar of hij, Ponzio of Galmarini nu speelt, volgens mij is het gewoon onmogelijk voor één speler om in de rug van én Abelairas én Buonanotte én Flores te spelen.
Ik ben benieuwd of Boca toch weer geld nodig heeft om een tijdelijke vervanger van Palermo te halen.
Hoe staat het ervoor met Nicolás Sánchez?
Je bedoelt Nicolàs Frutos, waar Boca een oogje op heeft?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 19:41
|
|
Nicolas Sanchez is nog steeds geblesseerd, al heel lang nu ......
Zondag de klassieker tegen San Lorenzo, gaat River winnen
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 22:27
|
|
Bij de AFA zijn ze nu aan vergaderen om een sanctie uit te delen aan Independiente Rivadavia. Dit wegens het live uitzenden van de eerste 3 wedstrijden van de club op televisie. Op 1 van de kanalen van Villa.
Dit is zonder toestemming gebeurt van de AFA en de straf als het doorgaat is dat de punten in die bewuste wedstrijden afgenomen worden, zijn er 3.
Villa is woest al zit die zelf fout. Natuurlijk had de AFA dit van te voren ook even kunnen melden. Wordt vervolgd.
Vanavond Boca Juniors - Arsenal om 8 uur. Volgende COPA voor de grootste club uit Argentina. Vamos!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 28 aug 2008 15:22
|
|
Je hebt natuurlijk wel met een ontzettend stelletje prutsers te maken binnen je organisatie wanneer je als club niet weet wat televisierechten zijn. Het spreekt in mijn beleving voor zich dat je niet zomaar op eigen hachie wedstrijden uit kan gaan zenden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 29 aug 2008 01:43
|
|
Citaat: Je hebt natuurlijk wel met een ontzettend stelletje prutsers te maken binnen je organisatie wanneer je als club niet weet wat televisierechten zijn. Het spreekt in mijn beleving voor zich dat je niet zomaar op eigen hachie wedstrijden uit kan gaan zenden.
Is Argentina Thomas. Daarom zal het nooit wat worden met het mooie land, met geen enkel land overigens hier in de regio.
Maar maakt verder niet uit, valt hoop te lachen.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Vr 29 aug 2008 09:19
|
|
Citaat: Je hebt natuurlijk wel met een ontzettend stelletje prutsers te maken binnen je organisatie wanneer je als club niet weet wat televisierechten zijn. Het spreekt in mijn beleving voor zich dat je niet zomaar op eigen hachie wedstrijden uit kan gaan zenden.
Is Argentina Thomas. Daarom zal het nooit wat worden met het mooie land, met geen enkel land overigens hier in de regio.
Maar maakt verder niet uit, valt hoop te lachen.
Een beetje meer respect voor Chili en met Uruguay gaat het ook de goede kant op. Vooral Chili heeft het na de dictatuur goed aangepakt en het lijkt bijna een Europees land. Zo is er daar veel minder corruptie dan in Italie (al weet ik niet of dat zo'n sterk argument is). Argentinie krijgt af en toe kansen om te veranderen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Met de huidige president(e) gaat het zeker niet lukken, maar dat lijkt me duidelijk.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 29 aug 2008 14:45
|
|
Citaat:
Een beetje meer respect voor Chili en met Uruguay gaat het ook de goede kant op. Vooral Chili heeft het na de dictatuur goed aangepakt en het lijkt bijna een Europees land. Zo is er daar veel minder corruptie dan in Italie (al weet ik niet of dat zo'n sterk argument is). Argentinie krijgt af en toe kansen om te veranderen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Met de huidige president(e) gaat het zeker niet lukken, maar dat lijkt me duidelijk.
Weet het zo net nog niet, kom geregeld in Chile en is net zo'n zooitje alleen is Bachelet een stuk inteligenter dan Christina. Verder heb je wel een punt met Uruguay, die gaan lekker hun eigen gang en doen het goed. Gaat nieuwe paradijs worden van Zuid-Amerika.
