Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 19 maa 2008 18:50
|
|
Ja dat weet ik van Boca en Maradona.
Maar of River geen schijn van kans heeft? Ik weet het niet. Alleen de manier van spelen is al heel anders. Geloof dat de Argentijntjes een stuk feller zijn dan die kaaskoppen of heb ik het mis?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 19 maa 2008 20:50
|
|
River-San Martin is 3-2 gebeleven
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 19 maa 2008 21:26
|
|
Citaat:
En ik ga natuurlijk ook vanavond ff kijken, hier 9 uur.
Ga je ook kijken El M?
Hoho, vanavond Ajax, is me een partij belangijker dan River Plate - San Martin.
Gaat straks nog 3-4 worden, kan wel eens gek lopen.
Dit is Argentina. Ajax is geen Argentina.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 10:33
|
|
Heeft iemand de resterende minuten van River - San Martin gezien? Ik was het glad vergeten. Maar denk dat het niet werd uitgezonden?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 15:58
|
|
Citaat: Heeft iemand de resterende minuten van River - San Martin gezien? Ik was het glad vergeten. Maar denk dat het niet werd uitgezonden?
Nee werd niet uigezonden, al had TVdelSur het wel beloofd aan mij :cry:
Heb via de radio geluisterd(op de Ole pagina)
Schijnt dat de spelers van San Martin als een gek tekeer zijn gegaan om toch nog maar en gol te zetten wat ze uiteraard niet is gelukt
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 18:33
|
|
Nice, nu staan we netjes in de top-5. Lanus heeft ook wel teleurstellende start gekent, maar dat overkomt elke club die een titel wint. Ze zweven nog duidelijk, net als San Lorenzo. Ben verrast van Vélez, 1e plek en nog een wedstrijd te goed. Dit word de ultieme test voor River aanstaande zondag, wat een topper van formaat moet worden. Ik hoop dat Simeone ditmaal voor Rosales in de spits kiest samen met Falcao, Buonanotte zal normaal gezien ook wel beginnen na z'n sterke invalbeurt en de volle 90 minuten tegen Racing. En het word een weerzien met een speler die ik graag zag spelen bij River Plate, El Chapa Zapata.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 21:33
|
|
Citaat: Nice, nu staan we netjes in de top-5. Lanus heeft ook wel teleurstellende start gekent, maar dat overkomt elke club die een titel wint. Ze zweven nog duidelijk, net als San Lorenzo. Ben verrast van Vélez, 1e plek en nog een wedstrijd te goed. Dit word de ultieme test voor River aanstaande zondag, wat een topper van formaat moet worden. Ik hoop dat Simeone ditmaal voor Rosales in de spits kiest samen met Falcao, Buonanotte zal normaal gezien ook wel beginnen na z'n sterke invalbeurt en de volle 90 minuten tegen Racing. En het word een weerzien met een speler die ik graag zag spelen bij River Plate, El Chapa Zapata.
Hahaha, in de top 5. Mooie prestatie van jullie club en het staat akelig dicht bij elkaar.
Als Velez Sarsfield maar geen kampioen wordt want moet er niet zoveel van hebben.
Independiente met Pedro Troglio lijkt me wel wat of Newell's Old Boys wat geweldige club is met prachtige aanhang.
Rosales deed gisteren volgens mij mee dus dat geeft weer hoop.
Lanus hebben het ook moeilijk vanwege de Copa Libertadores verplichtingen. Vanavond spelen ze ook weer in Ecuador en dat op 2500meter hoog. Dat soort mooie tripjes hakt erin en is moeilijk te herstellen daarna.
Tigre doet ook weer mee bovenin en Cagna laat zien dat die een goede coach is.
Bij Colon is Astrada ontslangen, eng ventje is dat en de nieuwe man is Mohammed wat weer een aanwinst is in de competitie in Argentinië.
Heeft moeilijke tijden gehad naar het overlijden van zijn zoon met een auto ongeluk in Duitsland tijdens het WK daar.
