Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Argentinië 2007 & 2008
Maker: Eto'oBekeken: 78568
Status: InactiefBerichten: 1764
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 8 dec 2007 16:46
Citaat:
Welkom! Leuk om te lezen Jasper.

Ik neem aan dat je nu in Argentinie vertroeft en wedstrijden bekijkt voor je plezier.

Gracias D_skilled en uiteraard Doc ook.
Zit inderdaad op het moment in Argentina en als het mogelijk is pik ik her en der een fecha mee. Ook bij de lagere regionen wat ook een belevenis is. Zoals afgelopen week in Tucuman waar 25.000 man op af kwamen.
Geweldige trip geweest die ik kon mee beleven via en met de selectie van Godoy Cruz. Was hele wereldreis maar ondanks verlies geweldig weer.

Daarnaast is het altijd maar wachten in wat voor een stadion je nu weer terecht gaat komen, in dit geval bij Tucuman helemaal toppie.

Buiten Godoy Cruz kom ik het liefste bij Boca Juniors, alles in en om Boca Juniors is voetbal. Als je eenmaal het geluk hebt mogen proeven daar te mogen zijn ben je verkocht voor die club. Iets wat ik bij River Plate zeker niet heb. Verder kom ik graag bij Newell's Old Boys in Rosario, geweldig fanatieke aanhang en de Klassieker tegen Central is er eentje die men wel op zijn verlanglijstje kan zetten.

Ben donderdag avond naar Independiente Rivadavia - Nueva Chicago geweest. De eerste editie was gestaakt vanwege geweld dus moest nog wat gespeeld worden. Voor 2 pesos een kaartje en prima avondje gehad weer. Jammer genoeg won Independiente (La Lepra). Dit zijn de concurenten van mijn clubje Godoy Cruz (La Tomba).
Maar goed, we kunnen niet alles hebben.

Ciao.
El Lute

Geplaatst: Za 8 dec 2007 17:03
Citaat:
Arsenal wordt toch echt prima geleid door Grondona2, ze halen overal afdankertjes, vooral bij River, en slagen erin ze goed te laten spelen. Goede ploeg, moeilijk om van te winnen en een brede selectie. Als die de selectie redelijk bij elkaar houden(Ken eigenlijk maar een speler die interessant is) doen ze volgend jaar weer mee om de prijzen.

Ramon had natuurlijk geen zin om Aguilar te redden. dat is natuurlijk de belangrijkste reden geweest om bij San Lorenzo te blijven.

Primera B is overigens best leuk, ik ben ook al een keer naar primera D geweest bijvoorbeeld. Allemaal losers van een jaar of 25 zonder opleiding die nog denken geld te kunnen gaan verdienen met voetbal. Maar dat is best leuk overigens, een voornemen is om wat vaker in lagere divisies te gaan kijken en ik wil in elk geval ook nog naar de 3 clubs in Santa Fe

Ook Redondo bedankt voor je warme welkom.

Arsenal heeft het goed gedaan vanwege een zeer bekwame coach die ze hebben. Die zou niet misstaan bij River Plate.
Verder is het geen publiek geheim dat de famillie Grondona niet vies zijn van rare activiteiten. Zelfs zo dat men te bang is om tegen kandidaat te zijn van Grondona de President van de AFA wat weer tot gevolg heeft dat die recent is herverkozen. Deze man brengt meer ellende dan goeds voor het Argentijnse voetbal. Mooi voorbeeld is de verschrikkelijke opzet van de Argentijnse competities. Te triest voor woorden en iets wat ze als eerste moeten veranderen.
Mooi ander voorbeeld is dat die de oefenwedstrijden van de selectie heeft verkocht voor een aantal jaren aan wat gasten in Rusland die afgedongen hadden om te bepalen wie er moesten meespelen. Te gek voor woorden.
Maar gelukkig heeft Basile dat laatste kunnen verkomen.
Nee famille Grondona zijn niet mij mannen, geef mij de Macri's maar.

Ramon Diaz werd het wat makkelijker gemaakt door ene Tinelli, die staat garant voor de verdubbeling van het salaris van Ramon Diaz en dan gaat het om een paar pesos. Dan zou die gek zijn om in die vulkaan te springen die River Plate heet. Deze vulkaan staat op springen nu en dat gaat interessant worden wat er allemaal uit gaat komen. Dit gaat tot in de top van de Argentijnse politiek en men is allemaal als de doods van wat er gaat komen. Het spel is al begonnen met de nodige arrestaties de afgelopen dagen.
Nee, die Ramon Diaz is niet gek.

