Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 04:40
|
|
Er loopt nu dan eindelijk een gerechtelijk onderzoek naar Aguilar die blijft ontkennen ook maar iets met duistere zaken te maken te hebben.
Een van de zaken die hij ontkent is dat hij mensen van de Barra Brava persoonlijk kent, iets wat onmogelijk blijkt te zijn want er schijnen er een paar op de pay-roll te staan als personeel van River Plate.
Daarnaast ontkent die dat die supporters die zo te keer gingen zondag lid zijn van River Plate wat al weerlegt is want uiteraard zaten daar leden bij. Nu schijnt er een of andere commissie in het leven geroepen te zijn binnen River Plate die intern alles in kaart willen brengen van corruptie t/m al het geweld wat de club zo bezig houdt.
De eindverantwoordelijke van deze commissie moest zich vandaag verwoorden want nu blijkt een van de aanstichters van het geweld van zondag zijn broer te zijn.
Kan natuurlijk niet
Ben benieuwd wat de strafmaat gaat zijn waarmee de AFA zal komen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 11:28
|
|
Prachtige foto's, Reemster!
Gisteravond dus Vélez Sársfield-Racing Club zitten kijken. Was geen beste wedstrijd, maar voor zo ver ik weet liep het alleen op het veld uit een beetje uit de hand. Ik was persoonlijk allang blij dat ik niet naar BalvorÃn hoefde te kijken. Vélez speelde met twee jongere jongens voorin. Eén van die jongens, Facundo Coria, scoorde na de 0-1 van Avalos een knappe goal, maar werd later voor een schwalbe weggestuurd met z'n tweede gele kaart. Oerdom en het was al de zesde rode kaart van Vélez dit seizoen. Een paar minuten later verpestte Yacob een 3 tegen twee-situatie en onderschepte Pellerano de bal, waarna Yacob met geel op zak een tackle van achteren maakte op Pellerano: direct rood. Voor Racing ook alweer de vijfde rode kaart, als ik me niet vergis.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 12:57
|
|
Haha heb je live zitten kijken? Via welke zender? (off topic )
Was het een beetje te volgen voor je?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 13:01
|
|
Ik heb gekeken via rojadirecta.com. De kwaliteit is niet geweldig, maar ik ken de opstellingen wel en de Argentijnse commentatoren roepen vaak de namen om, dus het was prima te doen. Live kijken blijft toch een uitzondering voor me. Dit was meer omdat ik wat afleiding zocht tussen wat wedstrijden uit Mexico in.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 13:12
|
|
Prachtige foto's, Reemster! Vooral die van River dan Gezellig, vanavond dan de derby van Rosario zien. Van mij mag Newell's best winnen.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 13:58
|
|
Van mij niet... ben samen met een twee hele toffe kerels en een nederlandse vriendin (en redondo van dit forum) samen naar Central geweest, en dat zijn heeeeeeele toffe lui. Daarna gezellig met zn allen een hele goeie pizza wezen eten in de buurt van t stadion.
Dus heb meer met de Canallas dan LHQNA...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 14:58
|
|
De rode kaarten vliegen in het rond dit seizoen. Gisteren 5 rode kaarten in amper 2 wedstrijden! Ik vraag me af hoeveel het er nu al in totaal zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 17:40
|
|
Citaat: Van mij niet... ben samen met een twee hele toffe kerels en een nederlandse vriendin (en redondo van dit forum) samen naar Central geweest, en dat zijn heeeeeeele toffe lui. Daarna gezellig met zn allen een hele goeie pizza wezen eten in de buurt van t stadion.
Dus heb meer met de Canallas dan LHQNA...
Redondo??? Nooit van gehoord!
Maar ik ga vanavond denk ik ook Rosario- Newells een stukje kijken.
VAMOS NEWELLS!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 18:22
|
|
Citaat:
Nieuwe man kan wel eens Juan Manuel Llop worden al heeft die goede man ook een aanbieding uit Griekenland op zak.
Jajaja mensen, ongelooflijk maar waar maar Manuel Llop is de nieuwe coach van Racing geweorden. Dit zijn nog eens voorspellingen, niet eens in de pers geweest want het zou Falcioni worden volgens iedereen.
Mooi om jezelfte quoten af en toe.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 18:26
|
|
Citaat: De rode kaarten vliegen in het rond dit seizoen. Gisteren 5 rode kaarten in amper 2 wedstrijden! Ik vraag me af hoeveel het er nu al in totaal zijn.
