Auteur
|
Bericht
|
Frenk
Forum berichten: 220
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 15:56
|
|
Citaat: Onderhandelen kan altijd, maar of ze willen tekenen voordat bekend is wie de nieuwe trainer wordt?
Seedorf zou wel komen als Rijkaard de trainer wordt, maar misschien niet als Adriaanse of iemand waar hij niet goed mee kan. Dat is natuurlijk een punt maar het zou mooi zijn als Ajax nu al begint met onderhandelen over alle randvoorwaarden zodat deze spelers, als ze zouden willen komen, meteen kunnen tekenen wanneer de trainer bekend wordt gemaakt, als ze onder die trainer willen spelen. V.d. Vaart en Seedorf zijn twee van de beste Nederlandse spelers van dit nog jonge millennium en zijn producten van de Ajax jeugdopleiding. Komen ze vrij dan moet Ajax alles op alles zetten om ze te halen, lukt dat niet dan is dat niet raar maar ze moeten het wel proberen.
Als je ze trouwens beide 4 miljoen per jaar bied dan is de kans nog best groot dat ze willen tekenen. Dat lijkt natuurlijk erg veel geld voor Ajax maar als Luque, Romemdahl, Kennedy, Schilder, Martina, Silva, Leonardo, Sno en Gentenaar vertrekken dan maakt dat zeker een loonruimte van zo'n 10 miljoen vrij.
Ik vind dat Ajax niet zoveel geld moet uitgeven aan het salaris van 1 speler. Straks loopt hij een erge blessure op en is het geld weg zonder dat je er wat voor teruggekregen hebt.
In de VI van een paar weken geleden stond dat de salaris explosief waren gestegen en dat kwam, omdat we alleen maar spelers van naam halen in plaats van kwaliteit.
Niemand kon Enoh voor hij kwam, maar hij laat zien een uitstekende aankoop te zijn. Daarom moeten ze geen spelers van naam kopen.
Mocht Rijkaard trainer worden dan mag hij alleen spelers van Barca huren in plaats van kopen (Gabri en Oleguer waren geen succes). Ze kunnen dan misschien Assulin huren, omdat hij een buitenspeler is. Dan heb je een goed alternatief en bespaar je geld. Met het geld wat je bespaart kan je een goede sterke verdediger centraal en een linksback kopen.
|
RossBoyy
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 16:26
|
|
Misschien komt Davids terug. Hij is ook weggegaan n.a.v. Van Basten.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 16:29
|
|
Die zit toch nou bij River?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 16:30
|
|
Citaat: k vind dat Ajax niet zoveel geld moet uitgeven aan het salaris van 1 speler. Straks loopt hij een erge blessure op en is het geld weg zonder dat je er wat voor teruggekregen hebt.
In de VI van een paar weken geleden stond dat de salaris explosief waren gestegen en dat kwam, omdat we alleen maar spelers van naam halen in plaats van kwaliteit. Onzin, Seedorf en V.d. vaart zijn spelers met enorme kwaliteiten dus dit hele stuk is grote BS.
Citaat: Niemand kon Enoh voor hij kwam, maar hij laat zien een uitstekende aankoop te zijn. Daarom moeten ze geen spelers van naam kopen. Enoh was een goede aankoop maar ga dat nou niet vergelijken met V.d. Vaart en Seedorf die wereldtoppers zijn van een niveau zeker twee keer zo hoog als Enoh.
Citaat: Mocht Rijkaard trainer worden dan mag hij alleen spelers van Barca huren in plaats van kopen (Gabri en Oleguer waren geen succes). Ze kunnen dan misschien Assulin huren, omdat hij een buitenspeler is. Dan heb je een goed alternatief en bespaar je geld. Met het geld wat je bespaart kan je een goede sterke verdediger centraal en een linksback kopen. Gabri is een hele goede aankoop geweest die wat pit bij Ajax heeft gebracht en Oleguer is een goede verdediger al hij goed wordt gebruikt.
