Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 09:33
|
|
Die is weg, maar dat lijkt me logisch.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 10:33
|
|
Ja. Nu is het wachten op Huntelaar en hopen dat Urby het wil proberen als linksbuiten.
Wel triest om te lezen dat bijv. de langstzittende Feyenoord Bahia is met 3 1/2 jaar. Jammer dat er bij AJAX en de rest van de clubs zo'n verschrikkelijk groot verloop is.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 14:36
|
|
Zou het heel erg vinden als John vertrekt. Speelt de laatste tijd erg goed. Als verdediger val je natuurlijk minder op, als spelers zoals Sneijder en Van der Vaart. Maar Heitinga gaat het zeker ver schoppen. Maar ik hoop echt dat hij nog 1 seizoen (minimaal) blijft.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 14:39
|
|
Het zou mooi zijn als er eindelijk weer eens een speler opstaat die het een eer vindt om voor Ajax te spelen. Ik heb het gevoel dat dat wel zo is bij Heitinga, maar dat gevoel zal niet genoeg zijn om hem z'n hele loopbaan bij Ajax te laten te blijven. Ik snap het ook wel, want je wil aan het einde van de rit toch het gevoel hebben dat je er alles uit hebt gehaald.
Maar Johnny komt wel terug. Geef het een paar jaar.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 18:29
|
|
Wanbeleid als ze hem laten weggaan! Eerst met Ajax iets presteren, niet als je ff een jaar goed speelt wegwezen. Ajax laat je sterkste spelers niet vertrekken voordat er prijzen zijn gewonnen: Ajax heeft weer faam nodig. De reputatie is nu zo slecht dan zelfs een Defour niet eens wil komen. Over een paar jaar gaat hij smeken om een Ajaxshirt te mogen dragen, zoals het hoort te zijn. Nu hem(en Huntelaar) laten gaan betekent Ajax' ondergang. Dan worden we nog geeneens een tweede-rangsclub!
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 20:28
|
|
Loop je nu niet heel erg hard van stapel?
Ten eerste is John nog niet weg.
Als hij weggaat tekend dit ook niet van "wanbeleid".
Het zal wanbeleid zijn als ze hem voor 5 miljoen zouden laten gaan.
Maar dit zal niet gebeuren, en John heeft al meedere malen zijn waarde laten zien,
dus "ze" kunnen hem min of meer ook belonen met een toptransfer naar het buiteland.
Op een gegeven moment ben je uitgeleerd bij Ajax.
Dat is een pijnlijke feit. Niets met wanbeleid te maken.
Ten tweede, met Marco van Basten aan het roer wordt Ajax opeens heel aantrekkelijk voor (jonge) spelers met potentie en een toegevoegde waarde voor Ajax.
Alleen omdat we de laatste jaren niet Europees presteren,
betekend dat nog niet dat we een slechte reputatie hebben.
Als we Heitinga laten gaan hebben we altijd nog v/d Wiel die hem, naar mijn mening, uitstekend zal vervangen in de loop der jaren. Ook hebben we Kuffour nog, die weliswaar nog niet heeft overtuigd, maar wel een toegevoegde waarde kan zijn aan het elftal.
Het hoofdstuk Defour is een verhaal apart.
Deze jongen heeft bijgetekend bij Standard,
maar zit allang met zijn hoofd in Amsterdam.
I rest my case.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 20:49
|
|
Citaat: Loop je nu niet heel erg hard van stapel?
Ten eerste is John nog niet weg.
Als hij weggaat tekend dit ook niet van "wanbeleid".
Het zal wanbeleid zijn als ze hem voor 5 miljoen zouden laten gaan.
Maar dit zal niet gebeuren, en John heeft al meedere malen zijn waarde laten zien,
dus "ze" kunnen hem min of meer ook belonen met een toptransfer naar het buiteland.
Op een gegeven moment ben je uitgeleerd bij Ajax.
Dat is een pijnlijke feit. Niets met wanbeleid te maken.
