Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 18:33
|
|
Want een mannetje van 16 zal Boca redden. Geloof me, Boca mag dan nu wel de populairste club zijn in Zuid-Amerika, ze zitten op hun reserves van hun succesteam. Kijk maar naar Barça: de 2 beste spelers van de ploeg laten het afweten, de ene zit wel in de A-kern voor vanavond maar de andere is het hele jaar zogezegd geblesseerd. Ik heb het over Deco en Ronaldinho. Roman zal weggaan, als je zo'n speler z'n salaris ziet val je om. Dat liedje blijft niet duren.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 18:54
|
|
Citaat: Want een mannetje van 16 zal Boca redden. Geloof me, Boca mag dan nu wel de populairste club zijn in Zuid-Amerika, ze zitten op hun reserves van hun succesteam. Kijk maar naar Barça: de 2 beste spelers van de ploeg laten het afweten, de ene zit wel in de A-kern voor vanavond maar de andere is het hele jaar zogezegd geblesseerd. Ik heb het over Deco en Ronaldinho. Roman zal weggaan, als je zo'n speler z'n salaris ziet val je om. Dat liedje blijft niet duren.
Ben ik niet van overtuigt dat Roman weg gaat, hij voetbalt niet voor niks bij Boca Juniors.
Spelen wat andere zaken bij die jongen dan Europa en geld en daarnaast gaan de salarissen ook omhoog in Argentinië wat weer betrekking heeft op de nieuwe sponsors van buiten Argentinië. Iets wat nog niet zo lang mocht.
Maar probleem bij Boca Juniors is dat na het weg vallen van Mauricio Macri een groot gat is gevallen wat beetje verbloemd wordt door Riquelme.
Mooi voorbeeld is de coach Ischia wat een te zwakke coach is voor een club als Boca Juniors. Hij is coach geworden omdat de nieuwe President geen sterke man wilde hebben op die positie.
Ischia is geen coach van het kaliber Simeone, Diaz, Sensini, Bianchi. Dat zijn mannen die bewezen hebben teams naar een hoger niveau te brengen.
Mooi verhaal overigens is dat Ramon Diaz volledig betaald wordt door Tinelli. Een van de grootste tv persoonlijkheden in Argentinië en San Lorenzo aanhanger in hart en nieren.
Die betaald dus zelfs zijn salaris.
Mooi menneke die Tinelli.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 16:41
|
|
Citaat: Ik vind River 10 keer vetter dan Boca. River heeft een uitstraling: hoogstaande klasse, zo kritisch. Net als Ajax. Het enige wat me niet lekker zit is dat ze internationaal niet succesvoller zijn dan Boca. Maar 4 Mei ben ik 100% voor River, laat dat duidelijk zijn. Boca is zo simpel(intuatief): voetballend leunend op individuele klasse. Niet op verzorgd veldspel.
Je bedoelt Boca heeft uitstraling. Boca doet bijna ieder jaar mee aan de wereld beker voor clubteams, daar kan River een puntje aan zuigen. Speelt het ieder jaar voor de prijzen, zowel nationaal als continentaal. En daarbij heeft Boca natuurlijk geweldige spelers voortgebracht.
Citaat: Ik moet nog een beetje erin komen, maar de komende jaren ga ik zeker trips maken naar Argentina. Maar mede door anderen begin ik steeds meer interesse erin te krijgen, al was ik al een beetje die kant op aan het neigen.
Ben je niet te jong voor tripjes maken, niet lullig bedoeld?
Citaat: Vamos River Plate! Il Millionaro!
Moet natuurlijk zijn. Vamos BOCA!
Boca heeft gewoon iets van in Nederland PSV. Het lijkt allemaal zo mooi(voor de buitenwereld), maar het is gewoon te simpel(te basis). Dat ze goede spelers opleiden dat is dan wel weer vet(Riquelme vind ik echt een superspeler). River heeft die uitstraling van 'wie doet ons wat'. Al ben ik teleurgesteld dat ik Mauro de laatste wedstrijden niet heb zien spelen, wat is dat een persoonlijkheid is dat. Die stijl ligt me gewoon beter dan Boca.
Trips maken is zeker iets wat ik wil. Met een groep (Ajax)vrienden naar het buitenland te gaan en contact maken met buitenlandse supporters lijkt me helemaal tof man. Nu kan het idd nog niet, maar miss volgende zomer ofzo wel. PM is hoe je dingen over mij weet trouwens, dat verbaasd me eigenlijk wel een beetje van jullie.