Ik ga graag kijken naar die lagere divisie, heerlijke atmosfeer en gewoon lekker een pot voetbal kijken, heerlijk.
Heb ook geen opleiding genoten en kan toch zeggen dat ik niet kan klagen met mijn leven, en daarbij weet ik dat het verdomt moeilijk is in Argentina om te slagen in je leven als Argentijn zijnde. Dan kom ik/wij uit een hele andere en makkelijke wereld. Uit mijn mond zal je ook niet horen dat ik die gasten die met veel plezier tegen een bal trappen loosers zal noemen, alleen omdat ze hopen ermee iets te bereiken en een paar pesos te verdienen.
Is ene Diego Maradona bekend bij je, heeft ook geen opleiding gehad?

Heb die Maradona voor een paar weken nog zien voetballen en ik kan zeggen die verleert het nooit, mooie showbol avond, Maradona met zijn vrienden tegen Zamorano en zijn Chileense vrienden voor een volle hal met 3000 man.

Saludos!
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Za 8 dec 2007 18:05
Citaat:
Arsenal wordt toch echt prima geleid door Grondona2, ze halen overal afdankertjes, vooral bij River, en slagen erin ze goed te laten spelen. Goede ploeg, moeilijk om van te winnen en een brede selectie. Als die de selectie redelijk bij elkaar houden(Ken eigenlijk maar een speler die interessant is) doen ze volgend jaar weer mee om de prijzen.

Ramon had natuurlijk geen zin om Aguilar te redden. dat is natuurlijk de belangrijkste reden geweest om bij San Lorenzo te blijven.

Primera B is overigens best leuk, ik ben ook al een keer naar primera D geweest bijvoorbeeld. Allemaal losers van een jaar of 25 zonder opleiding die nog denken geld te kunnen gaan verdienen met voetbal. Maar dat is best leuk overigens, een voornemen is om wat vaker in lagere divisies te gaan kijken en ik wil in elk geval ook nog naar de 3 clubs in Santa Fe

Ook Redondo bedankt voor je warme welkom.

Arsenal heeft het goed gedaan vanwege een zeer bekwame coach die ze hebben. Die zou niet misstaan bij River Plate.
Verder is het geen publiek geheim dat de famillie Grondona niet vies zijn van rare activiteiten. Zelfs zo dat men te bang is om tegen kandidaat te zijn van Grondona de President van de AFA wat weer tot gevolg heeft dat die recent is herverkozen. Deze man brengt meer ellende dan goeds voor het Argentijnse voetbal. Mooi voorbeeld is de verschrikkelijke opzet van de Argentijnse competities. Te triest voor woorden en iets wat ze als eerste moeten veranderen.
Mooi ander voorbeeld is dat die de oefenwedstrijden van de selectie heeft verkocht voor een aantal jaren aan wat gasten in Rusland die afgedongen hadden om te bepalen wie er moesten meespelen. Te gek voor woorden.
Maar gelukkig heeft Basile dat laatste kunnen verkomen.
Nee famille Grondona zijn niet mij mannen, geef mij de Macri's maar.

Ramon Diaz werd het wat makkelijker gemaakt door ene Tinelli, die staat garant voor de verdubbeling van het salaris van Ramon Diaz en dan gaat het om een paar pesos. Dan zou die gek zijn om in die vulkaan te springen die River Plate heet. Deze vulkaan staat op springen nu en dat gaat interessant worden wat er allemaal uit gaat komen. Dit gaat tot in de top van de Argentijnse politiek en men is allemaal als de doods van wat er gaat komen. Het spel is al begonnen met de nodige arrestaties de afgelopen dagen.
Nee, die Ramon Diaz is niet gek.

Ik ga graag kijken naar die lagere divisie, heerlijke atmosfeer en gewoon lekker een pot voetbal kijken, heerlijk.
Heb ook geen opleiding genoten en kan toch zeggen dat ik niet kan klagen met mijn leven, en daarbij weet ik dat het verdomt moeilijk is in Argentina om te slagen in je leven als Argentijn zijnde. Dan kom ik/wij uit een hele andere en makkelijke wereld. Uit mijn mond zal je ook niet horen dat ik die gasten die met veel plezier tegen een bal trappen loosers zal noemen, alleen omdat ze hopen ermee iets te bereiken en een paar pesos te verdienen.
Is ene Diego Maradona bekend bij je, heeft ook geen opleiding gehad?

Heb die Maradona voor een paar weken nog zien voetballen en ik kan zeggen die verleert het nooit, mooie showbol avond, Maradona met zijn vrienden tegen Zamorano en zijn Chileense vrienden voor een volle hal met 3000 man.

Saludos!

Grondona is met 18 tegen 2 of zo herkozen, dan kan je weinig verkeerds zeggen natuurlijk. Hij beheerst het heers en verdelen goed.

En natuurlijk zijn het wel losers, als ze gewoon de middelbare school zouden hebben afgemaakt en zouden studeren, wat werken zoals alle andere Argentijnen doen van die leeftijd dan zouden ze gewoon een toekomst hebben.

