Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 19:53
|
|
Citaat:
Haha het is Vi-sja-gra !!
Vis ja graag
Maar Gallina, vertel eens wat over die Cvitanich. Is dat wat voor Ajax?
En ik voel aan men water dat River Plate straks de boot in gaat in Rosario.
En dan niet om een rondvaart te maken bij Placa de Banderas op de Parana richting Paraguay maar Rosario Central brengt de Gallina's weer terug op aarde.
Tuurlijk joh stuur Cvitanich maar naar Ajax of voor mijn part naar PSV
Denk je echt dat ze gaan verliezen zo?
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 19:54
|
|
Citaat:
Denk je echt dat ze gaan verliezen zo?
Ja
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 23:59
|
|
Met die voorspellende gave van El Lute zat het in dit geval wel goed. Eindstand 2-1 voor Rosario Central.
Boca en haar successen scheppen toch een goede band met spelers. Palacio die ernstig twijfelt of hij de stap naar Europa wel wil maken, Battaglia dia na een kort avontuur niet meer weg wil, Riquelme die alleen maar terug wilde keren naar La Bombonera.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 01:05
|
|
Citaat:
Boca en haar successen scheppen toch een goede band met spelers. Palacio die ernstig twijfelt of hij de stap naar Europa wel wil maken, Battaglia dia na een kort avontuur niet meer weg wil, Riquelme die alleen maar terug wilde keren naar La Bombonera.
Zo is dat maar net, zijn allemaal gasten die weten wat het inhoudt om dat Azul/Oro shirt te mogen dragen. Nu alleen nog die Ischia weg en een normale hoofdcoach aanstellen.
Het laatste nieuws is dat ze bij River Plate na de nederlaag bij Rosario Central alle kleuren van de regenboog poepen voor de wedstrijd de 4e mei in en tegen Boca Juniors.
Gaat afstraffing van jewelste worden waar ze in 3008 in Argentinië nog over gaan spreken. Zo'n 8-2 wedstrijd zoals Ajax tegen Feyenoord.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 06:16
|
|
Citaat:
Zo is dat maar net, zijn allemaal gasten die weten wat het inhoudt om dat Azul/Oro shirt te mogen dragen. Nu alleen nog die Ischia weg en een normale hoofdcoach aanstellen.
Het laatste nieuws is dat ze bij River Plate na de nederlaag bij Rosario Central alle kleuren van de regenboog poepen voor de wedstrijd de 4e mei in en tegen Boca Juniors.
Gaat afstraffing van jewelste worden waar ze in 3008 in Argentinië nog over gaan spreken. Zo'n 8-2 wedstrijd zoals Ajax tegen Feyenoord.
Nou nou ff dimme Luutje, iedereen verliest wel eens!!! Staan nog wel lekker op 1!
Eerste wedstrijd die verloren is in de Clausura, nou ik vind dat je dan niet mag mopperen hoor.
Heeft er iemand gekeken? Ik wel maar beeld was weer zo slecht. Zag ineens wel Carizzo helemaal het veld over komen om mee te doen met een strafcorner haha ik denk wat gaat hij nou doen???Hij is soms een beetje maf, gaat hij ineens meevoetballen haha
Maar Rosario was een sterke ploeg een goede verdediging in tegenstelling tot River.
Ga nu ff werken! Chau!
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 17:53
|
|
Het is leuk voor die van Boca, ze zien River nog eens verliezen. Tja, das voetbal. Je kan niet elke match op je best zijn. Na 6 clean sheets op een rij in de Clausura mag dat wel eens. Niemand in River Plate die daar om zal treuren dat ze tegen die andere blauwgeelmannetjes verloren hebben. In La Bombonera zullen ze er staan, hoor. Pas maar goed op, want River kan en mag je gewoon niet onderschatten. Wint River van Boca, is het kampioen. Dat is wat vroeg om te zeggen maar ik zie het niet anders.
Vamo Riverrrrrr
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 22:37
|
|
Citaat: Het is leuk voor die van Boca, ze zien River nog eens verliezen. Tja, das voetbal. Je kan niet elke match op je best zijn. Na 6 clean sheets op een rij in de Clausura mag dat wel eens. Niemand in River Plate die daar om zal treuren dat ze tegen die andere blauwgeelmannetjes verloren hebben. In La Bombonera zullen ze er staan, hoor. Pas maar goed op, want River kan en mag je gewoon niet onderschatten. Wint River van Boca, is het kampioen. Dat is wat vroeg om te zeggen maar ik zie het niet anders.
