Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 02:06
|
|
Citaat:
Toevallig had ik het van de week met iemand over iets soortgelijks. Dit is in mijn ogen de manier waarop het moet. Geen halfbakken werk, niet puur en alleen teren op tipgevers, maar gewoon scouts aanstellen die puur en alleen in dienst van jouw club werken.
Gaat het in het geval van Anderlecht om Argentijnen of om clubmensen van Anderlecht die in Argentinië woonachtig zijn of er regelmatig zijn? In het eerste geval loop je als werkgever natuurlijk altijd nog het risico dat 'jouw' scout wat bij gaat klussen. Het is immers financiëel aantrekkelijker om dat ene pareltje aan te kaarten bij Chelsea dan bij Anderlecht. Dat salaris van Anderlecht wordt toch wel opgestreken.
Ben niet exact op de hoogte van hoe en wat van Anderlecht maar ze hebben mensen in dienst wat ze weinig kost en het heeft Anderlecht al genoeg op gelevert.
Zo loop je tegen gasten aan zoals Franco di Santos en ben je het hele zooitje voor.
Je hoeft als scout maar paar keer bingo te hebben en alle partijen zijn tevreden, hoeven dan allemaal geen wereld toppers te zijn als die Franco di Santos maar gasten die mee kunnen draaien met Anderlecht lopen er wel meer.
Maar je hebt ook gasten die het gewoon wagen op andere manier, ken een Duitser die paar maanden per jaar in Duitsland gewone baan heeft en dan peert die hem in de wintermaanden in Europa naar Argentina waar dan het voetbal dan in competitie is.
Huurt die 2 maanden appartement in Buenos Aires wat allemaal geen zak kost en gaat die bijna elke dag een wedstrijd kijken.
Weet dat die contact heeft bij HSV want hij is bezig geweest om Torrico de ouwe doelman van Godoy Cruz daar te krijgen maar is afgeketst omdat Torrico en zijn famillie niet weg wilde uit Argentina.
En Torrico is een doelman die niet zou misstaan bij menig betaaldvoetbal club in Europa.
Maar prachtig zo'n gast, hebt mooi leven en 2 maanden per jaar genieten in Argentina en doen wat je het mooiste vind en dat is voetbal kijken in het voetbal paradijs en wachten dat je een klapper gaat maken en dat gaat die nog wel doen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 03:12
|
|
Citaat: Anderlecht wacht nog op akkoord Argentijnse curator
03/04/2008 14:20
Anderlecht hoopt komend seizoen te kunnen beschikken over MatÃas Suárez. De komst van de Argentijnse middenvelder van Belgrano hangt echter nog af van de goedkeuring van de curator van de club.
Suárez is negentien jaar en scoorde afgelopen seizoen acht keer in negentien competitieduels. Deze jaargang staat hij op twee treffers in negen wedstrijden.
Belgrano, dat uitkomt op het tweede niveau, vergaat het financieel slecht en daarom moeten alle transacties worden goedgekeurd waar geld bij komt kijken.
VI.nl
Ik krijg nooit wat te zien van de tweede divisie daar. Iemand die deze jongen kent? El Lute?
Nou Thomas het is een Belgische-Zuid-Amerikaanse soap geworden deze Suarez.
Een ding is me duidelijk en heb van Belgrano hinchas begrepen dat die er wel gaat komen en dat volgens hen hij snel weg is.
Maar nu speelt dus inderdaad die currator en een of andere rechter een belangrijke rol in het geheel.
Anderlecht is al bijna half jaar achter deze jongen aan en het eerste bod wat ze gaven van 750.000 Euro werd niet goed gekeurt. Gaat dus buiten Belgrano om allemaal.
Nu heeft Anderlecht een bod gedaan van 1.2 Miljoen Euro, dit bedrag klopt en is exact want dit bedrag is bekend gemaakt door een of andere rechter die deze zaak behartigt.
Dit officiele bod is afgelopen vrijdag uit gebracht door Anderlecht en de rechter heeft andere clubs nu de mogelijkheid gegeven om erover heen te gaan wat vandaag gebeurt is. Clubs hebben de mogelijkheid tot 24 april om erover heen te gaan.
Een club uit Mexico, Santos Laguna de Torreon.
