Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 08:15
|
|
Citaat: Wat zijn je twijfels met betrekking tot Tómas Costa, Skilled?
Had je vraag niet zien staan. Als je kijkt naar Rosario is hij de meeste interessante speler, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd. Ik heb hem voornamelijk in de Torneo de Verano gezien, toen stond hij opgesteld als rechtshalf, -maar hij kwam er wel steeds gewoon overheen, dus als een soort buitenste middenvelder. Z'n voorzetten waren te laag of slecht en konden makkelijk eruit gehaald worden. Geen enkel actie lukte. Hij toonde wel initiatief en lef om zijn man een paar keer op te zoeken, dat vond ik wel weer een pluspunt.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 12:55
|
|
Ik denk dat het over en uit is voor Ortega, hoe spijtig het ook is. Iedereen vreest gewoon het ergste voor hem. En wat nog erger is: wat zal hij doen als hij stopt met voetballen? Dan ligt de drank gewoon voor het grijpen. Wat ik weet is dat hij serieuze hulp nodig heeft om er weer bovenop te komen want dit gaat de kant uit van Maradona. En echt bullsh*t dat River een straf krijgt omdat een paar individu's weer de clowns moeten uithangen. Hiermee los je niks op, maar wek je nog meer frustratie's. Te bang om ze persoonlijk aan te pakken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 15:20
|
|
Citaat: Ik denk dat het over en uit is voor Ortega, hoe spijtig het ook is. Iedereen vreest gewoon het ergste voor hem. En wat nog erger is: wat zal hij doen als hij stopt met voetballen? Dan ligt de drank gewoon voor het grijpen. Wat ik weet is dat hij serieuze hulp nodig heeft om er weer bovenop te komen want dit gaat de kant uit van Maradona. En echt bullsh*t dat River een straf krijgt omdat een paar individu's weer de clowns moeten uithangen. Hiermee los je niks op, maar wek je nog meer frustratie's. Te bang om ze persoonlijk aan te pakken.
Ben ik ook bang voor......... En inderdaad hij mag niet dichtbij z'n huis komen. Maar vanmorgen in de Ole ook gelezen dat het al langer aan de gang is. Dat hebben ze een beetje proberen te verdoezelen toen hij dus zogenaamd geblesseerd was.
Ook heb ik ruim een week gelezen, ook in de Ole, dat als volgend jaar Aguillar moet aftreden als president, Passarella misschien beschikbaar is. Dat geloof je toch niet?
Weet El Lute hier misschien meer van
Over die BdT, wat een eikels, haat ze gewoon.
Vanavond tegen America, Mexico, Ortega staat iig al niet opgesteld.
Hier te zien om 05.10 do.ochtend.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 15:43
|
|
Als dat echt zou gebeuren zal het pas echt ontploffen binnen River Plate. Maar ik denk dat Passarella wel slim genoeg is om te beseffen dat die geen stap meer moet zetten in Nuñez.
River heeft genoeg aan een punt om zeker te zijn van kwalificatie. Ik hoop dat ze América geen cadeau's weggeven. Ik denk dat Abreu gebrand zal zijn om te scoren na z'n mislukte passage bij de Mexicaanse topclub. Eens zien wat 'El loco' kan forceren. Buonanotte zal er niet bij zijn, jammer genoeg. Archubi zal dan z'n plaats innemen na z'n mooie doelpunt tegen Arsenal. Verder hoop ik Sciorilli in actie te zien, al dan niet met een invalbeurt.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 16:10
|
|
Citaat: Wat zijn je twijfels met betrekking tot Tómas Costa, Skilled?
Had je vraag niet zien staan. Als je kijkt naar Rosario is hij de meeste interessante speler, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd. Ik heb hem voornamelijk in de Torneo de Verano gezien, toen stond hij opgesteld als rechtshalf, -maar hij kwam er wel steeds gewoon overheen, dus als een soort buitenste middenvelder. Z'n voorzetten waren te laag of slecht en konden makkelijk eruit gehaald worden. Geen enkel actie lukte. Hij toonde wel initiatief en lef om zijn man een paar keer op te zoeken, dat vond ik wel weer een pluspunt.