Vamos River Plate!
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:39
|
|
Citaat:
Boca heeft gewoon iets van in Nederland PSV. Het lijkt allemaal zo mooi(voor de buitenwereld), maar het is gewoon te simpel(te basis). Dat ze goede spelers opleiden dat is dan wel weer vet(Riquelme vind ik echt een superspeler). River heeft die uitstraling van 'wie doet ons wat'. Al ben ik teleurgesteld dat ik Mauro de laatste wedstrijden niet heb zien spelen, wat is dat een persoonlijkheid is dat. Die stijl ligt me gewoon beter dan Boca.
Trips maken is zeker iets wat ik wil. Met een groep (Ajax)vrienden naar het buitenland te gaan en contact maken met buitenlandse supporters lijkt me helemaal tof man. Nu kan het idd nog niet, maar miss volgende zomer ofzo wel. PM is hoe je dingen over mij weet trouwens, dat verbaasd me eigenlijk wel een beetje van jullie.
Vamos River Plate!
Weet niet hoe je tot die vergelijking komt met PSV.
Als je bij Boca Juniors komt en al helemaal in La Boca heeft het ook maar niets maar dan ook helemaal niets wat je maar aan PSV doet denken.
Verschrikkelijk arme wijk en behoorlijk link en zeker in het donker. Enige wat die mensen hebben is voetbal en daar doen ze dan ook alles voor. Daarnaast een enorme historie waar PSV alleen maar van kan dromen.
Spelers als Maradona en nu Riquelme met daarnaast een Palacio en bv tot voor een paar jaar Guillermo Schelotto. Mannen die het weten wat het is om dat shirt aan te mogen hebben.
De meest succesvolle club in de wereld en jij beweert de basis is te simpel.
Zou wat zijn als die basis niet simpel was dan.
En dan River Plate met een uitstraling wie doet ons wat.
Het is goed dat ze nu mee draaien want een club als River Plate moet en hoort altijd mee te draaien maar de laatste jaren schoppen ze nog geen deuk in een pak boter en zijn er heel veel clubs die ze wat doen met de grootste knuppels in eigen gelederen. De President bijvoorbeeld die de club meer leed berokkend dan dat die goede dingen doet. Daarnaast als je wilt vergelijken is als je bv La Monumental uitkomt loop je echt niet in een voetbalwijk, dure auto garages en dure restaurants, iets wat meer bij PSV past.
Enige waar River Plate een beetje presteerde was in de Copa de Verano wat een prijs is maar wel de minst belangrijke van de Copa's.
Als je vorige week Boca Juniors - Maracaibo hebt gezien heb je kunnen zien dat het echt niet al te best was maar dat daar mannen liepen die maar 1 missie hadden, wie doet ons wat en we gaan door naar de volgende ronde. Was van zo'n hoog en indrukkend gehalte dat het doorwerkte tot in Chile in Santiago.
Er is maar een stadion in de wereld wat zo kan trillen en dat is La Bombonera.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:45
|
|
Te Amo WijZijnAjaxWijZijnDeBeste !!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:45
|
|
Citaat: Jezus wat zijn jullie een stelletje "Haantjes" D Skilled en El Lute.
Dream on
Trouwens 15.00 in BsAs is hier nog altijd 20.00 uur.
En vanaf nu houden wij absoluut niet meer van Maxima.
En de laatste 2 prijzen die River gewonnen heeft waren van afgelopen jan/febr
AGUANTE RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kukeleku, vamos Maxima.
Wordt zondag als voorgerecht kippesoep en als hoofdgerecht een halve kip, misschien wel een hele en de kok even leren hoe die sate saus moet maken.
En het is inderdaad 20.10uur Gallina, hoe kom ik nu bij dat andere.
Goed dat je het opmerkt maar jullie waren in ieder geval wel op tijd geweest met mijn aangegeven tijd.
Maar gaan jullie nu maar geen illusies maken voor domingo.
Er is er maar 1 Heer en Meester in La Bombonera, niemand anders.
En dat zijn Riquelme en zijn manschappen.
Dale Dale Boca!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:49
|
|
Citaat: Jezus wat zijn jullie een stelletje "Haantjes" D Skilled en El Lute.
Dream on
Trouwens 15.00 in BsAs is hier nog altijd 20.00 uur.
En vanaf nu houden wij absoluut niet meer van Maxima.
En de laatste 2 prijzen die River gewonnen heeft waren van afgelopen jan/febr
AGUANTE RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kukeleku, vamos Maxima.
