Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 01:04
|
|
Mijn bevinden over de Apertura wat ik tot nu toe heb gezien.
Belluschi, een van de belangrijke schakels op het middenveld van River. Een rechtermiddenvelder met een functionele techniek en een timmermansoog voor het versturen van listige diepte-steekpasjes. Is vaak aanspeelbaar, goede loopvermogen en kiest de juiste moment om diep te gaan en daarmee in scoringspositie te komen.
Escudero, een dynamische linker vleugelaanvaller die verdedigers het nakijken geeft.
Heb vandaag Valeri voor het eerst aan het werk gezien tegen Argentinos en maakte op mij een goede indruk.
Denk dat je deze twee tot de twee beste flankspelers uit de Apertura kan rekenen.
Andres Rios, niet echt vaak zien spelen, tegen Arsenal eindelijk een hele wedstrijd aan het werk gezien. Mijn eerste begeving over Rios, technisch uitstekend, de juiste werklust en inzet, snel, heeft een actie, maar zoals gezegd je kan een speler pas echt goed beoordelen als je meer van hem ziet.
Ever Banega, zijn talent staat buiten kijf. Zou hem graag de overstap zien maken naar een absolute topclub en zijn goede spel daar zien doortrekken. Zal nog wel aan het fysieke gedeelte moeten werken en zijn Zuid-Amerikaanse mentaliteit moeten doen veranderen.
Na afwezigheid van een paar basiskrachten heeft Diego Buonanotte de kans gekregen op het middenveld tegen Arsenal. Fysiek is het een licht gewicht en zijn lengte(1,60) heeft hij ook bepaald niet mee. Maar wat mij wel opviel aan de rappe, kleine aanvallende middenvelder was zijn dribbelvermogen. Een leuke speler om te blijven volgen, doet me denken aan zijn illustrale voorganger die ook zo'n hobbit was in de Apertura en daarmee de kleinste speler, Maximiliano moralez.
Mischien dat jullie ook met een paar namen komen aanzetten, zou het op prijs stellen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 03:06
|
|
Citaat: Ever Banega, zijn talent staat buiten kijf. Zou hem graag de overstap zien maken naar een absolute topclub en zijn goede spel daar zien doortrekken. Zal nog wel aan het fysieke gedeelte moeten werken en zijn Zuid-Amerikaanse mentaliteit moeten doen veranderen.
Het laatste wat Ever Banega moet doen is direct de overstap maken naar een absolute topclub. In de Argentina bewijst hij nog niet dat hij zijn positie qua fysiek aan kan. Hij pakt op zijn positie nog teveel kaarten en wordt gemiddeld zeker twee a drie keer per wedstrijd van de bal gelopen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 08:44
|
|
Citaat: Ever Banega, zijn talent staat buiten kijf. Zou hem graag de overstap zien maken naar een absolute topclub en zijn goede spel daar zien doortrekken. Zal nog wel aan het fysieke gedeelte moeten werken en zijn Zuid-Amerikaanse mentaliteit moeten doen veranderen.
Het laatste wat Ever Banega moet doen is direct de overstap maken naar een absolute topclub. In de Argentina bewijst hij nog niet dat hij zijn positie qua fysiek aan kan. Hij pakt op zijn positie nog teveel kaarten en wordt gemiddeld zeker twee a drie keer per wedstrijd van de bal gelopen.
Ik zeg ook niet dat hij nu gelijk de overstap moet maken naar een topclub. Waarschijnlijk had ik dat erbij moeten schrijven. Weet ook wel dat hij nog niet uitgeleerd is bij Boca juniors en nog moet werken aan een aantal facetten. Mischien dat hij einde van het seizoen rijp is voor de Europese top.
Ik had eigenlijk een andere reactie verwacht, dat je was ingegaan op de spelers die ik heb genoemd.
Dit topic kan wel vers bloed gebruiken en daar kunnen alleen maar de Zuid-Amerikaanse kenners voor zorgen. Ik had eerder al gezegd dat ik liever geen korte reacties zie, als je dit topic op peil wil houden dan moet je wel wat los over de spelers die je zijn opgevallen in Apertura. Alleen dan kan ik een goede discussie of mijn mening over de desbetreffende speler kwijt, wat je als moderator natuurlijk graag ziet. Daarvoor ben ik tenslotte gevraagd.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 15:24
|
|
Citaat: Belluschi, een van de belangrijke schakels op het middenveld van River. Een rechtermiddenvelder met een functionele techniek en een timmermansoog voor het versturen van listige diepte-steekpasjes. Is vaak aanspeelbaar, goede loopvermogen en kiest de juiste moment om diep te gaan en daarmee in scoringspositie te komen.
