Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 2 maa 2008 21:21
|
|
Zijn voortijdig gestopt vanwege enorme regen, kan me wel voorstellen, maar wat nu?
Wordt zo'n wedstrijd dan overgespeeld? Weet iemand dat?
Want ik kan me voorstellen dat met name S.Martin nog wel even door wilden gaan.
Einstand is nu 3-2 voor River
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 maa 2008 22:03
|
|
Citaat: Zijn voortijdig gestopt vanwege enorme regen, kan me wel voorstellen, maar wat nu?
normaal word de resterende minuten gewoon uitgespeelt op een afgesproken tijdstip. echt wel jammer, ik genoot wel van de match. en vooral van alexis sanchez! wat een voetballertje is dat. echt bakken water dat naar beneden kwam, zie je niet veel daar:)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 2 maa 2008 22:07
|
|
Citaat: Van wie was de tweede goal, Millionario?
Diego Buonanotte mi amigo:)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 06:26
|
|
Citaat: Zijn voortijdig gestopt vanwege enorme regen, kan me wel voorstellen, maar wat nu?
normaal word de resterende minuten gewoon uitgespeelt op een afgesproken tijdstip. echt wel jammer, ik genoot wel van de match. en vooral van alexis sanchez! wat een voetballertje is dat. echt bakken water dat naar beneden kwam, zie je niet veel daar:)
Ok dank je, dat is wel zo eerlijk!. Ja Alexis was goed, maar wel een driftkikkertje!
En wat die regen betreft............ donderdag stond er in verschillende wijken in Buenos Aires 1 meter water (was dezelfde dag ook wel weer weg) Het is daar heel erg op het moment wat regen betreft. Zo zie je maar dat het klimaat daar ook in de war is.
En ff offtopic, weet je al wat meer over die satelliet zenders?
Chau :)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 19:05
|
|
zo was er een voorval paar jaar terug met real madrid en espanyol als ik het goed heb. daar vielen de lichten dicht een kwartier voor tijd. dan hebben ze de dat kwartiertje nog uitgespeelt op een ander tijdstip. gallina, kzou het graag voor jou willen uitzoeken welke satelliet zenders dat zijn maar heb momenteel niet zo'n goed contact meer met m'n ouders:) daarom dat ik ook vroeg op dit forum hoe je online voetbal kon zien...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 19:48
|
|
Citaat: zo was er een voorval paar jaar terug met real madrid en espanyol als ik het goed heb. daar vielen de lichten dicht een kwartier voor tijd. dan hebben ze de dat kwartiertje nog uitgespeelt op een ander tijdstip. gallina, kzou het graag voor jou willen uitzoeken welke satelliet zenders dat zijn maar heb momenteel niet zo'n goed contact meer met m'n ouders:) daarom dat ik ook vroeg op dit forum hoe je online voetbal kon zien...
Ik denk dat River het wel goed vind zo.................
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 21:01
|
|
hoe was de wedstrijd verlopen tussen gimnasia lp en boca juniors? 0-1, penalty lees ik. verdiend?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 4 maa 2008 16:20
|
|
Citaat: hoe was de wedstrijd verlopen tussen gimnasia lp en boca juniors? 0-1, penalty lees ik. verdiend?
Nee, natuurlijk niet !!!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 4 maa 2008 18:53
|
|
Citaat: hoe was de wedstrijd verlopen tussen gimnasia lp en boca juniors? 0-1, penalty lees ik. verdiend?
Martin Palermo die zijn 180e er in prikte en er nog 1 nodig heeft om topscorer allertijden te worden van Boca Juniors. Komend weekend.
Heb zelf weinig gezien de laatste tijd maar die resterende minuten van River Plate gaan waarschijnlijk gewoon gespeeld worden. Drama voor San Martin want die moeten daarvoor een reis maken van meer dan 1000 km.
Ander opvallend nieuws is dat Mauro Camoranesi (Italiaan nu) 200.000 Argentijnse Pesos heeft moeten betalen aan de 'voetballer' Pizzo.
Camoranesi die Pizzo doormidden schopte in 1995 waarop Pizzo nooit meer heeft kunnen voetballen. Opvallend aan dit verhaal is dat het zo lang heeft geduurd voor deze 'gerechtigheid' is dat Pizzo nu advocaat is en de zaak zelf heeft uitgezocht.