Wordt zondag als voorgerecht kippesoep en als hoofdgerecht een halve kip, misschien wel een hele en de kok even leren hoe die sate saus moet maken.
En het is inderdaad 20.10uur Gallina, hoe kom ik nu bij dat andere.
Goed dat je het opmerkt maar jullie waren in ieder geval wel op tijd geweest met mijn aangegeven tijd.
Maar gaan jullie nu maar geen illusies maken voor domingo.
Er is er maar 1 Heer en Meester in La Bombonera, niemand anders.
En dat zijn Riquelme en zijn manschappen.
Dale Dale Boca!
jajajajajaja!!!!!!!!!!! DALE RIVER DALE RIVER DALE DALE DALE
Wat wordt het vanavond denk je!!!
en je kan beter kerriesaus bij je kip vragen , veeeeeel lekkerder!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:52
|
|
Citaat:
Wint Boca Juniors wel, die Brazilianen hebben geen kans in La Bombonera.
Maar vind halve haan met satesaus heerlijk, doet me aan Renesse denken waar ze een toko hadden die dat verkochten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 17:56
|
|
Citaat:
Wint Boca Juniors wel, die Brazilianen hebben geen kans in La Bombonera.
Maar vind halve haan met satesaus heerlijk, doet me aan Renesse denken waar ze een toko hadden die dat verkochten.
River wint vanavond ook wel van SL, net als een tijdje terug in tegenstelling tot Boca die van ze verliest
En verslik je niet in die haan zondag
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:00
|
|
Boca Juniors tegen Cruzeiro. Dat weet ik niet zo of ze dat zullen winnen, maar ze hebben natuurlijk wel een thuisvoordeel. Ik zeg een 2-1 voor Boca.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:00
|
|
Citaat:
River wint vanavond ook wel van SL, net als een tijdje terug in tegenstelling tot Boca die van ze verliest
Moet zeggen dat ik San Lorenzo heb zien spelen zondag en die zijn voor dit huidige River Plate zeker te pakken. Heb al vaker gezegt dat de sfeer in de spelersgroep van River Plate in geen jaren zo goed is geweest als nu.
Heb vanmorgen wat kranten doorgenomen en allemaal foto's met ontspannen koppies en lachende gezichten met Simeone voorop.
Nu zal het vertrouwen bij San Lorenzo ook wel aanwezig zijn en zeker Ramon Diaz oogt relaxt en is dit weer een speciale clach voor maar ik schat River Plate hoger in op moment dan San Lorenzo en denk dat ze gaan winnen vanavond.
Mooi duel, 2 clubs die goed draaien, zelfvertrouwen hebben en 2 van de beste coaches op de bank.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:02
|
|
Hahaha, ik zie nu pas goed jouw avater Gallina.
Je hebt wel humor moet ik zeggen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:03
|
|
Citaat: Boca Juniors tegen Cruzeiro. Dat weet ik niet zo of ze dat zullen winnen, maar ze hebben natuurlijk wel een thuisvoordeel. Ik zeg een 2-1 voor Boca.
Die Copa wedstrijden in La Bombonera geeft Boca altijd iets extra's dus heb er wel vertrouwen in. Gekke is wel als je de tv aanzet en de kranten leest dat er meer over zondag geschreven wordt dan de Copa wedstrijden van vandaag.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:10
|
|
Citaat: Hahaha, ik zie nu pas goed jouw avater Gallina.
Je hebt wel humor moet ik zeggen.
Gracias Lute, een nog mooiere bewaar ik voor zondag avond..........
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:56
|
|
Citaat:
Vamos River Plate!
Weet niet hoe je tot die vergelijking komt met PSV.
Als je bij Boca Juniors komt en al helemaal in La Boca heeft het ook maar niets maar dan ook helemaal niets wat je maar aan PSV doet denken.
Verschrikkelijk arme wijk en behoorlijk link en zeker in het donker. Enige wat die mensen hebben is voetbal en daar doen ze dan ook alles voor. Daarnaast een enorme historie waar PSV alleen maar van kan dromen.
Spelers als Maradona en nu Riquelme met daarnaast een Palacio en bv tot voor een paar jaar Guillermo Schelotto. Mannen die het weten wat het is om dat shirt aan te mogen hebben.
De meest succesvolle club in de wereld en jij beweert de basis is te simpel.
Zou wat zijn als die basis niet simpel was dan.
En dan River Plate met een uitstraling wie doet ons wat.
