Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 26 jan 2008 18:15
|
|
Citaat: Wat vind je van het vertrek van Ruben naar Villarreal, Gallina?
Eerlijk gezegd vind ik het geen gemis!
Misschien niet helemaal eerlijk, maar hij is de afgelopen competitie nauwelijks opgesteld door Passarella. Dat zegt ook niet zoveel want die man wist echt niet waar hij mee bezig was.
Maar Ruben is geen uitblinkertje en iedereen heeft vol verbazing gereageerd op zijn transferprijs 7.000.000 dollar.
Ben benieuwd hoe hij het gaat hebben bij Villareal.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 26 jan 2008 19:31
|
|
ik heb net tvu geinstalleerd, op welk kanaal komt het, Gallina?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 jan 2008 19:39
|
|
Citaat: ik heb net tvu geinstalleerd, op welk kanaal komt het, Gallina?
Kanaal soccer,
Via de volgende links kun je kijken wat er wordt uitgezonden en waar.
http://rojadirecta.com/
http://www.myp2p.eu/
Ga je kijken doc?
|
Anonymous
|
Geplaatst: Za 26 jan 2008 20:09
|
|
ik ga zeker kijken, ik had met sopcast dan wel vaak een schreeuwerige koreaan die verslag deed van een slideshow maar in 't Argentijnse voetbal zit toch geen tempo
ik ben wel benieuwd, 15 jaar geleden zag ik af en toe iets op Sky Channel en vond het toen erg saai maar Rosales doet mee hè. Dat wordt dus een eitje voor Boca
Doen de heren en dames Argentijnse voetbalkenners mee aan [color=blue">een weddenschap[/color">?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 26 jan 2008 23:39
|
|
Citaat: ik ga zeker kijken, ik had met sopcast dan wel vaak een schreeuwerige koreaan die verslag deed van een slideshow maar in 't Argentijnse voetbal zit toch geen tempo
ik ben wel benieuwd, 15 jaar geleden zag ik af en toe iets op Sky Channel en vond het toen erg saai maar Rosales doet mee hè. Dat wordt dus een eitje voor Boca
Doen de heren en dames Argentijnse voetbalkenners mee aan [color=blue">een weddenschap[/color">?
Leuk dat je gaat kijken Doc, maare in het Argentijnse voetbal zit juist wel snelheid. Ik kijk alleen daar maar na, bij Nederlands voetbal val IK in slaap!! :bored1:
En ja, Mauro doet mee en hij is erg blij!!! :bye2:
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 01:17
|
|
het is een tijdje terug dat ik river gezien heb, maar wat hebben ze met het shirt gedaan? Een gemiddelde theedoek nij gr zeeman ziet er mooier uit tis geen wit shirt met rode baan maar ze hebben de baan in stukken gehakt en blauwe stukken geplakt op t witte shirt, doe dat met het Ajaxshirt en je wordt aan stukken getrokken
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 01:36
|
|
Boca 1 River 0
rn het is een topper die leuk is om naar te kijken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 02:05
|
|
Citaat: Boca 1 River 0
rn het is een topper die leuk is om naar te kijken.
Is die scheidsrechter niet een beetje partijdig?? :666:
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 03:12
|
|
:cry:
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 03:41
|
|
Gecondoleerd, Gallina. :aai:
Ik zie dat Falcao op de bank mocht beginnen bij River. Hoe deed Cabral het?
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 14:14
|
|
ance2: ance1: WE ARE THE CHAMPIONS MY FRIEND
AND WE'LL KEEP ON FIGHTING TO THE END!!! ance2: ance1:
Dat zijn 7 kaboempjes erbij XD
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:15
|
|
Citaat: het is een tijdje terug dat ik river gezien heb, maar wat hebben ze met het shirt gedaan? Een gemiddelde theedoek nij gr zeeman ziet er mooier uit tis geen wit shirt met rode baan maar ze hebben de baan in stukken gehakt en blauwe stukken geplakt op t witte shirt, doe dat met het Ajaxshirt en je wordt aan stukken getrokken
???????????????????? Het is het mooiste shirt van de wereld!!!! Spierwit met een rode diagonale baan en mooie cijfers. Blauw komt er niet in voor!!!! Is jouw beeldscherm wel goed???? Heb hier thuis een origineel shirt liggen dus ik kan het weten!!!! :ja:
Maar ff overgisteren, alhoewel ik er komende dagen liever niet aan herinnerd wil worden, we zijn er ziek van, Thomas jij vroeg hoe Cabral het deed, nou ging wel lekker met hem, de verdedinging is nog steeds een beetje zwak. Carrizo de keeper was weer een toppertje, hoop dat het nog lang duurt voordat hij weer naar Rome gaat (paspoortkwestie). Grootste tegenvaller was Abreu, daar had ik wel wat meer van verwacht.
