Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 12:50
|
|
Citaat: Als Obradovic naar Ajax zou komen is dat een geniale aankoop. Meteen bieden wat hij moet kosten die hoef je niet meer te scouting hij is 100% goed genoeg. Ik zou Rajkovic ook wel willen zien komen en als Chelsea hem zou laten vertrekken voor zo'n 5 miljoen moet Ajax dat zeker doen. Vermaelen verkopen en Rajkovic en Obradovic voor dat bedrag kopen.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 12:57
|
|
Ik heb liever dat Vermealen er wel bij blijft!
Verkoop dan Oleguer of Wielaart! En dan verkopen we ook anita, schilder gaat al weg en verkoop je bruno silva ook!
Dan heb je met:
Rajkovic, Obradovic, Vermealen, vd Wiel, Alderweireld, Oleguer/Wielaart en eventueel Vertongen en Lindgren genoeg opties voor achterin dacht ik zo!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:01
|
|
Citaat: Ik heb liever dat Vermaelen er wel bij blijft!
Verkoop dan Oleguer of Wielaert! En dan verkopen we ook anita, schilder gaat al weg en verkoop je bruno silva ook!
Dan heb je met:
Rajkovic, Obradoviv, Vermaelen, vd Wiel, Alderweireld, Oleguer/Wielaert en eventueel Vertonghen en Lindgren genoeg opties voor achterin dacht ik zo! Anita zou ik niet verkopen die heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld en is erg talentvol. Hij speelde de laatste drie minder maar daarvoor werd hij nog de hemel in geprezen, mensen hebben zo'n korte termijn geheugen. Ik denk dat Oleguer een goede verdediger is als Ajax in een 4-2-3-1 iets verdedigender gaat spelen dan nu in een 4-3-3 en ik vind dat Ajax zo moet gaan spelen. Vermaelen zou het dan ook een stuk beter doen dus die zou inderdaad ook wel mogen blijven.
Sowieso moeten Luque, Silva, Leonardo, Schilder, Sno, Kennedy, Rommedahl, Martina en Ogararu zonder enige discussie vertrekken.
|
Micky
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:08
|
|
Ja begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet erg als Oleguer blijft hoor vind ook prima verdediger maarja als je twee man zou gaan halen en je wil je selectie van ongeveer 32 naar 24 brengen dan zullen er ook echt verdedigers moeten gaan!
En dan los van schilder die al weg gaat en ogararu die al verhuurd was!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:24
|
|
------------------------------- Mandžuki? -------------------------------
------------------------------- Bodul -------------------------------
------------------------------- Castillion -------------------------------
Castillion traint en speelt dan bij Jong Ajax en hoeft alleen als zowel de Aankoop als Bodul geblesseerd zijn te spelen. Als een van de twee geblesseerd is kan hij op de bank plaatsnemen en zo wat extra ervaring opdoen.
---------- Sulejmani ---------- Aisatti ---------- Seedorf ----------
---------- Manucharian ---------- S. de Jong ---------- Sarpong ----------
---------- Zeegelaar ---------- Danilo ---------- Claasen ----------
Voor Danilo, Zeegelaar en Claasen geld hetzelfde als voor Castillion. Ze speler hun wedstrijden met Jong Ajax en hoeven alleen in de selectie gehaald te worden als de basisspeler en back-up niet kunnen spelen. Wel zou ik Danilo en Claasen af en toe met Ajax1 mee laten trainen aangezien ze daar wel aan toe zijn.
--------------- Vertonghen ---------- Enoh ---------------
--------------- Lindgren ---------- Anita ---------------
--------------- V.d. Heijden ---------- Donald ---------------
--------------- Blind ---------- Bonevacia ---------------
V.d. Heijden en Donald zou ik verhuren en Blind en Bonevacia die gewoon bij Jong Ajax moeten spelen kunnen dan in geval van nood doorschuiven.
Obradovic ----- Vermaelen ----- Oleguer ----- v.d. Wiel
Emanuelson ----- Kuiper ----- Wielaert ----- Alderweireld
Burnet ----- Supusepa ----- v.d. Meulen ----- Kappelhof
Burnet, Supusepa, V.d. Meulen en Kappelhof moeten ook gewoon trainen en spelen bij Jong Ajax en alleen bij blessures bij het eerste worden gehaald. Misschien is het wel een idee om Jong Ajax en Ajax1 een paar keer per maand samen te laten trainen.
