Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 03:10
|
|
Citaat: Tweede zwarte stukje doe maar niet, zal je niet wijzer van worden.
Ach, soms moet je dingen doen voor je werk die je minder leuk vindt, El Lute. Daar moet zelfs een levensgenieter als jij vanaf weten.
Citaat: 1. River Plate mist een leider, blijkbaar heeft Simeone dat ook door en had de aanvoerdersband van Ferrari (terecht) afgenomen en aan Gerlo gegeven. Probleem van River Plate de laatste jaren, hadden ze Gallardo en Beluschi die het ook niet waar gemaakt hebben.
Een aanvoerder moet een natuurlijk overwicht hebben. En één van de voorwaarden voor een natuurlijk overwicht is dat een speler één van de beteren van het team moet zijn. Gerlo is daar toe in mijn ogen niet in staat. Gerlo en Tuzzio, niet mijn type verdedigers. Doe mij maar Gustavo Cabral en Nicolás Sánchez.
Citaat: 2. Simeone reageerde zeer geirriteerd toen Gerlo op de grond bleef liggen en er duidelijk niets aan de hand was. Op dat moment was het 1-0 en probeerde UC nog enigsinds in de wedstrijd te komen. Volkomen shit moment om blessure te simuleren, binnen paar seconde had die Gerlo gewisseld en ging de aanvoerdersband 'weer' naar Ferrari.
Als het inderdaad om die reden is geweest is dat een klasse actie geweest van Simeone. Zouden meer trainers dat maar doen.
Citaat: 3. Enige die natuurlijk voetbalverstand hebben zijn Falcao die er geblesseerd af is gegaan en ik kan niet anders zeggen ook Mauro Rosales die de meest initiatief rijke en gevaarlijke speler was van River Plate. Zeker 2e helft.
Je zou hem eens op het middenveld moeten zetten in een thuiswedstrijd tegen een lagere club, zal die nog eens gaan verrassen.
Speelde Augusto Fernández dan niet?
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 03:26
|
|
Citaat:
Een aanvoerder moet een natuurlijk overwicht hebben. En één van de voorwaarden voor een natuurlijk overwicht is dat een speler één van de beteren van het team moet zijn. Gerlo is daar toe in mijn ogen niet in staat. Gerlo en Tuzzio, niet mijn type verdedigers. Doe mij maar Gustavo Cabral en Nicolás Sánchez.
Als het inderdaad om die reden is geweest is dat een klasse actie geweest van Simeone. Zouden meer trainers dat maar doen.
Speelde Augusto Fernández dan niet?
*Loopt er geen tussen die een natuurlijk overwicht heeft en al helemaal geen Ferrari. Ben geen voorstander van aanvoerdersband naar de doelman maar in dit geval ondanks de 'postduiven' zou ik hem aan Carrizo geven.
*Ben ik van overtuigt want Simeone reageerde zeer geirriteerd, was shit moment voor River Plate en de medische staf en zeker Gerlo reageerde verbouwereerd dat Gerlo eruit moest. Beslissing liep goed af want later moest Falcao eraf en op einde liep er eentje die bijna niet meer kon lopen, ontgaan wie het was.
*Speelde niet en zat ook niet op de bank, weet niet waarom.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 07:33
|
|
Augusto F. is geblesseerd evenals Ortega (de aanvoerder).
En El Lute.........je slijmt wel een beetje hoor!
Nee hoor, ben het weer erg met je eens!!
Ga nu ff een hele dag werken pfff 3 uurtjes slaap, nog niet eens en daarna Spaanse les, haha
Chau a todos!!!!!!!!!!!!!!!!
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 13:10
|
|
Ik snap het niet, een assist en doelpunt van Abreu en nog zie ik hier negatieve kritiek :) Wat wil je nog meer? Hij heeft gedaan wat een diepe spits kan doen en dat is scoren. Ik heb alleen de 1e helft gezien, had geen zin meer want dat kon gewoon niet meer fout lopen. Wat me opviel is dat Buonanotte en Abelairas echt wel de 2 draaischijven van de ploeg beginnen te worden. Mooie acties, voorzetjes en doorsteekpasses. Ik vond Abreu zeker niet slecht spelen, van wat ik de 1e helft heb kunnen zien. En Arsenal heeft een flink pak slaag gekregen Echt een droge club is dat geworden na dat ze de Copa Sudamericana hebben gewonne.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:17
|
|
Citaat: Augusto F. is geblesseerd evenals Ortega (de aanvoerder).