Anderlecht heeft direct gereageerd en gezegt dat ze er van de week over heen gaan bieden, het is hun dus ernst.
Mooi maar raar verhaal dit, je krijgt het gevoel dat die jongen zelfs niets te vertellen heeft.
Wordt vervolgt tot 24 aprik dus.
Hoop dat het Anderlecht wordt voor hem.
Van die spelers die Anderlecht gehaald heeft uit Argentinië de laatste jaren kwamen er 2 andere uit de ''eerste divisie'' en die doen het goed.
Dus het blijkt goed te werken het Anderlecht scoutings systeem.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 03:25
|
|
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... D=G65VB5LA
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 13:04
|
|
Interessant verhaal, El Lute.
Misschien kan Revo wat meer vertellen over de voor hem bekende Argentijnen uit de Belgische competitie?
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 16:01
|
|
Morgen zal de AFA uitspraak doen over de ongeregelheden van River Plate van vorige week. Mijn gevoel zegt dat de AFA er nu niet onderuit kan nadat vorig seizoen Nueva Chicago en Brown 18 punten in mindering gekregen hebben voor ongeveer hetzelfde level van geweld.
De kranten spreken dan ook van een straf van 3 wedstrijden zonder publiek tot 18 punten in mindering. Als het die 18 punten gaan worden heb je de poppen an het dansen en kunnen ze bij de AFA beter bescherming vragen van de politie.
We gaan het zien mañana.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 21:36
|
|
Citaat: Morgen zal de AFA uitspraak doen over de ongeregelheden van River Plate van vorige week. Mijn gevoel zegt dat de AFA er nu niet onderuit kan nadat vorig seizoen Nueva Chicago en Brown 18 punten in mindering gekregen hebben voor ongeveer hetzelfde level van geweld.
De kranten spreken dan ook van een straf van 3 wedstrijden zonder publiek tot 18 punten in mindering. Als het die 18 punten gaan worden heb je de poppen an het dansen en kunnen ze bij de AFA beter bescherming vragen van de politie.
We gaan het zien mañana.
Die 18 punten vermindering kunnen ze maar beter niet doen, we hebben het hier over de grootste hooliganbende van Argentina. Via mijn standpunt kan je dat niet aandoen, het was tenslotte een onderling gevecht en er was geen andere partij bij betrokken. Zoiets kan je dan ook niet riskeren. Als het nu tegen de tegenstander was zou ik er misschien nog begrip voor gehad hebben maar dit is niet reëel.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 8 apr 2008 19:15
|
|
Citaat:
Die 18 punten vermindering kunnen ze maar beter niet doen, we hebben het hier over de grootste hooliganbende van Argentina. Via mijn standpunt kan je dat niet aandoen, het was tenslotte een onderling gevecht en er was geen andere partij bij betrokken. Zoiets kan je dan ook niet riskeren. Als het nu tegen de tegenstander was zou ik er misschien nog begrip voor gehad hebben maar dit is niet reëel.
Ben ook geen voorstander van die 18 punten in mindering maar er moet wel wat gebeuren. Maar de AFA zal niet durven denk ik, er is in ieder geval nu nog niets bekend maar zal in de loop van de dag wel komen.
Afgelopen weekend bij de wedstrijd Rosario Central - Newell's Old Boys is er een Newell's aanhanger in zijn arm geschoten dus het geweld houdt maar niet op.
Dan nog weetje voor de Mauro Rosales aanhangers onder ons.
31-10-1999 maakte Mauro zijn debuut op het hoogste niveau in Argentina, dit gebeurde in de wedstrijd Newell's Old Boy's - River Plate.
Mooie fecha om je debuut te maken en uiteindelijk is zijn cirkel rond gekomen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 14:06
|
|
De straf is uiteindelijk dat River Plate 2 wedstrijden geen Popular (staan plaatsen) kaarten mag verkopen. De strafmaat is mede bepaald in overleg met de minister van veiligheid van Argentina.
