Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 17:33
|
|
Citaat: Vamos BOCA!!!!!!!!!!!
Zo is dat!!!!!
Volgens mij zijn jij en ik de enige Boca fans op dit forum, dus we kunnen elkaars steun gebruiken.
Vamos BOCA!!!!!!!!!!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 17:38
|
|
Citaat: Vamos BOCA!!!!!!!!!!!
Zo is dat!!!!!
Volgens mij zijn jij en ik de enige Boca fans op dit forum, dus we kunnen elkaars steun gebruiken.
Vamos BOCA!!!!!!!!!!
Die 'kippen' hebben echt het gevoel dat ze ook maar 1 kans hebben in La Bombonera.
Ze zullen kakelend La Bombonera uit gaan naar de andere kant van de stad.
Maar de kranten staan weer vol, alle tv kanalen hebben het erover en het is weer de hoofdmoot boven de rest van het nieuws komende week.
Rest is van minder belang nu.
Carranta...Battaglia...RIQUELME...Palacio...Palermo en La 12.
We hoeven ons niet druk te maken.
Alleen al met die 5 spelers zouden we winnen.
Hun hebben Abreu in de spits, hahahaha, waar hebben we het over. Daar ligt een Battaglia niet wakker van. Die schiet hem zo de rivier over naar Montevideo.
Verwacht een grote en grootse overwinning voor de mannen in Azul Y Oro.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 17:44
|
|
Citaat: Die 'kippen' hebben echt het gevoel dat ze ook maar 1 kans hebben in La Bombonera.
Ze zullen kakelend La Bombonera uit gaan naar de andere kant van de stad.
Maar de kranten staan weer vol, alle tv kanalen hebben het erover en het is weer de hoofdmoot boven de rest van het nieuws komende week.
Rest is van minder belang nu.
Carranta...Battaglia...RIQUELME...Palacio...Palermo en La 12.
We hoeven ons niet druk te maken.
Alleen al met die 5 spelers zouden we winnen.
Hun hebben Abreu in de spits, hahahaha, waar hebben we het over. Daar ligt een Battaglia niet wakker van. Die schiet hem zo de rivier over naar Montevideo.
Verwacht een grote en grootse overwinning voor de mannen in Azul Y Oro.
Zo is het maar net. Cáceres heeft wel zin in een hapje als Abreu. Daarnaast zal Battaglia en Vargas de hele rits aan lichtgewichten op dat River middenveld vakkundig uit de wedstrijd spelen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 17:47
|
|
Citaat:
Zo is het maar net. Cáceres heeft wel zin in een hapje als Abreu. Daarnaast zal Battaglia en Vargas de hele rits aan lichtgewichten op dat River middenveld vakkundig uit de wedstrijd spelen.
Vargas speelt niet mee die kreeg rood gisteren tegen San Lorenzo.
De nederlaag was absoluut terecht maar de scheids had geen idee waar die mee bezig was en was op zijn eigen show uit wat resulteerde in een onterechte rode kaart voor Vargas die door Ischia van het veld gehaald moest worden.
Stond bijna te janken Vargas. Die hebt niet geslapen vannacht als je zo genaait wordt door een scheidsrechter.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:00
|
|
Citaat:
Vargas speelt niet mee die kreeg rood gisteren tegen San Lorenzo.
De nederlaag was absoluut terecht maar de scheids had geen idee waar die mee bezig was en was op zijn eigen show uit wat resulteerde in een onterechte rode kaart voor Vargas die door Ischia van het veld gehaald moest worden.
Stond bijna te janken Vargas. Die hebt niet geslapen vannacht als je zo genaait wordt door een scheidsrechter.
Ok, dan denk ik dat Boca met een ruit op het middenveld zal spelen. Normaal speelt Boca met Vargas en Battaglia in een controlerende rol kort voor de verdediging. Dan heb je één kantelhalf op papier met Datolo als linkermiddenvelder die vaak de diepte kiest. Als verkapte rechtsback heb je Alvaro Gonzalez die ook graag mee op komt en bij het vooruit spelen ook een kantelhalf vormt.
Weet niet in welke formatie Simeone de laatste paar weken speelt, maar aan het begin van het seizoen zat hij druk te experimenteren.
Denk dat de opstelling zo eruit zal zien.