Als je op je 26e nog niet doorgebroken bent in Primera komt die kans nooit meer en lig je voor de rest van je leven in de goot, of ga je bij een Piquetero beweging.

Dat is dan ook meteen het grote probleem van het Argentijnse voetbal dat er geen clubs zijn die maatschappelijk verantwoordelijk ondernemen. River en Boca interesseert het ook geen fuck of de spelers uit de opleiding naar school gaan. De ouders zien de zilvervloot binnenlopen en interesseert het ook geen fuck terwijl er gewoon extreem veel concurrentie is om te slagen als voetballer in Argentinie.

Ramon was gewoon naar River gegaan als Aguilar er niet meer was, iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat.

Oefenwedstrijden in het buitenland levert meer op en er zijn toch voldoende Argentijnen in Europa en de meeste internationals spelen in Europa, het is logisch dat daar de oefenwedstrijden worden gehouden. De selecion speelt toch vaak zat in Argentinie.

De Argentijnse competitie opzet is leuk, het Nederlandse voetbal zou een stuk leuker en competitiever worden zo
Redondo

Geplaatst: Za 8 dec 2007 18:07
Citaat:
Het laatste wat Ever Banega moet doen is direct de overstap maken naar een absolute topclub. In de Argentina bewijst hij nog niet dat hij zijn positie qua fysiek aan kan. Hij pakt op zijn positie nog teveel kaarten en wordt gemiddeld zeker twee a drie keer per wedstrijd van de bal gelopen.

AC Milan staat op het punt om zich te versterken met Ever Banega. De Italianen hebben zestien miljoen euro over voor de middenvelder van Boca Juniors. (La Gazzetta dello Sport)

Het was te verwachten dat Banega in de belangstelling zou staan van Europese topclubs en ook waarschijnlijk de overstap zal maken.

Ik schat hem voor de helft in

Werelddeal voor Boca als ze hem voor 16 miljoen euro kunnen verkopen
El Lute

Geplaatst: Za 8 dec 2007 20:26
Citaat:

Grondona is met 18 tegen 2 of zo herkozen, dan kan je weinig verkeerds zeggen natuurlijk. Hij beheerst het heers en verdelen goed.

En natuurlijk zijn het wel losers, als ze gewoon de middelbare school zouden hebben afgemaakt en zouden studeren, wat werken zoals alle andere Argentijnen doen van die leeftijd dan zouden ze gewoon een toekomst hebben.

Als je op je 26e nog niet doorgebroken bent in Primera komt die kans nooit meer en lig je voor de rest van je leven in de goot, of ga je bij een Piquetero beweging.

Dat is dan ook meteen het grote probleem van het Argentijnse voetbal dat er geen clubs zijn die maatschappelijk verantwoordelijk ondernemen. River en Boca interesseert het ook geen fuck of de spelers uit de opleiding naar school gaan. De ouders zien de zilvervloot binnenlopen en interesseert het ook geen fuck terwijl er gewoon extreem veel concurrentie is om te slagen als voetballer in Argentinie.

Ramon was gewoon naar River gegaan als Aguilar er niet meer was, iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat.

Oefenwedstrijden in het buitenland levert meer op en er zijn toch voldoende Argentijnen in Europa en de meeste internationals spelen in Europa, het is logisch dat daar de oefenwedstrijden worden gehouden. De selecion speelt toch vaak zat in Argentinie.

De Argentijnse competitie opzet is leuk, het Nederlandse voetbal zou een stuk leuker en competitiever worden zo

Grondona, President van de AFA had geen tegen kandidaten. Lijkt me dus 1 en 1 dat die dan weer mag blijven zitten. Niet zo heel ingewikkeld.
Daarnaast zijn er duidelijke aanwijzingen dat de malafide famillie Grondona geen middelen schuwt om tegenstanders onder druk te zetten en zoals bij de AFA uiteindelijk gebeurt dat er tegenstanders zich uiteindelijk terug trekken.

Iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat.

Zal verder niet ingaan op je zeer beperkte kijk op het leven van de mensen in Argentinië, te triest voor woorden hoe jij dat naar voren brengt, ba.

Ramon Diaz is niet naar River Plate gegaan omdat Tinelli ervoor gezorgt heeft dat Diaz bij San Lorenzo een enorm salaris krijgt. Daarnaast krijgt die en heeft die alle vrijheid bij San Lorenzo om perfect als coach te kunnen werken. Daarnaast weet Diaz ook (groot River man) alle problemen die buiten het voetbal om heersen bij River Plate. Hij zal dus wel gek zijn om de haast bijna perfecte omstandigheden bij San Lorenzo weg te gooien voor de vulkaan River Plate.

Iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat, nou ja bijna iedereen..

De Argentijnse competitie opzet is een groot drama, er zijn nu eindelijk gesprekken vanuit veel clubs met Señor Grondona van de AFA om hem aan het verstand te brengen dat het lachwekkend is.