Belluschi is een prima speler (al vind ik Augusto beter), maar die gaat vanwege z'n prijskaartje waarschijnlijk meteen naar een club waar de top in Nederland niet mee kan concurreren.
Citaat: Escudero, een dynamische linker vleugelaanvaller die verdedigers het nakijken geeft.
Velez misbruikt hem door hem zo nu en dan als echte aanvaller op te stellen. Ik zie hem ook het liefst vanaf de zijkant komen. Hij is overigens wel erg licht en z'n acties hebben een hoog oogkleppen-gehalte. Ik vond Mauro Zarate toch een paar klassen beter.
Citaat: Heb vandaag Valeri voor het eerst aan het werk gezien tegen Argentinos en maakte op mij een goede indruk.
Waar heb je die wedstrijd gezien, D_Skilled? Speelde hij op rechts of op links?
Ik bedoelde met mijn eerdere post dus dat Banega eerst een tussenstap moet maken in Europa. Ik zou hem afraden om in een keer naar de top te verkassen.
Citaat: Na afwezigheid van een paar basiskrachten heeft Diego Buonanotte de kans gekregen op het middenveld tegen Arsenal. Fysiek is het een licht gewicht en zijn lengte(1,60) heeft hij ook bepaald niet mee. Maar wat mij wel opviel aan de rappe, kleine aanvallende middenvelder was zijn dribbelvermogen. Een leuke speler om te blijven volgen, doet me denken aan zijn illustrale voorganger die ook zo'n hobbit was in de Apertura en daarmee de kleinste speler, Maximiliano moralez.
En Moralez loopt nu ook in Rusland te ballen (en dan niet bij een topclub). Ik moet het nog zien met Buonanotte, maar ik ga hem nauwlettend in de gaten houden. Mocht hij veel potentie voor Europa tonen dan wordt hij eigenlijk al onhaalbaar voor clubs als PSV en Ajax. Dat is standaard zo met spelers die met zoveel bombarie debuteren.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 16:54
|
|
Citaat: Belluschi is een prima speler (al vind ik Augusto beter), maar die gaat vanwege z'n prijskaartje waarschijnlijk meteen naar een club waar de top in Nederland niet mee kan concurreren.
Augusto heb ik nog niet aan het werk gezien, dus kan ik nog geen oordeel geven wie beter is, hoewel ik toch een aantal wedstrijden van River heb gezien en hij nul keer in de basis begon. Ben pas de afgelopen maand de Apertura intensief gaan volgen en natuurlijk heeft iemand die half jaar bezig is, meer gezien.
Citaat: Velez misbruikt hem door hem zo nu en dan als echte aanvaller op te stellen. Ik zie hem ook het liefst vanaf de zijkant komen. Hij is overigens wel erg licht. Ik vond Mauro Zarate toch een paar klassen beter.
Klopt, zie hem ook liever aan de zijkant spelen. Speelt bij Velez als hangende linkerspits.
Denk dat je Mauro Zarate niet kan vergelijken met Escudero zijn twee totaal andere spelers, maar toendertijd als je in eigen gelederen keek bij Velez dan was Zarate inderdaad de grote man op het middenveld. Op het WK U20 kon hij niet echt zijn stempel drukken en aangezien ik hem niet meer heb zien spelen, vond ik Sergio Aguero een klasse beter(spelen) als we het hebben over middenvelders.
Citaat: Waar heb je die wedstrijd gezien, D_Skilled? Speelde hij op rechts of op links?
Heb de wedstrijd gisteren op sopcast mogen aanschouwen. Speelde op links met het nummer acht op zijn shirt.
Citaat: Ik bedoelde met mijn eerdere post dus dat Banega eerst een tussenstap moet maken in Europa. Ik zou hem afraden om in een keer naar de top te verkassen.
Hij moet eerst het seizoen afmaken bij Boca en dan voorzichzelf beslissen of hij klaar is voor de Europese top. Als hij ooit de overstap maakt dan denk ik dat het een topclub wordt in Europa. Voetballend is hij een absolute meerwaarde voor een topploeg, maar hij zal wel aan de bak moeten komen om zich door te blijven ontwikkelen en te verbeteren. Tenslot is hij onhaalbaar voor suptoppers in Europa, wordt niet voor niks nauwlettend gevolgd door Spaanse en Italiaanse topclubs.