Het is goed dat ze nu mee draaien want een club als River Plate moet en hoort altijd mee te draaien maar de laatste jaren schoppen ze nog geen deuk in een pak boter en zijn er heel veel clubs die ze wat doen met de grootste knuppels in eigen gelederen. De President bijvoorbeeld die de club meer leed berokkend dan dat die goede dingen doet. Daarnaast als je wilt vergelijken is als je bv La Monumental uitkomt loop je echt niet in een voetbalwijk, dure auto garages en dure restaurants, iets wat meer bij PSV past.
Enige waar River Plate een beetje presteerde was in de Copa de Verano wat een prijs is maar wel de minst belangrijke van de Copa's.
Als je vorige week Boca Juniors - Maracaibo hebt gezien heb je kunnen zien dat het echt niet al te best was maar dat daar mannen liepen die maar 1 missie hadden, wie doet ons wat en we gaan door naar de volgende ronde. Was van zo'n hoog en indrukkend gehalte dat het doorwerkte tot in Chile in Santiago.
Er is maar een stadion in de wereld wat zo kan trillen en dat is La Bombonera.
Mijn visie.
Uitstraling van Boca:
- Carnaval
- Van iedereen(armoede)
- Simpel
Uitstraling River Plate:
- Kritisch
- Groots(rijk)
- Hoogstaand
Snap je hoe ik kom tot mijn beeld? Het ziet er wel leuk uit(massaal) maar je mist iets speciaals. Ze hebben wel vette spelers opgeleidt, maar die zijn ongelukkig als ze niet zo worden geprezen zoals bij Boca. Die hebben in Europa altijd nog iets van; afwachten, kijken of ik hier ook dat status kan krijgen. Die zijn niet vastberaden, maar onzeker en verwend. Spelers zoals Riquelme die had het op zijn blote voeten kunnen redden als hij niet zo bang was voor de vreemde omgeving. Het is niet voor niks dat hij zonder te zijn geslaagd te zijn weer terugkeerd naar het warme nest. Al vind ik de beleving van die spelers wel vet, altijd de passie voor het publiek.
Over River: ze hebben ook wanbeleid. Ze hebben ook mensen die het kapot maken. Ze houden die klasse, die arrogantie. Ik gun ze weer hun succes, ze verdienen het. Het lijkt op het eerste oog niet lekker, maar je leert juist volwassen te worden doordat niet alles als leuk en mooi wordt gezien. Ze worden gehaat door de buitenwereld, omdat zij wel dat speciale hebben. Boca ook, maar dat uit angst voor dat massale. Niet door dat onbegrijpelijke. River is ongrijpbaar! Vamos River! Il Millionaro!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 18:59
|
|
Citaat: Te Amo WijZijnAjaxWijZijnDeBeste !!!
AGUANTE WijZijnAjaxWijZijnDeBeste
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:00
|
|
Mag je mij is wat Argentijns leren, want ik snap er niks van !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:04
|
|
Mag je mij is wat Argentijns leren, want ik snap er niks van !
Zet het maar op Google Translate!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:08
|
|
Staat stamina, zelfs dat begrijp ik niet :) !
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:09
|
|
Citaat:
Mijn visie.
Uitstraling van Boca:
- Carnaval
- Van iedereen(armoede)
- Simpel
Uitstraling River Plate:
- Kritisch
- Groots(rijk)
- Hoogstaand
Snap je hoe ik kom tot mijn beeld? Het ziet er wel leuk uit(massaal) maar je mist iets speciaals. Ze hebben wel vette spelers opgeleidt, maar die zijn ongelukkig als ze niet zo worden geprezen zoals bij Boca. Die hebben in Europa altijd nog iets van; afwachten, kijken of ik hier ook dat status kan krijgen. Die zijn niet vastberaden, maar onzeker en verwend. Spelers zoals Riquelme die had het op zijn blote voeten kunnen redden als hij niet zo bang was voor de vreemde omgeving. Het is niet voor niks dat hij zonder te zijn geslaagd te zijn weer terugkeerd naar het warme nest. Al vind ik de beleving van die spelers wel vet, altijd de passie voor het publiek.
Over River: ze hebben ook wanbeleid. Ze hebben ook mensen die het kapot maken. Ze houden die klasse, die arrogantie. Ik gun ze weer hun succes, ze verdienen het. Het lijkt op het eerste oog niet lekker, maar je leert juist volwassen te worden doordat niet alles als leuk en mooi wordt gezien. Ze worden gehaat door de buitenwereld, omdat zij wel dat speciale hebben. Boca ook, maar dat uit angst voor dat massale. Niet door dat onbegrijpelijke. River is ongrijpbaar! Vamos River! Il Millionaro!
