Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:17
|
|
Na lang meelezen mezelf ook maar 's aangemeld..
Vandaag de bekerfinale zitten kijken.
Conclusie:
Kan Ajax niet snel die Popov bij Heerenveen weghalen? Keiharde, kopsterke verdediger die graag mee opkomt!
Stond vandaag geweldig te spelen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:20
|
|
Welkom, sincere1983!!
Popov speelde inderdaad zeer behoorlijk, maar ik heb toch wat liever snellere verdedigers dan popov
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:22
|
|
Popov? Ja hoor. Slechtste speler van Heerenveen en de slechtste back van de eredivisie. Nee dank je.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:27
|
|
Volgens mij ken ik een andere Popov; lompe grote voetballer die hard(niet geplaatst) kan schieten, niks bijzonders dus..!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:54
|
|
Als Popov komt, gooi ik al mijn Ajax-spullen in de prullenbak.
|
Hellboy
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:55
|
|
Ryan Donk, Gianni Zuiverloon. Ze zijn net gedegradeerd.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 21:55
|
|
Dingsdag, Braafheid en Granqvist zijn verdedigers in Nederland waar Ajax naar kan gaan kijken naar ik denk dat Prahic, Obradovic en Jorgensen betere aankopen zullen zijn als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Sharbini, Tadic en Aleksi? zijn met Prahic en Obradovic allen spelers uit de Balkan/Oost-Europa die de laatste tijd aan Ajax zijn gelinkt en het lijkt er dus wel op dat Ajax eindelijk aan het scouten is geslagen. Ik zou weinig twijfelen en veel kopen aangezien er maar 1 echt hoeft door te breken en je maakt enorm veel winst.
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 22:09
|
|
Inderdaad, Ajax moet geen te dure spelers meer uit de Eredivisie halen. Er zitten genoeg goedkopere en meestal zelfs nog wel betere opties in het buitenland.
Centraal achterin hoop ik ook op Prahic of Jorgensen, al mogen van mij Rajcevic of Manga ook wel aangetrokken worden. Obradovic is perfect als linksback, al is hij wat duurder. Dan nog een fysiek sterkere verdedigende middenvelder en een creatieve middenvelder die ook op de flanken uit de voeten kan. (Op zijn minst dan he, mag ook nog apart worden gedaan, 1 creatieve, 1 flank. En nog een extra spits, ligt eraan wat er verkocht wordt)
Kijk trouwens eens naar deze man:
http://en.sevenload.com/videos/7nLkcJp-052TY5252
Dit is Matej Delac, 16-jarige keeper, en hij is 1ste keeper bij zijn club Inter Zapresic. Keeperstalent is naar mijn mening ook welkom gezien de situatie nu met het aankomende vertrek van Gentenaar en misschien nog Stekelenburg of Vermeer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 22:17
|
|
Citaat: Ryan Donk, Gianni Zuiverloon. Ze zijn net gedegradeerd.
Welkom op ons forum, Hellboy!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 17 mei 2009 22:49
|
|
Citaat: Inderdaad, Ajax moet geen te dure spelers meer uit de Eredivisie halen. Er zitten genoeg goedkopere en meestal zelfs nog wel betere opties in het buitenland.
Centraal achterin hoop ik ook op Prahic of Jorgensen, al mogen van mij Rajcevic of Manga ook wel aangetrokken worden. Obradovic is perfect als linksback, al is hij wat duurder. Dan nog een fysiek sterkere verdedigende middenvelder en een creatieve middenvelder die ook op de flanken uit de voeten kan. (Op zijn minst dan he, mag ook nog apart worden gedaan, 1 creatieve, 1 flank. En nog een extra spits, ligt eraan wat er verkocht wordt)
Kijk trouwens eens naar deze man:
http://en.sevenload.com/videos/7nLkcJp-052TY5252
Dit is Matej Delac, 16-jarige keeper, en hij is 1ste keeper bij zijn club Inter Zapresic. Keeperstalent is naar mijn mening ook welkom gezien de situatie nu met het aankomende vertrek van Gentenaar en misschien nog Stekelenburg of Vermeer. Ik ben er niet voor om jeugdige keepers te halen. Je weet niet hoe snel ze zich ontwikkelen en de meeste keepers breken pas op latere leeftijd door dan veldspelers. Al kun je deze spelers wel in de gaten blijven houden.