Ten tweede, met Marco van Basten aan het roer wordt Ajax opeens heel aantrekkelijk voor (jonge) spelers met potentie en een toegevoegde waarde voor Ajax.
Alleen omdat we de laatste jaren niet Europees presteren,
betekend dat nog niet dat we een slechte reputatie hebben.
Als we Heitinga laten gaan hebben we altijd nog v/d Wiel die hem, naar mijn mening, uitstekend zal vervangen in de loop der jaren. Ook hebben we Kuffour nog, die weliswaar nog niet heeft overtuigd, maar wel een toegevoegde waarde kan zijn aan het elftal.
Het hoofdstuk Defour is een verhaal apart.
Deze jongen heeft bijgetekend bij Standard,
maar zit allang met zijn hoofd in Amsterdam.
I rest my case.
Dat spelers zoals Maxwell, Chivu, VD Vaart, Sneijder, Ibrahimovic eg zijn gegaan voordat Ajax echt werelds speelde is slecht. Er is 1 landstitel gehaald en ze hebben 1 keer Europees indruk gemaakt, bravo. Met dat soort spelers moet je nationaal domineren, internationaal moet je worden gevreesd. Is daar iets van over? Ik wil nu is successen, daarna mogen de grote jongens weg: dan hebben ze het verdient. En niet anders!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 20:56
|
|
Eerlijk is eerlijk: twee landskampioenschappen.
|
basementstyle
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 21:00
|
|
Zoiets moet opgebouwd worden.
Maar nadat de eerste stenen gelegd werden,
zijn de grondleggers van dat fundement alweer de laan uitgestuurd. Dat werkt niet motiveren voor de spelers.
Vandaar dat zij het geluk ergens anders beproeven.
Nu zijn deze spelers Europese top.
Bij Ajax, als we realistisch zijn, zal dit nog even duren.
Tussen het succes in de jaren 70 en dat vanaf '87 (EC) /'92 (Europa Cup 2) tot '96 (finale CL) zat ook een verschil van ruim 20 jaar. Het ligt aan het elftal, de trainer, het bestuur.
Als dat allemaal vlekkeloos verloopt bij Ajax, dan zijn we weer onsterfelijk.
Dit elftal moet na de zomer weer opgebouwd worden. Er zal een hoop veranderen.
Laten we eerste in onze eigen competitie alles op een rijtje zetten, en kampioen worden, zoals dat hoort. Dan pas mogen we dromen over Europese succesen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 23:52
|
|
Citaat: Wanbeleid als ze hem laten weggaan! Eerst met Ajax iets presteren, niet als je ff een jaar goed speelt wegwezen. Ajax laat je sterkste spelers niet vertrekken voordat er prijzen zijn gewonnen: Ajax heeft weer faam nodig. De reputatie is nu zo slecht dan zelfs een Defour niet eens wil komen. Over een paar jaar gaat hij smeken om een Ajaxshirt te mogen dragen, zoals het hoort te zijn. Nu hem(en Huntelaar) laten gaan betekent Ajax' ondergang. Dan worden we nog geeneens een tweede-rangsclub!
Jij zegt dat als er goed beleid wordt gevoerd, Ajax Heitinga niet laat gaan. Ik zeg dat als er goed beleid wordt gevoerd, Ajax er echt niet op achteruit hoeft te gaan met het vertrek van Heitinga.
Mooie kerel, hele aardige speler, geen topper.
|
basementstyle
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 07:28
|
|
Citaat: Wanbeleid als ze hem laten weggaan! Eerst met Ajax iets presteren, niet als je ff een jaar goed speelt wegwezen. Ajax laat je sterkste spelers niet vertrekken voordat er prijzen zijn gewonnen: Ajax heeft weer faam nodig. De reputatie is nu zo slecht dan zelfs een Defour niet eens wil komen. Over een paar jaar gaat hij smeken om een Ajaxshirt te mogen dragen, zoals het hoort te zijn. Nu hem(en Huntelaar) laten gaan betekent Ajax' ondergang. Dan worden we nog geeneens een tweede-rangsclub!