Persoonlijk zie ik Tómas Costa liever als rechtsback. Hij heeft meer ruimte voor zich nodig voor z'n acties en om makkelijker een aanspeelpunt te vinden voor een één-twee. Op die manier kan hij op snelheid komen en lekker doorstomen. Daarnaast kan je hem daar ook beter beoordelen op z'n verdedigende kwaliteiten, die best aardig zijn. Als middenvelder vind ik Costa in ieder geval zelden echt indrukwekkend.
Je kan Costa overigens niet hebben zien spelen tijdens de Torneo de Verano, want daar doet Rosario Central niet aan mee. Deelname aan de Torneo de Verano is normaal gesproken alleen weggelegd voor Boca Juniors, Independiente, Racing Club, River Plate en San Lorenzo. En soms voor Estudiantes LP en Vélez Sársfield.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 20:15
|
|
Citaat: Je kan Costa overigens niet hebben zien spelen tijdens de Torneo de Verano, want daar doet Rosario Central niet aan mee. Deelname aan de Torneo de Verano is normaal gesproken alleen weggelegd voor Boca Juniors, Independiente, Racing Club, River Plate en San Lorenzo. En soms voor Estudiantes LP en Vélez Sársfield.
Sorry, heb het weer nagecheckt en het was niet in de Torneo de Verano. Dat was wel een periode waar veel Torneo de Verano wedstrijden werden geupload. Rosario speelde overigens tegen Boca juniors.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 04:07
|
|
Ik kom even hoi zeggen!
Ik werd getipt door een vriendin over deze thread op het forum. Eindelijk een plek op het net waar je over Argentijns voetbal kunt ouwehoeren en waar mensen kennis van zaken hebben ;).
Ik heb dus ook niets met ajax (naja, wel met t ajax van het zuiden ;)), maar des te meer met River Plate. Heb een tijd in Buenos Aires gewoond, ben socio - en probeer het nu allemaal op afstand te volgen (wat niet makkelijk is).
De groeten!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 04:25
|
|
Welkom Reemster! Back in Hollanda?
Ben nu America-River kijken!!!
AGUANTE RIVER!!!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 07:44
|
|
Citaat: Ik kom even hoi zeggen!
Ik werd getipt door een vriendin over deze thread op het forum. Eindelijk een plek op het net waar je over Argentijns voetbal kunt ouwehoeren en waar mensen kennis van zaken hebben ;).
Ik heb dus ook niets met ajax (naja, wel met t ajax van het zuiden ;)), maar des te meer met River Plate. Heb een tijd in Buenos Aires gewoond, ben socio - en probeer het nu allemaal op afstand te volgen (wat niet makkelijk is).
De groeten!
Welkom, Reemster!
Dat je niet voor de mooiste club ter wereld bent is niet erg. River Plate is ook een mooie club. Moeizame wedstrijd gisteravond, zie ik. River Plate vooralsnog niet door. En als ik de opstelling zie snap ik ook wel waarom. Ben heel benieuwd naar hoe Nico Sánchez het deed. Weer Abreu in de basis...
Als je trouwens meer mensen weet die een toevoeging kunnen zijn voor ons mooie forum, moet je niet schromen ze een uitnodiging te sturen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 12:22
|
|
Citaat: Ik kom even hoi zeggen!
De groeten!
Welkom, Reemster!
Dat je niet voor de mooiste club ter wereld bent is niet erg. River Plate is ook een mooie club. Moeizame wedstrijd gisteravond, zie ik. River Plate vooralsnog niet door. En als ik de opstelling zie snap ik ook wel waarom. Ben heel benieuwd naar hoe Nico Sánchez het deed. Weer Abreu in de basis...
Als je trouwens meer mensen weet die een toevoeging kunnen zijn voor ons mooie forum, moet je niet schromen ze een uitnodiging te sturen.