Ajax word de laatste tijd wel erg vaak aan Servische spelers gelinkt.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 00:17
|
|
Niet zo gek natuurlijk, gezien de hele Lemic-link.
Citaat: Popov? Ja hoor. Slechtste speler van Heerenveen en de slechtste back van de eredivisie. Nee dank je.
Ik vind het ook niets. Is niet eens een back.
|
D-D
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 9
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 13:02
|
|
Citaat: Niet zo gek natuurlijk, gezien de hele Lemic-link.
Citaat: Popov? Ja hoor. Slechtste speler van Heerenveen en de slechtste back van de eredivisie. Nee dank je.
Ik vind het ook niets. Is niet eens een back.
Ik vind hem beter dan Dingsdag. Ik weet niet wat mensen goed aan hem vinden. Ik kom zelf regelmatig bij heerenveen en maakt veel grote missers. Gisteren ook weer laat hij mensen voor zich komen enz.
Popov is een meer verdedigende middenvelder type. En hij kan echt snoeihard schieten. Ik vind hem dit seizoen wel goed spelen.
In de samenvattingen van de nos is het misschien wat minder, maar kijk maar eens een echte wedstrijd van hem. Hij staat steeds goed op zijn plaats.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 13:22
|
|
Hij had gewoon geluk dat Arnautovic uit viel, want Arnoutovic speelt met hem!!!
Hij kan hard rennen, sterk(lomp) en kan hard schieten(zonder veel gevoel). En doordat veel ploegen in nederland met geen echte rechtsbuiten spelen hoeft hij weinig te verdedigen en kan die veel rennen en meer naar voren denken. Maarja persoonlijk vind ik het een drama, vooral omdat ik niet houd van die spelers die alleen maar rennen en beuken!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 13:58
|
|
is het niet zo dat we bij Ajax juist op zoek zijn naar iemand die kan beuken!
Ik denk dat Popov zeker een speler is om in de gaten te houden..is gewoon een talent en nog jong (22 of 23 dacht ik) en nu kost hij nog niet te veel..
Overigens speelde hij nu tegen twente linksback maar ik vind het ook meer een verdedigende middenvelder of voorstopper
|
D-D
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 16:11
|
|
Citaat: Hij had gewoon geluk dat Arnautovic uit viel, want Arnoutovic speelt met hem!!!
Hij kan hard rennen, sterk(lomp) en kan hard schieten(zonder veel gevoel). En doordat veel ploegen in nederland met geen echte rechtsbuiten spelen hoeft hij weinig te verdedigen en kan die veel rennen en meer naar voren denken. Maarja persoonlijk vind ik het een drama, vooral omdat ik niet houd van die spelers die alleen maar rennen en beuken!
En dan vinden ze Dingsdag wel geschikt?
Braafheid oke snelle speler, maar toch niet erg sterk vind ik.
Ik vind toch echt dat we Popov in de gaten moeten houden. Is nog jong en kan nog veel leren.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 17:04
|
|
Braafheid vond ik daarintegen sterk spelen hoor. Defensief goed en haalde de angel uit Beerens grotendeels. Dat zou dus een prima versterking zijn.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 18:10
|
|
Ik heb Popov zien spelen tegen ADO. De kleine grote man, Meric, speelde, net als meer rappe vleugelaars, met de arme Popov. En aan snoeihard schieten heb je niks natuurlijk, dat kan ik ook. En mij bellen ze ook niet of ik misschien interesse heb. Braafheid vond ik inderdaad ook vrij sterk, een paar foutjes. Fysiek ook helemaal top. Alleen hij speelt bij Twente, dat betekent dat hij kost: marktwaarde + 5 miljoen.
|
D-D
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 21:50
|
|
Citaat: Braafheid vond ik daarintegen sterk spelen hoor. Defensief goed en haalde de angel uit Beerens grotendeels. Dat zou dus een prima versterking zijn.
