Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 18:07
|
|
Citaat: AMSTERDAM - Dennis Rommedahl kan zondag niet meespelen met Ajax in de thuiswedstrijd tegen NEC. De Deense aanvaller is geblesseerd aan zijn linkerlies. Naast Rommedahl, die donderdag in het UEFA Cup-duel tegen Aston Villa buiten de wedstrijdselectie werd gelaten, heeft trainer Marco van Basten al langer niet de beschikking over Maarten Stekelenburg, Miralem Sulejmani, Ismaďl Aissati, Eyong Enoh, Jan-Arie van der Heijden, Mitchell Donald en Dennis Gentenaar.
Bron: AS (maar ga er vanuit dat het gewoon waar is)
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 18:08
|
|
Of gewoon weer een jaar voorbij laten gaan, dat is pas goed.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 13:09
|
|
Citaat: Rommedahl: 'Ik wil Ajacied blijven'
Bron: Highlow
Dennis Rommedahl maakt een lastig jaar door in Amsterdam. De Deen kon trainer Marco van Basten niet overtuigen. De hoofdtrainer van Ajax wil de selectie in de winterstop terugbrengen tot maximaal 24 man. Rommedahl verwacht dat hij na de winterstop nog gewoon bij Ajax speelt. “Ik heb geen plannen om te vertrekken”, aldus de vleugelaanvaller tegenover highlow.nl.
Het is alweer een poosje geleden dat Dennis Rommedahl speelminuten maakte in het eerste elftal. Door de terugkeer van Miralem Sulejmani is de Deen totaal uit het beeld verdwenen. Donderdagavond maakte hij zijn opwachting in de inhaalwedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse. Rommedahl baalde flink dat de 2-3 voorsprong uit handen werd gegeven. “Je wilt iedere wedstrijd met een overwinning van het veld afstappen, maar zoals de wedstrijd verliep zat het er niet in. Ik leed balverlies en daar ontstond de 3-3 uit”, zo neemt Rommedahl de schuld gedeeltelijk op zich. Hij constateerde tevens dat de jonge Ajacieden nog veel moeten leren. “De fouten moeten eruit gehaald worden. Maar daar is het wel Jong Ajax voor. De spelers moeten nog veel leren en hopelijk zorgen dit soort wedstrijden ervoor dat ze er in de toekomst van leren. Ik probeer de jongens ook zo goed mogelijk te coachen tijdens de wedstrijd.”
Aan het begin van het huidige voetbalseizoen kreeg Dennis Rommedahl te horen dat er maar weinig perspectief voor hem was weggelegd. Toch kreeg hij zijn kansen in het eerste elftal. Dat hij nu wederom op het tweede plan is beland is een teleurstelling. “Dat hoort erbij. Voetbal is af en toe een moeilijke sport. Op dit moment is mijn situatie zo en ik moet er het beste van maken. Dat heb ik in de wedstrijd tegen Jong Vitesse proberen te doen.” Over een aantal weken gaat de transfermarkt weer open. Dit biedt voor Rommedahl de uitgelezen mogelijkheid om speelminuten op te doen bij een andere club, maar hier denkt de rappe Deen niet aan. “Ik heb geen plannen om te vertrekken. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en ik blijf mijn best doen om te slagen bij Ajax. Momenteel zit het tegen, maar tegenslagen maken je vaak wel sterker”, vervolgt de strijdvaardige Deen vriendelijk glimlachend. Mocht er toch op de deur worden geklopt door een interessante ploeg dan moet Rommedahl dit goed laten bezinken. “Als dat gebeurt dan moet ik daar goed over nadenken. Ik heb nog niks gehoord en het speelt ook niet in mijn gedachten. Ik blijf gewoon lekker Ajacied!”
Maandagavond speelt Jong Ajax om 18.30 uur in Utrecht de laatste wedstrijd voor de winterstop. Tegen Jong FC Utrecht.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 00:13
|
|
Ondanks alles vind ik Rommedahl een goeie speler die we moeten behouden.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 00:15
|
|
Dat meen je toch niet? Deze jongen is zo'n beetje de slechtste speler uit de selectie. Het is voor hem maar goed dat Ogararu verhuurd is.
|
Rinus
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 00:20
|
|
Citaat: Dat meen je toch niet? Deze jongen is zo'n beetje de slechtste speler uit de selectie. Het is voor hem maar goed dat Ogararu verhuurd is.