Jij zegt dat als er goed beleid wordt gevoerd, Ajax Heitinga niet laat gaan. Ik zeg dat als er goed beleid wordt gevoerd, Ajax er echt niet op achteruit hoeft te gaan met het vertrek van Heitinga.
Mooie kerel, hele aardige speler, geen topper.
Amen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 07:46
|
|
Ik zal Heitinga toch wel missen, want het blijft een meerwaarde als je en een goede speler bent en een Ajacied. We moeten maar afwachten hoe zijn vervanger zich gaat aanpassen aan het Nederlands voetbal. Huntelaar is een fenomeen, maar ik snak eens naar een echte voetballer op de nr. 9-positie.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 13:37
|
|
Het is jammer dat V/d Wiel dit seizoen zo lang geblesseerd is, anders had hij rustig kunnen toegroeien naar de rol en op termijn vervanger van Heitinga. Zeker met het meekijkende oog van Van Basten. Nu denk ik dat Van Basten een vervanger voor Hetinga wil, wat ook wel logisch is.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 13:42
|
|
Ik vind hem een wereldverdediger! Instelling,passie en kwaliteit gekoppeld. Ik denk dat er weinig spelers zijn die op zijn manier kunnen spelen. Als hij naar Real gaat dan kunnen ze deze wereldtopverdediging neerzetten:
--------sergio ramos-------------cannavaro------------heinze---------
-------------------------------------heitinga--------------------------------
Terwijl bij ons Colin, VD Wiel en Vertonghen/Vermaelen op de andere posities neerzetten . Ik vind dat geouwehoer over NL voetballers is moeten ophouden, we leiden gewoon echte toppers op. Dat leer je als je in een laag tempo speelt; creatief, gecontroleerd en verfijnd te voetballen. Sneijder is mischien nu wel de beste midmid(in balbezit) van de wereld, VDV 1 vd meest creatieve en effectieve middenvelder. NL voetbal heeft niet veel hoogvliegers in de competitie, maar als je hier je waarde kan bewijzen dan kan je dat ook bij internationaal grote clubs. Ajax moet is een keer een echt goed elftal bouwen. Heitinga is top, wat mij betreft als hij blijft de aanvoerder komend seizoen. Een echte Ajacied!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 15:47
|
|
Citaat: Het is jammer dat V/d Wiel dit seizoen zo lang geblesseerd is, anders had hij rustig kunnen toegroeien naar de rol en op termijn vervanger van Heitinga. Zeker met het meekijkende oog van Van Basten. Nu denk ik dat Van Basten een vervanger voor Hetinga wil, wat ook wel logisch is.
Nou, die moest er sowieso wel komen, want je kan niet het seizoen ingaan met drie opties voor de twee plekken centraal achterin.
Van der Wiel is nog veel te weinig aanjager van achteruit om op dezelfde manier te spelen als Heitinga. Wiel is een uitstekende opbouwer, maar hij schuift in Ajax 1 eigenlijk nog maar weinig in. Hij moet het vooral hebben van z'n geweldige inspeelpass.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 15:48
|
|
Wiel is natuurlijk ook geen type-Heitinga, maar een type Blind. Vergeleken met Wiel is Heitinga, met alle respect, maar een lompe schopper.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 19:07
|
|
Citaat: Wiel is natuurlijk ook geen type-Heitinga, maar een type Blind. Vergeleken met Wiel is Heitinga, met alle respect, maar een lompe schopper.
Totale onzin. Heitinga heeft meer duelkracht, heeft een uitstekende functionele techniek. VD Wiel is heeft eigenlijk geen mogelijkheden om een goede verdediger te worden, al kan hij het voetbal vanaf achteruit zeer behoorlijk verzorgen. Hij heeft het gewoon niet in zich om overtuigend te verdedigen, hij is fysiek te zwak voor de verdediging. En dat zeg als een liefhebber van Gregory, want zijn Amsterdamse bluf en techniek zijn fantastisch. Maar als verdediger is Heitinga een veel lastigere opstakel dan Gregory. Af en toe is Johnny meedogenloos, maar dat hoort bij dat soort spelers die vol overgave spelen. Dus ik vind die opmerking nogal respectloos over Heitinga, een ras-Ajacied die al weken Ajax draagt. Dus dat neppe 'met alle respect' mag je wat mij betreft ook weglaten!