Je kunt wel zeggen dat ze hiermee goedkoop weg komen en dat je hiermee geen einde maakt aan het geweld.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 14:11
|
|
Ik heb gisteravond Lanús-River Plate nog zitten kijken. Die Simeone toch, die zou het liefst zelf nog op het veld staan en alles regelen. Het is natuurlijk z'n hele carrière al een hond geweest, maar het is wel een winnaar. En ik houd van winnaars. Hij heeft de zaakjes redelijk voor elkaar, maar ik zie toch nog wel wat problemen bij River:
Abelairas en Augusto Fernandez denken en willen altijd naar voren met hun passing. Ze doen wel mee in de omschakeling maar Ahumada is de enige die met gezonde regelmaat goed opgesteld staat op het moment van balverlies. Ahumada is sowieso altijd binnen een paar meter in de buurt van de River-speler die probeert de bal te veroveren. Maar het is een probleem wat River al langer heeft dan dit seizoen. Op deze manier gaat Ahumada vaker voortijdig gewisseld worden.
Falcao was weer een verademing vergeleken met Abreu. Falcao is een rasvoetballertje en een atleet, Abreu moet het van z'n grote lichaam hebben maar is verder amper mobiel (zie de struikelpartij bij z'n 1 op 1 kans met de keeper). Ik vraag me af waar Falcao nu had gestaan als hij die zware blessures niet had gehad. Je merkt ook dat River met Abreu voorin minder functioneert. Juist jongens als Abelairas en Augusto Fernandez zoeken constant iemand voorin om aan te spelen en loeren dan op het moment om aan te sluiten. Abreu is hier echter te a-technisch voor en daarnaast zijn Alexis Sanchez (kan het wel, maar blijft toch een redelijke doodloper en lijdt ontzettend veel balverlies) en Buonanotte (wel technisch genoeg en slimmer dan Alexis, maar fysiek te zwak om tamelijk risicoloos met z'n rug naar de tegenstander aangespeeld te worden) niet de ideale spelers.
Achterin verdedigt Nicolas Sanchez het liefst dicht tegen z'n eigen zestien aan. Dat gaat wat moeizaam in combinatie met z'n medeverdedigers, terwijl voor hem veel spelers ook vooruit denken. Blijft dus een kwetsbare plek wanneer er ruimte ontstaat en een tegenstander op volle snelheid op hem af komt of wanneer hij uit moet stappen
Bij Lanús lijkt Valeri te lijden onder de hoge verwachtingen. Is dit seizoen vaker in de as van het veld komen te spelen en de vergelijkingen met Riquelme en de druk die daarmee in Argentinie gepaard gaat breken hem wellicht op. Maakt een wat troosteloze indruk. Sowieso zie ik hem wat liever als een soort Park in zijn PSV-tijd op de flank spelen. Al is Valeri natuurlijk wel even wat beter en vult hij het niet precies hetzelfde in.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 14:39
|
|
Ik zei het toch, 18 punten vermindering...daar gaan ze mee lachen bij Los Millonarios. Dat verdient River niet. De club op zich dan toch. De aanhang, daar heb ik soms nog mijn gedacht over. Er mag dan wel kritiek zijn op River op dit forum, ze staan wel lekker 1e met 4punten voorsprong. Simeone is gewoon de geschikte man natuurlijk, hij straalt die winnersmentaliteit gewoon uit. Het is geen toeval meer dat hij met Estudiantes toch nog kampioen speelde. De spelers doen hun best en daar valt niks slechts over te zeggen, zelfs Abreu niet. Het is geen leuke speler om naar te kijken, maar lengte kan kan men altijd goed gebruiken. Zal toch wel wat meer moete laten tonen om wekelijks in de basis te kunnen staan want na een tijd hebben de fans het wel door, hoor. Abelairas kan als hij zo verder doet uitgroeien tot een leidersfiguur. Echt een speler naar mijn hart. Liep in de schaduw van Gallardo en Belluschi maar bloeit nu eindelijk open. Hopen dat ie nog wat jaartjes blijft want zal niet meer anoniem zijn bij de scouts. Over Ahumada kan ik niet veel zeggen, al zou ik wel liever voor Ponzio opteren. Maarja, never change a winning team
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 15:12
|
|
Citaat:
Toevallig had ik het van de week met iemand over iets soortgelijks. Dit is in mijn ogen de manier waarop het moet. Geen halfbakken werk, niet puur en alleen teren op tipgevers, maar gewoon scouts aanstellen die puur en alleen in dienst van jouw club werken.