Dat oefenwedstrijden overal gespeeld worden vanwege het feit heb ik geen problemen mee. Is de huidige tijd. Maar de lachwekkendheid waaronder Señor Grondona van de AFA de ziel van het Argentijnse voetbal verkoopt aan een stel Russen/Oekrainers en die laten bepalen van hoe of wat is te triest voor woorden. Schande en groot drama voor het Argentijns voetbal dat die man kan en mag blijven aan klooien.

Iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat en durft er helaas niets aan te doen.

Saludos.
Redondo

Geplaatst: Za 8 dec 2007 20:44
Citaat:

Grondona, President van de AFA had geen tegen kandidaten. Lijkt me dus 1 en 1 dat die dan weer mag blijven zitten. Niet zo heel ingewikkeld.
Daarnaast zijn er duidelijke aanwijzingen dat de malafide famillie Grondona geen middelen schuwt om tegenstanders onder druk te zetten en zoals bij de AFA uiteindelijk gebeurt dat er tegenstanders zich uiteindelijk terug trekken.

Iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat.

Zal verder niet ingaan op je zeer beperkte kijk op het leven van de mensen in Argentinië, te triest voor woorden hoe jij dat naar voren brengt, ba.

Ramon Diaz is niet naar River Plate gegaan omdat Tinelli ervoor gezorgt heeft dat Diaz bij San Lorenzo een enorm salaris krijgt. Daarnaast krijgt die en heeft die alle vrijheid bij San Lorenzo om perfect als coach te kunnen werken. Daarnaast weet Diaz ook (groot River man) alle problemen die buiten het voetbal om heersen bij River Plate. Hij zal dus wel gek zijn om de haast bijna perfecte omstandigheden bij San Lorenzo weg te gooien voor de vulkaan River Plate.

De Argentijnse competitie opzet is een groot drama, er zijn nu eindelijk gesprekken vanuit veel clubs met Señor Grondona van de AFA om hem aan het verstand te brengen dat het lachwekkend is.

Dat oefenwedstrijden overal gespeeld worden vanwege het feit heb ik geen problemen mee. Is de huidige tijd. Maar de lachwekkendheid waaronder Señor Grondona van de AFA de ziel van het Argentijnse voetbal verkoopt aan een stel Russen/Oekrainers en die laten bepalen van hoe of wat is te triest voor woorden. Schande en groot drama voor het Argentijns voetbal dat die man kan en mag blijven aan klooien.

Iedereen die het Argentijns voetbal volgt weet dat en durft er helaas niets aan te doen.

Saludos.

Je hebt helemaal gelijk
Redondo

Geplaatst: Za 8 dec 2007 20:46
Praten met jou voelt als de weg vragen aan een Villera, gelukkig doe ik dat toch nooit
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 01:15
En dan komt nu weer het serieuze werk.

Fußball-Bundesligist Hertha BSC Berlin soll laut Informationen südamerikanischer Medien vor der Verpflichtung des 24 Jahre alten Stürmers Nestor Ayala stehen. Der Nationalspieler aus Paraguay stürmt in Argentinien für Erstliga-Aufsteiger Victoria und nimmt mit sieben Treffern aus 13 Spielen in der Torschützen-Liste derzeit den sechsten Rang ein. Nach einer Meldung der argentinischen Nachrichten-Agentur Telam soll Hertha bereit sein, vier Millionen Euro für den Angreifer zu bezahlen.

www.bild.t-online.de

Gister zat ik nog met hem in het vliegtuig :crazy:
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 01:15
En ik kan weer een speler van mijn lijstje afstrepen
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 09:00
El Lute, je post zijn leuk om te lezen. Je weet behoorlijk veel over trainers, competitie opzet en andere voetbalzaken. Mischien dat we het nu over spelers kunnen hebben? Ik ben wat minder in het opnoemen van goede spelers uit de Apertura en volg de Apertura ook maar voor sinds kort.

Zou je een paar Argentijnse spelers kunnen opnoemen die je op het oog een versterking lijken voor een Eredivisieclub(Ajax, PSV) en vertellen wat hun kwaliteiten zijn.
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 09:44
Denk dat je lang kan wachten
D_skilled

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 09:58
Citaat:

Ben je de spreekbuis van El Lute? Hij kan wel voor zichzelf bepalen of hij erover wil praten of niet.

Jullie doen allemaal zo geheimzinnig over de spelers die rondlopen in de Apertura. Als ik nou wat meer wist van de spelers uit de Apertura dan had ik er gerust een aantal in deze topic genoemd. Alsof jullie goud aan informatie hebben alleen omdat jullie een aantal goede spelers uit de Argentijnse competitie kennen die geschikt zijn voor Europa. Redondo je doet alsof je een internationale scout bent van Real madrid en dat je daarom niet uit de school mag klappen. Ik kan je vertellen dat al die spelers lang en breed afgescout/gescout zijn door Europese clubs.
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 10:03
Citaat:

Ben je de spreekbuis van El Lute? Hij kan wel voor zichzelf bepalen of hij erover wil praten of niet.