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 19:28
|
|
Citaat: Totale onzin. Heitinga heeft meer duelkracht, heeft een uistekende functionele techniek. VD Wiel is heeft eigenlijk geen mogelijkheden om een goede verdediger te worden, al kan hij het voetbal vanaf achteruit zeer behoorlijk verzorgen. Hij heeft het gewoon niet in zich om overtuigend te verdedigen, hij is fysiek te zwak voor de verdediging. En dat zeg als een liefhebber van Gregory, want zijn Amsterdamse bluf en techniek zijn fantastisch. Maar als verdediger is Heitinga een veel lastigere opstakel dan Gregory. Af en toe is Johnny meedogenloos, maar dat hoort bij dat soort spelers die vol overgave spelen. Dus ik vind die opmerking nogal respectloos over Heitinga, een ras-Ajacied die al weken Ajax draagt. Dus dat neppe 'met alle respect' mag je wat mij betreft ook weglaten!
Termen als onzin zijn nergens voor nodig, WZAWZDB. Respect voor de mening van een ander lijkt me de basis voor een gezonde discussie.
Maar goed. Heitinga is fysiek sterker dan Wiel (al is ook Heitinga fysiek geen absolute top). Dat is echter pas een later stadium van het verdedigen. Wil je (op de Ajax-manier) op hoge lijn verdedigen, dan moet je allereerst zorgen dat de tegenstander niet zo maar op je doel kan afgaan. Het begint dus bij het ophouden van de tegenstander die de bal heeft. Dat kan door enkel tussen jouw doel en de tegenstander te blijven of, als je echt goed bent, kun je je tegenstander zelfs bij je doel weg dringen - Van der Wiel heeft dat talent.
Pas als je rugdekking hebt, kun je het het echte duel aangaan om de bal te veroveren - ofwel door te anticiperen, ofwel door, zoals Heitinga, op basis van fysieke eigenschappen te reageren. Als je het duel aangaat, is er immers altijd de kans dat je uitgespeeld wordt - hoe goed je ook bent - en als je uitgespeeld wordt zonder rugdekking, kan de tegenstander dus zo op je doel af.
Heitinga vind ik positioneel zwak. Ook Heitinga heeft overigens wel wat voor op de ander, zo is hij koppend een stuk beter - zeker aanvallend - en heeft hij natuurlijk een erg lange pass, waardoor hij aanvallers gelijk diep kan sturen. Op dit moment is Heitinga ook - zeker in de ongeorganiseerde boel die we nu voorgeschoteld krijgen - waardevoller voor Ajax, maar Wiel vind ik absoluut een stuk talentvoller. Een type Blind avant la lettre.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 11:03
|
|
Valencia threaten Atletico Madrid deal for Ajax's Heitinga
tribalfooball.com - March 12, 2008
Valencia are threatening Atletico Madrid's pursuit of Ajax defender Jonny Heitinga.
The Holland international declared this week an ambition to move to the Spanish Liga next season, with Madrid sources convinced he will be joining Atletico in the summer.
However, Heitinga has indicated he'd fancy following former Ajax teammate Hedwiges Maduro to Valencia and to work with fellow Dutchman Ronald Koeman.
www.tribalfootball.com
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 19 maa 2008 11:37
|
|
Citaat: De Johnny van De Toekomst is nu de John van de Arena
AMSTERDAM - Routinier John Heitinga maakt binnenkort waarschijnlijk zijn vertrek bekend bij Ajax.
Wat hij doet als iemand hem ’s nachts om drie uur wakker maakt en ‘Ajax’ in zijn oor fluistert? ‘Dan glimlach ik’, zegt John Heitinga. ‘Ajax is mijn thuis.’