Gaat het in het geval van Anderlecht om Argentijnen of om clubmensen van Anderlecht die in Argentinië woonachtig zijn of er regelmatig zijn? In het eerste geval loop je als werkgever natuurlijk altijd nog het risico dat 'jouw' scout wat bij gaat klussen. Het is immers financiëel aantrekkelijker om dat ene pareltje aan te kaarten bij Chelsea dan bij Anderlecht. Dat salaris van Anderlecht wordt toch wel opgestreken.
Ben niet exact op de hoogte van hoe en wat van Anderlecht maar ze hebben mensen in dienst wat ze weinig kost en het heeft Anderlecht al genoeg op gelevert.
Zo loop je tegen gasten aan zoals Franco di Santos en ben je het hele zooitje voor.
Je hoeft als scout maar paar keer bingo te hebben en alle partijen zijn tevreden, hoeven dan allemaal geen wereld toppers te zijn als die Franco di Santos maar gasten die mee kunnen draaien met Anderlecht lopen er wel meer.
Maar je hebt ook gasten die het gewoon wagen op andere manier, ken een Duitser die paar maanden per jaar in Duitsland gewone baan heeft en dan peert die hem in de wintermaanden in Europa naar Argentina waar dan het voetbal dan in competitie is.
Huurt die 2 maanden appartement in Buenos Aires wat allemaal geen zak kost en gaat die bijna elke dag een wedstrijd kijken.
Weet dat die contact heeft bij HSV want hij is bezig geweest om Torrico de ouwe doelman van Godoy Cruz daar te krijgen maar is afgeketst omdat Torrico en zijn famillie niet weg wilde uit Argentina.
En Torrico is een doelman die niet zou misstaan bij menig betaaldvoetbal club in Europa.
Maar prachtig zo'n gast, hebt mooi leven en 2 maanden per jaar genieten in Argentina en doen wat je het mooiste vind en dat is voetbal kijken in het voetbal paradijs en wachten dat je een klapper gaat maken en dat gaat die nog wel doen.
Ze zoeken het niet alleen in Argentina, maar ook andere landen. In Brazilie wouden ze tijd terug Jô kopen van Corinthians maar 7miljoen vond Anderlecht te veel. Nu heeft CSKA hem en is nu meer als het dubbele waard. Anderlecht kijkt te veel naar de prijs. Ze willen zich aansluiten aan de top in Europa maar dan moet je ook durven uitgeven. Alleen bij Boussoufa hebben ze diep in de buidel getast. Felipe, jongen van 18 jaar en Triguinho hebben nooit een minuut in de 1e ploeg van Anderlecht gespeelt en keerden terug naar hun vaderland. Anderlecht moet er ook geen 2e PSV van maken, ze hebben echt wel goeie jeugd. Vadis vertrok en binnenkort doet Legear dat ook wel, want die krijgt niet veel speelgelegenheid.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 15:58
|
|
Citaat: Ik zei het toch, 18 punten vermindering...daar gaan ze mee lachen bij Los Millonarios. Dat verdient River niet. De club op zich dan toch. De aanhang, daar heb ik soms nog mijn gedacht over. Er mag dan wel kritiek zijn op River op dit forum, ze staan wel lekker 1e met 4punten voorsprong. Simeone is gewoon de geschikte man natuurlijk, hij straalt die winnersmentaliteit gewoon uit. Het is geen toeval meer dat hij met Estudiantes toch nog kampioen speelde.
Verdient River Plate niet..
O.a. Nuevo Chicago kregen voor minder ellende 18 punten in mindering dus je mag wel zeggen zoals altijd worden de grote clubs bevoordeeld. Niet alleen River Plate hoor maar ook Boca Juniors. Daarom is dat achterlijke kampieonssysteem in het leven geroepen.
Maar nu gaat het om een grote club en dan komt zo'n minister van veiligheid zich er voor het eerst mee bemoeien en die mag de strafmaat nog bepalen ook.
Weet niet wat jij ervan vind maar ik vind het ronduit vreemd. Maar ik ben ook tegen die punt afneming maar dit handelen is brevet van onvermogen en nogmaals het is ook vaak met Boca Juniors gebeurt dus dat is het punt niet.