Maar vanavond is het Colo Colo - Boca Juniors!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 22:17
|
|
Vélez heb ik ook niet graag. Wel leef ik mee met het tragische moment van voorbije weekend, net als ik zou doen voor Boca Juniors of een andere club.
San Lorenzo heeft best een sterk team, dus die komen nog terug. Banfield vind ik zeker een leuk clubje. River moet een poging wagen om Cvitanich los te weken, ik vind dat een fantastische voetballer en kan iets bij brengen. Boca speelt zo'n beetje een buitenrol, zoiets waar iedereen van denkt 'die winnen wel op 1 of andere manier'. Ben dat echt moe Estudiantes is er ook weer bij.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 20 maa 2008 22:38
|
|
Citaat: Nice, nu staan we netjes in de top-5. Lanus heeft ook wel teleurstellende start gekent, maar dat overkomt elke club die een titel wint.
Zelfs in Europa zie je vaak dat verrassende kampioenen het het seizoen daarop moeilijk kunnen bolwerken. Lijkt toch ook iets te maken te hebben met de internationale verplichtingen en de druk.
Citaat: River moet een poging wagen om Cvitanich los te weken, ik vind dat een fantastische voetballer en kan iets bij brengen.
Goede spits inderdaad, al denk ik niet dat hij nog een tussenstap in Argentinië zal willen maken. Wat ik vooral zo mooi aan hem vind is dat hij met de rug naar de goal de meest onmogelijke ballen doodstil weet te leggen. Hij is nog wel een beetje warrig in z'n acties af en toe, maar dat onrustige hebben die Balkan boys wel vaker.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 21 maa 2008 11:54
|
|
Ik zie dat graag, een speler die met 1 touch het verschil maken. Voetballers met roots uit de oostblok hebben dat gekke temperament. Ze zijn warmbloedig in momenten van spanning, en dat is net wat River nodig heeft. In belgië hebben we zo'n iemand rondlopen (maar spijtig genoeg niet voor lang meer): Milan Jovanovic. Echt een gek, leuk om naar te kijken.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 21 maa 2008 22:45
|
|
Iemand Arsenal - San Lorenzo aan het zien?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 21 maa 2008 23:21
|
|
Net een regenbui in Sarandi
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 10:29
|
|
Citaat: Banfield vind ik zeker een leuk clubje. River moet een poging wagen om Cvitanich los te weken, ik vind dat een fantastische voetballer en kan iets bij brengen.
Citaat: Goede spits inderdaad, al denk ik niet dat hij nog een tussenstap in Argentinië zal willen maken. Wat ik vooral zo mooi aan hem vind is dat hij met de rug naar de goal de meest onmogelijke ballen doodstil weet te leggen. Hij is nog wel een beetje warrig in z'n acties af en toe, maar dat onrustige hebben die Balkan boys wel vaker.
Citaat: Banfield pone precio a Cvitanich
Pese a que su presidente, Carlos Atilio Portell, le declaró ayer intransferible, en el club del Taladro, ya saben que va a ser difÃcil retener a su estrella
Pese a que su presidente, Carlos Atilio Portell, le declaró ayer intransferible, Banfield ya ha puesto precio a su joya más cotizada: tres millones. Esa es la cifra sobre la que tendrá que empezar a negociar el representante que el Espanyol envÃe a principios de año para iniciar los contactos por DarÃo Cvitanich.
“La idea es no negociar. Tiene contrato hasta el 30 de junio y queremos que lo cumplaâ€, aseguró un Portell, que respondió con ironÃa a un posible precio por el jugador: “20 millonesâ€. Al máximo dirigente del club del Taladro no le queda más remedio que establecer una postura dura ante su afición, máxime teniendo encuenta que está a punto de traspasar a su otra estrella, Cristian Maidana al Genoa.