Haha, je bent goed op de hoogte.
Ortega (de aanvoerder) schijnt zoek te zijn maar zal wel weer ergens boven water duiken.
Overigens zijn na Astrada bij Colon nu ook Pedro Troglio van Independiente en Manuel Llop van Banfield ontslagen. Bij Banfield hebben ze een opvolger die al voor de ploeg heeft gestaan en dat is Miguel Jerez die aan zijn eerste klus mag beginnen op het hoogste niveau.
Bij Independiente was nog geen opvolger bekend. Heb die Troglio gezien in intervieuw gisteren en stond bijna te janken. Hoop dat die nieuwe club vind.
Manuel Llop is kneus eerste klas.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:18
|
|
Citaat: Ik snap het niet, een assist en doelpunt van Abreu en nog zie ik hier negatieve kritiek :) Wat wil je nog meer? Hij heeft gedaan wat een diepe spits kan doen en dat is scoren. Ik heb alleen de 1e helft gezien, had geen zin meer want dat kon gewoon niet meer fout lopen. Wat me opviel is dat Buonanotte en Abelairas echt wel de 2 draaischijven van de ploeg beginnen te worden. Mooie acties, voorzetjes en doorsteekpasses. Ik vond Abreu zeker niet slecht spelen, van wat ik de 1e helft heb kunnen zien. En Arsenal heeft een flink pak slaag gekregen Echt een droge club is dat geworden na dat ze de Copa Sudamericana hebben gewonne.
Je hebt wel een punt wat Abreu betreft maar moet zeggen dat ik het ook niets vind.
Dieptepunt was het juichen van hem na de goal, was zonder de juiste emotie en leek wel of die vrienden aan het maken was. Weet het niet met hem.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 17:41
|
|
Vind Abreu ook gewoon een beetje eng, beetje een travestiet zal ik maar zeggen.
Hij trapt ook zo raar tegen die bal, net alsof hij zichzelf geen houding weet te geven.
Over Ortega doen gaan weer wilde verhalen in het rond. Wil dat soort dingen niet meteen geloven.
Zondag tegen Arsenal, maar er zijn een hoop geblesseerden, de één wat erger dan de ander.
Maar goed, ze hebben nog een paar dagen!
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 27 maa 2008 19:03
|
|
Citaat:
Helemaal iets anders nu. Hoogdagen deze week in Buenos Aires met de Copa Libertadores. Vanavond moet San Lorenzo aan de bak. De club uit Boedo neemt het op tegen Real Potosi, voor mij een nog onbekende club. Morgen de wedstrijd River - CÃ tolica op het menu. Als River wint, is het zo goed als zeker van de kwalificatie voor de volgende ronde. Boca staat voor een zware taak overmorgen tegen Colo-Colo. Dat gaat wat worden deze week in Buenos Aires
!
Dat is zeker wat geworden in Buenos Aires.
Twee topduels in 24 uur in Buenos Aires, River Plate en Boca Juniors tegen de 2 Grootmachten uit Chile die ook hun supporters mee genomen hebben.
En de plaats waar je als supporters bij elkaar komen is in het hart van de stad bij de Obelisco wat gisteren met zich mee bracht een geweldig gevecht in Argentinië in Buenos Aires tussen supporters van 2 clubs uit Chile.
Hoe verzinnen ze dit ook, ongelooflijk.
Dit kun je in je kleine teen zien aankomen, zadelen ze de politie in Buenos Aires met dit soort ongein op. Schijnt vandaag ook al sinds vanmorgen onrustig te zijn.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 15:47
|
|
Citaat:
Ortega (de aanvoerder) schijnt zoek te zijn maar zal wel weer ergens boven water duiken.
Hij is boven water en zit in de bak.
Was naar verjaardagsfeest geweest in een dicotheek. Verjaardag van Fabian Assman, doelman van Idependiente. Daar hebben ze hem stomdronken naar buiten kunnen werken nadat die het nodige heeft moeten vernielen en met de nodige personen ruzie kreeg.