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 16:49
|
|
Als ons AJAX even 1 snelle spits kan kopen ( niet persé maar wel handig)
1 snelle centrale verdediger
en 1 balvaste en sterke middevelder
zou ik zo spelen: je tegenstander op je helft laten komen.. En dan die bal veroveren op je eigen helft en dan heb je meestel 4 vs 4 op hun helft dan tik je hun weg ... Loopt 1 middevelder door dan krijg je genoeg ruimtee!!!
Zooo speelde we toch met Koeman kan ik mij herrineren??? ( toen was ik 8 ofsoo maar volgens mij wel)
|
RossBoyy
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 17:42
|
|
Tja. Eerst wachten op de nieuwe coach he.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 19:50
|
|
Rastoe, loer op de counter bedoel je? Mij lijkt het dominante aanvallende spel mooier, beter en effectiever.
Zou je trouwens wat meer op je spelling en leestekens willen letten? Ook hoofdletters etc. gebruiken, alsjeblieft.
|
rastoe
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:10
|
|
Citaat: Rastoe, loer op de counter bedoel je? Mij lijkt het dominante aanvallende spel mooier, beter en effectiever.
Zou je trouwens wat meer op je spelling en leestekens willen letten? Ook hoofdletters etc. gebruiken, alsjeblieft.
Begin jij ook al??
Ik zal wel op me spelling letten..
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:13
|
|
Tja, Rastoe daarvoor zijn ze beheerders.. Die hameren op een correcte spelling.
|
rastoe
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:14
|
|
Citaat: Tja, Rastoe daarvoor zijn ze beheerders.. Die hameren op een correcte spelling.
Haha ja.. Ik zal mijn best doen!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:15
|
|
Komt die weer, Battaglia heeft aangegeven wel weg te willen bij Boca Juniors. Man die we missen bij Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:17
|
|
Citaat: Tja, Rastoe daarvoor zijn ze beheerders.. Die hameren op een correcte spelling.
Haha ja.. Ik zal mijn best doen!
Ook wat meer constructieve posts die kunnen bijdragen aan de discussie, rastoe, ok? Dank je!
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:25
|
|
Citaat: Huh??? Leuk woord voor galgje ik begrijp er niks van . Ben pas 14
Maakt niet uit. Dat je post is leuk en aardig. Maar of je ook goed inhoudelijke posts wilt posten, is eigenlijk onze wens. Een 'must' eigenlijk op Ajaxfans. Het moet tot een goede discussie lijden, en dat kan alleen met kwalitatieve posts, en kennis van zaken.
Daarbij hameren we, zoals Riejuh al zei, inderdaad op spelling, leestekens etc. Ook zien we graag posts van kwaliteit. Alvast bedankt!
|
rastoe
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:27
|
|
Citaat: Huh??? Leuk woord voor galgje ik begrijp er niks van . Ben pas 14
Maakt niet uit. Dat je post is leuk en aardig. Maar of je ook goed inhoudelijke posts wilt posten, is eigenlijk onze wens. Een 'must' eigenlijk op Ajaxfans. Het moet tot een goede discussie lijden, en dat kan alleen met kwalitatieve posts, en kennis van zaken.
Daarbij hameren we, zoals Riejuh al zei, inderdaad op spelling, leestekens etc. Ook zien we graag posts van kwaliteit. Alvast bedankt!
Ok sorry voor alles !! Ik zal me er even wat meer in verdiepen .
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:36
|
|
Citaat: Komt die weer, Battaglia heeft aangegeven wel weg te willen bij Boca Juniors. Man die we missen bij Ajax.
Zou voor Ajax echt een topper zijn. Heb Battaglia al ergens in oktober 2007 aangekaart. Normaal gesproken zou ik zeggen dat die speler zelfs bij Ajax bekend moet zijn, maar ik hoorde laatst schokkende dingen over de onbekendheid van de Argentijnse markt bij een niet nader te noemen topclub in Nederland, dus wie weet. Heb je dat bericht bij de hand, El Lute?
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 20:43
|
|
Citaat:
Heb je dat bericht bij de hand, El Lute?