Abreu haalt toch netjes z'n gram tegen z'n ex-club met die kopbal. Maar die had jij er ook in gekopt, niet? Jammer wel dat ze dat puntje niet konden meepakken, maar maakt niet veel uit want thuis tegen die Peruvianen moet het gewoon lukken. Die Cabanas is overigens echt een irritante voetballer, lijkt wel op een indiaan met het gewicht van een buffel. Als je 3x scoort, mag je gewoon niet verliezen. Jammer, want zo kon River zichzelf meten hoe ver het stond. Dus, er is nog werk aan de winkel!
Vamo Vamo Vamo River Plaaaaaate
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 12:24
|
|
Ik beoordeel spelers niet op basis van wat ik zelf kan op een voetbalveld hoor. Ik beoordeel ze op basis van wat ik denk dat ze moeten kunnen om de Europese (sub)top te halen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:19
|
|
Tja, hij scoort wel een mooi doelpunt hoor
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:38
|
|
Citaat: Tja, hij scoort wel een mooi doelpunt hoor
Nou heel eerlijk gezegd was het een toevalstreffertje, in de herhaling zag je ook dat hij heel verbaasd omkeek dat hij erin zat. Maar toch goed hoor een doelpunt blijft een doelpunt.
De doelpunten van die gemene huftertjes, want dat zijn het, waren veel mooier, eerlijk is eerlijk.
Toch wel genoten van de wedstrijd, vooral de tweede helt met al die doelpunten. America was gewoon sterker deze heflt. Carrizo had het zwaar...........
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:42
|
|
Ik heb nogal een inhaalslag te maken als het om de laatste zes maanden van het Mexicaanse voetbal gaat, maar vorig seizoen en de seizoenen daarvoor vond ik América een vreselijke ploeg. De club doet me eigenlijk ook niets. Chivas is meer mijn club in Mexico.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:48
|
|
Citaat: Chivas is meer mijn club in Mexico.
Join the club.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:50
|
|
Citaat: Anderlecht wacht nog op akkoord Argentijnse curator
03/04/2008 14:20
Anderlecht hoopt komend seizoen te kunnen beschikken over MatÃas Suárez. De komst van de Argentijnse middenvelder van Belgrano hangt echter nog af van de goedkeuring van de curator van de club.
Suárez is negentien jaar en scoorde afgelopen seizoen acht keer in negentien competitieduels. Deze jaargang staat hij op twee treffers in negen wedstrijden.
Belgrano, dat uitkomt op het tweede niveau, vergaat het financieel slecht en daarom moeten alle transacties worden goedgekeurd waar geld bij komt kijken.
VI.nl
Ik krijg nooit wat te zien van de tweede divisie daar. Iemand die deze jongen kent? El Lute?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:52
|
|
Citaat: Ik heb nogal een inhaalslag te maken als het om de laatste zes maanden van het Mexicaanse voetbal gaat, maar vorig seizoen en de seizoenen daarvoor vond ik América een vreselijke ploeg. De club doet me eigenlijk ook niets. Chivas is meer mijn club in Mexico.
Nou in 6 maanden kan er een hoop veranderen in een club hoor, andere spelers, trainer etc.etc.
De uitzendending van vanmorgen vroeg was heel goed te volgen hoor Thomas!
Dus kan je het best gaan kijken, blijf je een beetje bij
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:53
|
|
Mwah, América heeft min of meer dezelfde spelers gehouden. En ik blijf prima bij hoor. Ik kijk alleen nooit live wedstrijden. Hopelijk wordt de wedstrijd van gisteravond nog geupload.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:55
|
|
Citaat: Ik heb nogal een inhaalslag te maken als het om de laatste zes maanden van het Mexicaanse voetbal gaat, maar vorig seizoen en de seizoenen daarvoor vond ik América een vreselijke ploeg. De club doet me eigenlijk ook niets. Chivas is meer mijn club in Mexico.
Ik heb het meer voor UNAM Pumas. Daar speelt een Argentijn die mislukt is bij SK Lierse. Esteban Solari, broer van degene die bij Inter speelt.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 15:57
|
|
Citaat: Anderlecht wacht nog op akkoord Argentijnse curator
03/04/2008 14:20
Anderlecht hoopt komend seizoen te kunnen beschikken over MatÃas Suárez. De komst van de Argentijnse middenvelder van Belgrano hangt echter nog af van de goedkeuring van de curator van de club.