Vamo Riverrrrrr
Wij hebben hier het zwaktepunt van de Gallina's ontdekt en dat is dat ze niet tegen blauw en geel kunnen of tewel Azul Y Oro. Ze hebben daarom geen schijn van kans de 4e mei. Alleen hier hebben nog een paar Gallina's hoop dat ze het seizoen kunnen redden. Maakt dit topic wel leuk.
Maar goed, nu even dit.
Moge bekend zijn dat ik er weinig verstand van heb maar vandaag 2 lijstjes in Diario OLE.
Het Sport en Voetbalblad van Argentina. Dagelijkse uitgave.
Komen dus met 2 lijstjes die ik jullie niet wil onthouden.
Beste voetballer van de Clausura 2008 die op de 'helft' is.
1. Cvitanich / Banfield / 7.00 / 9 Wedstrijden
2. Barrìentos / Huracán / 6.71 / 7 Wedstrijden
3. Buonanotte / River Plate / 6.60 / 10 Wedstrijden
4. Palacio / Boca Juniors / 6.56 / 9 Wedstrijden
5. Spolli / Newell's Old Boy's / 6.55 / 10 Wedstrijden
6. Carrizo / River Plate / 6.50 / 11 Wedstrijden
7. Riquelme / Boca Juniors / 6.45 / 7 Wedstrijden
8. Montenegro / Independiente / 6.41 / 11 Wedstrijden
9. Morel / Boca Juniors / 6.39 / 9 Wedstrijden
10. Fernández / Gimnasia J.J / 6.38 / 8 Wedstrijden
Wat kunnen we hieruit concluderen:
De River Plate/AFA Maffia is ook al aanwezig bij de DIARIO OLE.
Riquelme had op 1 moeten staan, Palacio op 2 en Carranta boven Carrizo.
Daarnaast kunnen wij concluderen dat we als Ajax die 6 Miljoen Euro beter kunnen investeren aan een andere speler. De naam Cvitanich is veel te ingewikkeld en kan geen Ajax supporter uitspreken. Daarnaast betwijfel ik of die naam op ons mooie shirt zal passen. Nee laat die gozer maar lekker bij Banfield.
Tot zover de goede voetballers volgens OLE.
Nu de 10 slechtste volgens OLE.
1. Abreu / River Plate / 3.94 / 9 Wedstrijden
River Plate gaat tenminste nog 1 prijs winnen dit jaar.
2. Báez / Arsenal / 4.13 / 8 Wedstrijden
3. Escudero / Argentinos J. / / 4.19 / 8 Wedstrijden
4. Neira / Gimnasia L.P. / 4.21 / 7 Wedstrijden
5. Hernez / Banfield / 4.30 / 10 Wedstrijden
6. Mendoza / Huracán / 4.31 / 8 Wedstrijden
7. Garien / Arsenal / 4.36 / 7 Wedstrijden
8. Lujambio / Olimpo / 4.38 / 8 Wedstrijden
9. Romero / Colon / 4.45 / 11 Wedstrijden
10. Abán / Argentinos J. / 8 Wedstrijden
Abreu staat op eenzame hoogte volgens de kenners van OLE.
Dit is dus niet mijn lijstje maar die van OLE!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 06:29
|
|
Haha volgens mij zie jij nu overal een complot in!!! Trek je maar niets van de Paparazzi van de Olé aan hoor. de ene keer ben je een held de andere keer word je in de grond getrapt.
Maar met 1 ben ik denk ik wel eens Abreu vind ik ook niet goed maar Carizzo mag van mij op 1!!!
Enne blauw en geel = azul en amarillo tenminste dat heb ik net geleerd!
En heb je nog nieuws over Aguillar?
En wie moet er nou winnen vanavond met 5-0 om door te gaan?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 13:32
|
|
Citaat: Haha volgens mij zie jij nu overal een complot in!!! Trek je maar niets van de Paparazzi van de Olé aan hoor. de ene keer ben je een held de andere keer word je in de grond getrapt.
Maar met 1 ben ik denk ik wel eens Abreu vind ik ook niet goed maar Carizzo mag van mij op 1!!!
Enne blauw en geel = azul en amarillo tenminste dat heb ik net geleerd!
En heb je nog nieuws over Aguillar?
En wie moet er nou winnen vanavond met 5-0 om door te gaan?
Hahaha, op zich snap ik onze El_Millinario ook wel. Die jongen is spits en een spits moet doelpunten maken en dat doet Abreu. Maar goed, ben er ook niet kapot van en blijkbaar OLE ook niet. Hopen dat die een betere 2e helft van het seizoen mag draaien wat betekend dat die nog meer gaat scoren.
En Boca Juniors speelt niet in het blauw en geel, het is blauw en goud, Azul Y Oro.
