Auteur
|
Bericht
|
Peter79
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 10:19
|
|
Citaat: Hoe deden de Ajacieden het? En zitten er nog spelers van AZ bij deze selectie?
Van AZ zit volgens mij alleen Mohamed Madmar bij de selectie.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 10:25
|
|
Ligeon en Koppers stonden allebei in de basis, maar wisten zich niet echt te onderscheiden. Geen foutjes en gewoon hun taak uitgevoerd.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 10:38
|
|
Wat dat betreft is Oranje onder 16 een stuk interessanter voor ons Ajacieden.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 15 mei 2009 13:59
|
|
Citaat: Oranje onder 17 heeft de finale van het EK Onder 17 gehaald. De ploeg van trainer Albert Stuivenberg won in de halve finale met 2-1 van Zwitserland. Oranje onder 17 speelt maandag de finale tegen de winnaar van het duel tussen Duitsland onder 17 en Italië onder 17.
Het jeugdige Oranje kwam in de eerste helft met 2-0 voor door goals van Shabir Isoufi en Luc Castaignos. In de tweede helft kwam Zwitserland terug tot 2-1, maar Oranje hield met kunst en vliegwerk stand. Bij Oranje speelden twee Ajacieden in de basis: Ruben Ligeon en Dico Koppers. Joël Veltman en Warner Hahn bleven op de bank zitten.
Opstelling Oranje onder 17:
Patrick ter Mate; Ruben Ligeon, Stefan de Vrij, Dico Koppers, Mats van Huijgevoort; Mohamed Madmar, Oguzhan Ozyakup, Osama Rashid (41. Ryan Bouwmeester); Shabir Isoufi, Luc Castaignos, Bob Schepers (62. Martijn de Vries)
AS
|
keko
Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 18:35
|
|
Voor degene die hem niet gezien hebben of de wedstrijd nog een keer willen terugzien:
Eerste helft:
http://rapidshare.com/files/232181237/F ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/232185734/F ... .part2.rar
Tweede helft:
http://rapidshare.com/files/232204321/S ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/232207881/S ... .part2.rar
Enjoy!
Dank u voor dit, D_Skilled. Hebt u het spel tegen Zwitserland?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 18:41
|
|
Ja, die kan je hier downloaden.
http://rapidshare.com/files/233305129/F ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/233309292/F ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/233317656/S ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/233321994/S ... .part2.rar
|
keko
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 18:46
|
|
Dank, D_skilled
|
altijdajaxcied
Forum berichten: 53
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:07
|
|
0-17 gaat in oktober naar Nigeria voor het WK las ik.
Ik denk dat toch er niet veel verander wordt aan de spelerslijst. De zelfde 4 Ajaxcieden gaan neem ik aan ook gewoon mee!
|
voetbal2009
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:14
|
|
Als joel veltman geen basisspeler wordt bij d A2 moet je er niet vanuit gaan dat ie naar het wk gaat..
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:16
|
|
Citaat: Als joel veltman geen basisspeler wordt bij d A2 moet je er niet vanuit gaan dat ie naar het wk gaat..
Zo bijzonder vind ik die Veltman niet.
|
altijdajaxcied
|
Geplaatst: Za 27 jun 2009 18:59
|
|
Dit zou dus ook voor Warner en Ruben betekenen! Want die zitten in de A1, dus minder kans om te spelen!
|
Eline
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 09:27
|
|
Citaat: Dit zou dus ook voor Warner en Ruben betekenen! Want die zitten in de A1, dus minder kans om te spelen!
A1 zal wel om en om keepen en anders is Warner beter dan Stan. Dus die komt er wel. Ruben Ligeon zal ook zeker zijn minuten maken want Frank de Boer kiest zijn selectie altijd hoe hij zelf wil en hij zal geen spelers in A1 stoppen als ze niet zouden spelen (zoals Dico Koppers dus niet, die moet dus in A2 laten zien wat ie kan).
|
altijdajaxcied
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 16:45
|
|
Citaat: Dit zou dus ook voor Warner en Ruben betekenen! Want die zitten in de A1, dus minder kans om te spelen!
A1 zal wel om en om keepen en anders is Warner beter dan Stan. Dus die komt er wel. Ruben Ligeon zal ook zeker zijn minuten maken want Frank de Boer kiest zijn selectie altijd hoe hij zelf wil en hij zal geen spelers in A1 stoppen als ze niet zouden spelen (zoals Dico Koppers dus niet, die moet dus in A2 laten zien wat ie kan).
Slaat dus nergens op, want de A1 heeft nu ook gewoon zijn 2e jaars spelers en Marco Bizot zal ook regelmatig mee gaan doen in de A1!!!
|
Eline
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 18:41
|
|
Slaat dus nergens op, want de A1 heeft nu ook gewoon zijn 2e jaars spelers en Marco Bizot zal ook regelmatig mee gaan doen in de A1!!!
Bizot en Padt zitten toch in Jong Ajax. Kijk tuurlijk zal ie meedoen, maar denk niet regelmatig anders hadden ze hem niet in Jong Ajax gezet. Padt deed vorig jaar ook maar een paar keer mee. En zoals ik al zei, De Boer weet goed wat hij wil en zal niet een Ligeon in A1 kiezen als ie nooit speelt. Tuurlijk zijn er veel 2e jaars en zal ie niet zoveel spelen als Van Rhijn maar dat zegt verder nog niks. Bovendien heeft Ruben veel talent.
|
altijdajaxcied
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 22:14
|
|
Bizot en Padt zitten toch in Jong Ajax. Kijk tuurlijk zal ie meedoen, maar denk niet regelmatig anders hadden ze hem niet in Jong Ajax gezet. Padt deed vorig jaar ook maar een paar keer mee. En zoals ik al zei, De Boer weet goed wat hij wil en zal niet een Ligeon in A1 kiezen als ie nooit speelt. Tuurlijk zijn er veel 2e jaars en zal ie niet zoveel spelen als Van Rhijn maar dat zegt verder nog niks. Bovendien heeft Ruben veel talent.