Citaat: En Moralez loopt nu ook in Rusland te ballen (en dan niet bij een topclub). Ik moet het nog zien met Buonanotte, maar ik ga hem nauwlettend in de gaten houden. Mocht hij veel potentie voor Europa tonen dan wordt hij eigenlijk al onhaalbaar voor clubs als PSV en Ajax. Dat is standaard zo met spelers die met zoveel bombarie debuteren.
Potentie zal hij vast wel hebben anders debuteer je niet op 17 jarige leeftijd in de Apertura. Een groot nadeel is zijn geringe lengte en fysiek, wat natuurlijk geeist wordt in Europa om mee te kunnen draaien. Zal hem zeker blijven volgen. Hoe vaak heb je hem trouwens zien spelen tot nu toe.
Thomas, kan je mischien wat meer vertellen over Alejandro Gomez van Arsenal de Sarandi, ook zo'n hobbit.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 23:52
|
|
Citaat: Augusto heb ik nog niet aan het werk gezien, dus kan ik nog geen oordeel geven wie beter is, hoewel ik toch een aantal wedstrijden van River heb gezien en hij nul keer in de basis begon. Ben pas de afgelopen maand de Apertura intensief gaan volgen en natuurlijk heeft iemand die half jaar bezig is, meer gezien.
Dan heb je erg veel pech gehad, want Augusto speelt regelmatig. Passarella stelt Augusto vaak op op rechts en Belluschi op links.
Belluschi heeft na een moeilijke beginperiode wel bijgeleerd bij River, maar ik blijf het een beetje een underachiever vinden. Hij heeft een geweldige steekpass, maar doet vooral relatief gezien veel goed wanneer hij risico in z'n spel legt en veel fout wanneer een simpele keuze meer voor de hand ligt. Z'n lichtvoetigheid en functionele techniek is wel een genot om naar te kijken, maar hij moet echt leren dat niet iedere aanraking een assist of doelpunt hoeft op te leveren.
Citaat: Klopt, zie hem ook liever aan de zijkant spelen. Speelt bij Velez als hangende linkerspits.
Denk dat je Mauro Zarate niet kan vergelijken met Escudero zijn twee totaal andere spelers, maar toendertijd als je in eigen gelederen keek bij Velez dan was Zarate inderdaad de grote man op het middenveld. Op het WK U20 kon hij niet echt zijn stempel drukken en aangezien ik hem niet meer heb zien spelen, vond ik Sergio Aguero een klasse beter(spelen) als we het hebben over middenvelders.
Zarate is allereerst een aanvaller. Daar is hij op z'n best met z'n acties en teamplay en kan hij naar binnen kappen naar z'n goede rechter.
Citaat: Heb de wedstrijd gisteren op sopcast mogen aanschouwen. Speelde op links met het nummer acht op zijn shirt.
Ok, ik krijg de wedstrijd van de week nog te zien.
Citaat: Potentie zal hij vast wel hebben anders debuteer je niet op 17 jarige leeftijd in de Apertura. Een groot nadeel is zijn geringe lengte en fysiek, wat natuurlijk geeist wordt in Europa om mee te kunnen draaien. Zal hem zeker blijven volgen. Hoe vaak heb je hem trouwens zien spelen tot nu toe.
Een keer of drie. Veel heisa over hem van de commentatoren, maar ik vond het maar magertjes. Maar goed, hij is natuurlijk nog piepjong en krijgt nog alle tijd om zich te bewijzen. Het probleem met die hypes is alleen dat ze eigenlijk al onhaalbaar zijn op het moment dat ze bewijzen dat ze klaar zijn voor Europa.
Radamel Falcao heeft dat ook. Die werd op z'n zestiende al gebombardeerd tot supertalent, is er onwijs lang uit geweest met een blessure, komt nu weer enigszins op niveau en laat zien dat hij echt wel kan ballen. Geen topploeg die zich al aan hem waagt, maar naar een mindere competitie zal hij ook niet gaan, denk ik. Toch jammer. Lekker explosief, onwijs doelgericht, kan een man passeren en is beweeglijk. Moet wel iets doen aan die waas voor z'n ogen wanneer het doel in zicht komt en hij mag ook wel wat rustiger worden voor de goal.