Kritiek op dit forum over River Plate, vind wel mee vallen.
We ouwehoeren gewoon over voetbal niet meer en niet minder. Ik durf al bijna niets meer over Abreu te zeggen want degene die ook maar wat negatiefs over Abreu verteld krijgt de wind van voren. Maar op jou na heeft de rest die River Plate ene beetje volgt dezelfde mening over Abreu alleen jij hebt andere visie en dat is ook best.
En heb je het over Simeone die nu resultaat haalt maar Gallina kan wel aangeven dat we hier voordat die uiteindelijk tekende er al over eens waren dat het een goede keus was en is heeft die al bewezen.
En zijn houding naast het veld kun je alleen maar van genieten. Wereld vent die volgens mij helemaal kapot moet zijn na de wedstrijd. En het knappe van Simeone is dat die de 'rust' bewaard met River Plate met in het achterhoofd al die ellende achter de schermen en dan nog resultaat neer zet. Bijzondere prestatie wat Passarella niet is gelukt. ALs River Plate slim is gaan ze nog paar jaar door met Simeone en kan die daarna de Selection onder zijn hoed nemen en kan Basile tegen die tijd het bejaardenhuis in.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:14
|
|
http://www.tycsports.com/equipo.php?id=34
Hier kunnen jullie de show van El Cholo kijken haha
Filmpje aanklikken!
En Abreu... ik heb me voorgenomen om niet meer lullig te doen over de spelers, maar die misser van afgelopen zondag stond wel breeduit in de Olé.
Heb het zien gebeuren en moest zooooo lachen!
Maar toch vind ik het zielig als hij zo door het slijk wordt gehaald.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:41
|
|
Citaat:
En Abreu... ik heb me voorgenomen om niet meer lullig te doen over de spelers, maar die misser van afgelopen zondag stond wel breeduit in de Olé.
Martin Palermo gisterenavond:
http://www.youtube.com/watch?v=LL2w8KcCXek
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:46
|
|
Ik zal me na het seizoen over Abreu uitspreken Wat vinden de Argentijnse media van hem eigenlijk, El Lute? En de Argentijn zelf?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:55
|
|
Citaat:
doet me aan iemand denken.
Maar toch lullig voor hem, zelfs al speelt hij voor Boca
Kan de beste overkomen toch?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 17:19
|
|
Citaat:
doet me aan iemand denken.
Maar toch lullig voor hem, zelfs al speelt hij voor Boca
Kan de beste overkomen toch?
Abreu maakte ook zoiets mee, maar dat was anders. Al gezien? Anders stuur ik het eens door voor je. En ja, Gallina. Het kan de beste overkomen, maar dan moet ie nogal een slechte dag hebben en met z'n mindere voet trappen
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 18:35
|
|
Citaat: Ik zal me na het seizoen over Abreu uitspreken Wat vinden de Argentijnse media van hem eigenlijk, El Lute? En de Argentijn zelf?
De media zijn nogal mild over Abreu vanwege het feit dat die zijn doelpunten mee pikt wat uiteindelijk niet onbelangrijk is. De aandacht van de pers en tv gaat iets meer naar Falcao en Sanchez die wat nadrukkelijker aanwezig zijn.
Verder is het al snel bij de pers en de River Plate fans de buitenlanders die het te horen krijgen als het iets minder gaat.
Komt Falcao goed weg omdat die uit Colombia komt maar krijg wel eens het gevoel dat Abreu iets meer kritiek te verwerken krijgt omdat die uit Uruguay komt. Dat soort gevoelens leeft nogal en al helemaal op moment.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 20:25
|
|
Ok, dat weet ik dan ook weer Vanavond een overbodige wedstrijd nog, Arsenal - Fluminense. En een spannende wedstrijd tussen Cienciano en Flamengo. De laatste tijd volg ik het Braziliaanse voetbal niet echt meer, sinds de degradatie van Corinthians :cry:
Maar Flamengo groeit wel terug naar de top van Zuid-Amerika, beetje per beetje. Heeft hetzelfde als River meegemaakt, alleen nog erger wat het sportief betreft. Chivas speelt ook nog een wedstrijd voor de eer.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 10 apr 2008 00:43
|
|
Citaat: Komt Falcao goed weg omdat die uit Colombia komt maar krijg wel eens het gevoel dat Abreu iets meer kritiek te verwerken krijgt omdat die uit Uruguay komt. Dat soort gevoelens leeft nogal en al helemaal op moment.
