Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 18:34
|
|
Sand kan er geen klote van.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 18:44
|
|
Citaat: Sand kan er geen klote van.
Ik ergerde me vooral aan z'n actie van vorig seizoen toen hij na een goal tegen z'n ex-club River ff gaat uitpakken bij Los Borrachos. Nu, ik ken gekke mensen maar zo'n toeren moet je echt niet uithalen. Ik verschiet er van dat hij nog leeft
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 19:42
|
|
Citaat: Sand haalt z'n niveau niet van vorig seizoen, net als zoveel van z'n ploegmaats. Tis wel spijtig. Je verwacht een kleine terugval, maar niet zo'n grote.
Weet iemand waar ik de misser van Abreu terug kan zien?
Hier EL M, bijna op het eind vanaf 4 min. Maar hele filmpje is leuk om te zien!
http://www.youtube.com/watch?v=GyJKzxGNBj4
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 20:31
|
|
Gallina, Millionario en Reemster kunnen zich deze goal vast nog herinneren, maar even voor de liefhebbers.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 12:35
|
|
Citaat:
Welke River-aanhanger kan zoiets vergeten, Thomas? Ik kreeg er toen echt kippevel van. Ook van de weinige mooie momenten onder Passarella...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 13:07
|
|
Buonanotte, hij blijft me keer op keer verbazen. Het is een geval apart, maar hij slaagt er toch in om op zo'n jonge leeftijd een basisplaats af te dwingen. Bij River Plate dan nog wel. En ja, die blunder. Daar zak je in van schaamte...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 13:11
|
|
Citaat:
Welke River-aanhanger kan zoiets vergeten, Thomas? Ik kreeg er toen echt kippevel van. Ook van de weinige mooie momenten onder Passarella...
http://nl.youtube.com/watch?v=4kYNCV-Rgak
Ik persoonlijk vind dit een heel mooi doeplpunt (van Mauro) in begin van filmpje.
Heel knap zo met rechts opvangen en dan met links schieten!!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 13:19
|
|
Knappe goal van Mauro.
Maar wat dacht je van deze van Ernesto Farias tegen Boca:
http://nl.youtube.com/watch?v=3d6Ig9IPlK0
Alsof hij wist hoe hij die bal moest leggen, prachtig gewoon. Ook 1 van de mooiste clasico's die ik ooit gezien heb.
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 14:32
|
|
Citaat: Heb gisteren die Mathias Suarez 20 minuten aan het werk gezien met Belgrano tegen Platense. Is 1-1 geworden en de 1-0 kwam op aangeven van Suarez.
Hij speelde werkelijk fenomenaal die minuten die ik gezien heb, jongen die dus goed met de druk om kan gaan.
Naast Anderlecht en die Mexicanen heeft ook Deportivo La Coruña zich nu gemeld.
24e Zal het allemaal duidelijk worden van hoe of wat.
Boca Juniors heeft zich gemeld bij Zanetti of die komend jaar naar Boca Juniors wil komen, daarnaast ook bij Schiavi en de spits van Lanus. (naam effe kwijt).
Ze roeren zich en hebben blijkbaar geld, kan niet anders betekenen dat het einde verhaal gaat zijn voor Palacio die waarschijnlijk naar Chelsea zal gaan. Begreep dat die minimaal 20 Miljoen Euro moet opbrengen.
De speler die Boca van Lanus wilt hebben is Lautaro Acosta.
Verder wilt de MLS Riquelme overhalen om in de USA te komen voetballen, naar het schijnt hebben ze al $15 miljoen geboden. Hopelijk blijft ie fijn waar hij zit want ik zie een van de beste spelers ter wereld liever in de Argentijnse competitie spelen dan in de MLS.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 14:34
|
|
Ik had moeten weten dat het niet om Sand kon gaan. En ik had het natuurlijk op moeten zoeken, maar daar was ik even te lui voor. :oops:
Palacio zal wel weggaan. En dan is Acosta een logische speler om op het oog te hebben.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 18:42
|
|
Citaat:
De speler die Boca van Lanus wilt hebben is Lautaro Acosta.