Een hele zooi, heb zelf gisteren San Martin de San Juan - Huracan gezien en daar vielen 2 rode kaarten aan de kant van Huracan en ook de trainer mog inrukken maar absoluut weer een scheidsrechter die het allemaal niet zo begreepen op een eigen show uit was. San Martin met 2-0 gewonnen en draaien goed mee bovenin.
Maar wat denk je straks om 16.10uur live:
Rosario Central - Newell's Old Boys
maar ook
Ferro - Godoy Cruz live op TyCsports dus dat wordt hier Godoy Cruz kijken. Bij winst nog maar 1 punt achter op San Martin de Tucuman.
Vamos La Tomba!
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 18:30
|
|
Citaat: Anderlecht wacht nog op akkoord Argentijnse curator
03/04/2008 14:20
Anderlecht hoopt komend seizoen te kunnen beschikken over MatÃas Suárez. De komst van de Argentijnse middenvelder van Belgrano hangt echter nog af van de goedkeuring van de curator van de club.
Suárez is negentien jaar en scoorde afgelopen seizoen acht keer in negentien competitieduels. Deze jaargang staat hij op twee treffers in negen wedstrijden.
Belgrano, dat uitkomt op het tweede niveau, vergaat het financieel slecht en daarom moeten alle transacties worden goedgekeurd waar geld bij komt kijken.
VI.nl
Ik krijg nooit wat te zien van de tweede divisie daar. Iemand die deze jongen kent? El Lute?
Hahaha Thomas, merk echt dat ik op een andere manier naar het voetbal moet kijken hier want ken hem niet en zie toch behoorlijk veel voetbal uit die klasse.
Maar Anderlecht kennende zal het wel een goede speler zijn want het netwerk van Anderlecht in Argentinië is uitstekend.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 21:14
|
|
Zie daar, de 0-1. Heel het stadion zat te zingen tot Salcedo hem mooi binne trapte, en ineens schiet de aanhang van Newell's wakker. Prachtig gewoon
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 21:30
|
|
Citaat: Anderlecht wacht nog op akkoord Argentijnse curator
03/04/2008 14:20
Anderlecht hoopt komend seizoen te kunnen beschikken over MatÃas Suárez. De komst van de Argentijnse middenvelder van Belgrano hangt echter nog af van de goedkeuring van de curator van de club.
Suárez is negentien jaar en scoorde afgelopen seizoen acht keer in negentien competitieduels. Deze jaargang staat hij op twee treffers in negen wedstrijden.
Belgrano, dat uitkomt op het tweede niveau, vergaat het financieel slecht en daarom moeten alle transacties worden goedgekeurd waar geld bij komt kijken.
VI.nl
Ik krijg nooit wat te zien van de tweede divisie daar. Iemand die deze jongen kent? El Lute?
Hahaha Thomas, merk echt dat ik op een andere manier naar het voetbal moet kijken hier want ken hem niet en zie toch behoorlijk veel voetbal uit die klasse.
Maar Anderlecht kennende zal het wel een goede speler zijn want het netwerk van Anderlecht in Argentinië is uitstekend.
Heb je enig idee hoe Anderlecht dat precies heeft opgebouwd, dat Netwerk en hoe ze te werk gaan?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 04:45
|
|
Wat is Ferro - Godoy geworden?
Ik heb wat met Caballito, dus ferro vind ik een mooie club :)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 07:31
|
|
Citaat: Wat is Ferro - Godoy geworden?
Ik heb wat met Caballito, dus ferro vind ik een mooie club :)
Moet je even bij de topic Vamos La Tomba kijken Reem! :)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 14:32
|
|
Vanavond staan River en Lanùs voor de 103e keer voor mekaar. River kan z'n voorsprong uitbreiden tot op 4 punten van Boca Juniors. Laat ons hopen dat Los Millonarios deze opdracht tot een goed einde brengen, en moge Abreu er 3 instampen
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 17:10
|
|
Ik ga ff live kijken avnavond denk ik!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 17:57
|
|
Citaat: Ik ga ff live kijken avnavond denk ik!!
Haha doe maar, heb je satelliet of kijk je via de pc?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:25
|
|
Via rojadirecta werkte geen enkele stream zonder veel haperen, dus ik ben maar ingetuned op Radio Mitre. River speelt zoals tegen Racing (0-0), af en toe goed, af en toe erg slecht. Ahumada beste man van het veld tot nu toe..