-----------------------------------------Caranta-------------------------------------------------------
---Maidana------------------Caceres--------------------Paletta-------------Morel/Monzon
---------------------------------------------Battaglia---------------------------------------------------
-----Ledesma/Cardozo-----------------------------------------------------------------Datolo-------
---------------------------------------------Riquelme----------------------------------------------------
--------------------------------Palermo-----------------------Palacio-----------------------------------
VAMOS BOCA!!!!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:31
|
|
http://infoxeneize.blogspot.com/search/label/infovideos
Bovenste filmpje was tegen een clubje uit Venuzuela, zondag is andere koek en zal dit overtroffen worden. La 12 is er klaar voor.
Prachtig Maradona ook.
Dat 2e filmpje is mega, werkelijk helemaal naar de gallemiesen. Voetbal was niet best maar knokken totdat je niet meer kan. Die kop van Battaglia is Oro waard.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:40
|
|
Ik vind River 10 keer vetter dan Boca. River heeft een uitstraling: hoogstaande klasse, zo kritisch. Net als Ajax. Het enige wat me niet lekker zit is dat ze internationaal niet succesvoller zijn dan Boca. Maar 4 Mei ben ik 100% voor River, laat dat duidelijk zijn. Boca is zo simpel(intuatief): voetballend leunend op individuele klasse. Niet op verzorgd veldspel.
Ik moet nog een beetje erin komen, maar de komende jaren ga ik zeker trips maken naar Argentina. Maar mede door anderen begin ik steeds meer interesse erin te krijgen, al was ik al een beetje die kant op aan het neigen.
Vamos River Plate! Il Millionaro!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:55
|
|
Citaat: Ik vind River 10 keer vetter dan Boca. River heeft een uitstraling: hoogstaande klasse, zo kritisch. Net als Ajax. Het enige wat me niet lekker zit is dat ze internationaal niet succesvoller zijn dan Boca. Maar 4 Mei ben ik 100% voor River, laat dat duidelijk zijn. Boca is zo simpel(intuatief): voetballend leunend op individuele klasse. Niet op verzorgd veldspel.
Je bedoelt Boca heeft uitstraling. Boca doet bijna ieder jaar mee aan de wereld beker voor clubteams, daar kan River een puntje aan zuigen. Speelt het ieder jaar voor de prijzen, zowel nationaal als continentaal. En daarbij heeft Boca natuurlijk geweldige spelers voortgebracht.
Citaat: Ik moet nog een beetje erin komen, maar de komende jaren ga ik zeker trips maken naar Argentina. Maar mede door anderen begin ik steeds meer interesse erin te krijgen, al was ik al een beetje die kant op aan het neigen.
Ben je niet te jong voor tripjes maken, niet lullig bedoeld?
Citaat: Vamos River Plate! Il Millionaro!
Moet natuurlijk zijn. Vamos BOCA!
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:56
|
|
Citaat: Boca gaat morgen alle hoeken van het veld zien tegen San Lorenzo. Dat gaat geen 1-7 worden als vorig jaar maar eerder omgekeerd
San Lorenzo is echt slaapverwekkend om te zien spelen.
Jaja, maar ze winnen er toch wel van.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 18:59
|
|
Citaat: Jaja, maar ze winnen er toch wel van.
Ik moet de wedstrijd nog zien, dus daar zal ik nog ongetwijfeld een oordeel over vellen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 19:02
|
|
Altijd iets te zeggen die van Boca. Grappig
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 19:07
|
|
Citaat: Altijd iets te zeggen die van Boca. Grappig
In welke formatie speelde River het laatst nog, Millionario?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 19:34
|
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar zo te zien vrij aanvallend. De 1e goal, typisch Buonanotte. Onbeschrijflijk hoe die jongen het doet voor de mooiste club van Argentinië. Voor hem roepen de fans dubbel zo hard als ie scoort. Abreu, die de critici (vooral op dit forum) echt wel de mond snoert nu met z'n goals was er ook weer aandachtig bij. River lijkt me klaar voor El Superclasico, terwijl Boca spartelde tegen San Lorenzo. Dit moet een prachtige wedstrijd worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 21:24
|
|
Jezus wat zijn jullie een stelletje "Haantjes" D Skilled en El Lute.
Dream on
Trouwens 15.00 in BsAs is hier nog altijd 20.00 uur.
En vanaf nu houden wij absoluut niet meer van Maxima.