Nou ja, het zal allemaal wel.
Feiten van vandaag:
Boca Juniors - Cruzeiro 57.000 kaarten verkocht en uitverkocht
San Lorenzo - River Plate nog duizenden kaarten te krijgen, Platea Sur zo goed als leeg.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:15
|
|
Citaat:
Nou ja, het zal allemaal wel.
Feiten van vandaag:
Boca Juniors - Cruzeiro 57.000 kaarten verkocht en uitverkocht
San Lorenzo - River Plate nog duizenden kaarten te krijgen, Platea Sur zo goed als leeg.
Dat is een uitwedstrijd. Of is het uitvak niet vol? Dat zou ik wel slecht vinden. Wat is Platea Sur trouwens, ben nog niet goed bekend met dat soort begrippen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:31
|
|
Citaat:
Dat is een uitwedstrijd. Of is het uitvak niet vol? Dat zou ik wel slecht vinden. Wat is Platea Sur trouwens, ben nog niet goed bekend met dat soort begrippen.
Je hebt 2 soorten vakken, Popular en Platea.
Polpular is bijna altijd achter de goal en zijn de staan plaatsen.
Platea plaatsen zijn de zitplaatsen en Platea Sur is de zit zuid tribune van de San Lorenzo fans. Uitvak van River zit dus wel vol als het goed is.
Mooi net de pers chef op FOX SPORT die laatste nieuws had en FOX neemt 100 kaarten af die nu met prijsvragen weggegeven worden. Telefoon staat rood gloeiend daar.
pracht actie wat hun meer oplevert dan kost.
Kaarten zijn 30 Pesos dus 100 kaarten zijn 3000 Pesos (+/- 600 EURO). Lachen zich kapot want is schijntje voor zo'n zender en mooie publiciteits stunt.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:37
|
|
Waarom gebruikte je dat dan als argument? Of was SL-Boca wel uitverkocht? Wel leerzaam hiero . En zuid en noord zijn toch meestal korte zijde(en dus achter de goal), of is het daar anders? Zo niet, dan moest je zeggen dat de Popular helemaal niet uitverkocht is.
En idd, dat is gewoon slim van die TV-zender. Maakt het vetter en voor die zender is het een schijntje.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 04:28
|
|
Citaat: Waarom gebruikte je dat dan als argument? Of was SL-Boca wel uitverkocht? Wel leerzaam hiero . En zuid en noord zijn toch meestal korte zijde(en dus achter de goal), of is het daar anders? Zo niet, dan moest je zeggen dat de Popular helemaal niet uitverkocht is.
En idd, dat is gewoon slim van die TV-zender. Maakt het vetter en voor die zender is het een schijntje.
Boca was volle bak.
Voor de rest zijn die vakken wat anders, je hebt niet een vast iets van staanplaatsen op lange of korte zijde. Over het algemeen zijn de vakken achter de goal Popular plaatsen, staan plaatsen dus maar zoals vanavond was er ook een stuk op de lange zijde Popular waar River Plate fans stonden.
En het stadion waar ik meestal kom zijn noord en zuid op de lange zijde dus je kunt er geen bal van op aan, overal anders.
Popular was in ieder geval uitverkocht bij San Lorenzo - River Plate.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 20:16
|
|
Je kunt natuurlijk helemaal niets zeggen over noord/zuid/oost/west tribune, omdat ieder stadion weer anders ligt (letterlijk). Maar de popular zijn meestal voor 90% staanplaatsen. Maar ze zijn wettelijk verplicht om ook in die vakken wat stoeltjes te hebben geloof ik.
En dat San Lorenzo - River Plate niet uiverkocht raakte is natuurlijk ook niet zo heel erg vreemd. San Lorenzo is qua fanbasis lang niet zo groot als Boca en River. Daarnaast ligt het echt direct naast de meest beruchte pauperwijk van capital (Villa Soldati), daar ga je niet even gezellig 's avond's heen. En het is natuurlijk pas de 8e finale...
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar las in La Nación dat het een hele fysieke wedstrijd was met een hoog tempo. Dat SL zeker wel aanspraak maakte op de overwinning, maar dat ze het een beetje lieten lopen na de 1-0 voorsprong. De 2-1 (penalty na aangeschoten hands op Sanchez) is dan natuurlijk een mooi cadeautje voor ze. Dat wordt nog een pittige thuiswedstrijd voor River over een week.
|