Es cierto que en vÃsperas de iniciarse el Trofeo Clausura, Banfield no está dispuesto a perder a sus dos mejores jugadores de golpe, pero en la entidad argentina están al corriente de las intenciones del Espanyol, que es cerrar ahora la operación, pero dejar cedido a Cvitanich en su club de origen hasta junio. Una opción que satisface a los dirigentes del Taladro y que otorga ventaja al Espanyol en su puja con el Deportivo, que también ha puesto su punto de mira sobre el joven delantero. El club coruñés querrÃa ya a Cvitanich para intentar reconducir su crÃtica situación clasificatoria y ahà sà que se va a encontrar con el ‘no’ rotundo de Bandfield.
En el entorno del club argentino se sabe de los contactos mantenidos entre el Espanyol y el jugador. Y se es consciente que va a ser muy difÃcil retener a Cvitanich si llega una oferta en firme, por lo que en el fondo están a la espera de la llegada del representante blanquiazul para iniciar la negociación.
Bron: Sport.es
DarÃo Cvitanich is het doelwit van Espanyol. Staat ook in de belangstelling van Boca Juniors, maar heeft een voorkeur voor een transfer naar Europa.
Zou denk ik bij Espanyol op zijn plek zijn. Een niet al te grote club waar hij zich uitstekend zou kunnen doorontwikkelen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 10:38
|
|
Mooi prijsje voor de kopende club, die 3 miljoen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 10:44
|
|
Citaat: Mooi prijsje voor de kopende club, die 3 miljoen.
Zou jij hem voor Ajax aanraden? Ik denk persoonlijk dat het niveau van Ajax nog te hooggegrepen voor hem is. En absoluut, die 3 miljoen is een wegkoopprijsje.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 11:39
|
|
Citaat: Zou jij hem voor Ajax aanraden? Ik denk persoonlijk dat het niveau van Ajax nog te hooggegrepen voor hem is. En absoluut, die 3 miljoen is een wegkoopprijsje.
Ik denk wel dat hij een zeer nuttige speler voor Ajax of PSV zou kunnen zijn. Hij doet bijvoorbeeld niets onder voor Lazovic of Koevermans.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 12:18
|
|
Citaat: Ik denk wel dat hij een zeer nuttige speler voor Ajax of PSV zou kunnen zijn. Hij doet bijvoorbeeld niets onder voor Lazovic of Koevermans.
Daar heb je ook gelijk in. Ik was altijd geen voorstander van de komst van Koevermans. Met Lazovic wou ik het nog even zien, maar die heeft het ook bij mij definitief verknalt. Alleen weet ik niet of hij de speler is die Ajax zoekt, het is geen doelpuntenmachine. Vindt hem ook nog à la Lazovic, bij een klein tikkie van achteren gretig naar de grond gaat liggen. Ik denk dat een tussenstap beter is.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 12:27
|
|
Als hij niet beter is dan Lazovic, dan hoef ik hem niet.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 12:46
|
|
Hij is wel beter.
Citaat: Daar heb je ook gelijk in. Ik was altijd geen voorstander van de komst van Koevermans. Met Lazovic wou ik het nog even zien, maar die heeft het ook bij mij definitief verknalt. Alleen weet ik niet of hij de speler is die Ajax zoekt, het is geen doelpuntenmachine. Vindt hem ook nog à la Lazovic, bij een klein tikkie van achteren gretig naar de grond gaat liggen. Ik denk dat een tussenstap beter is.
Ajax zoekt niet per definitie een doelpuntenmachine, maar meer een sterk aanspeelpunt. 20 doelpunten per jaar is prima voor een spits bij Ajax, zolang hij technisch maar goed onderlegd is en goed als aanspeelpunt uit de voeten kan. Meer doelpunten zijn natuurlijk altijd welkom.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 12:49
|
|
Ja, Espanyol volgt hem al lang. Het is ook makkelijker voor een Argentijn om naar Spanje te gaan. Het verrast me nog dat hij bij Banfield zit. Maarja, Cruz deed ook nog voor hij naar Europa vertrok een seizoen bij River Plate op dus je weet maar nooit. Dromen kan geen kwaad :)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 12:56
|
|
Het zou trouwens zomaar om drie miljoen dollar voor vijftig procent van de transferrechten kunnen gaan.