Tuurlijk! Alle 4 hebben ze talent anders zitten zij er niet bij. Toch heb je een betere kans in de A2 dan in de A1, vind ik en ik denk ook dat dit waar is!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 22:27
|
|
Plus de trainer van de A2 is beter dus als ik eerstejaars A-junior was dan wist ik het wel.
|
voetbal2009
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 05:34
|
|
Qausim Bouy en Lesley de Sa van de B1 zijn geselecteerd voor een trainingstage met NL onder 17 op 10 en 11 augustus.
Ook Tom Boere is nieuw bij de selectie.
|
Eline
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 13:05
|
|
Citaat: Qausim Bouy en Lesley de Sa van de B1 zijn geselecteerd voor een trainingstage met NL onder 17 op 10 en 11 augustus.
Ook Tom Boere is nieuw bij de selectie.
Klopt. Dit is erg knap te noemen, 2 jongens van onder 16 bij de onder 17 selectie. Het is trouwens Ouasim (Wasim) en Lesly zonder de 2e e.
De voltallige selectie voor de tweedaagse trainingsstage:
Doel: Warner Hahn (Ajax), Patrick ter Mate (Vitesse/AGOVV), Hobie Verhulst (AZ).
Verdediging: Martijn de Vries (Excelsior), Stefan de Vrij, Bruno Indi Martins, Mats van Huijgevoort (allen Feyenoord), Dico Koppers, Ruben Ligeon, Joël Veltman (allen Ajax), Mohamed Madmar (AZ), Maikel Verkoelen (PSV).
Middenveld: Ouasim Bouy (Ajax), Johan Kulhan, Adam Maher, Sead Mazreku (allen AZ), Zakarya Labyad (PSV), Oguzhan Ozyakup (Arsenal), Brian Smeets (MVV).
Aanval: Tom Boere, Lesley de Sa (beiden Ajax), Luc Castaignos, Shabir Isoufi (beiden Feyenoord), Ola John (FC Twente/Heracles), Bob Schepers (Cambuur), Jerry van Ewijk (Vitesse/AGOVV).
|
altijdajaxcied
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 18:50
|
|
Ja klopt, dat zijn ook wel de talentjes!
Voor Tom Boere is het knap, maar denk toch niet dat hij naar het WK gaat met als concurent Janga en Luc.
Voor de andere 4 denk ik het wel.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 19:03
|
|
Citaat: Ja klopt, dat zijn ook wel de talentjes!
Voor Tom Boere is het knap, maar denk toch niet dat hij naar het WK gaat met als concurent Janga en Luc.
Zal nog moeten blijken. Janga is voor deze stage niet uitgenodigd, daar heeft Stuivenberg wel zo zijn redenen voor.
Citaat: Voor de andere 4 denk ik het wel.
Verder vind ik de oproep van Ouasim Bouy t.o.v. Osama Rashid en De Sa t.o.v. Nygel Velder volkomen terecht.
Wel een zeer jong team voor het WK, maar erg talentvol.
ps: Rashid schijnt geblesseerd te zijn.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 19:17
|
|
Bouy en De Sa zijn een jaar jonger dan de rest toch? En is Ola John familie van Paddy en Collins?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 19:25
|
|
Citaat: Bouy en De Sa zijn een jaar jonger dan de rest toch? En is Ola John familie van Paddy en Collins?
Ja én ja.
|
keko
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 22:59
|
|
Waarom niet Yener Arica? één van het beste talent van Nederland.
Andere het missen:
Ilias Bel hassani (Grootste talent van Sparta)
Guus Hupperts (Roda)
Christian Gandu (Borussia Dortmund)
Nadir Ciftci (Porsmouth)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 23:59
|
|
Bouy is natuurlijk wel beter dan Arica. Neemt niet weg dat Arica een 'goede' is hoor.
Illias heeft waarschijnlijk een niet goed seizoen gedraaid bij Sparta. Guus Hupperts ken ik niet, naar verluidt het grootste talent dat daar in Kerkrade uit de jeugdopleiding doorkomt. Het is ze gegund. Zat op de bank tegen Heerenveen, noodgedwongen omdat er veel blessures waren.
Gandu. No way, met z'n opgezwollen ego en z'n misplaatste (vedette)gedrag.
Ciftci is denk ik uit beeld omdat de coach meer vertrouwen heeft in Castaignos met als back-up Janga/Boere.
Dat gezegd hebbend, ik vind de selectie uitstekend. Hij heeft de spelers die niet dermate van waarde waren op het afgelopen EK eruit gegooid.
|
keko
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 00:12
|
|
Citaat: Bouy is natuurlijk wel beter dan Arica. Neemt niet weg dat Arica een 'goede' is hoor.
Illias heeft waarschijnlijk een niet goed seizoen gedraaid bij Sparta. Guus Hupperts ken ik niet, naar verluidt het grootste talent dat daar in Kerkrade uit de jeugdopleiding doorkomt. Het is ze gegund. Zat op de bank tegen Heerenveen, noodgedwongen omdat er veel blessures waren.
Gandu. No way, met z'n opgezwollen ego en z'n misplaatste (vedette)gedrag.
Ciftci is denk ik uit beeld omdat de coach meer vertrouwen heeft in Castaignos met als back-up Janga/Boere.
Dat gezegd hebbend, ik vind de selectie uitstekend. Hij heeft de spelers die niet dermate van waarde waren op het afgelopen EK eruit gegooid.
Zeer interessant
|