Vanavond moet er gescoord worden in La Bombonera maar dat gaat goed komen.
Met oog naar Santiago kijkend naar de uitslag daar. Maar volgens mij is 2 a 3-0 voor Boca Juniors al genoeg en dat gaat makkelijk in La Bombonera.
Zal daar gaan stormen met La 12 massaal achter de club.
Riquelme ook weer parraat dus heb er vertrouwen in.
Even iets anders.
Is het niet een goed idee om die nieuwe Argentijn van Ajax bij jou te laten logeren totdat die een huis heeft. Is hartstikke leuk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 15:05
|
|
Als die nieuwe Argentijn er een beetje lekker eruit ziet is hij natuurlijk ook van harte welkom!
En over die Boca kleuren......wij moet steeds aan de high-fashion stores van Zeeman denken
Kijk...............River heeft tenminste de kleuren van ..........Ajax (ok ok en PSV)
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 15:22
|
|
Citaat: Als die nieuwe Argentijn er een beetje lekker eruit ziet is hij natuurlijk ook van harte welkom!
En over die Boca kleuren......wij moet steeds aan de high-fashion stores van Zeeman denken
Kijk...............River heeft tenminste de kleuren van ..........Ajax (ok ok en PSV)
Laat ik maar aan jou over of die er lekker uit ziet maar zou je dat doen zo'n jongen korte tijd in huis nemen totdat die zelf een huis gevonden heeft.
Ik kan me trouwens voorstellen dat die contact heeft gezocht met Rosales om zich te laten informeren over Ajax, wie weet kun je je aanmelden bij Ajax om dit te doen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 15:26
|
|
Citaat: Als die nieuwe Argentijn er een beetje lekker eruit ziet is hij natuurlijk ook van harte welkom!
Laat ik maar aan jou over of die er lekker uit ziet maar zou je dat doen zo'n jongen korte tijd in huis nemen totdat die zelf een huis gevonden heeft.
Ik kan me trouwens voorstellen dat die contact heeft gezocht met Rosales om zich te laten informeren over Ajax, wie weet kun je je aanmelden bij Ajax om dit te doen.
Zo groot is m'n huis niet......... en Ajax heeft volgens mij allerlei huizen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 16:01
|
|
De frustratie moet eruit bij de blauwgeeltjes. Schrijf 4 Mei maar alvast op in je agenda, want dat word een dag om niet te vergeten. Caranta boven Carrizo? Echt praatjes die nergens op slaan é, El Lute :) Jij als dé kenner van het Argentijnse voetbal op dit forum. Carrizo trapt die Caranta zo uit het doel als die bij Boca zou keepen. Gallina's, word wakker. Er zijn hier een paar Bosteros die met modder gooien
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 17:05
|
|
Citaat: De frustratie moet eruit bij de blauwgeeltjes. Schrijf 4 Mei maar alvast op in je agenda, want dat word een dag om niet te vergeten. Caranta boven Carrizo? Echt praatjes die nergens op slaan é, El Lute :) Jij als dé kenner van het Argentijnse voetbal op dit forum. Carrizo trapt die Caranta zo uit het doel als die bij Boca zou keepen. Gallina's, word wakker. Er zijn hier een paar Bosteros die met modder gooien
Hahaha, de 4e mei stond al in men agenda maar het is echt Azul Y Oro, er zijn forums waar naamsverbastering niet mag maar maakt verder niet uit.
Maar even serieus El_Millonario, geloof je echt dat ze ook maar een kans hebben in La Bombonera. Ze poepen nu al blauw en goud laat staan de 4e mei.
Ze verliezen notabene van Rosario Central, club met bijna haast dezelfde kleuren.
Carrizo gaat La Bombonera uit met de vraag of die de komende jaren de schoenen van Carranta mag poetsen maar dat wil Carranta natuurlijk niet.
Nee, River Plate met drankorgel Ortega weer in de gelederen, Falcao die wel eens een paar weken geblesseerd kan zijn (ik hoop van niet want vind Falcao een geweldige voetballer) en dan moet het gevaar komen van Abreu. Hahahahaha
Daar liggen ze niet wakker van in La Bombonera.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 18:47
|
|
De chouchou van Simeone, Diego Buonanotte, zal wel voor het gevaar zorgen samen met Alexis. Abreu zal gewoon van voor postvatten en elke hoge bal proberen breed te leggen voor Falcao, als die niet geblesseert is. Ja El Lute, ik geloof steevast in een mooie overwinning. Voor mij blijft het Azul y Amarilli, niks goud aan die club Het word gewoon een grote match met eindelijk nog eens iets op het spel, dat maakt het natuurlijk nog spannender. Alles kan in een wedstrijd, dus het kan alle kanten uit. en met River en Boca is er altijd wel iets te beleven, ook al word er niet gescoord. Thuis of uit, Los 14 Del Tablon hoor je altijd ambiance maken. Ik kan haast niet meer wachten!