Tja, persoonlijk vind ik hem beter dan bijv Silva. Een goeie mentaliteit en niet een jongen die zeurt als hij het hele seizoen op de bank zit..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 00:24
|
|
Vind je het heel gek dat hij niet zeurt? Hij kan nog geen bal drie meter vooruit spelen!
|
Rinus
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 00:33
|
|
Citaat: Vind je het heel gek dat hij niet zeurt? Hij kan nog geen bal drie meter vooruit spelen!
Met of zonder bal, hij is het snelste van de eredivisie!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 09:06
|
|
Citaat: Vind je het heel gek dat hij niet zeurt? Hij kan nog geen bal drie meter vooruit spelen!
Met of zonder bal, hij is het snelste van de eredivisie!
Snel zijn is 1 er iets mee doen is echter veel belangrijker. Ikedia was ook snel.........
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 09:30
|
|
Het is natuurlijk armoede wat we hebben op de rechtsbuitenpositie met Rommedahl, Martina en Bakircioglü.Dan heb je nog meest aan Rommedahl waar je nog een beetje op kunt rekenen met zijn snelheid en heel af en toe nog een voorzet die aankomt.Maar het is een schande dat die drie spelers in de eerste selectie zitten bij Ajax
|
Phoenix
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 14:13
|
|
Citaat: Het is natuurlijk armoede wat we hebben op de rechtsbuitenpositie met Rommedahl, Martina en Bakircioglü.Dan heb je nog meest aan Rommedahl waar je nog een beetje op kunt rekenen met zijn snelheid en heel af en toe nog een voorzet die aankomt.Maar het is een schande dat die drie spelers in de eerste selectie zitten bij Ajax
Kennedy heeft af en toe toch wel goede momenten.
Maar Martina is nog jong die kan je dus nog niet echt beoordelen.
Rommedahl is oud en zijn snelheid wordt ook minder. En met Suarez op rechts kan je ook nog aardig rekenen op voorzetten van rechts.
Maar je hebt wel gelijk dat ze niet bij het 1e horen te zitten.
Rommedahl mag terug naar Denemarken met een strikje eromheen
Kennedy mag lekker weer naar Twente (In ruil voor Elia + 6 miljoen)
Martina een paar jaar verhuren naar Sparta/Heracles/NAC Breda/NEC enz
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 14:17
|
|
Martina is over een paar maandjes alweer 22 jaar. Het feit dat Kennedy en Rommedahl de voorkeur krijgen boven hem zegt alles. Van Basten ziet hem ook op de training en bij Jong AJAX.
|
Bart
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 14:37
|
|
Citaat: Het is natuurlijk armoede wat we hebben op de rechtsbuitenpositie met Rommedahl, Martina en Bakircioglü.Dan heb je nog meest aan Rommedahl waar je nog een beetje op kunt rekenen met zijn snelheid en heel af en toe nog een voorzet die aankomt.Maar het is een schande dat die drie spelers in de eerste selectie zitten bij Ajax
Rommedahl is oud en zijn snelheid wordt ook minder. En met Suarez op rechts kan je ook nog aardig rekenen op voorzetten van rechts.
Martina een paar jaar verhuren naar Sparta/Heracles/NAC Breda/NEC enzIk zie het helemaal niet zitten in Martina.Hoe die bij het eerste van Ajax is gekomen is me nog steeds een raadsel.Hij heeft toevallig een leuke voorzet gegeven tegen Twente waaruit Siem de Jong de 0-1 maakte.Martina heeft een leuke actie maar totaal geen voorzet in huis.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 14:38
|
|
Martina een paar jaar verhuren naar Sparta/Heracles/NAC Breda/NEC enz
Houd toch eens op met dat gedoe met ruilen tegen Elia.
Dat hoorde ik op andere sites ook al. Je denkt toch niet dat twente Kennedy nog terug wil ? En Kennedy is in mijn ogen ook geen 2 miljoen waard en als Twente 8 miljoen een beledigend bod vind. Zullen ze ook niet 6 milj plus kennedy willen.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Di 30 dec 2008 16:31
|
|
Tja, ik het het vaker gezegt. Maar liever Rommedahl dan Kennedy.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 16:01
|
|
Sportweek is weer binnen, tijd voor de laatste nieuwtjes rond Ajax. Zowel Rommedahl als Kennedy Bakircioglu zijn voor Ajax moeilijk kwijt te raken. Beiden hebben een flink salaris. De interesse komt daardoor moeizaam op gang. Bovendien wil Rommedahl zelf niet weg. Kennedy daarentegen staat in de belangstelling van Besiktas, Fenerbache en Galatasaray. De interesse is niet concreet volgens de zaakwaarnemer van de Zweed.
|
Maurice
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 16:05
|
|
Citaat: Sportweek is weer binnen, tijd voor de laatste nieuwtjes rond Ajax. Zowel Rommedahl als Kennedy Bakircioglu zijn voor Ajax moeilijk kwijt te raken. Beiden hebben een flink salaris. De interesse komt daardoor moeizaam op gang. Bovendien wil Rommedahl zelf niet weg. Kennedy daarentegen staat in de belangstelling van Besiktas, Fenerbache en Galatasaray. De interesse is niet concreet volgens de zaakwaarnemer van de Zweed.