Jullie doen allemaal zo geheimzinnig over de spelers die rondlopen in de Apertura. Als ik nou wat meer wist van de spelers uit de Apertura dan had ik er gerust een aantal in deze topic genoemd. Alsof jullie goud aan informatie hebben alleen omdat jullie een aantal goede spelers uit de Argentijnse competitie kennen die geschikt zijn voor Europa. Redondo je doet alsof je een internationale scout bent van Real madrid en dat je daarom niet uit de school mag klappen. Ik kan je vertellen dat al die spelers lang en breed afgescout/gescout zijn door Europese clubs.

Probleem is niet of hij dat wil of niet maar of hij dat kan. Ik verwacht van niet en als hij wel antwoord geeft weet ik of hij serieus te nemen is

Ik zal je er 4 geven

Nestor Ayala
Alexis Ferrero
Alexis Sanchez
Cristian Alvarez

Schijnbaar allemaal goed genoeg voor de Europese subtop

Cholo waarschijnlijk de nieuwe man van River
D_skilled

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 10:25
Citaat:

Probleem is niet of hij dat wil of niet maar of hij dat kan. Ik verwacht van niet en als hij wel antwoord geeft weet ik of hij serieus te nemen is

Ik zal je er 4 geven

Nestor Ayala-Volgens jouw bron gaat deze in Duitsland voetballen en lijkt me deze speler ook de meest interessante van de vier.
Alexis Ferrero-Gaat naar Botafogo niet een echte verbetering tov van de club waar hij voorheen speelde, Tigres.
Alexis Sanchez-Die is lang en breed bij mij bekend en was nog afgelopen zomer actief op het WK U20 in Canada
Cristian Alvarez-Lijkt me niet dat een suptopper uit Europa een 30 jarige Argentijn gaat binnenhalen, tenzij hij transfervrij is. En als het goed is heeft hij al in Spanje gespeeld.

Niet echt een knap staaltje opnoemen van goede,onbekende spelers die geschikt zijn voor de Europese top/suptop.
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 15:50
Ik vind Udinese en Depor wel Europese subtop en voor Ferrero is Botafogo een promotie en kon hij zo met iedere Europese subtop mee en misschien wel Europese top

Er staan nog meer namen op mijn lijstje, maar ik hoef mij eigen niet te bewijzen
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 15:58
Sorry Pablo Alvarez
El Lute

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 18:37
Citaat:
El Lute, je post zijn leuk om te lezen. Je weet behoorlijk veel over trainers, competitie opzet en andere voetbalzaken. Mischien dat we het nu over spelers kunnen hebben? Ik ben wat minder in het opnoemen van goede spelers uit de Apertura en volg de Apertura ook maar voor sinds kort.

Zou je een paar Argentijnse spelers kunnen opnoemen die je op het oog een versterking lijken voor een Eredivisieclub(Ajax, PSV) en vertellen wat hun kwaliteiten zijn.

Weet natuurlijk niet zoveel als Redondo die uitblinkt hier in schofferen van een nieuw lid.

Vraagje overigens, is het alleen de bedoeling hier om over spelers te spreken, er zijn zoveel zaken in en rond het voetbal in Argentinië die zo de moeite zijn om over te spreken. Zaken waar Redondo enorm van op de hoogte is.

Heb een wat andere mening over Argentijnse/Zuid-Amerikaanse spelers die zouden kunnen slagen bij clubs in Nederland.
Dan kom je met de voorbeelden Ajax en PSV. Voetballers genoeg die het aankunnen maar ze vallen door de mand vanwege het moeilijke aanpassen aan het leven in het ''kouwe'' Nederland.

Redondo kan vast mooie voorbeelden geven aangezien hij zich goed aangepast heeft in Argentinië en nergens problemen mee schijnt te hebben. Zou een goede zijn om Redondo in dienst te nemen bij Ajax.
Ajax en Feyenoord die uitlinken in het niet goed kunnen opvangen van Zuid-Amerikaanse voetballers, iets waar PSV wel mensen voor in dienst heeft.

Dan je onderwerp spelers.
Doe nergens geheimzinnig over, dat is Redondo zijn pakkie aan. Doe niet mee aan zijn gepenis in de cosmos.
Ben alleen net paar dagen op forum en moet mijn weg nog vinden, al neemt zo'n schreeuwerd die alleen maar loopt te roepen en na 1 dag al mij begint te aanvallen het plezier hier weg.

Laat Redondo maar iets weerleggen van mijn posts ipv te huilen.

Spelers die aanwinsten zouden zijn voor het Nederlands voetbal.