Heeft toch de weg naar huis kunnen vinden waar die bonje heeft gemaakt met zijn partner waar die 10 jaar mee samen is. Die heeft in doodsangsten de politie gebelt omdat Ortega serieuze doodsbedreigingen uitte naar haar, stopte ook niet toen de politie er was. Die konden niets anders doen dan hem mee nemen.
Zo jammer dit en benieuwd of dit dit keer goed gaat komen.
*Met dat meisje die door wang geschoten is gaat iets beter nu gelukkig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 16:22
|
|
Citaat:
Hij is boven water en zit in de bak.
Was naar verjaardagsfeest geweest in een dicotheek. Verjaardag van Fabian Assman, doelman van Idependiente. Daar hebben ze hem stomdronken naar buiten kunnen werken nadat die het nodige heeft moeten vernielen en met de nodige personen ruzie kreeg.
Heeft toch de weg naar huis kunnen vinden waar die bonje heeft gemaakt met zijn partner waar die 10 jaar mee samen is. Die heeft in doodsangsten de politie gebelt omdat Ortega serieuze doodsbedreigingen uitte naar haar, stopte ook niet toen de politie er was. Die konden niets anders doen dan hem mee nemen.
Zo jammer dit en benieuwd of dit dit keer goed gaat komen.
*Met dat meisje die door wang geschoten is gaat iets beter nu gelukkig.
Ortega heeft vanmorgen gewoon weer getraind, maar doet niet mee zondag. Er zijn een hoop spelers geblesseerd helaas. Ortega dus niet , Ahumada, Fernandez niet en Falcao, Mauro en Cabral zijn ook nog niet helemaal 100%. En nog 1 maar weet ff niet wie. Maar we hebben nog 2 dagen.
En over Ortega, ik houd m'n hart vast. Ik hoop dat dit eenmalig was maar vaak is dat niet zo bij alcohollisten, die mogen echt nooit meer drinken, 1 glaasje kan al "fataal"voor hun zijn.
Ben blij te horen dat het beter gaat met dat meisje. Dat laat me eigenlijk niet los.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 16:41
|
|
Citaat:
Ortega heeft vanmorgen gewoon weer getraind, maar doet niet mee zondag. Er zijn een hoop spelers geblesseerd helaas. Ortega dus niet , Ahumada, Fernandez niet en Falcao, Mauro en Cabral zijn ook nog niet helemaal 100%. En nog 1 maar weet ff niet wie. Maar we hebben nog 2 dagen.
En over Ortega, ik houd m'n hart vast. Ik hoop dat dit eenmalig was maar vaak is dat niet zo bij alcohollisten, die mogen echt nooit meer drinken, 1 glaasje kan al "fataal"voor hun zijn.
Ben blij te horen dat het beter gaat met dat meisje. Dat laat me eigenlijk niet los.
Volgens mij moest Ortega zich vanmiddag weer melden bij de politie maar weet niet exact hoe of wat. Verder is het bij Ortega al jaren zo dat die terug valt in zijn foute zaken, zit in het mannetje wat zeer jammer is want anders had er meer ingezeten.
Tja dat meisje, heb er ook veel aan moeten denken. Je zou eigenlijk verwachten dat iemand zijn mond open zou trekken van wie dit op zijn geweten heeft. Die pick-ups zitten altijd bomvol met een man of 15/20. Dus er zijn er een zooi die weten wie dit gedaan heeft.
Verder zou de politie komende wedstrijd elke pick-up kunnen controleren bij binnekomen van het park, zijn maar paar toegangswegen maar hebben ze een armada van agenten nodig want dat gaat heibel opleveren.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:08
|
|
Ja, Abreu is niet 1 van die voetballers met de fluwele touch. Maar is een Palermo dat dan wel? Abreu heeft tenminste geen profiel van '3x penalty gemist in 1 match'
Wat is er nu weer met Ortega, toch niet weer aan de drank hopelijk?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:13
|
|
Even voor de goede orde: ik vind Palermo ook een hopeloos overschatte speler. Hij kan helemaal niet voetballen. Het is typisch zo'n Argentijnse balletjesafwachter. Wel de beste in Argentinië, met afstand, maar hij is natuurlijk niet voor niets geflopt bij Villarreal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:18
|
|
Citaat: Ja, Abreu is niet 1 van die voetballers met de fluwele touch. Maar is een Palermo dat dan wel? Abreu heeft tenminste geen profiel van '3x penalty gemist in 1 match'
Wat is er nu weer met Ortega, toch niet weer aan de drank hopelijk?