Raar dat al die clubs op Backircoglu azen... heeft werkelijk nog niets laten zien, en is maar een zeer modale speler..
En Rommedahl, ach geef hem eens ongelijk, dat contract is door twee partijen getekend en ik denk dat hij het verhuizen gewoon zat is. Haarlem zou een optie kunnen zijn maar dat is toch echt een niveau te laag, en zouden nooit zijn salaris kunnen betalen.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 16:10
|
|
Citaat: Sportweek is weer binnen, tijd voor de laatste nieuwtjes rond Ajax. Zowel Rommedahl als Kennedy Bakircioglu zijn voor Ajax moeilijk kwijt te raken. Beiden hebben een flink salaris. De interesse komt daardoor moeizaam op gang. Bovendien wil Rommedahl zelf niet weg. Kennedy daarentegen staat in de belangstelling van Besiktas, Fenerbache en Galatasaray. De interesse is niet concreet volgens de zaakwaarnemer van de Zweed.
Raar dat al die clubs op Backircoglu azen... heeft werkelijk nog niets laten zien, en is maar een zeer modale speler..
En Rommedahl, ach geef hem eens ongelijk, dat contract is door twee partijen getekend en ik denk dat hij het verhuizen gewoon zat is. Haarlem zou een optie kunnen zijn maar dat is toch echt een niveau te laag, en zouden nooit zijn salaris kunnen betalen.
Bakircioglu werd vroeger beschouwd als een groot talent met een fabelachtige traptechniek, misschien hadden die clubs hem toevallig nog in hun boekje staan?
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 16:11
|
|
Bij AJAX heeft Kennedy nog niks laten zien nee maar, bij FC Twente wel. Rommedahl moet gewoon naar een suptopper zoals Vitesse (als ze zijn salaris kunnen betalen).
|
Maurice
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 16:16
|
|
Bij AJAX heeft Kennedy nog niks laten zien nee maar, bij FC Twente wel. Rommedahl moet gewoon naar een suptopper zoals Vitesse (als ze zijn salaris kunnen betalen).
Bij Twente was het leuk, maar dat lag toch ook wel voor een groot deel aan spelers als N'Kufo enzo... het was een echt team, bovendien was het lang niet altijd goed en zat hij in een soort swing.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 18:20
|
|
Ik zei toch dat hij in Turkije is aangeboden.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 22:19
|
|
Al heb ik wel me vraagtekens bij de Sportweek.Ze zitten er vaak langs met transfers.
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 13:41
|
|
Citaat: Aantal clubs willen Rommedahl huren
De kans dat Dennis Rommedahl na de winterstop nog voor Ajax speelt is miniem. Volgens de krant Het Parool hebben twee clubs zich officieel gemeld voor de aanvaller van de Amsterdamse club. Beide formaties zijn echter alleen geďnteresseerd in een huurperiode van de Deen.
Aanvankelijk liet Ajax blijken de intentie te hebben om Rommedahl te verkopen, maar volgens technisch directeur Danny Blind is een verhuren ook een overweging. "Liever willen we Rommedahl en ook Kennedy Bakircioglü verkopen, maar als dat niet lukt en er staat een goede huursom tegenover, nemen we ook verhuur in overweging", aldus Blind.
Ajax nam de international van Denemarken in 2007 over van Charlton Athletic. In Amsterdam kon de Scandinaviër echter nooit aarden. Rommedahl speelde dertig wedstrijden en kwam twee keer tot scoren
Ajaxfans.net
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 13:51
|
|
Hij kon toch naar Frankrijk?
Volgens de VI moeten Kennedy, Rommedahl en Martina vertrekken.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 7 jan 2009 13:51
|
|
Ja zou goed zijn. Bij Ajax krijgt hij geen speelminuten.
Trouwens, is het niet een kleine tip voor mensen die zoiets posten, om hun mening er niet bij te zetten?
|