Ach, niemand die ik ken uit BA heeft sympathie voor die kneuzen bij Gualeguaychú met hun anti-uruguay protesten vanwege die papierfabriek...
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 10 apr 2008 04:19
|
|
Citaat:
Ach, niemand die ik ken uit BA heeft sympathie voor die kneuzen bij Gualeguaychú met hun anti-uruguay protesten vanwege die papierfabriek...
Ach, daarom is de laatste tijd de ferry vanuit Buenos Aires meerdere malen geannuleerd vanwege grote protesten. Zijn zeker die kneuzen uit Gualeguaychú die met busladingen naar buenos Aires kwamen omdaar de veerboten plat te leggen, ze hebben het nogal druk met die bruggen er ook nog eens bij. Wonen er wel zoveel mensen daar of misschien hebben ze toch wel de nodige steun in Buenos Aires.
Wat die papiermolens betreft gaat mijn steun uit naar Uruguay.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 10 apr 2008 21:53
|
|
"Massale protesten", dat valt ook wel mee hoor. Meestal zijn het groepjes van 100-200 man. Wel grappig dat er permanent dranghekken staan bij de ambassade van Uruguay op Avenida Las Heras (is ook meteen 1 van de lelijkste gebouwen van heel BA).
On topic: hoop dat t zondag rustig blijft op de plateas bij River...
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:01
|
|
Heb gisteren die Mathias Suarez 20 minuten aan het werk gezien met Belgrano tegen Platense. Is 1-1 geworden en de 1-0 kwam op aangeven van Suarez.
Hij speelde werkelijk fenomenaal die minuten die ik gezien heb, jongen die dus goed met de druk om kan gaan.
Naast Anderlecht en die Mexicanen heeft ook Deportivo La Coruña zich nu gemeld.
24e Zal het allemaal duidelijk worden van hoe of wat.
Boca Juniors heeft zich gemeld bij Zanetti of die komend jaar naar Boca Juniors wil komen, daarnaast ook bij Schiavi en de spits van Lanus. (naam effe kwijt).
Ze roeren zich en hebben blijkbaar geld, kan niet anders betekenen dat het einde verhaal gaat zijn voor Palacio die waarschijnlijk naar Chelsea zal gaan. Begreep dat die minimaal 20 Miljoen Euro moet opbrengen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:05
|
|
Citaat: Heb gisteren die Mathias Suarez 20 minuten aan het werk gezien met Belgrano tegen Platense. Is 1-1 geworden en de 1-0 kwam op aangeven van Suarez.
Hij speelde werkelijk fenomenaal die minuten die ik gezien heb, jongen die dus goed met de druk om kan gaan.
Naast Anderlecht en die Mexicanen heeft ook Deportivo La Coruña zich nu gemeld.
24e Zal het allemaal duidelijk worden van hoe of wat.
Bedankt voor je oplettendheid, El Lute. De Belgische competitie lijkt me een ideaal opstapje voor zo'n jongen.
Citaat: Boca Juniors heeft zich gemeld bij Zanetti of die komend jaar naar Boca Juniors wil komen, daarnaast ook bij Schiavi en de spits van Lanus. (naam effe kwijt).
Boca heeft zich gemeld bij Sand? Dat zou echt een lachertje zijn.
Citaat: Ze roeren zich en hebben blijkbaar geld, kan niet anders betekenen dat het einde verhaal gaat zijn voor Palacio die waarschijnlijk naar Chelsea zal gaan. Begreep dat die minimaal 20 Miljoen Euro moet opbrengen.
Ik heb altijd begrepen dat hij zo'n 10 miljoen moet kosten. Maar ja, als Chelsea zich meldt dan verdubbelen de prijzen overal.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 18:32
|
|
Sand haalt z'n niveau niet van vorig seizoen, net als zoveel van z'n ploegmaats. Tis wel spijtig. Je verwacht een kleine terugval, maar niet zo'n grote.
Weet iemand waar ik de misser van Abreu terug kan zien?
|