*Gallina, ben weer terug in Godoy Cruz en ga vanavond mijn foto's oppikken van Boca - River. Ben niet vergeten en zal ze zo snel mogelijk erop zetten. Sorry dat zo lang duurt.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 4 maa 2008 19:15
|
|
Martin Palermo is dus op gelijke hoogte gekomen met Francisco Varallo die er ook 180 maakt in officiële wedstrijden voor Boca Juniors. Zijn wat onduidelijkheden over omdat die er een paar meer zou hebben gemaakt maar die blijken in onofficiële wedstrijden gemaakt te zijn in jeugd wedstrijden.
Mooie van Varallo is dat die de nog enige levende voetballer is van de eerste WK Finale in 1930, de goede man is 98 jaar en is nog goed bij. Denk dat die hierop gewacht heeft. Begreep dat die de eerst volgende wedstrijd aanwezig is bij Boca Juniors.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 5 maa 2008 18:33
|
|
cool, en hoeveel heeft maradonna er dan gemaakt voor boca...
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 5 maa 2008 22:31
|
|
Citaat: cool, en hoeveel heeft maradonna er dan gemaakt voor boca...
Ik denk dat je Diego Maradona bedoeld, de Grootste Argentijnse voetballer allertijden van Boca Juniors. Heb geen idee hoeveel die er gemaakt hebt maar zal het als ik tijd heb wel even voor je opzoeken.
Palermo moet van de week voorkomen bij de rechter omdat die eind vorig jaar een medewerkervan Hotel Intercontinental een draai om zijn oren heeft gegeven.
Ze zullen daar niet blij mee zijn in het hotel omdat Hotel Intercontinental het 'huis Hotel' van Boca Juniors is.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 6 maa 2008 14:44
|
|
yeah whatever, ik leerde het zo schrijven omdat ik nog hééél piepjong was toen ik maradona zag zien spelen op het wk 90 en 94 en vond het een grappige naam toen omdat ie lijkt op madonna haha. maja, hij is niet alleen de grootste speler van boca, maar ook die er ooit geweest is. ik geloof niet dat we eentje als hem ooit nog terug zullen zien
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:12
|
|
momenteel 1-1 in la bombonera. de laatste minuten tikken weg!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:16
|
|
Ben je de wedstrijd live aan het kijken, Millionario?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:28
|
|
Citaat: Ben je de wedstrijd live aan het kijken, Millionario?
zit ook af en toe te kijken, mooi dat het gelijkspel is geworden
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:28
|
|
Nog uitblinkers?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:33
|
|
roman hé, die speelt gwn fantastisch. independiente met een man meer toch maar sobertjes het laatste halfuur. dit doet het argentijns voetbal niet veel goed natuurlijk, als je echt bang bent en puur op de counter wilt spelen wanneer je weet dat ze een centrale verdediger minder hebben. denis kwam er niet aan te pas, en bij boca was palacio onzichtbaar. had wel een goeie mogelijkheid op aangeven van roman maar mistte onbegrijpelijk. eindstand 1-1, al had er meer ingezeten voor boca
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:34
|
|
Wie stond er bij Independiente tegenover Palacio? Hoe zag het er achterin uit bij de ploeg van Troglio?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:35
|
|
Welke zender ga je zo kijken voor River? Er staan er een hele hoop, heb je dat gezien?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:37
|
|
Hoewel ik deze wedstrijden morgen waarschijnlijk gewoon terug ga kijken, hoor ik graag alvast wat met betrekking tot de uitblinkers aan beide kanten.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:42
|
|
Citaat: Hoewel ik deze wedstrijden morgen waarschijnlijk gewoon terug ga kijken, hoor ik graag alvast wat met betrekking tot de uitblinkers aan beide kanten.
bij boca was roman heer en meester, viel vargas redelijk goed in. ben niet echt een kenner van independiente, kweet alleen dat mareque in de verdediging stond. gallina, ik vind rojadirecta maar wat traagjes, met p2p gaat het veeeeel sneller kga eens kijken wat het beste kanaal is voor river zo dadelijk! vamos millonariooooooos
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:46
|
|
en marco rubén scoort zowaar voor recreativo, z'n eerste doelpunt hehe
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:53
|
|
gallina, hoor je wat ze roepen naar simeone
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 22:36
|
|
Citaat: gallina, hoor je wat ze roepen naar simeone
Ja haha heb trouwens ontzettend slecht beeld, zag je dat lullige balletje van Abreu net?
Ik had hen erzelfs ingekregen wat een looser
|