Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 18:27
|
|
oh ja, me even voorstellen dus...
mijn naam Younes Idrissi en woonachtig te Temse in België. ik ben 19 jaar (27 februari 20 jaar XP ) en studeer op hogeschool momenteel. m'n hobby's zijn voetballen, ps2, pc enz. wie wat meer over me wilt weten, je kan het altijd vragen :ja:
greetz
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 18:28
|
|
Citaat: Ja het is dan idd goedkoper.
Ooit ga ik naar Bs As om daar een live wedstrijd te zien van River-Boca.
En dan wel in het Monumental, want in die Bonbondoos ga ik echt niet zitten, veel te gevaarlijk, volgens mij staat daar de boel op instorten.
Overigens hoorde dat er juist wel gezellige tentjes daar zitten, richting waterkant.
rinks:
Hey Gallina, thx voor de link nogmaals! ben geen ajaxfan voor alle duidelijkheid, gwn een riverboy:)
ik denk dat El Monumental wel gevaarlijker zal zijn dan die Bonbonera:p omdat el monumental een piste heeft lijkt het veiliger maar neen. de bezoekende supporters gooien altijd met gevaarlijke voorwerpen op de supporters die onder hun zitte. in de bonbonera zijn er grote netten dacht ik, zo voorkomen ze rellen enzo. al wil ik ook liever in el monumental zitten. zo dicht mogelijk bij de '14'. die mannen zijn echt gek XD
Hola welkom!!! Leuk dat je hier ook zit.
En ja El Monumental kan ook wel in de rivisie(of hoe je dat ook schrijft).
7-10-07 River- Boca, toen hebben een stel bosteros een stukje tribune bankjes naar beneden gegooid haha. XD
Je moet wel weten waar je gaat zitten natuurlijk.
Ik zal nooit in die bonbondoos gaan zitten
Hoe volg jij de wedstrijden? Ook via de pc?
Enne, ik ben ook geen Ajaxfan hoor. Er bestaat voor mij maar 1 club!
Wat heb je een mooie naam? Waar komt die vandaan?
(Ben niet nieuwsgierig hoor)
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 18:47
|
|
Citaat: Ja het is dan idd goedkoper.
Ooit ga ik naar Bs As om daar een live wedstrijd te zien van River-Boca.
En dan wel in het Monumental, want in die Bonbondoos ga ik echt niet zitten, veel te gevaarlijk, volgens mij staat daar de boel op instorten.
Overigens hoorde dat er juist wel gezellige tentjes daar zitten, richting waterkant.
rinks:
Hey Gallina, thx voor de link nogmaals! ben geen ajaxfan voor alle duidelijkheid, gwn een riverboy:)
ik denk dat El Monumental wel gevaarlijker zal zijn dan die Bonbonera:p omdat el monumental een piste heeft lijkt het veiliger maar neen. de bezoekende supporters gooien altijd met gevaarlijke voorwerpen op de supporters die onder hun zitte. in de bonbonera zijn er grote netten dacht ik, zo voorkomen ze rellen enzo. al wil ik ook liever in el monumental zitten. zo dicht mogelijk bij de '14'. die mannen zijn echt gek XD
Hola welkom!!! Leuk dat je hier ook zit.
En ja El Monumental kan ook wel in de rivisie(of hoe je dat ook schrijft).
7-10-07 River- Boca, toen hebben een stel bosteros een stukje tribune bankjes naar beneden gegooid haha. XD
Je moet wel weten waar je gaat zitten natuurlijk.
Ik zal nooit in die bonbondoos gaan zitten
Hoe volg jij de wedstrijden? Ook via de pc?
Enne, ik ben ook geen Ajaxfan hoor. Er bestaat voor mij maar 1 club!
Wat heb je een mooie naam? Waar komt die vandaan?