Het was een zenuwachtige wedstrijd om te zien, zo kwam het op mij over, de jongens wilde zo graag. Scheids was wel partijdig, overduidelijk.
2 febr. revanche in Mendoza!!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:16
|
|
Tsja, ik heb je gewaarschuwd voor Abreu. :aai:
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:33
|
|
boludo, dit is het mooiste shirt :angel:
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 18:08
|
|
De rode baan op het shirt van River Plate was vroeger 1 baan, nu wordt het onderbroken voor de strepen van Adidas en is de shirtsponser ook niet aardig geweest voor het shirt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 19:43
|
|
Met dank aan DOC B)
Kijk eens hoe MOOI dat shirt staat????
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 19:49
|
|
en zo was het een hele tijd geleden:
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 19:52
|
|
Ja 1930 of zo???
ance2:
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:00
|
|
1960 maar dat bedoel ik, de diagonale band is zo River Plate, daar moet een ontwerper met zijn jatten vanaf blijven en dan dat domkerblauw, zo lelijk.
River heeft zijn shirt uitgeleverd aan de commercie.
maar ook boca heeft dat gedaan, en ook dat is waar ze hier de doodstraf voor krijgen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:06
|
|
Boca mag zowieso de .......... in.
Vind het niet leuk om hier dat ordinaire shirt te zien.
Maar lieve Doc............er zit helemaal geen donkerblauw in het River shirt!! B)
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:25
|
|
de strepen van Adidas zijn donkerblauw/paars meen ik en ze hebben het de baan in stukken gehakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:32
|
|
Citaat: de strepen van Adidas zijn donkerblauw/paars meen ik en ze hebben het de baan in stukken gehakt.
Lieve lieve Doc, het is hartstikke zwart........ heb het shirt hier nu in mijn handen! :ja:
De baan is wel in stukken gehakt maar als je het aan hebt valt dat niet op.... zie mijn foto, het is gewoon een topshirt!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 16:52
|
|
Ik heb gisteravond Boca Juniors-River Plate teruggezien. Simeone zal nog eens goed moeten gaan nadenken over hoe hij z'n ploeg wil neerzetten. De volgende opstelling gaat in ieder geval niet werken:
--------------------Abreu
Alexis Sánchez---Ortega----Rosales
---Archubi--------Ponzio------Augusto
----Tuzzio--------Cabral------Gerlo
-------------------Carrizo (GK)
Passarella leek er met iets anders maar vergelijkbaar materiaal ook al geen zak van te snappen, maar met zoveel lichtgewichten en spelers die matig zijn in de omschakeling speel je helemaal niets klaar. Vorig seizoen moest Ahumada zich al kapot spelen om al die technische jongens uit de brand te helpen en nu wordt Ponzio het slachtoffer. Augusto kan prima als rechtshalf fungeren, maar dan wel met een uitstekende controleur schuin achter zich en zonder iemand als Archubi naast zich.
Daarnaast heb je de driemansverdediging. Cabral vind ik een hele aardige verdediger, maar ik kreeg de indruk dat het de bedoeling was dat hij rugdekking moest verlenen aan z'n mandekker waar de zwervende Palacio tegenover stond met de bal en dat de overgebleven mandekker Palermo moest oppakken. Ponzio was immers geen optie voor de rugdekking, want die had Riquelme voor zich staan. Hoe dan ook, dat rugdekking verlenen vind ik niet een van de sterkste punten van Cabral. en Tuzzio en Gerlo gaan vrijwel altijd in de problemen komen tegen Palacio.
En dan hebben we nog het probleem van de aanval. Abreu kan geen bal vasthouden, kan niet kaatsen en is tegen een ploeg die dicht op de zestien verdedigt zoals Boca ook niet aanspeelbaar in de diepte. Al die zwervertjes bleven dus maar lopen met de bal omdat ze geen spits hadden om aan te spelen. Ik vond het in ieder geval een behoorlijk kansloze missie voor River.
Boca Juniors-River Plate 2-0 (Battaglia, Palermo)
Battaglia speelde weer eens uitstekend en scoorde dus de 1-0. Ik vond de 2-0 van Palermo verder wel geinig omdat hij aan de lat ging hangen om de bal in de goal te kunnen koppen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:23
|
|
Ja haha de 2e goal was eigenlijk ongeldig hoorde ik.
Las ook net in de Ole (grootste sportkrant van Arg) dat Simeone het toch nog wil proberen met die opstelling.
Ponzio was een toppertje.
Abreu vind ik zwaar tegenvallen, heb je die benen gezien, volgens mij scheert hij ze!
Maar bedankt voor je verslag, erg leuk en leerzaam weer voor mij.
:bye2:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:25
|
|
Een speler mag inderdaad niet aan de lat hangen om er voordeel uit te halen.
|