Citaat: Thomas, kan je mischien wat meer vertellen over Alejandro Gomez van Arsenal de Sarandi, ook zo'n hobbit.
Jij houdt wel van die ukkies, hè? Ik heb het niet zo op van die hele kleine spelers. En naast z'n fysiek heeft Alejandro Gomez me op andere vlakken ook nog niet echt kunnen overtuigen.
|
Redondo
Forum berichten: 241
|
Geplaatst: Di 27 nov 2007 10:36
|
|
Banega moet nog minimaal 2 jaar bij Boca blijven en als JRR komt kan hij ook nog voldoende leren
Beluki begon overigens heel erg goed bij River en viel toen ver terug. Zijn schot van 20-30 meter is uitzonderlijk goed en alleen daarom zal hij wel naar een grote ploeg gaan. Zijn Italiaans paspoort helpt ook mee
Arsenal heeft net als Tigre geen uitblinkers, het team is de grote uitblinker
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 27 nov 2007 11:56
|
|
Citaat: Beluki begon overigens heel erg goed bij River en viel toen ver terug. Zijn schot van 20-30 meter is uitzonderlijk goed en alleen daarom zal hij wel naar een grote ploeg gaan. Zijn Italiaans paspoort helpt ook mee
In z'n eerste seizoen viel hij juist erg tegen. Hij ging mee in het niveau van River in plaats van de ploeg op sleeptouw te nemen. Men twijfelde ook serieus aan z'n mentaliteit.
Om nog even terug te komen op Escudero, ik denk dat hij toch wel enigszins gehyped wordt. Hij lijkt het inzicht te missen om iets te doen met z'n acties. Leuk dat-ie drie man kan passeren, maar het moet wel ergens toe leiden.
|
Redondo
Forum berichten: 241
|
Geplaatst: Di 27 nov 2007 19:56
|
|
Citaat: Beluki begon overigens heel erg goed bij River en viel toen ver terug. Zijn schot van 20-30 meter is uitzonderlijk goed en alleen daarom zal hij wel naar een grote ploeg gaan. Zijn Italiaans paspoort helpt ook mee
In z'n eerste seizoen viel hij juist erg tegen. Hij ging mee in het niveau van River in plaats van de ploeg op sleeptouw te nemen. Men twijfelde ook serieus aan z'n mentaliteit.
Om nog even terug te komen op Escudero, ik denk dat hij toch wel enigszins gehyped wordt. Hij lijkt het inzicht te missen om iets te doen met z'n acties. Leuk dat-ie drie man kan passeren, maar het moet wel ergens toe leiden.
Beluki was het eerste gedeelte van het vorige seizoen veruit de beste voetballer in Argentinie. Niemand kwam bij hem in de buurt. Na de winter is hij toen teruggevallen
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 13:52
|
|
Citaat: Dan heb je erg veel pech gehad, want Augusto speelt regelmatig. Passarella stelt Augusto vaak op op rechts en Belluschi op links.
Belluschi heeft na een moeilijke beginperiode wel bijgeleerd bij River, maar ik blijf het een beetje een underachiever vinden. Hij heeft een geweldige steekpass, maar doet vooral relatief gezien veel goed wanneer hij risico in z'n spel legt en veel fout wanneer een simpele keuze meer voor de hand ligt. Z'n lichtvoetigheid en functionele techniek is wel een genot om naar te kijken, maar hij moet echt leren dat niet iedere aanraking een assist of doelpunt hoeft op te leveren.
Ja, heb inderdaad veel pech, maar ik ben ook pas bezig met het maken van scoutingrapporten als het aankomt op de continent Zuid-Amerika. Dat jij een half jaar bezig bent en al Zuid-Amerikaans kennis hebt opgedaan in Aruba kan ik alleen maar respecteren.
Citaat: Zarate is allereerst een aanvaller. Daar is hij op z'n best met z'n acties en teamplay en kan hij naar binnen kappen naar z'n goede rechter.
Zarate heb ik niet aan het werk gezien in de Apertura dus weet ik niet wat zijn exacte postitie was bij Velez. Jij zal het dus wel beter weten en ik vertel gewoon op welke positie hij speelde op WK U20, daar hoef je me niet aan vast te pinnen als het niet zo is.
Citaat: Een keer of drie. Veel heisa over hem van de commentatoren, maar ik vond het maar magertjes. Maar goed, hij is natuurlijk nog piepjong en krijgt nog alle tijd om zich te bewijzen. Het probleem met die hypes is alleen dat ze eigenlijk al onhaalbaar zijn op het moment dat ze bewijzen dat ze klaar zijn voor Europa.