Ja Ortega is weer aan de drank, zie ook het berichtje van El Lute. Hoorde het gisteren al een beetje. Dus dat is weer het begin van het einde. Want als een alcoholist weer een glaasje neemt.........
Vind het heel erg, voor hemzelf,z'n familie maar ook het team...........
En Abreu blijft een prutser, kijk maar hoe hij tegen de ballen aantrapt.
Zo doe ik het ook en daarom ben ik geen prof
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:25
|
|
Citaat: Even voor de goede orde: ik vind Palermo ook een hopeloos overschatte speler. Hij kan helemaal niet voetballen. Het is typisch zo'n Argentijnse balletjesafwachter. Wel de beste in Argentinië, met afstand, maar hij is natuurlijk niet voor niets geflopt bij Villarreal.
Mooi geval van een speler om over te bakkelijen, voorlopig heeft die er 183 doelpunten inliggen voor Boca Juniors en dat waren niet 183 gelukjes.
Als je die goal gisteren zag was klasse goal en puur op een doorzettingsvermogen die alleen Palermo heeft. Denk dat die de laatste jaren wat volwassener is geworden en slimmer is gaan voetballen.
De wedstrijd is gisteren gewonnen door Palermo die weet hoe je dat soort wedstrijden moet aangaan en in zijn schaduw ging het hele team mee met een Palacio die hem voorbij ging.
En El_Millianario, is toch ook een kwaliteit om 3 penalty's in 1 match te verprutsen, kan ook alleen Palermo. Zou Abreu zeker niet vergelijken met Palermo want dat zou een vergelijking zijn die nergens over gaat.
Palermo heeft zijn waarde wel bewezen voor Boca en Abreu, tja..
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:28
|
|
Pfff, net het nu goed met River gaat moet Ariel dit uitsteken. Hij laat niet alleen zichzelf en de familie in de steek maar ook de hele aanhang. Het is zo zonde, echt waar. Als er 1 speler in de buurt kwam van Maradona was hij het wel. Maar gooide het helemaal over voor die verdomde drank. Ik hoop dat het niet al te ernstig zal zijn en er weer snel staat! Het blijft een River Plate-icoon voor altijd
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:33
|
|
Citaat: Pfff, net het nu goed met River gaat moet Ariel dit uitsteken. Hij laat niet alleen zichzelf en de familie in de steek maar ook de hele aanhang. Het is zo zonde, echt waar. Als er 1 speler in de buurt kwam van Maradona was hij het wel. Maar gooide het helemaal over voor die verdomde drank. Ik hoop dat het niet al te ernstig zal zijn en er weer snel staat! Het blijft een River Plate-icoon voor altijd
Heb je gedronken El_millonario?
Ortega vs Maradona, hahaha komen toch echt niet bij elkaar in de buurt. Wel wat drank, roken, drugs en vrouwen betreft, dat dan weer wel dan lijken ze op elkaar.
Maar moet zeggen dat ik ook gecharmeerd ben van de voetballer Ortega en dat zijn gasten waarvoor je naar de voetbal gaat. Erg jammer wat er gebeurt en het is inderdaad zo wat je meld dat die buiten de famillie, fans en de club zichzelf in de steek laat en juist op moment dat ze overal goed bezig zijn, althans op sportief gebied wat toch belangrijkste is.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:37
|
|
Citaat: Even voor de goede orde: ik vind Palermo ook een hopeloos overschatte speler. Hij kan helemaal niet voetballen. Het is typisch zo'n Argentijnse balletjesafwachter. Wel de beste in Argentinië, met afstand, maar hij is natuurlijk niet voor niets geflopt bij Villarreal.
Mooi geval van een speler om over te bakkelijen, voorlopig heeft die er 183 doelpunten inliggen voor Boca Juniors en dat waren niet 183 gelukjes.