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 13:35
|
|
Banfield wilt 5 miljoen dollar hebben en als hij zo blijft spelen als tegen Lanus zal de vraagprijs binnen de kortste keren verdubbeld zijn. Deportivo la Coruna is overigens ook geïnteresseerd in hem.
Edit:
[size=75">Citaat: El Espanyol de Barcelona vendrá a la carga por Cvitanich
El director deportivo del club catalán, Paco Herrera, viajará al paÃs en las próximas horas para negociar la transferencia del goleador de Banfield. HabrÃa una traba en la faz económica, ya que los dirigentes argentinos pretenden 5 millones de dólares por el punta.
En el horizonte de DarÃo Cvitanich, el goleador de Banfield que lleva cinco tantos en el Clausura, podrÃa estar el Espanyol de Barcelona. Según el diario catalán Sport, el club español lo tiene apuntado como una de las prioridades entre las futuras contrataciones.
A fuerza de goles, Cvitanich seduce en el Viejo Continente y su salida del paÃs se producirÃa casi con seguridad en junio. Precisamente, el punta acordó esto con la dirigencia de Banfield. El posible futuro del jugador con pasaporte croata serÃa Español, ya que su director deportivo Paco Herrera llegará a Argentina en las próximas horas para negociar.
La principal traba serÃa el elevado costo de 5 millones de dólares que Banfield le puso a Cvitanich, surgido en el club. La ofensiva de los periquitos también consiste en ganarle de mano al Deportivo La Coruña, otro que también está interesado en el jugador.
Bron: http://www.tycsports.com/not_detail.php?id=38379 [/size">
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 13:52
|
|
Citaat: Als hij niet beter is dan Lazovic, dan hoef ik hem niet.
Ik denk zelf dat hij balvaster is en een betere aaname heeft dan Lazovic. Zijn looplijnen en tactisch inzicht is ook beter dan die van Lazovic. En hij heeft ook een beter overzicht.
Citaat: Ajax zoekt niet per definitie een doelpuntenmachine, maar meer een sterk aanspeelpunt. 20 doelpunten per jaar is prima voor een spits bij Ajax, zolang hij technisch maar goed onderlegd is en goed als aanspeelpunt uit de voeten kan. Meer doelpunten zijn natuurlijk altijd welkom.
Absoluut, dat is een vereiste. Overigens denk ik dat een vlot scorende spits ook broodnodig is wanneer Huntelaar vertrekt. Het is maar de vraag hoe hoog Ajax nu in de klassement zou staan zonder de goals van Huntelaar. Hij mag ook wel technisch beter dan Huntelaar, want Huntelaar heeft niet de vaardigheden om een man te passeren op techniek. En een beter aanspeelpunt. Alleen is de vraag of zo'n type spits wel haalbaar is?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 14:16
|
|
Banfield weet wel dat ze niet met de vraagprijzen kunnen zwaaien. 3miljoen is 3x niks voor een topclub of middenmoot in Spanje. Dat zal wel snel geregeld worden met Espanyol.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 03:02
|
|
Vanavond schijnt de vlam weer in de pan te zijn geslagen. Racing stond vanavond thuis met 1-0 voor tegen Estudiantes, totdat Galvan en Lazzaro de wedstrijd na een uur in een paar minuten omzetten in 1-2. Vervolgens werden er in de periode tussen de 71ste en de 77ste minuut met Sánchez, Bastia en Maxi Moralez drie spelers van Racing afgestuurd en is de pleuris blijkbaar weer uitgebroken op de tribunes. De wedstrijd is stilgelegd.
Racing is sowieso een teringzooi, ondanks dat ze een aantal interessante spelers hebben. Maar goed, met spitsen als Sava kan je talent in de ploeg hebben wat je wil.
|