(Ben niet nieuwsgierig hoor)
ah goed want ik kan ajax niet hebben XD ik ben een trotse Barça-fan, en laatste jaren ook een millonario. en stiekem ook een beetje sympathie voor san lorenzo haha. ja ik had het gezien hoe ze die stoelen naar beneden gooiden, maarja dat zouden de supporters van river ook doen als ze zo worden weggespeeld en om de 10min. een panna krijgen he XD . ik ben namelijk marokkaans met ook syrisch bloed. en mijn ouders kijken satelliet-tv, heb je veel sportkanalen: espn, fox sports channel, rai sport enzo. maar ik wil ook via pc kunnen volgen, maar hoe da ik dat? want mijn ouders zitten vaak voor de tv en ik heb op m'n kamer alleen kabel. kan iemand me gratis pc tv helpe te verkrijgen? XP
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 19:05
|
|
Citaat:
Hola Millonario.
In La Bombonera zit de tweede ''harde kern'' onder het vak van de bezoekers. Nog dichterbij dan in La Monumental.
Daarnaast heb je in La Monumental meer vluchtwegen als het mis gaat, als het in La Bombonera mis zou gaan heb je toch een probleem.
Het jammere van het stadion van River Plate is dat je zover weg zit van alles. Als je in La bombonera op Platea plaatsen zit zit je erboven op.
Nadeel van La Bombonera is de kant van de buissness boxen waaronder die van Maradona, ziet er niet uit maar je kunt niet alles hebben.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 22:39
|
|
Ik heb de posts over het bekijken van wedstrijden in de zone over computers gezet. Hier graag verder over het Argentijnse voetbal.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 8 feb 2008 17:10
|
|
Eén van de mooiste reclames aller tijden.
Argentinië, toch wel het mooiste voetballand dat er bestaat.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 8 feb 2008 21:05
|
|
Citaat:
Argentinië, toch wel het mooiste voetballand dat er bestaat.
Absoluut.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 8 feb 2008 23:41
|
|
Ik heb van de week overigens ook de overwinning van River op Boca gezien. Knotsgekke wedstrijd met een leuk resultaat voor de River-supporters, maar volgens mij wordt Boca kampioen. Er is weer plek voor Battaglia (die ik eigenlijk nooit betrap op een slechte wedstrijd), Riquelme is terug en Morel hoeft niet meer als linksback te spelen. Wel jammer dat Datolo verkocht is en die prutser van een Neri nu moet spelen.
River heeft heel wat talentvolle spelers in de leeftijdscategorie 17-23, maar amper goede spelers die ouder dan dat zijn. De selectie is ook onder Simeone compleet onevenwichtig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 9 feb 2008 17:13
|
|
Citaat: Ik heb van de week overigens ook de overwinning van River op Boca gezien. Knotsgekke wedstrijd met een leuk resultaat voor de River-supporters, maar volgens mij wordt Boca kampioen. Er is weer plek voor Battaglia (die ik eigenlijk nooit betrap op een slechte wedstrijd), Riquelme is terug en Morel hoeft niet meer als linksback te spelen. Wel jammer dat Datolo verkocht is en die prutser van een Neri nu moet spelen.
River heeft heel wat talentvolle spelers in de leeftijdscategorie 17-23, maar amper goede spelers die ouder dan dat zijn. De selectie is ook onder Simeone compleet onevenwichtig.
Nou zeg Thomas!!!!! :bianca:
Ik ga er verder maar niet op in.............. gaat juist heel lekker met River! ance1:
Zie al duidelijke verbeteringen onder Simeone, het spel, de sfeer.....
Ja de Kaiser heeft het aardig verprutst vorige jaren! :666:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 15:46
|
|
Ik moet de wedstrijd van River van gisteravond nog zien, maar was het wat?
Heeft Abreu al een verpletterende indruk achtergelaten, Gallina?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 16:06
|
|
Citaat: Ik moet de wedstrijd van River van gisteravond nog zien, maar was het wat?
Heeft Abreu al een verpletterende indruk achtergelaten, Gallina?
VERPLETTEREND!!!! mag ik wel zeggen wat een LOOSER!!!! Als Simeone hem volgende keer weer opsteld..........
Jonkies waren weer redelijk goed bezig, alleen lilliputtertje is af en toe overenthousiast, vliegt uit de bocht en vergeet dat er nog meer medespelers in het veld zijn.