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:53
|
|
Buenanotte 0-1 na mooi voorbereidend werk van Ahumada!
VAMOS VAMOR RIVER PLATE
PARA SER CAMPEÓN
HOY HAY QUE GANAR :o
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 22:03
|
|
Carrizo stopt penalty van Lanús!
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 22:19
|
|
Einduitslag 0-1.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 22:26
|
|
Citaat: Einduitslag 0-1.
Ja en bovenaan in de lijst met 21 punten!!!!!
Matige wedstrijd, Carizzo was weer geweldig.
Heb gekeken via TVdelSur maar was erg slecht (komt door TyC Max, Fox is altijd goed)
En dus toen maar via de Chinees gekeken (TV Ants) was heel erg duidelijk.
Buenas Noches Todos!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 23:27
|
|
Citaat: Heb je enig idee hoe Anderlecht dat precies heeft opgebouwd, dat Netwerk en hoe ze te werk gaan?
Anderlecht heeft mensen die in dienst zijn van Anderlecht en permanent in Argentina wonen. Eigenlijk niet zo'n heel slecht idee want je zet 2 man in Buenos Aires permanent en die gaan de hele week voetbal kijken, beetje week kunnen ze minimaal 7 wedstrijden zien en zo zien ze de talenten.
Zijn ze er als eerste bij zoals nu met die speler waar Thomas mee komt, als dat door gaat zullen ze hem voor een prikkie krijgen en dan heeft zo'n 'scout' zijn eigen salaris weer lang en breed terug verdient.
Daarnaast hebben we te maken met Belgie waar hoop dingen kunnen die in Nederland niet kunnen. Zo lopen er louche 'scouts' en 'zaakwaarnemers' rond die die jongens naar Belgie halen en ze illegaal laten verblijven. Veel Brazilianen die op lagere niveau's spelen en helemaal kapot gaan van het leven in Europa, helemaal afhankelijk van zo'n 'zaakwaarnemer'
Wamberto kent heel veel van die gasten en ik weet dat er wat kanalen lopen ook naar Anderlecht. Heb ooit mee mogen doen met zaalvoetbalwedstrijd bij Anderlecht, de zaalvoetbal profs van Anderlecht tegen een bij elkaar gerapt zooitje Brazilianen die op lagere niveau's in de Belgische competitie spelen, ik stond op doel bij die Brazilianen waavan er op 1 na allemaal illegaal in Belgie waren.
WE, hahaha, van Anderlecht met 12-1, gasten wisten niet wat ze mee maakte en werden helemaal zoek gespeeld, die hebben die hele hal gezien.
Maar het is bijna slavernij als je ziet hoe die gasten wonen en leven, met man of wat in klein appartement, spreken geen andere taal dan Portugees en durven haast de deur niet uit omdat ze bang zijn om opgepakt te worden. Mensenhandel.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 00:28
|
|
Citaat: Heb je enig idee hoe Anderlecht dat precies heeft opgebouwd, dat Netwerk en hoe ze te werk gaan?
Anderlecht heeft mensen die in dienst zijn van Anderlecht en permanent in Argentina wonen. Eigenlijk niet zo'n heel slecht idee want je zet 2 man in Buenos Aires permanent en die gaan de hele week voetbal kijken, beetje week kunnen ze minimaal 7 wedstrijden zien en zo zien ze de talenten.
Zijn ze er als eerste bij zoals nu met die speler waar Thomas mee komt, als dat door gaat zullen ze hem voor een prikkie krijgen en dan heeft zo'n 'scout' zijn eigen salaris weer lang en breed terug verdient.
Toevallig had ik het van de week met iemand over iets soortgelijks. Dit is in mijn ogen de manier waarop het moet. Geen halfbakken werk, niet puur en alleen teren op tipgevers, maar gewoon scouts aanstellen die puur en alleen in dienst van jouw club werken.
Gaat het in het geval van Anderlecht om Argentijnen of om clubmensen van Anderlecht die in Argentinië woonachtig zijn of er regelmatig zijn? In het eerste geval loop je als werkgever natuurlijk altijd nog het risico dat 'jouw' scout wat bij gaat klussen. Het is immers financiëel aantrekkelijker om dat ene pareltje aan te kaarten bij Chelsea dan bij Anderlecht. Dat salaris van Anderlecht wordt toch wel opgestreken.
|