Verder wilt de MLS Riquelme overhalen om in de USA te komen voetballen, naar het schijnt hebben ze al $15 miljoen geboden. Hopelijk blijft ie fijn waar hij zit want ik zie een van de beste spelers ter wereld liever in de Argentijnse competitie spelen dan in de MLS.
Kijk, gracias Oscarito.
Hoop ook dat Riquelme blijft en het zou maar zo kunnen zijn dat je komend seizoen een elftal hebt mat Carranta, Riquelme, Schiavi en Zanetti, kun je mee vooruit. Palacio is zo goed als zeker weg.
Heb gisteren half uur Newell's Old Boys - Argentinos Juniors gezien met die Schiavi.
Is de laatste jaren enorm gegroeit als speler en heerst en maakt het spel bij Newell's Old Boys. Is overigens 2 - 0 geworden en Newell's speelt mee bovenin nmet zoals Estudiantes die paar minuten voor einde met 1-0 wonnen door doelpunt van Veron en wat was die blij. Dus Estudiantes speelt ook mee om de titel.
Estudiantes de la Plata - Lanus 1-0
Newell's Old Boys - Argentinos Junios 2-0
De opkomst toen Newell's Old Boys het veld op kwam was zeldzaam. Heb toch al hoop mee gemaakt en gezien maar dit was kippevel van de hoogste level. Zo blij waren ze dat ze vorige week Central verslagen hebben in eigen huis. Mega om te zien.
Stand bovenin:
1. River plate 9-21
2. Estudiantes 9-20
3. Newell's O.B. 10-18
4. Boca Juniors 9-17
5. San Martin 9-16
6. San Lorenzo 8-15
7. Velez Sarsfield 8-14
Mañana:
River Plate - Tigre 14.10 (19.10uur mooie tijd voor jullie).
en voor de echte voetbal fans
Gimnasia (Jujuy) - Boca Juniors 16.20 (21.10uur)
Racing met voor het eerst pipo de clown Llop op de bank en laatste roddels is dat Borghi de nieuwe man gaat worden bij Independiente.
En Mario Leguizamón is een speler uit Uruguay die in Peru speelt voor San Martin en is geschorst door zijn eigen club omdat die de vrouwelijke scheids, Silvia Reyes, tijdens de wedstrijd had aangeboden om haar eens alle hoeken van zijn hotel kamer te laten zien.
Ben geen voorstander van vrouwelijke arbitrage, vind niets.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 18:41
|
|
Wat een zandbak dat veld van River. Aan het kijken, Gallina?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 18:47
|
|
Citaat: Wat een zandbak dat veld van River. Aan het kijken, Gallina?
Si !!!
http://www.justin.tv/todofutbol
chau!!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 18:53
|
|
Citaat: Wat een zandbak dat veld van River. Aan het kijken, Gallina?
Si !!!
http://www.justin.tv/todofutbol
chau!!
Jep, ben ik ook via die site aan het kijken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:06
|
|
Klasbak Falcao met 1-0. Ahumada met rood. Ben benieuwd of dat (mede) kwam door de vorige week door mij aangegeven reden.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:34
|
|
Citaat: Klasbak Falcao met 1-0. Ahumada met rood. Ben benieuwd of dat (mede) kwam door de vorige week door mij aangegeven reden.
Zeer belangrijke overwinning, we staan weer stevig op kop. Wie anders als Falcao maakt het verschil, net dat je denkt dat hij onzichtbaar is slaat hij toe. Alexis Sanchez en Abelairas weer hun waarde bewezen. Bijna liep het verkeerd af toen Ahumada eraf moest, weer zo'n verdedigende middenvelder met z'n ogen naar de grond gericht en z'n benen naar voor. Als River een deftige verdedigende middenvelder zag het er een stuk beter uit. Ik ga eens even kijken naar die van La Boca
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:34
|
|
Citaat: Klasbak Falcao met 1-0. Ahumada met rood. Ben benieuwd of dat (mede) kwam door de vorige week door mij aangegeven reden.