Als je die goal gisteren zag was klasse goal en puur op een doorzettingsvermogen die alleen Palermo heeft. Denk dat die de laatste jaren wat volwassener is geworden en slimmer is gaan voetballen.
De wedstrijd is gisteren gewonnen door Palermo die weet hoe je dat soort wedstrijden moet aangaan en in zijn schaduw ging het hele team mee met een Palacio die hem voorbij ging.
En El_Millianario, is toch ook een kwaliteit om 3 penalty's in 1 match te verprutsen, kan ook alleen Palermo. Zou Abreu zeker niet vergelijken met Palermo want dat zou een vergelijking zijn die nergens over gaat.
Palermo heeft zijn waarde wel bewezen voor Boca en Abreu, tja..
Laat Abreu dan gewoon, beoordeel hem na dit seizoen? Ik geef toch zelf toe dat hij niet de ideale spits is maar heeft gelukkig toch lengte, en dat kan je altijd gebruiken want River hanteert soms maar al te graag de lange bal waar ik een hekel aan heb. Ik vind Palermo niet veel beter, maar das mijn mening. Sorry hoor, maar als je Abreu ook al gaat beoordelen op de manier hoe hij z'n goals viert dan ben je toch wel vorm van haten aan het toepassen. Hij wou gewoon de goal vieren met z'n teamgenoten, wat is daar nu mis mee...
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:43
|
|
Citaat: Pfff, net het nu goed met River gaat moet Ariel dit uitsteken. Hij laat niet alleen zichzelf en de familie in de steek maar ook de hele aanhang. Het is zo zonde, echt waar. Als er 1 speler in de buurt kwam van Maradona was hij het wel. Maar gooide het helemaal over voor die verdomde drank. Ik hoop dat het niet al te ernstig zal zijn en er weer snel staat! Het blijft een River Plate-icoon voor altijd
Ortega vs Maradona, hahaha komen toch echt niet bij elkaar in de buurt. Wel wat drank, roken, drugs en vrouwen betreft, dat dan weer wel dan lijken ze op elkaar.
Maar moet zeggen dat ik ook gecharmeerd ben van de voetballer Ortega en dat zijn gasten waarvoor je naar de voetbal gaat. Erg jammer wat er gebeurt en het is inderdaad zo wat je meld dat die buiten de famillie, fans en de club zichzelf in de steek laat en juist op moment dat ze overal goed bezig zijn, althans op sportief gebied wat toch belangrijkste is.
Nee, laatste keer was toen met nieuwjaar Je moet me ook niet au serieux opnemen als ik zeg dat hij in de buurt van de grote kwam. Het is gewoon iemand met een presence en veel allures, net als Maradona. Iemand die het van z'n techniek moet hebbe, iemand die met 1 been het verschil kan maken zoals Maradona deed. Z'n rechterbeen diende maar als steun en liep toch zo makkelijk iedereen af. Kortom: een natuurtalent.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:44
|
|
Citaat:
Laat Abreu dan gewoon, beoordeel hem na dit seizoen? Ik geef toch zelf toe dat hij niet de ideale spits is maar heeft gelukkig toch lengte, en dat kan je altijd gebruiken want River hanteert soms maar al te graag de lange bal waar ik een hekel aan heb. Ik vind Palermo niet veel beter, maar das mijn mening. Sorry hoor, maar als je Abreu ook al gaat beoordelen op de manier hoe hij z'n goals viert dan ben je toch wel vorm van haten aan het toepassen. Hij wou gewoon de goal vieren met z'n teamgenoten, wat is daar nu mis mee...
Hahaha, weet het niet hoor. Mijn type voetballer is het niet maar je hebt gelijk om hem nu al definitief op de boot naar Uruguay te zetten. Kan later nog en voorlopig was die toch belangrijk voor River in de Copa.