------------------------------- Stekelenburg -------------------------------
------------------------------- Vermeer -------------------------------
--------------------------------- Padt ---------------------------------
Ik vind dat de derde keeper van Ajax altijd een talent uit eigen jeugd moet zijn die zijn wedstrijden bij Jong Ajax speelt. Padt is geen toptalent maar hij heeft wel al heel lang als keeper gespeeld en heeft wel alle basiskwaliteiten die een keeper moet hebben.
De rest mag weg en volgens mij zijn dit 22 spelers (plus 11 uit Jong Ajax).
|
Micky
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:34
|
|
Hmm ik mis emanuelson en cvitanich wel, wil je die weg hebben?
Heb ik liever spelers als Manucharyan en Anita weg, gewoon jaartje verhuren aan eredivisie club en laten zien dat ze zcih kunnen onderscheiden want Anita kan bikkelen en heeft een goede mentaliteit daar kan je dan paar leuke wedstrijdjes mee spelen maar kom op spelers Gerrad blazen die gozer weg!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:37
|
|
Citaat: Hmm ik mis emanuelson en cvitanich wel, wil je die weg hebben?
Heb ik liever spelers als Manucharyan en Anita weg, gewoon jaartje verhuren aan eredivisie club en laten zien dat ze zcih kunnen onderscheiden want Anita kan bikkelen en heeft een goede mentaliteit daar kan je dan paar leuke wedstrijdjes mee spelen maar kom op spelers Gerrad blazen die gozer weg! Emanuelson moet strijden met Sulejmani en Obradovic voor een basisplaats en Cvitanich mag van mij bij een goed bod inderdaad weg. Anita en Manucharian vind ik goede spelers en zie ik graag bij Ajax spelen. Ze zullen vast genoeg speeltijd krijgen aangezien ik denk dat Sulejmani en Enoh lang niet alle wedstrijden kunnen spelen (natuurlijk hoop ik van wel). Gerrard blaast sowieso iedereen weg van dit veld dus daar hoeft Ajax niet naar te kijken.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:43
|
|
Citaat: Hmm ik mis emanuelson en cvitanich wel, wil je die weg hebben?
Heb ik liever spelers als Manucharyan en Anita weg, gewoon jaartje verhuren aan eredivisie club en laten zien dat ze zcih kunnen onderscheiden want Anita kan bikkelen en heeft een goede mentaliteit daar kan je dan paar leuke wedstrijdjes mee spelen maar kom op spelers Gerrad blazen die gozer weg! Emanuelson moet strijden met Sulejmani en Obradovic voor een basisplaats en Cvitanich mag van mij bij een goed bod inderdaad weg. Anita en Manucharyan vind ik goede spelers en zie ik graag bij Ajax spelen. Ze zullen vast genoeg speeltijd krijgen aangezien ik denk dat Sulejmani en Enoh lang niet alle wedstrijden kunnen spelen (natuurlijk hoop ik van wel). Gerrard blaast sowieso iedereen weg van dit veld dus daar hoeft Ajax niet naar te kijken.
Is het niet wat vroeg om Cvitanich af te schrijven? Hij moest het zien te redden in een elftal dat niet draaide, krijgt weinig bruikbare passes en werd op vreemde momenten gewisseld. Op basis waarvan hou jij dan wel vertrouwen in iemand als Sulejmani? Daar zit weinig logica in. Emanuelson vind ik al een aantal seizoenen aantonen dat hij net te licht is.
Overigens kunnen we het wel over spelers hebben, maar met de technische leiding zoals die er niet is, wordt Ajax zelfs met Messi en Ronaldo nog geen kampioen, en al helemaal geen team. Dit probleem wordt enorm onderschat.
|
Micky
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:48
|
|
Haha ja dat is waar.
Ik vind Cvitanich wel een goede eigenlijk. Erg goede mentaliteit, is altijd aanspeelbaar en kan voor z'n lengte aardig koppen! Hij moet dan nog wel aan wat dingen werken zoals beter de bal controleren maar als dat lukt is het een goede spits voor ajax denk ik.