Radamel Falcao heeft dat ook. Die werd op z'n zestiende al gebombardeerd tot supertalent, is er onwijs lang uit geweest met een blessure, komt nu weer enigszins op niveau en laat zien dat hij echt wel kan ballen. Geen topploeg die zich al aan hem waagt, maar naar een mindere competitie zal hij ook niet gaan, denk ik. Toch jammer. Lekker explosief, onwijs doelgericht, kan een man passeren en is beweeglijk. Moet wel iets doen aan die waas voor z'n ogen wanneer het doel in zicht komt en hij mag ook wel wat rustiger worden voor de goal.
Natuurlijk maakt de media ze beter dan ze daadwerkelijk zijn. Er komt een grote druk te liggen op de speler, omdat er veel van je verwacht wordt. En als je de vereiste niveau van een beroemde speler waarmee de media je mee vergelijkt niet haalt dan ben je al gauw afgeschreven. In Brazilie wordt iedere talent die een balletje in de nek kan leggen vergeleken met Ronaldinho, het is aan een speler om er zo goed mogelijk mee om te gaan, dat wil nog weleens fout gaan.
Citaat: Jij houdt wel van die ukkies, hè? Ik heb het niet zo op van die hele kleine spelers. En naast z'n fysiek heeft Alejandro Gomez me op andere vlakken ook nog niet echt kunnen overtuigen.
Die ukkies zijn wel degene die goed kunnen voetballen, maar je zal ze nooit bij een Europese topclub zien voetballen vanwege de eerdere genoemde redenen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 22:05
|
|
Gol de Sand. Lanús op een 1-0 voorsprong bij Boca Juniors en hard op weg naar het eerste landskampioenschap uit de clubgeschiedenis.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 22:25
|
|
Ik heb liever dat Boca Juniors landskampioen wordt. Mijn liefde voor Boca is mede dankzij Pluisje.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 22:27
|
|
Boca kan geen landskampioen meer worden.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 22:49
|
|
Citaat: Boca kan geen landskampioen meer worden.
Ja, dat is waar ook. Had liever Boca landskampioen zien worden, maar Thomas weet jij of de competitie in twee delen is opgesplitst en er dus twee kampioenen zijn.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 22:53
|
|
Ja, die zijn er.
1-1 Palermo.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:20
|
|
Lanús is kampioen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:24
|
|
Citaat: Lanús is kampioen.
Joeppie, maar niet heus. Tsja, je bent terecht kampioen als je aan het einde van de rit bovenaan staat. Dus bij deze mijn felicitiaties aan het eerste landskampioenschap voor Lanus.
Spelers van de kampioenen uit Brazilie en Argentinie zijn altijd in trek, dus kan je van Lanus verwachten dat Diego Valeri zeker de overstap zal maken en mischien nog een paar spelers.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:26
|
|
Er zullen er inderdaad nog wel wat vertrekken, maar het kan ook dat ze het nog tot de zomer uitstellen.
Wat is er trouwens niet mooi aan dat Lanús kampioen is geworden? Ze spelen leuk voetbal met een jonge ploeg die voor een goed deel uit eigen kweek bestaat. Het is veel leuker om naar te kijken dan de gemiddelde wedstrijd van Boca. Die ploeg en hun spelletje ken ik na al die tijd wel. Boca-voetbal=Feyenoord-voetbal.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:34
|
|
Citaat: Er zullen er inderdaad nog wel wat vertrekken, maar het kan ook dat ze het nog tot de zomer uitstellen.
Wat is er trouwens niet mooi aan dat Lanús kampioen is geworden? Ze spelen leuk voetbal met een jonge ploeg die voor een goed deel uit eigen kweek bestaat. Het is veel leuker om naar te kijken dan de gemiddelde wedstrijd van Boca. Die ploeg en hun spelletje ken ik na al die tijd wel. Boca-voetbal=Feyenoord-voetbal.
Natuurlijk gun ik Lanus hun eerste kampioenschap. Heb ze maar 1 keer zien spelen dus moet ik ook niet snel oordelen dat ze oneerlijk kampioen zijn geworden. Lanus heeft inderdaad een goede doorstroom als het aankomt op jeugdopleiding, maar dat is ook goed want dat is een grote inkomstenbron als het een talentje uit de eigen jeugdopleiding voor veel geld kan verkopen.