Ortega was weer wat minnetjes. Ik denk dat hij het niet meer zo goed trekt (nu wilde ik dus een dranksmilie plaatsen maar die kan ik nog niet vinden). Maar al met al wel een leuke wedstrijd om te zien, gelijkwaardig wel (ook dankzij Carrizo).
Vind je het niet leuker om rechtstreeks te kijken? Nu weet je de uitslag al.
En kan ik mn avatar alweer (proberen) te plaatsen?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 16:10
|
|
Welke liliputter bedoel je? Buonanotte? Ben nog altijd niet overtuigd van die jongen. Wel leuk voor Zuid-Amerika, maar vooralsnog zie ik hem niet slagen in Europa.
Voetbal kijken zonder de uitslag te weten is inderdaad leuker, maar uiteindelijk gaat het me om de kwaliteit van het beeld. En dat is achteraf vaak beter dan via de live streams.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 16:21
|
|
Citaat: Welke liliputter bedoel je? Buonanotte? Ben nog altijd niet overtuigd van die jongen. Wel leuk voor Zuid-Amerika, maar vooralsnog zie ik hem niet slagen in Europa.
Voetbal kijken zonder de uitslag te weten is inderdaad leuker, maar uiteindelijk gaat het me om de kwaliteit van het beeld. En dat is achteraf vaak beter dan via de live streams.
Ja Buonanotte, hij is echt zooooooo klein.
Maar hoe kijk jij dan terug en waar?
Had trouwens goed beeld gister bij Tvdelsur
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:25
|
|
Citaat: Welke liliputter bedoel je? Buonanotte? Ben nog altijd niet overtuigd van die jongen. Wel leuk voor Zuid-Amerika, maar vooralsnog zie ik hem niet slagen in Europa.
Is inderdaad heel klein (1,60). Komt misschien net tot me navel.
Wel natuurlijk een leuke speler om te zien, evenals Leandro Gracian, Maxi Moralez, maar natuurlijk niks voor het Europees voetbal. Er komt een nieuwe vlaag aan lilliputters bij River, als ik af ga op de spelers die ik in de Torneo de Verano heb gezien.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:26
|
|
Het gaat natuurlijk ook om lichaamskracht. Tevez is ook klein, maar ontzettend sterk. Sciorilli heeft dat volgens mij ook.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:38
|
|
Citaat: Het gaat natuurlijk ook om lichaamskracht. Tevez is ook klein, maar ontzettend sterk. Sciorilli heeft dat volgens mij ook.
Sciorilli vind ik een begenadigde speler. Onwijs lichtvoetig, bewegelijk en enorm listig in de ééntweetje. Nou, ik vind dat Sciorilli zijn lichaam behoorlijk goed gebruikt met zijn rug naar de goal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:39
|
|
Buonanotte is 1.60 m. en weegt 59kg volgens de River site. En hij is in april pas 19 geworden. Hij is nog niet sterk genoeg, vind het hilarisch als je ziet dat hij regelmatig tegen de grond wordt geworpen, maar staat altijd braaf weer op. Hij moet nog wat uitgroeien zeg maar.
Over het algemeen zijn de Argentijnen niet zo lang, maar de meesten zijn wel sterk.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:39
|
|
Citaat: Sciorilli vind ik een begenadigde speler. Onwijs lichtvoetig, bewegelijk en enorm listig in de ééntweetje. Nou, ik vind dat Sciorilli zijn lichaam behoorlijk goed gebruikt met zijn rug naar de goal.
Klopt. Een bal kunnen afschermen heeft dan ook niet alleen te maken met langte of breedte. Zelfs niet met alleen kracht, eigenlijk. Het heeft ook met slimmigheid te maken. Tevez heeft die kracht en slimmigheid en bij Sciorilli vielen die dingen me eigenlijk ook wel op.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:43
|
|
Citaat: Klopt. Een bal kunnen afschermen heeft dan ook niet alleen te maken met langte of breedte. Zelfs niet met alleen kracht, eigenlijk. Het heeft ook met slimmigheid te maken. Tevez heeft die kracht en slimmigheid en bij Sciorilli vielen die dingen me eigenlijk ook wel op.