Hij is 24 jaar, maar in het elftal dat vandaag in Eindhoven tegen PSV probeert de competitie écht spannend te maken, is hij de routinier. Johnny van De Toekomst is John van de Arena geworden.
In de jeugd was Heitinga een Ruud Krol in de dop. Een inschuivende centrale verdediger met een prachtige lange pass, blakend van zelfvertrouwen. Het aardige aan de Heitinga van 2008 is dat hij die tijd kan relativeren. ‘De tegenstand was ook veel minder dan nu.’
En het aardige voor Ajax is dat de Heitinga van zijn jongensjaren weer te zien is. Over de lange bal: ‘Vaak weet je al op het moment dat een ploeggenoot de bal inspeelt, dat je pass goed zal zijn. Je hebt al gezien dat iemand vrijstaat. Dan moet de aanname goed zijn en kun je de pass geven. Daarop heb je al die jaren getraind.’
Het is ook een kwestie van zelfvertrouwen. ‘Hoe beter je in je vel zit, hoe makkelijker dingen gaan. Door ervaring blijf je rustiger. Je weet beter wat je kunt en wat je niet kunt.’ De kunst is het juiste moment te herkennen, in te schuiven, een overtalsituatie af te dwingen en eventueel te scoren.
Zo bezien is het jammer dat hij binnenkort waarschijnlijk zijn vertrek naar vermoedelijk Spanje bekendmaakt. Dat is een beetje het lot van Ajax, dat relatief kort profiteert van spelers die tot volle wasdom zijn gekomen.
Zijn eventuele vertrek doet niets af aan zijn gevoelens voor de club waarvan hij als jongen van 7 uit Alphen aan den Rijn lid werd. ‘Alles wat ik in me heb, geef ik voor Ajax. Ajax is een deel van mijn leven. Ik ben 24 en ik speel hier 17 jaar. Dan is het toch duidelijk.’
Zeven seizoenen in Ajax 1 vormen de symbiose van magere en vette jaren. Seizoenen met ernstige knieblessures, plus één forse terugval, in 2004. Het verhaal gaat dat hij zware mentale problemen had, maar daarvan wil hij niet weten. ‘Mentaal was ik in orde. We waren met veel jonge jongens, van wie veel werd verwacht. We moesten het team dragen en kregen een terugval.’
Dat past in het beeld van ontluikende topsporters. ‘Je wordt snel gebracht, je wordt snel groot gemaakt. De eerste bal die je raakt, verandert in goud. Zo wordt het ook opgeschreven. Maar dan word je kritischer beoordeeld. Dan zijn het misschien nog dezelfde ballen, maar het zijn geen gouden ballen meer.
‘Door keihard te werken wist ik dat het gevoel eens zou terugkeren. Hard werken gaf me houvast, want voetballen kon ik niet verleerd zijn.’
Tijdens het leerproces zag hij trainers en directeuren komen en gaan, in een tempo dat ongezond is. De jaargang 2007-2008 overtreft alle voorgaande jaren, als het om gedoe gaat. Toch?
‘Vind je?’, kaatst hij de vraag terug. ‘Natuurlijk maak je alles bewust mee, maar het gaat om de prestaties op het veld. Je kunt je niet met alles bemoeien.’
Hij las het rapport van de commissie Coronel, dat Ajax op de korrel nam. Hij zegt alleen iets over voetbal gerelateerde zaken.
Op de dag van het gesprek trainde Ajax 1 op jeugdcomplex De Toekomst. Over een paar jaar moet dat gewoon zijn en Heitinga juicht die ontwikkeling toe. ‘Toen ik in de jeugd speelde, stond ik naast stadion De Meer aan het hek om bij de training van het eerste naar Frank de Boer, Rijkaard en Edgar te kijken. Ik denk dat je dan een hechtere band kweekt.’