Torrico

Doelman van Godoy Cruz die al jaren uitblinkt in constant keepen. Enorme snelle spelhervatting heeft wat je kan vergelijken met Abbondanzieri. Verder de power heeft om als doelman zijn hele team naar een hoger plan weet te liften binnen een wedstrijd en een perfecte uitstraling heeft als doelman.

Negatief punt is dat die niet graag vertrekt van zijn famillie. HSV is al meerdere malen gesignaleerd bij Godoy Cruz vanwege Torrico en nog wat andere Duitse clubs.

Insua

Na zijn uitstapje in Duitsland waar die niet goed opgevangen is is Insua in Mexico beland bij America waar die onder aanvoering van een Argentijnse trainer (Kom niet op zijn naam maar Redondo zoekt wel even op google) volledig op zijn ouwe niveau komt. De tweede wedstrijd tegen Arsenal was het Insua die de Mexicanen naar een 0-2 voerde maar kreeg te weinig steun van de rest naar de ploeg

Krupoviesa

Bikkelharde speler die niet terug deinst voor een duel. Auteur van een van de hartste overtredingen iets meer dan 1 jaar geleden in de Superclassico, die was zo hart dat en River en Boca fans erom moesten lachen. Enorme terugval gehad vanwege een blessure maar goed te zien dat die weer terug is. Mannetje die voortouw neemt binnen de ploeg.

Hugo Ibarra

Ontpopt zich meer en meer tot de waterdragers bij Boca Juniors, versagt niet en is een van de meest constante spelers geweest afgelopen jaar bij Boca Juniors. Zwakke punt is dat die teveel onnodige kaarten pakt, zeiken op de arbitrage etc.

Denis

Doelpuntenmaker van beroep, einde van het seizoen werd wat moeilijker omdat ze met een totale terugval te maken kregen binnen zijn ploeg waar Denis geen debet aan had. Moest ineens gaan werken en mee verdedigen, onzinnig want Denis moet je maar 1 ding laten doen en dat is doelpunten laten maken, is die voor geboren.

Zal me verder wat meer gaan inleven in het hoe en wel welke spelers er geschikt zouden zijn voor Europa. Is niet helemaal de insteek zoals ik wedstrijden bekijk maar leuk omdat te gaan doen.

Wil wel even melden dat ik niet zo'n topper ben als Redondo, Beargumenteerd ook alles zo mooi en zo vriendelijk naar nieuwe leden.
Dat soort figuurtjes gaan er toe bijdrage dat dit topic niet gaat worden zoals het zou kunnen gaan worden. Nederlanders die wedstrijden bezoeken in Argentinië of andere Zuid-Amerikaanse landen vinden het alleen maar leuk om op normale manier over alles wat met het voetbal te maken heeft te bomen en hebben geen behoefte aan dit soort figuurtjes die niets te zeggen hebben.

Groetjes Jasper.
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 18:42
Citaat:

Weet natuurlijk niet zoveel als Redondo die uitblinkt hier in schofferen van een nieuw lid.

Vraagje overigens, is het alleen de bedoeling hier om over spelers te spreken, er zijn zoveel zaken in en rond het voetbal in Argentinië die zo de moeite zijn om over te spreken. Zaken waar Redondo enorm van op de hoogte is.

Heb een wat andere mening over Argentijnse/Zuid-Amerikaanse spelers die zouden kunnen slagen bij clubs in Nederland.
Dan kom je met de voorbeelden Ajax en PSV. Voetballers genoeg die het aankunnen maar ze vallen door de mand vanwege het moeilijke aanpassen aan het leven in het ''kouwe'' Nederland.

Redondo kan vast mooie voorbeelden geven aangezien hij zich goed aangepast heeft in Argentinië en nergens problemen mee schijnt te hebben. Zou een goede zijn om Redondo in dienst te nemen bij Ajax.
Ajax en Feyenoord die uitlinken in het niet goed kunnen opvangen van Zuid-Amerikaanse voetballers, iets waar PSV wel mensen voor in dienst heeft.

Doe nergens geheimzinnig over, dat is Redondo zijn pakkie aan. Doe niet mee aan zijn gepenis in de cosmos.
Ben alleen net paar dagen op forum en moet mijn weg nog vinden, al neemt zo'n schreeuwerd die alleen maar loopt te roepen en na 1 dag al mij begint te aanvallen het plezier hier weg.

Torrico

Doelman van Godoy Cruz die al jaren uitblinkt in constant keepen. Enorme snelle spelhervatting heeft wat je kan vergelijken met Abbondanzieri. Verder de power heeft om als doelman zijn hele team naar een hoger plan weet te liften binnen een wedstrijd en een perfecte uitstraling heeft als doelman.

Negatief punt is dat die niet graag vertrekt van zijn famillie. HSV is al meerdere malen gesignaleerd bij Godoy Cruz vanwege Torrico en nog wat andere Duitse clubs.