Maar om dit naar het voetbal door te trekken is het zo jammer dat die politieke spelletjes ook in het voetbal/sport terug te vinden zijn zoals nu met Independiente Rivadavia weer.
Uiteraard heeft Thomas een punt dat het verre van slim is van Vilar en zijn manschappen maar het is al appart dat dit soort zaken kunnen voorkomen.
Dit is een persoonlijke actie van Grondona tegen Vilar en niets anders.
Er is op dit moment nog geen beslissing genomen van hoe nu verder alleen heeft Vilar bekend gemaakt als er punten in aftrek genomen worden dan sleept die en de AFA en Grondona persoonlijk voor de rechter.
Persoonlijke kwesties dus.
Frapant iets is dat maandagavond Independiente Rivadavia tegen koploper Belgrano gewoon weer live op tv komt en volgens mij is er nog steeds geen toestemming van de AFA. Wordt vervolgt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 13:30
|
|
Agustin Pelletieri is overigens op huurbasis overgestapt van Lanús naar AEK Athene. AEK heeft een optie tot koop op hem bedongen. Aardige speler, die Pelletieri. Ben benieuwd hoe hij het daar doet.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 1 sep 2008 17:45
|
|
Hola Gentes!
Terug van op reis, rotweertje in Belgie zoals gewoonlijk.
Ik had het laatste halfuur van Boca - Arsenal gezien, echt erbarmelijk hoe die hebben gespeelt hoor. Als je zo de komende 6 maanden gaat spelen zonder Palermo, haal dan een topaanvaller in huis! River lijkt wel geisoleerd na het behalen van de titel, dit moet beter. Ook al is het tegen San Lorenzo. Gallina, dat truitje van River is niet meer nodig. Op de laatste dag van m'n vakantie was ik in de Medina van Tanger, en zag in een kraampje toch wel een truitje van m'n favoriete club zeker. t'Is geen echte, maar je zou het niet zeggen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 1 sep 2008 21:47
|
|
O ok dan, maar er staat zeker geen Enanotte achterop hè?
Wel leuk gehad?
River trouwens niet echt goed gespeeld gister. Was weer een wat vreemde opstelling, maar ja, wie ben ik.....
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 05:42
|
|
Maandag avond voor 12.000man Independiente Rivadavia tegen koploper Belgrano, 0-0 geworden en wat was Ortega een drama. Slechtste man van het veld, alles wat die maar verkeerd kon doen deed die verkeerd. Bal aan nemen, ballen afgeven, werkelijk alles.
Was triest om te zien. Mooiste van alles is dat die gewoon doorgaat met drank en niet stiekum maar gezellig met Vilar en hun dames. Snap er werkelijk helemaal niets van.
Voorlopig 4 gespeeld met 3 keer Ortega en 4 gelijke spelen, moet beter.
Zal het verder niet over La Tomba hebben, is een en al ellende.
Heb zondag Independiente - Gimnasia LP gezien, 1-1 geworden en Gimnasia LP had meer verdiend. Speelde 90 minuten aanvallend, leuke ploeg. Independiente heeft het moeilijk vanwege dat ze hun thuiswedstrijden in andere stadia's spelen vanwege verbouwingen aan eigen cancha.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 3 sep 2008 17:38
|
|
Haha Ortega, verbaasd me niks. Weet je hoe dat komt? Er zijn veel te veel mensen die hem een hand boven het hoofd houden. Hij moet gewoon een flinke trap tegen z'n kont krijgen. Daar knapt hij misschien van op en gaat er een lichtje branden. En minimaal 3 maanden achter gesloten poorten afkicken. Niet zoals het nu gaat af en toe even naar de kliniek.
Maar hij zoekt het maar uit.
Zielig trouwens voor zijn vrouw en kinderen
La Tomba verloren in het weekend? Komt wel goed met ze net zoals met River...............
Chau
Nog 6 weken............
|