Maar het is zeker geen vorm van haten hoor, zo erg is het niet maar dat soort zaken zijn wel belangrijk in het voetbal. Kijk daar graag naar en heb daar mijn ideeen over. Had ik ook met Ajax spelers dat ik dacht moet dat zo. Maar had gevoel bij Abreu dat er gedachte achter zat maar misschien heb ik het wel verkeerd. Wie weet speelt het mee dat die uit Uruguay komt en dat Francescoli er gespeeld heeft. Weet dat er in Uruguay veel vergeleken wordt tussen die 2 waar Abreu niets aan kan doen, ga je niet beter van voetballen maar zo werkt het nu eenmaal in dit soort voetballanden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:48
|
|
Citaat:
Nee, laatste keer was toen met nieuwjaar Je moet me ook niet au serieux opnemen als ik zeg dat hij in de buurt van de grote kwam. Het is gewoon iemand met een presence en veel allures, net als Maradona. Iemand die het van z'n techniek moet hebbe, iemand die met 1 been het verschil kan maken zoals Maradona deed. Z'n rechterbeen diende maar als steun en liep toch zo makkelijk iedereen af. Kortom: een natuurtalent.
Neem je hartstikke serieus, lees je bijdrages graag en je hebt er goede en gezonde kijk op. Maar het blijft jammer dit want je kunt als club ook niet eeuwig de hand boven zijn hoofd houden, het houdt een keer op.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 20:53
|
|
Geloof me, moest ik naast Falcao staan in de spits en horen hoe LBDT sfeer maken met hun orkest en 'Vamooooooooo River Plaaaaaaaaaaaaaaaate Vamo Vamo Vamo River Plaaaaaaaaaaate' zingen zou ik met knikkende knieën lopen nog ERGER als Abreu. Altijd die gelijkenissen, ik word er moe van. Elke speler is anders in z'n soort, en Abreu is gewoon krachtpatser en niets meer als dat. Maar ik zal vanaf nu gewoon de kritiek negeren op Abreu als die zich nog voordoet. Het gaat me om de ploeg, niet om 1 speler.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 21:12
|
|
Citaat: Geloof me, moest ik naast Falcao staan in de spits en horen hoe LBDT sfeer maken met hun orkest en 'Vamooooooooo River Plaaaaaaaaaaaaaaaate Vamo Vamo Vamo River Plaaaaaaaaaaate' zingen zou ik met knikkende knieën lopen nog ERGER als Abreu. Altijd die gelijkenissen, ik word er moe van. Elke speler is anders in z'n soort, en Abreu is gewoon krachtpatser en niets meer als dat. Maar ik zal vanaf nu gewoon de kritiek negeren op Abreu als die zich nog voordoet. Het gaat me om de ploeg, niet om 1 speler.
Zou dat ook hebben als ik naast Palermo de tunnel uit moest komen in La Bombonera en die knikkende knieen zou ik s'avond nog hebben als ik in bed lig.
Maar ben helaas geen prof voetballer maar dat soort zaken kan onderscheid maken in voetballers. Je komt al zelf met Falcao die die spanning veel minder lijkt te hebben, althans minder laat blijken.
En die gelijkenissen daar hebben ze nu eenmaal mee te maken en zeker Abreu. De man komt uit een voetballand waar ze snakken naar succes en dan zijn ze trots dat Abreu mag spelen waar volksheld Francescoli heeft gespeeld. En dan gaan ze vergelijken wat nonsens is maar het gebeurt en dan is het aan Abreu om daar boven te staan wat hem volgens mij moeilijk schijnt af te gaan, intervieuws ook dan zie je en voel je zijn spanning.
Zo ook na zijn goal, is verders geen haat of wat dan ook. Het valt me op.
Hoeven het toch niet over alles eens te zijn, is ook niet goed.
Maar speciaal voor de Abreu fans onder ons:
http://www.loco13abreu.com/3.htm
En dan even biografie aanklikken en moet zeggen, een ontzettend leuk gezin.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 21:19
|
|
Vanavond o.a. Racing - San Martin, match met de nodige emotie. Hoop dat rustig blijft.
Om 19.00uur lokale tijd. (23.00uur NLse tijd).
En deze jongen gaat de hort op, de groeten allemaal en tot later!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 28 maa 2008 21:19
|
|
Tot later, El Lute!
Ik wilde zelf net vragen vanaf welke leeftijd Ortega dan al drinkt? Nee, maar serieus, het maakt niet uit dat we het niet eens zijn hoor, Millionario.
Het drankprobleem van Ortega dateert toch pas van een paar jaar terug?
|