Sciorilli is the rising star van River. Lizzio ook zo'n jeugdspeler, ook zo klein, vind hem alleen niks integendeel tot Sciorilli. Blijft naar voren rennen zonder maar enigzins op de balans te letten. Musachio straalt de kalmte van een veteraan uit, opmerkelijk. Interessante speler en nog maar pas zeventien. In de zone spelen ligt hem beduidend beter dan in de mandekking.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:45
|
|
Citaat: Buonanotte is 1.60 m. en weegt 59kg volgens de River site. En hij is in april pas 19 geworden. Hij is nog niet sterk genoeg, vind het hilarisch als je ziet dat hij regelmatig tegen de grond wordt geworpen, maar staat altijd braaf weer op. Hij moet nog wat uitgroeien zeg maar.
Over het algemeen zijn de Argentijnen niet zo lang, maar de meesten zijn wel sterk.
Buonanotte is een veldmuis. Ongeveer evengroot als een C1 speler.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:56
|
|
Citaat: Buonanotte is 1.60 m. en weegt 59kg volgens de River site. En hij is in april pas 19 geworden. Hij is nog niet sterk genoeg, vind het hilarisch als je ziet dat hij regelmatig tegen de grond wordt geworpen, maar staat altijd braaf weer op. Hij moet nog wat uitgroeien zeg maar.
Buonanotte is een veldmuis. Ongeveer evengroot als een C1 speler.
wat maakt het uit, ik vind het een leuke speler om naar te kijken. hij maakt gebruik van z'n klein gestalte, als iemand em aanraakt gaat ie liggen. zou ik ook doen als ik hem was
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 17:58
|
|
Citaat: Musachio straalt de kalmte van een veteraan uit, opmerkelijk. Interessante speler en nog maar pas zeventien. In de zone spelen ligt hem beduidend beter dan in de mandekking.
Nou, als ik iets niet vond van Musaccio dan was het dat hij rust uitstraalde. Het was eerder één brok zenuwen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 18:01
|
|
Citaat: Nou, als ik iets niet vond van Musaccio dan was het dat hij rust uitstraalde. Het was eerder één brok zenuwen.
Nou viel mee. Hij begon te bibberen wanneer hij werd opgejaagd, en de aanvaller tegen hem aan begon te spelen. De weerstand was vrij nihil, maar talent heeft ie.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 20:04
|
|
El Rey del Copas heeft ook gespeeld en de club waar Maradona ooit is begonnen met 4-0 maar huis gespeeld.
Riquelme was Heer en Meester op het veld, gruwelijk goed en zoals die gisteren speelde valt er weinig tegen te beginnen. Palacio lijkt ook op zijn ouwe niveau te komen en Palermo blijft scoren. Staat een aardig geheel met erbij nog Bataglia en Ibarra.
Mooi dat Independiente weer lekker draait. Vind wel mooie club en die coach Pedro Troglio is een geweldige vent. We zien de laatste jaren dat er andere clubs kampioen worden ipv Boca en River.
Estudiantes, San Lorenzo en Lanus. Wie weet nu Independiente.
Simeone, Ramon Diaz, Cabrera en nu Troglio.
Hoop overigens dat Rosario Central erin blijft want de derby uit Rosario mag niet verloren gaan. Geweldig spektakel.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 19 feb 2008 02:12
|
|
Nog even als antwoord op de (helaas tijdens de verhuizing gesneuvelde) vraag van Oscarito:
Abelairas vind ik wel aardig. Sowieso een mooie trap, diepgang en inzicht. Het schort er nog aan op het vlak van duelkracht, het vroeg druk zetten. In de omschakeling is het voldoende en qua dynamiek ruim voldoende. Heeft ook oog voor de één-twee. Z'n grootste problemen liggen op het fysieke vlak. Hij is niet echt atletisch, niet bepaald sterk en komt zoals gezegd dus ook duelkracht tekort. Verder zijn overzicht en handelingssnelheid an sich prima, maar ik heb het idee dat hij iets te vaak vertraagd op zoek naar een steekbal. En niet iedere bal die afkomstig is van hem hoeft per definitie diep te gaan.
Het is dus absoluut geen slechte speler, maar ik twijfel toch vooral aan z'n fysiek en doorgroeimogelijkheden in Europa.
|