Insua

Na zijn uitstapje in Duitsland waar die niet goed opgevangen is is Insua in Mexico beland bij America waar die onder aanvoering van een Argentijnse trainer (Kom niet op zijn naam maar Redondo zoekt wel even op google) volledig op zijn ouwe niveau komt. De tweede wedstrijd tegen Arsenal was het Insua die de Mexicanen naar een 0-2 voerde maar kreeg te weinig steun van de rest naar de ploeg

Krupoviesa

Bikkelharde speler die niet terug deinst voor een duel. Auteur van een van de hartste overtredingen iets meer dan 1 jaar geleden in de Superclassico, die was zo hart dat en River en Boca fans erom moesten lachen. Enorme terugval gehad vanwege een blessure maar goed te zien dat die weer terug is. Mannetje die voortouw neemt binnen de ploeg.

Hugo Ibarra

Ontpopt zich meer en meer tot de waterdragers bij Boca Juniors, versagt niet en is een van de meest constante spelers geweest afgelopen jaar bij Boca Juniors. Zwakke punt is dat die teveel onnodige kaarten pakt, zeiken op de arbitrage etc.

Denis

Doelpuntenmaker van beroep, einde van het seizoen werd wat moeilijker omdat ze met een totale terugval te maken kregen binnen zijn ploeg waar Denis geen debet aan had. Moest ineens gaan werken en mee verdedigen, onzinnig want Denis moet je maar 1 ding laten doen en dat is doelpunten laten maken, is die voor geboren.

Zal me verder wat meer gaan inleven in het hoe en wel welke spelers er geschikt zouden zijn voor Europa. Is niet helemaal de insteek zoals ik wedstrijden bekijk maar leuk omdat te gaan doen.

Wil wel even melden dat ik niet zo'n topper ben als Redondo, Beargumenteerd ook alles zo mooi en zo vriendelijk naar nieuwe leden.
Dat soort figuurtjes gaan er toe bijdrage dat dit topic niet gaat worden zoals het zou kunnen gaan worden. Nederlanders die wedstrijden bezoeken in Argentinië of andere Zuid-Amerikaanse landen vinden het alleen maar leuk om op normale manier over alles wat met het voetbal te maken heeft te bomen en hebben geen behoefte aan dit soort figuurtjes die niets te zeggen hebben.

Groetjes Jasper.

Ik wilde alleen even zeggen dat Krupoviesa een van de beste linksbacks ter wereld is en ik niet begrijp dat al die Europese ploegen al jarenlang liggen te slapen

Ibarra heeft ook de perfecte leeftijd om weer terug te gaan naar Europa
Redondo

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 18:44
Oh ik wilde nog even zeggen dat ik naar de finale wedstrijd van het Paraguayaanse kampioenschap ga
D_skilled

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 23:27
Citaat:

Torrico

Insua

Krupoviesa

Hugo Ibarra

Denis

Groetjes Jasper.

Prachtige post. Ik ben het helemaal met je eens, ook over Redondo. Je mag gerust over alles praten. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je plezier in het posten al verliest na 1 dag. Je bent een aanwinst voor dit forum en ik lees je posts met genoegen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 23:56
Misschien is het een goed idee dat we hier aardig blijven doen tegen elkaar. :666:
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 04:51
Citaat:

Prachtige post. Ik ben het helemaal met je eens, ook over Redondo. Je mag gerust over alles praten. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je plezier in het posten al verliest na 1 dag. Je bent een aanwinst voor dit forum en ik lees je posts met genoegen.

Dank voor deze reactie D_Skilled.
Vind juist hartstikke leuk dat ik een forum gevonden heb waar normaal over het Argentijnse en Zuid-Amerikaanse voetbal gesproken kan worden.
Blijf namenlijk een enorme liefhebber van het voetbal in deze regio en met name Argentinië. Mooie en grote verschil van Argentinië en andere landen in Zuid-Amerika is dat je de realiteit van het dagelijkse leven voelt als je naar een stadion gaat, voetbal is echt leven.
Heb moeite om dit aan mijn familie en vrienden uit te leggen die nog niet in Zuid-Amerika zijn geweest. Mooiste is dat ik Maradona altijd verdedig waar het maar kan, natuurlijk is het een ''mafkees'' maar wel de grootste voetballer die ik heb mogen zien spelen.
Hij gaf de mensen ''hoop'' en blijdschap in een zeer moeilijke tijd in de geschiedenis van Argentinië. Iets wat de Argentijnen nodig hadden. En alle ''helden'' in Argentinië hebben uiteindelijk meer slechte zaken dan goede zaken gedaan voor het land waaronder Evita, Che Chevara, Carlos Cardel en zeker Maradona. Gelukkig veranderd het langzaam en heb je nu een Luciana Aimar, geweldige hockester, Ginobili een NBA ster en Nabaldian, sympathieke tenniser uit Cordoba en Belgrano hincha. Stuk voor stuk positieve en intelligente en succesvolle sporters wat goed voor het land is. Hebben we het nog niet over Los Pumas gehad die een weergaloze prestatie hebben geleverd, vergelijkbaar met de Oranje voleybal heren op de OS in Atlanta.