En de laatste 2 prijzen die River gewonnen heeft waren van afgelopen jan/febr
AGUANTE RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 21:44
|
|
Trouwens, wanneer wordt de El Classico gespeeld? :oops:
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 21:49
|
|
Dat is gewoon terug te vinden in deze topic. Kom op, Skilled.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 21:51
|
|
Citaat: Trouwens, wanneer wordt de El Classico gespeeld? :oops:
Dat meen je niet........................ik dacht dat jij er zoveel verstand van had????
También, Superclassico fecha 13 está 4 de mayo!!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 apr 2008 22:17
|
|
Dat meen je niet........................ik dacht dat jij er zoveel verstand van had????
También, Superclassico fecha 13 está 4 de mayo!!
Ok, dat dacht ik dus al. Ja, rustig. Ik vraag het voor de zekerheid.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 14:14
|
|
Het zijn wel loodzware weken voor River. Eerst San Lorenzo (dat nu WEL goed draait) in de CL, dan uit naar Boca en dan weer SL. En met zoveel spelers op scherp (4x geel) is het een kwestie van tijd voordat belangrijke spelers geschorst raken... Hopen dat Ortega weer in de basis kan beginnen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 15:50
|
|
En dat noemt zich een Boca-fan. Ja, makker. Jij weet het niet goed meer.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 15:57
|
|
En dat noemt zich een Boca-fan. Ja, makker. Jij weet het niet goed meer.
Wist het eigenlijk al, maar ik dacht van ik vraag het voor de zekerheid. Natuurlijk is dat een datum die diep in je zenuwstelstel gegrift moet staan. Snap niet dat er zo'n grote ophef over wordt gemaakt. Kijken of je nog zal piepen als Boca Riverplate aan banden legt.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 16:59
|
|
Als je dat niet snapt, zit je in het verkeerde forum Neen, man. Ik zie het niet aan je dat je voor Boca bent, op geen enkel moment. Luutje daarentegen, die typt blauwgeel. Maar van mij mag je bij dat groepje zitten, hoor Bedek je gezicht als River in La Bombonera aantreed!
VAMO RRRRRRRIVERRRRRRRR
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 17:07
|
|
Citaat: Het zijn wel loodzware weken voor River. Eerst San Lorenzo (dat nu WEL goed draait) in de CL, dan uit naar Boca en dan weer SL. En met zoveel spelers op scherp (4x geel) is het een kwestie van tijd voordat belangrijke spelers geschorst raken... Hopen dat Ortega weer in de basis kan beginnen.
Boca Juniors heeft hetzelfde probleem en dat San Lorenzo is te pakken voor dit River Plate. San Lorenzo heeft verdiend gewonnen zondag maar erg best was het niet maar had geluk dat Boca Juniors nog groter drama was.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 17:23
|
|
Tja, El Lute. Zet Roman uit de ploeg en je hebt geen geldige reden of excuus om naar het stadion te gaan. Ze moeten het hebben van een 34-jarige spits. Boca heeft een dik probleem in de aanval, want over 2 jaar is Blonde Martijntje er niet meer en Rodrigo van het Paleisje gaat dan ergens in Spanje met knikkende knieën voetballen. en Roman? Die tekent volgend jaar voor een topclub in Engeland of Italië, zoiezo. Stof om over na te denken, Bosteros.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 29 apr 2008 17:56
|
|
Citaat: Tja, El Lute. Zet Roman uit de ploeg en je hebt geen geldige reden of excuus om naar het stadion te gaan. Ze moeten het hebben van een 34-jarige spits. Boca heeft een dik probleem in de aanval, want over 2 jaar is Blonde Martijntje er niet meer en Rodrigo van het Paleisje gaat dan ergens in Spanje met knikkende knieën voetballen. en Roman? Die tekent volgend jaar voor een topclub in Engeland of Italië, zoiezo. Stof om over na te denken, Bosteros.
Hahaha, komt wel goed met Boca Juniors.
Zit knaapje van een jaar of 16 aan te komen dus die kan over 1 a 2 jaar als Palermo de 194 doelpunten is gepasseerd vervangen.
Riquelme is ander verhaal maar als het goed is doet die zondag weer mee en ik zie hem niet zo snel naar Europa gaan, wil bij zijn famillie blijven en bij zijn club.
Gaat wel goed komen zondag.
|