Hij heeft paar dagen geleden een intervieuw gegeven wat ook overgenomen is door Diario UNO waar ik het gelezen heb. Ging over de vele problemen die er zijn bij Boca Juniors. Hij was er duidelijk in dat die niet negatief staat voor vertrek. Is doffe ellende binnen Boca Juniors.
Zou toch perfecte speler zijn voor Ajax met zijn mentaliteit. Die versagt geen enkele wedstrijd.
|
rastoe
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 21:48
|
|
Citaat: Komt die weer, Battaglia heeft aangegeven wel weg te willen bij Boca Juniors. Man die we missen bij Ajax.
Zou voor Ajax echt een topper zijn. Heb Battaglia al ergens in oktober 2007 aangekaart. Normaal gesproken zou ik zeggen dat die speler zelfs bij Ajax bekend moet zijn, maar ik hoorde laatst schokkende dingen over de onbekendheid van de Argentijnse markt bij een niet nader te noemen topclub in Nederland, dus wie weet. Heb je dat bericht bij de hand, El Lute?
Ik heb hem wel is gevolgd ik vind het een geweldige speler voor Ajax!!
Hopende dat hij ook komt..
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 02:39
|
|
Het ziet er naar uit dat Lewis Holtby voor 1(!) miljoen vertrekt naar de club van Mulder. Een gemiste kans. Maar enigzins begrijpelijk dat deze jongen in Duitsland blijft.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 11:51
|
|
Wil de beste man wel naar Europa?
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 12:26
|
|
|
RossBoyy
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:40
|
|
Ik vind dat ze spelers moeten halen waar de competitie harder is. Die spelers kunnen dan ook beter mee in de eredivisie. Dus iemand uit Spanje of Engeland.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:45
|
|
Citaat: Ik vind dat ze spelers moeten halen waar de competitie harder is. Die spelers kunnen dan ook beter mee in de eredivisie. Dus iemand uit Spanje of Engeland. Oleguer en Gabri zijn dan de spelers waar je terecht bij komt en die zijn goed maar niet geweldig voor Ajax. Ajax moet kijken naar jong talent dat binnen 3 seizoenen kan uitgroeien tot toppers (voor Ajax) want Ajax kan spelers die al toppers zijn zich niet veroorloven. Ajax moet kijken naar de nieuwe Chivu's en Zlatannen, spelers die op jonge leeftijd naar Ajax komen en dan uitgroeien top internationale toppers. Zo haal je kwaliteit binnen en verdien je bakken met geld waar je de scouting en jeugdopleiding kan verbeteren. Plus met dat geld kan je spelers iets langer vasthouden en ook af en toe Europees een rol van betekenis gaan spelen.
|
RossBoyy
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:50
|
|
Ja, maar dan krijg zo'n probleem als bij Drenthe. Hij is 20 ofzo en nu al bij Real. Je ziet zelf dat alle toppers bij ajax weg worden gekocht. Ik vind dat ze een aantal spelers moeten halen die niet binnen 3 jaar vertrekken. Dus dan kom je op een aantal spelers rond de 30
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:59
|
|
Citaat: Ja, maar dan krijg zo'n probleem als bij Drenthe. Hij is 20 ofzo en nu al bij Real. Je ziet zelf dat alle toppers bij ajax weg worden gekocht. Ik vind dat ze een aantal spelers moeten halen die niet binnen 3 jaar vertrekken. Dus dan kom je op een aantal spelers rond de 30 Nee dat klopt inderdaad maar daarom is het plan ook om oud spelers op latere leeftijd terug te halen. Nu hoop ik dat Ajax probeert Seedorf en v.d. Vaart te halen (wie niet waagt wie niet wint) en op termijn zal Heitinga zeker ook nog terug komen, dat soort spelers.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 20:33
|
|
Wil de beste man wel naar Europa?
Waar zou die anders heen willen?
Alleen Brazilië, Mexico of USA komen in aanmerking. Die wil nog wel paar jaar in Europa een paar Euro's verdienen.
|