Ok Boca heb ik deze competitie ook niet echt vaak zien spelen, maar het kan liggen aan mijn grote liefde en fascinatie voor Maradonna.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:36
|
|
Iedere voetballiefhebber heeft waarschijnlijk wel een fascinatie voor Maradona (één n, D_Skilled), maar het voetbal van Boca ziet er zelden uit hoor. Alleen in tegenstelling tot Feyenoord levert het vaak wel punten op, dus misschien is het beter te vergelijken met het voetbal van PSV. ;) [size=59">Geintje.[/size">
Boca staat voor vechtvoetbal. River voor technisch voetbal.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:41
|
|
Citaat:
Boca staat voor vechtvoetbal. River voor technisch voetbal.
Ja, typ foutje!
Thomas wie heeft je deze competitie positief verrast, zowel spelers als club.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:47
|
|
Als clubs Lanús en Tigre, waarbij ik Tigre jammer genoeg niet aan het werk heb gezien. Hopelijk kan Redondo ons wat meer over dat team vertellen.
Van de wat bekendere spelers heeft Falcao me positief verrast. Na z'n zware blessure lijkt hij het op te pikken. Sommige minder bekende spelers houd ik nog even voor me, maar Diego Valeri is er uiteraard eentje van. En met hem nog wel meer spelers van Lanús. Eigenlijk heeft Sand dit seizoen ook wel verrast, maar ik ben niet zo gecharmeerd van hem.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:54
|
|
Citaat: Als clubs Lanús en Tigre, waarbij ik Tigre jammer genoeg niet aan het werk heb gezien. Hopelijk kan Redondo ons wat meer over dat team vertellen.
Van de wat bekendere spelers heeft Falcao me positief verrast. Na z'n zware blessure lijkt hij het op te pikken. Sommige minder bekende spelers houd ik nog even voor me, maar Diego Valeri is er uiteraard eentje van. En met hem nog wel meer spelers van Lanús. Eigenlijk heeft Sand dit seizoen ook wel verrast, maar ik ben niet zo gecharmeerd van hem.
Tigre was volgens Redonde een oud team met geen talent in de ploeg. Het moet het vooral hebben van haar collectief.
Diego Valeri kan je al van je lijstje wegstrepen, want die gaat zeker naar Europa. Ik hoop dat het een club wordt waar hij aan spelen toekomt en dus niet voor het financieel maar voor het sportieve vlak kiest. Dus clubs als Atletico, Juventus, Internazionale moet hij links laten liggen, ondanks de concrete interesse van Atletico. Hij kan beter bij een middenmoter beginnen in Spanje en vandaar uit groeien naar de absolute top, hij is nog jong en heeft dus veel te leren. Wat raad jij hem aan?
En houd de beste spelers voor het laatst Thomas. :angel:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 23:59
|
|
Tigre bestaat vooral uit oude(re) spelers, maar dat betekent niet dat ze met hun tweede plek niet opvallend gepresteerd hebben.
Ik denk dat Valeri het nog wel kan winnen van al dat koopgeweld bij Atletico. Zoveel geweldenaren lopen er daar nu ook weer niet rond op de flanken, maar hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen. Ik zou hem aanraden om niet naar zo'n koopclub te gaan.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 3 dec 2007 00:07
|
|
Citaat: Tigre bestaat vooral uit oude(re) spelers, maar dat betekent niet dat ze met hun tweede plek niet opvallend gepresteerd hebben.
Ik denk dat Valeri het nog wel kan winnen van al dat koopgeweld bij Atletico. Zoveel geweldenaren lopen er daar nu ook weer niet rond op de flanken, maar hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen. Ik zou hem aanraden om niet naar zo'n koopclub te gaan.
Inderdaad een tweede plek is niet niks en het wil ook helemaal niks zeggen dat ze alleen maar met oudere spelers hebben gespeeld.
Atletico Madrid vind ik echt een koopclub, die zal echt geen eerlijk kans krijgen als hij voor Atletico tekent. Nou ze hebben toch wel aardige flankspelers als reyes, luis garcia die zich al bewezen hebben op topniveau en Valeri zal het nog maar moeten laten zien. Atletico ziet in hem meer een speler voor de toekomst dan een basisspeler. En Cleber Santana werd met groot bombari binnengehaald, maar speelt barweinig terwijl hij bij andere clubs een betere vooruizicht had op speeltijd als hij niet voor Atletico had getekend.
|