Suárez is negentien jaar en scoorde afgelopen seizoen acht keer in negentien competitieduels. Deze jaargang staat hij op twee treffers in negen wedstrijden.
Belgrano, dat uitkomt op het tweede niveau, vergaat het financieel slecht en daarom moeten alle transacties worden goedgekeurd waar geld bij komt kijken.
VI.nl
Ik krijg nooit wat te zien van de tweede divisie daar. Iemand die deze jongen kent? El Lute?
Ik heb gewoon wat goals en actie's gezien op youtube, en het ziet er alvast veelbelovend uit. Het gaat over een transfersom van rond de 1,2 miljoen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 4 apr 2008 21:38
|
|
Straks begint Vélez-Racing. Dat belooft niet veel goeds. :cry:
Ik zie dat Boca het op moet nemen tegen Banfield. Banfield stelt op Cvita na niet zo gek veel voor, maar ze proberen natuurlijk wel weer wat nieuwe jongens in te passen.
River heeft een lastige uitwedstrijd bij Lanús. Die zijn natuurlijk matig gestart, maar hebben uiteindelijk gewoon een ploeg die minimaal even sterk is als de ploeg van vorig seizoen. Wel ben ik benieuwd hoelang dat vernieuwde centrum met jonkies mag blijven staan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 4 apr 2008 21:55
|
|
Citaat: Straks begint Vélez-Racing. Dat belooft niet veel goeds. :cry:
Ik zie dat Boca het op moet nemen tegen Banfield. Banfield stelt op Cvita na niet zo gek veel voor, maar ze proberen natuurlijk wel weer wat nieuwe jongens in te passen.
River heeft een lastige uitwedstrijd bij Lanús. Die zijn natuurlijk matig gestart, maar hebben uiteindelijk gewoon een ploeg die minimaal even sterk is als de ploeg van vorig seizoen. Wel ben ik benieuwd hoelang dat vernieuwde centrum met jonkies mag blijven staan.
Zal wel weer wat gebeuren bij die gasten van Racing.
Lanús zal wel moeilijk worden, ze waren vorig seizoen (dacht ik) kampioen geworden.
Maar je weet maar nooit.
En Boca zoekt het maar lekker uit!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 4 apr 2008 21:58
|
|
Dacht je, Gallina? Je hebt het vorige seizoen maar snel uit je geheugen gewist?
Lanús was inderdaad één van de revelaties van het vorige seizoen en ook nog eens de uiteindelijke kampioen. Leuke ploeg ook. Veel eigen jeugd in de basis.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 02:43
|
|
Tijdens mijn verblijf in Argentinië (en een vakantie naar Uruguay) heb ik wat foto's geschoten. Op mijn flickr-fotopagina heb ik een leuke verzameling aangelegd. Ik post hier op het forum een kleine selectie. Voor beter kwaliteit, en tientallen andere foto's van het Argentijns voetbal, moet je hier klikken.
River Plate
Boca Juniors
Ferro
Stadion Centenario in Montevideo, Uruguay
Rosario Central
Racing Club
River
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 5 apr 2008 04:27
|
|
Citaat: Tijdens mijn verblijf in Argentinië (en een vakantie naar Uruguay) heb ik wat foto's geschoten.
Helemaal geweldig man maar de vraag die direct in me op komt is waar is het mis gegaan met je, ben je bij Boca Juniors geweest en dan toch River Plate aanhanger geworden.
En mooi dat je bij Rosario Central bent geweest want Rosario is een echte voetbalstad waar het een belevenis is om een wedstrijd van Central of Newell's te zien.
En morgen is de derby van Rosario, 16.10uur Argentijnse tijd en dan is het
Rosario Central - Newell's Old Boys, ga morgen heerlijk kijken in een klote bar waar de eigenaar een klojo is en fanatiek Rosario Central aanhanger. Beetje zeiken daar.
Maar prachtfoto's!
|