Dat is ook zo, verder vind ik Beerens ook een leuke speler hoor. Alleen gaat die erg duur worden nu, want heeft net contract verlengd.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 22:14
|
|
Volgens Derksen is Braafheid een serieuze optie voor ajax... Zou hiermee al worden ingespeeld op het vertrek van Vermaelen?
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 22:16
|
|
Tja, als we Braafheid halen bewijzen we maar weer dat we niet verder kunnen kijken dan de neus lang is. Zullen we Douglas en Stam er ook maar bij halen dan?
Obradovic past veel beter bij Ajax. Opkomende back en defensief ook solide. Braafheid komt goed uit de verf omdat het team van FC Twente op elkaar is ingespeeld. Veel kwaliteiten heeft ie niet. Dat zag je al bij Oranje, daar redde hij het niet. Wist niet wat ie moest doen, leed veel balverlies, verloor duels et cetera.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 22:58
|
|
Citaat: Volgens Derksen is Braafheid een serieuze optie voor ajax... Zou hiermee al worden ingespeeld op het vertrek van Vermaelen?
Foutje mijnerzijds, contractonderhandelingen zouden nog bezig zijn, ik dacht dat het al rond was tussen Twente en Braafheid. Braafheid is echter een speler die bij ons vies zal tegenvallen, zeker in positioneel opzicht. Bij Twente valt dat door de goede teamafspraken minder op.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 23:03
|
|
Citaat: Volgens Derksen is Braafheid een serieuze optie voor ajax... Zou hiermee al worden ingespeeld op het vertrek van Vermaelen?
Foutje mijnerzijds, contractonderhandelingen zouden nog bezig zijn, ik dacht dat het al rond was. Braafheid is echter een speler die bij ons vies zal tegenvallen, zeker in positioneel opzicht. Bij Twente valt dat door de goede teamafspraken minder op.
Citaat: EXCLUSIEF - Edson Braafheid (26) staat bij Ajax hoog op de lijst met gewenste versterkingen voor volgend seizoen. Zijn huidige club FC Twente wil het contract van de linksbenige verdediger al sinds de laatste winterstop openbreken, maar tot dusver heeft dat geen nieuwe overeenkomst opgeleverd.
De huidige verbintenis van Braafheid loopt tot medio 2010, FC Twente hoopt hem tot de zomer van 2012 vast te kunnen leggen. In het lopende contract van Braafheid is een gelimiteerde transfersom van twee miljoen euro opgenomen.
De belangstelling van Ajax voor de international is niet nieuw. Twee jaar geleden had toenmalig trainer Henk ten Cate de linksback ook op het oog. Tijdens het bewind van Marco van Basten werd de ontwikkeling van Braafheid opnieuw gevolgd, maar de onlangs opgestapte coach gaf de prioriteit aan een nieuwe centrale verdediger, Robbie Wielaert.
Bron: VI
Hmm Pushkin, de VI zegt dat zijn contract tot 2010 loopt.
2 miljoen vind ik niet verkeerd voor Braafheid.
EDIT----sorry, verkeerd gelezen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 23:05
|
|
Dat geloof ik helemaal Pushkin.. Daarom moet hij voor mij ook niet komen.. Dat er goede team-afspraken waren bij Twente valt ook te zien aan hoe b.v. Perez, Janssen spelen.. Of hoe Wielaert tegen valt bij Ajax..
Ik zie dan ook liever Obradovic komen...
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 23:07
|
|
Foutje mijnerzijds, contractonderhandelingen zouden nog bezig zijn, ik dacht dat het al rond was tussen Twente en Braafheid. Braafheid is echter een speler die bij ons vies zal tegenvallen, zeker in positioneel opzicht. Bij Twente valt dat door de goede teamafspraken minder op.
Of de nieuwe coach moet het bij Ajax ook eindelijk eens goed gaan neerzetten
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 23:09
|
|
We kunnen wel zeggen dat ze goed spelen doordat er goede afspraken zijn, maar dan wordt het toch eens tijd dat ze bij Ajax ook goede afspraken maken en er aan houden? Bijna iedereen verzinkt in dit Ajax zoals het er nu voor staat.
|