Sorry, wat was je reden dan? Wel is het zo dat als er rood wordt uitgedeeld, de kaart voor Ahumada is, geweldige vent,
Heeft iemand het doelpunt gezien? Bij mij liep ineens weer alles vast, gaat niet zo soepeltjes laarste tijd grrrrr.
Wel heb ik het idee dat ze in hun handjes mogen knijpen dat ze hebben gewonnen
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:36
|
|
Zoals ik van de week al aangaf in m'n verslag over de uitwedstrijd tegen Lanús, ligt het dus niet zo zeer alleen aan de verdedigende middenvelder (al zijn Ahumada en Ponzio natuurlijk ook niet alles), maar aan de rest van de ploeg. Dit valt ook door Gattuso of Battaglia niet te belopen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:43
|
|
Het was een domme rode kaart. Toch wel vreemd dat River 1e staat en toch 1 van de zwakkere verdediging heeft sinds jaren? Al een geluk dat er een beer van een keeper in het doel staat
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 20:44
|
|
Vorig seizoen vond ik de verdediging anders een stuk zwakker.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 21:24
|
|
Citaat: Vorig seizoen vond ik de verdediging anders een stuk zwakker.
Ja, met die rosse Duitser toen Altijd lachen hoe ze die naam uitspreken Wat vond je van de wedstrijd, Gallina?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 22:46
|
|
Federico Lussenhoff, ja. Dramatisch slechte speler. Onvoorstelbaar dat hij destijds gehaald is.
Racing Club met 1-0 gewonnen van Arsenal de SarandÃ. Gelukkig maar, want zo'n club moet natuurlijk behouden blijven voor het hoogste niveau in Argentinië. Het probleem is dat ze een aantal van hun meest talentvolle jongens nog niet echt in de picture krijgen of er niets voor kunnen vangen. Ze moeten de komende maanden zorgen dat ze er in blijven en hopen dat een aantal jonge jongens zich gaat profileren. Ik weet namelijk niet precies hoe groot de financiële zorgen zijn*, maar ik neem aan dat ze zullen moeten verkopen. Gelukkig heeft Racing wel een hele aardige jeugdopleiding.
*Misschien kan El Lute me dat vertellen. Ook naar de financiële situatie van Banfield en Independiente ben ik wel benieuwd.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 01:00
|
|
Citaat: Het was een domme rode kaart. Toch wel vreemd dat River 1e staat en toch 1 van de zwakkere verdediging heeft sinds jaren? Al een geluk dat er een beer van een keeper in het doel staat
Carrizo is van wereldklasse. Die heeft heel veel punten voor River gepakt.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 20:19
|
|
Na een paar gelachen te hebben met Sebastian Abreu, hier een flater van Rodrigo Palacio:
http://www.rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=39150
Ik lach me dood, wat afschuwelijk om aan te zien En dat gaat naar Chelsea waarschijnlijk, te erg voor woorden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 22:59
|
|
Nou, Palacio naar Chelsea is niet zo'n lachertje hoor. Palacio is gewoon een erg goede voetballer. Geweldig overzicht en een uniek gevoel voor de ruimte. Verder een topversnelling en hij passeert erg makkelijk. Jammer dat hij z'n schoten altijd zo makkelijk mikt voor keepers en dat hij mede om die reden vaak drie kansen nodig heeft om te scoren. Hoe dan ook, inmiddels is hij al te oud om nog een tussenstap te maken in Europa. Hij had twee jaar terug al kunnen gaan, maar toen durfde hij het nog niet aan. Nu moet hij de stap in één keer maken wil hij nog in de Europese top terechtkomen.
|