Maar goed voetbal, mooi om Simeone vol met emotie te zien. Fantastisch mens en groot trainer, de dankbaarheid van zijn publiek was groots zo ook voor Veron. Duo die de titel voor de club hebben binnen gehaald.

Buiten Krupoviesa is me nog steeds niet duidelijk waarom Palacio nog bij Boca rond hobbelt. Die had allang weg gemoeten om door te groeien. Afelopen seizoen was een stilstaand jaar voor deze simpathieke speler.

Het idee van Thomas is overigens een goed idee en je hebt helemaal gelijk Thomas. Wil Redondo dan ook veel plezier wensen in Paraguay waar ik zelf ook graag vertoef. Ben dan ook zeer benieuwd naar je verslag Redondo.

Ciao!
Redondo

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 15:04
Weet je uberhaubt wie Leloir, Favoloro, Houssay en Millstein zijn?

En wat is precies wat Gardel verkeerd heeft gedaan voor Argentinie?

Geen van die namen die je aanhaalt zijn overigens gekozen tot grootste Argentijn allertijden. Maradona is gelukkig ook niet gekozen tot grootste sportman allertijden
El Lute

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:09
Citaat:
Weet je uberhaubt wie Leloir, Favoloro, Houssay en Millstein zijn?

En wat is precies wat Gardel verkeerd heeft gedaan voor Argentinie?

Geen van die namen die je aanhaalt zijn overigens gekozen tot grootste Argentijn allertijden. Maradona is gelukkig ook niet gekozen tot grootste sportman allertijden

Nee weet ik niet. Mag je me wel uitleggen via PB.
En wat onze Tangoman verkeerd gedaan hebt vogel je maar uit via je google middelen, ben je volgens mij wel goed in.
Verder meld ik nergens dat een van deze ''helden'' sporter aller tijden is geworden.
En ik geloof dat jij Thomas idee niet zo'n goed idee vind, je voelt je wel het mannetje geloof ik. Ik heb nog eens alle berichten van je gelezen hier in de Argentinië sectie en niet 1, ja niet 1 is onderbouwd dmv uitleg.
Allemaal geroep en zaken wat we allemaal van internet kunnen halen.
Daarnaast vanaf 1e seconde dat ik op forum ben mij aanvalt met alleen maar loze kreten van hij zal wel niet meer komen, hioj heeft niets te melden, kijken of die serieus te nemen is.

NU is het tijd ipv mij aan te vallen de zaken die jij hier meld te onderbouwen en niet geroep of gezeur waar je nu constant mee bezig bent. Googlen kunnen we allemaal redondo en een beetje namen van voetballers roepen ook, is niet zo moeilijk.
Jij bent toch de kenner hier?, heb je ook al aangegeven hier wat de anderen wel niet denken dat ze er meer vanaf weten want jij ziet ze toch allemaal spelen.

Voorlopig geloof IK er geen reet van want je hebt nog niet 1 post onderbouwt waarvan zou kunnen blijken dat jij de waarheid spreekt.

En Thomas, excuses aan jou. Vond goed plan en idee van jou maar Redondo heeft andere plannen geloof ik. Sorry.

O ja, Redondo, veel plezier in Paraguay, zoek je op de Frits Bom kaart of op Wikepedia even op waar Paraguay ligt, voor het zelfde geld zit je in Bolivia en dat is ook niet de bedoeling.
Uiterste geval kun je de weg vragen aan een Villera, die zitten er blijkbaar zat bij jouw in de buurt. Weet dat zal moeilijk zijn voor je maar toch maar doen dan, dat festijn in Paraguay wil je niet missen.

Veel plezier en heel veel suerte.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 17:40
Citaat:
Die jongen heeft talent, maar ik blijf het verdacht vinden dat hij er sinds z'n blessure niet meer aan te pas komt. Morel is nou ook niet bepaald overtuigend als linksback.

Ziet er toch uit dat die nu helemaal terug is. In Japan moet die er staan nu. Verder heb je te maken met Russo die teert op het Riquelme succes en die meer onverklaarbare beslissingen heeft genomen.
En het zal ook mee spelen dat Krupoviesa een zeer ware blessure had waarvan je niet zo 1,2,3 terug komt.
Maar hij is terug.
Lijkt het er op dat hij er tegen Milan in staat dan? Zou een aardige testcase zijn.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.348 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Argentinië 2007 & 2008
Ga
Zoeken: