Auteur
|
Bericht
|
TvP
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:05
|
|
Siem de Jong. Ook een erg goede spelverdeler, alleen nog een stuk minder ver dan Aissati. Trouwens als je een vraag stelt, moet je me wel de tijd geven om antwoord te geven, voordat je zelf het verkeerde antwoord geeft
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:08
|
|
De Jong is geen spelverdeler. Dat is meer een schaduwspits. Hij heeft veel te weinig ervaring. Is niet erg, hij moet zich nog ontwikkelen. Maar hij heeft het totaal niet.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:20
|
|
De Jong heb ik in goede doen prima passes zien geven op zijn positie, en Sarpong wil ik ook nog weleens zien als hij daar vaker zou spelen, ik ken me 1 wedstrijd van hem herinneren, toen was hij persoonlijk verantwoordelijk voor een gevaarlijke Ajax met zijn passes.
|
TvP
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:32
|
|
Citaat: De Jong is geen spelverdeler. Dat is meer een schaduwspits. Hij heeft veel te weinig ervaring. Is niet erg, hij moet zich nog ontwikkelen. Maar hij heeft het totaal niet. De Jong is wel een spelverdeler en weldegelijk een goede. Hij is erg bescheiden, maar als hij in vorm is, dan is hij zeker Ajax-waardig. Schaduwspits is hij in mijn ogen juist niet. Waarop baseer je dat?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:34
|
|
Ik zou Siem de Jong juist in een Pirlo rol willen zien als spelverdeler achter den middenvelders maar dat kan in een 4-3-3 systeem moeilijk.
|
B.AJAX
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:38
|
|
Tja of Siem de Jong het echt gaat redden heb ik persoonlijk mijn twijfels bij. Een leuke speler, goede voetballer, maar van wat ik tot nu toe van hem gezien heb toch geen heel uitzonderlijk talent zoals de Sneijdert, van der Vaart of zoiets dergelijks. Niet dat je dat niveau moet hebben om een degelijke Ajax speler te kunnen worden, maar het is (nog) niet de speler waar je voor naar het stadion komt of die elk moment iets heel bijzonders kan doen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 20:42
|
|
Nee, ik zie hem meer als een luxe waterdrager. Als rechtermiddenvelder in een 433 (in rangorde) achter Enoh. Als spelverdeler is hij nog te blue.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 21:06
|
|
Citaat: De Jong is geen spelverdeler. Dat is meer een schaduwspits. Hij heeft veel te weinig ervaring. Is niet erg, hij moet zich nog ontwikkelen. Maar hij heeft het totaal niet. De Jong is wel een spelverdeler en weldegelijk een goede. Hij is erg bescheiden, maar als hij in vorm is, dan is hij zeker Ajax-waardig. Schaduwspits is hij in mijn ogen juist niet. Waarop baseer je dat? Je hoeft geen ervaring te hebben om spelverdeler te zijn.... Als schaduwspits mist hij de dreiging en de schoten van Wesley Sneijder of de pure klasse van een van der Vaart. De Jong zal zich nog duidelijk door moeten ontwikkelen om van grote waarde te worden.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 21:09
|
|
Citaat: Nee, ik zie hem meer als een luxe waterdrager. Als rechtermiddenvelder in een 433 (in rangorde) achter Enoh. Als spelverdeler is hij nog te blue.
Hij heeft af en toe geniale acties, qua passes of voorzetten, en heeft een goed inzicht en daarom stond hij vaak op de '10' maar ik vind hem ook geen echte '10'. Ik ook zou hem als rechtshalf zetten in een 4-3-3 systeem of in een dennenboom (4-3-2-1) formatie als een Pirlo.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 21:46
|
|
Het zou misschien beter voor hem zijn om verhuurd te worden, veel spelen en ervaring opdoen..
|
TvP
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 21:47
|
|
Citaat: Het zou misschien beter voor hem zijn om verhuurd te worden, veel spelen en ervaring opdoen.. Ik denk dat hij bij Ajax ook een reeële kans heeft op veel speelminuten, aangezien ik niet geloof dat Aissati meer dan 20 competitiewedstrijden in een seizoen fit zal blijven. Al hoop ik dit natuurlijk wel.
Maar dit kunnen we misschien beter bespreken in Siems topic..
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 16:36
|
|
Balletje opgooien naar Van Nistelrooy? Lijkt mij uitstekend om hem twee/drie jaar in de spits te hebben, zijn kwaliteiten staan buiten kijf, geen Ajax-hater had ik gelezen.
Qua salaris zullen we er eerst maar een paar grootverdieners uit moeten gooien.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 16:40
|
|
Citaat: Balletje opgooien naar Van Nistelrooy? Lijkt mij uitstekend om hem twee/drie jaar in de spits te hebben, zijn kwaliteiten staan buiten kijf, geen Ajax-hater had ik gelezen.
Geweldige speler natuurijk maar niet haalbaar voor Ajax lijkt me.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 16:48
|
|
Citaat: Balletje opgooien naar Van Nistelrooy? Lijkt mij uitstekend om hem twee/drie jaar in de spits te hebben, zijn kwaliteiten staan buiten kijf, geen Ajax-hater had ik gelezen.
Geweldige speler natuurijk maar niet haalbaar voor Ajax lijkt me.
Dan gooi ik jouw stokpaardje maar in de strijd; Niet geschoten, is altijd mis!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 16:51
|
|
Citaat: Dan gooi ik jouw stokpaardje maar in de strijd; Niet geschoten, is altijd mis!
Inderdaad, van mij mag Jol hem zeker wel bellen but I wouldn't hold your breath. Ik vind nog steeds dat je het altijd moet proberen, dat kost niets en je hebt niets te verliezen.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 17:58
|
|
Uefa Cup lijkt me niet echt aantrekkelijk voor Ruud, volgend jaar maak je dan meer kans .
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 18:14
|
|
Citaat: Uefa Cup lijkt me niet echt aantrekkelijk voor Ruud, volgend jaar maak je dan meer kans .
Wat wel zo is, is dat de geruchten zijn dat hij naar Tottenham gaat en daar speelt hij dan helemaal geen Europees mee.
|
mauritsverhoef
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 18:17
|
|
Citaat: Uefa Cup lijkt me niet echt aantrekkelijk voor Ruud, volgend jaar maak je dan meer kans .
Wat wel zo is, is dat de geruchten zijn dat hij naar Tottenham gaat en daar speelt hij dan helemaal geen Europees mee.
Je pikt mijn woorden want bij Tottenham zal die waarschijnlik wel meer verdienen maar speelt hij op geen enkel Europees Niveau. Ook vind ik dan dat hij zijn carriere aan het afbouwen is als hij naar Tottenham gaat dus Ajax lijkt mij een betere keus.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 18:24
|
|
Welkom, mauritsverhoef!
Waar komt dat van RVN nu vandaan? Hij is de enige Nederlander die zeker mag blijven en dan zou AJAX een kans maken? Gaan we CL spelen? Gaan we in de Spaanse competitie spelen? Gaan we gezellig op De Herdgang trainen? Gaan we hem 5 miljoen euro geven?
Hou het in de realiteit, jongens en meisjes.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 18:28
|
|
Citaat: Welkom, mauritsverhoef!
Waar komt dat van RVN nu vandaan? Hij is de enige Nederlander die zeker mag blijven en dan zou AJAX een kans maken? Gaan we CL spelen? Gaan we in de Spaanse competitie spelen? Gaan we gezellig op De Herdgang trainen? Gaan we hem 5 miljoen euro geven?
Hou het in de realiteit, jongens en meisjes.
Ik zei ook al dat hij niet haalbaar was, ik zei ook alleen dat Tottenham ook geen Cl speelt.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 18:31
|
|
Nog niet zo lang geleden bestond er zoiets als Het Paard van Geffen. Het Rudisme. Wie was de penningmeester ook alweer van die beweging..?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:10
|
|
Citaat: Nog niet zo lang geleden bestond er zoiets als Het Paard van Geffen. Het Rudisme. Wie was de penningmeester ook alweer van die beweging..?
Dat je dat uberhaupt wist, hehe.
Nee Van Nistelrooy moeten we natuurlijk niet aan beginnen, redenen te over. De lage aankoopprijs staat in schril contrast met het hoge salaris wat je voor hem kwijt bent. Valt niet te rijmen in het salarishuis.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:50
|
|
Hij verdient in Madrid 10 miljoen per jaar. Daar kan Ajax niet aan beginnen. Helemaal omdat ze de salariskosten velen verminderen.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:52
|
|
Citaat: 'Ajax wil 13 miljoen bieden voor Uruguayaanse spits Cavani'
10-06-09
Ajax zou voor een bedrag van 13 miljoen euro over hebben voor Edinson Cavani van Palermo, zo meldt althans de website Calciomercato.com. De Uruguayaanse spits die onlangs 7 keer uitkwam voor het Uruguayaanse Nationale Elftal, waar ook Ajax aanvaller Luis Suarez speelt, zou ook de interesse hebben gewekt van andere teams waaronder Fenerbahce, Tottenham, AS Roma en Lazio. Echter lijkt de interesse van Ajax het meest concreet en het bod van 13 miljoen euro op 'El Matador', zoalsde bijnaam luidt van Cavani, zou het meest in de buurt komen van de vraagprijs.
Bron: ajaxf-side.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:56
|
|
Leuk dat je het erop zet, Thommy.....maar ik zet het niet op de voorpagina, want dit is natuurlijk complete onzin.
|