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 20:55
|
|
Citaat:
Nou nou ff dimme Luutje, iedereen verliest wel eens!!! Staan nog wel lekker op 1!
Eerste wedstrijd die verloren is in de Clausura, nou ik vind dat je dan niet mag mopperen hoor.
Heeft er iemand gekeken? Ik wel maar beeld was weer zo slecht. Zag ineens wel Carizzo helemaal het veld over komen om mee te doen met een strafcorner haha ik denk wat gaat hij nou doen???Hij is soms een beetje maf, gaat hij ineens meevoetballen haha
Maar Rosario was een sterke ploeg een goede verdediging in tegenstelling tot River.
Ga nu ff werken! Chau!
Strafcorner , we hebben het over voetbal hoor .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 21:42
|
|
????? Heb ik soms wat verkeerd gezegd???
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 22 apr 2008 21:54
|
|
Ja, je zei strafcorner en je bent vergeten zeggen dat Boca eraan gaat op 4 mei
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 23 apr 2008 06:24
|
|
Citaat: Ja, je zei strafcorner en je bent vergeten zeggen dat Boca eraan gaat op 4 mei
Snap het nog niet maar ja..................... :oops:
Oja BOCA GAAT ER AAN OP 4 MEI!!!!!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 23 apr 2008 13:07
|
|
Citaat: Ja, je zei strafcorner en je bent vergeten zeggen dat Boca eraan gaat op 4 mei
Snap het nog niet maar ja..................... :oops:
Oja BOCA GAAT ER AAN OP 4 MEI!!!!!!
Een strafcorner bestaat nog niet in het voetbal, helaas
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 23 apr 2008 13:28
|
|
Ik vind een strafcorner altijd erg veel weg hebben van een vuurpeleton.
Vuurpeleton, 4 mei... maar niet doen?
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 00:59
|
|
Was het niet Rosales die vorig jaar de 1-1 binnenshoot in La Bombonera, in (een van zijn) eerste wedstrijd(en) voor River?
Hoe dan ook 4 MEI.. De superclásico. Toevallig is mijn Argentijnse 'zus' dan in Amsterdam, misschien kan ik haar overhalen om nog een dagje te bljiven en samen de wedstrijd te zien (alhoewel - ze is van Racing ;)).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 15:41
|
|
Citaat: Was het niet Rosales die vorig jaar de 1-1 binnenshoot in La Bombonera, in (een van zijn) eerste wedstrijd(en) voor River?
Hoe dan ook 4 MEI.. De superclásico. Toevallig is mijn Argentijnse 'zus' dan in Amsterdam, misschien kan ik haar overhalen om nog een dagje te bljiven en samen de wedstrijd te zien (alhoewel - ze is van Racing ;)).
Ja haha, in oktober hebben ze ook al gewonnen en in de copa Verano toch ook een keer?
Blijft spannend ik geloof dat de Argentijnse sportkranten het nu al over bijna niets anders hebben. Terwijl elke wedstrijd belangrijk is!! Voor de puntjes. Dit is natuurlijk een prestige kwestie
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:14
|
|
Citaat:
Ja haha, in oktober hebben ze ook al gewonnen en in de copa Verano toch ook een keer?
Blijft spannend ik geloof dat de Argentijnse sportkranten het nu al over bijna niets anders hebben. Terwijl elke wedstrijd belangrijk is!! Voor de puntjes. Dit is natuurlijk een prestige kwestie
Dit wint Boca Juniors op hun sloffen.
Maar even serieus, jullie hebben echt het gevoel dat jullie iets gaan klaar spelen in La Bombonera.. Hahahaha
Maar even iets anders, Jesus Datalo is beter gaan spelen op het moment dat die zijn blonde plukken in zijn haar verwijdert heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:17
|
|
Citaat:
Dit wint Boca Juniors op hun sloffen.
Maar even serieus, jullie hebben echt het gevoel dat jullie iets gaan klaar spelen in La Bombonera.. Hahahaha
Maar even iets anders, Jesus Datalo is beter gaan spelen op het moment dat die zijn blonde plukken in zijn haar verwijdert heeft.
Hahaha tuurlijk joh!
Dat van Jesus heb ik idd gehoord, hij heeft zijn blonde plukjes rood laten verven!
|