Nog zo’n voetbalzaak: de nieuwe trainer, Van Basten, is een fervent voorstander van echt gras, maar hij stelde voor over te stappen naar kunstgras, omdat het met het veld in de Arena nooit goed lijkt te komen. Heitinga’s mening verrast: ‘Ik heb in de jeugd vaak op kunstgras getraind en gespeeld, maar ik heb liever echt gras. Ik wil gras ruiken, een sliding maken en een vuil broekje krijgen. En het is mooi als er plassen op het veld liggen. Alleen als het vriest, vind ik het niks.’
Anderzijds: ‘Wij willen voetballen en daarvoor heb je een goed veld nodig. In sommige wedstrijden zijn we niet in het voordeel, terwijl we thuis spelen. Maar je mag de schuld niet bij het veld leggen.’
Ajax moet zijn kampioensaspiraties trouwens vooral op velden buiten Amsterdam gestalte geven. Het programma oogt zwaar: PSV dus, FC Twente, Heerenveen, FC Groningen. Heitinga merkt op dat juist die duels vorig seizoen werden gewonnen.
Van Basten opperde trouwens ook dat hij dragende spelers wil bewegen bij Ajax te blijven. Dan mag hij wel opschieten, in het geval van Heitinga. ‘Inhoudelijk heb ik hem nog niet gesproken. Ik ben er zelf grotendeels uit. Ik wil kijken waar mijn plafond ligt. Daarom hoop ik dat de mensen het besluit respecteren dat ik eens ga nemen.’
Volkskrant
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 07:37
|
|
Citaat: Heitinga vertrekt naar Atletico Madrid
Bron: Ajaxfans.net
John Heitinga volgt het voorbeeld van zijn vriend Wesley Sneijder en zet zijn loopbaan in Spanje voort.
De verdediger van Ajax tekent een vijfjarig contract bij Atletico Madrid. Beide clubs hoeven het slechts nog eens te worden over de betalingsvoorwaarden, want Atletico heeft al aangegeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro, die in het tot 2011 lopende contract van Heitinga bij Ajax is opgenomen, te betalen. "Ik sta te trillen van geluk", aldus de 24-jarige international. "Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière."
De in Alphen aan den Rijn geboren voetballer en oud-speler van ARC, die zich door een spoedcursus al verstaanbaar kan maken in het Spaans, verlaat de ArenA met pijn in het hart. "Ik zal Ajax ongelooflijk missen", zegt hij als hij nadenkt over een toekomst zonder zijn club. "Ik ben hier op mijn zevende, in de E2, ingestroomd, nadat ik voor mijn verjaardag een Ajax-training cadeau had gekregen. Dit is mijn tweede huis. Ik hoop, en verwacht, écht dat iedereen me deze transfer gunt."
Na samen met Sneijder de hele jeugdopleiding te hebben doorlopen, maakte Heitinga op 26 augustus 2001 als zeventienjarige zijn debuut voor Ajax 1, in de met 2-1 gewonnen wedstrijd bij Feyenoord. De hoogtepunten tot dusver waren de landstitels in 2002 en 2004. ,,Mijn doel was afscheid te nemen met nóg een landskampioenschap, maar dat is nu vrijwel onmogelijk. De fans hoeven zich geen zorgen te maken dat ik nu al met mijn gedachten in Madrid ben, want tot het einde van dit seizoen eet ik het gras op."
Bron: De Telegraaf
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 08:19
|
|
Hadden we zien aankomen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 10:05
|
|
Ik vind het geen goede club voor hem aangezien hij hoger kan en Atletico nooit champions league speelt.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 11:49
|
|
Poeh, veel geld.
Het is hem gegund.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 25 maa 2008 11:58
|
|
10 Miljoen euro is een erg mooi bedrag. Nu maar hopen dat Ajax adequaat handelt en de vervanger binnen nu en een paar weken binnenhaalt, want voor dit geld kun je makkelijk een betere speler terughalen.
Heitinga wordt wel een van die zeldzame spelers waarbij het pijn doet om hem in een ander shirt te zien spelen. Dit vind ik nou een echte clubman. Zeventien jaar bij Ajax, het is niet niks. Ik hoop dat hij daar slaagt en zich op z'n gemak voelt. Johnny, bedankt!
|