En 9 goals in 15 wedstijden dacht ik is ook niet heel verkeerd! want een hele wedstijd speelt die zelden!
En ik denk dat het voor de ontwikkeling van zulke spelers beter is als ze veel aan spelen komen zeker voor manucharyan die is voor mij derde keuze eigenlijk!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 13:50
|
|
Ik denk dat Manucharian in potentieel de beste speler van de Eredivisie is. Dan overdrijf ik voor mezelf niet eens maar hij heeft mentaal en fysiek problemen gehad. Fysiek is hij die nu bijna helemaal ontgroeid maar mentaal heeft hij klap op klap gekregen. Cvitanich is daarbij spits en Manu linksbuiten dus wie kies jij dan nu tussen Sulejmani en Manucharian? Verder vind ik de aanname van Cvitanich zo matig en wil ik zo graag een fysiek sterke spits zien omdat Sulejmani en Aisatti daar wel baat bij kunnen hebben.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 16:40
|
|
Hoe cru het ook is...nu Marco weg is, zal Seedorf wel klaar staan om terug te keren.
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 6 mei 2009 16:50
|
|
Ik denk niet dat seedorf nu terug wil komen. Laatst heeft hij aangegeven nog minstens 1 Champions league te winnen. En hoe jammer het ook is, de kans dat hij de Cl met Ac Milan wint is vele malen groter dan dat hij met Ajax de champions league wint.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 00:59
|
|
Citaat: Ik denk niet dat seedorf nu terug wil komen. Laatst heeft hij aangegeven nog minstens 1 Champions league te winnen. En hoe jammer het ook is, de kans dat hij de Cl met Ac Milan wint is vele malen groter dan dat hij met Ajax de champions league wint. Hij zal moeten vertrekken bij A.C. Milan, tenzij Rijkaard niet naar Ajax gaat maar naar hun. Ze fluiten hem daar uit en er komt een grote verjonging aan. Welke club die de CL kan winnen wil Seedorf dan nog kopen? Ik denk dat ze niet meer in de rij staan aangezien hij wat ouder is. Hij kan nog prima 3 seizoenen voor Ajax voetballen als grote vedette en aanvoerder. Rijkaard als hoofdtrainer die dan ook meteen Davids en Kluivert als trainer voor de jeugdopleiding moet halen.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 12:56
|
|
En Maxwell komt ook aan minder spelen bij Inter toe?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 13:11
|
|
Citaat: Rijkaard als hoofdtrainer die dan ook meteen Davids en Kluivert als trainer voor de jeugdopleiding moet halen. Waarom en op basis waarvan? Davids heeft geen eens papieren.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 14:07
|
|
Citaat: Rijkaard als hoofdtrainer die dan ook meteen Davids en Kluivert als trainer voor de jeugdopleiding moet halen. Waarom en op basis waarvan? Davids heeft geen eens papieren.Bergkamp en Kluivert ook niet. Het zijn echte Ajacieden en Davids kan zijn strijdlust overgeven en daarbij was hij toen hij bij Ajax voor de tweede keer speelde altijd de persoon die na de training nog even met een groepje door ging, dat hebben de jonge talenten nodig.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 14:37
|
|
En allicht wil Henk Vos zijn kicksen nog niet aan de wilgen en er nog één jaartje aan vast plakken. Als speler/trainer van het eerste elftal kan hij als pinchitter Ajax nog van enig stootkracht voorzien. Daarnaast kan hij wat aan de mentale weerbaarheid van de jonge jongens veranderen. Van Henk, de man met de eerste witte voetbalschoenen op de Nederlandse velden, kunnen ze nog heel wat leren. Opzeker.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 14:40
|
|
Citaat: En allicht wil Henk Vos zijn kicksen nog niet aan de wilgen en er nog één jaartje aan vast plakken. Als speler/trainer van het eerste elftal kan hij als pinchitter Ajax nog van enig stootkracht voorzien. Daarnaast kan hij wat aan de mentale weerbaarheid van de jonge jongens veranderen. Van Henk, de man met de eerste witte voetbalschoenen op de Nederlandse velden, kunnen ze nog heel wat leren. Opzeker. Ajax wilt geen pinch-hitters meer en die heeft Ajax ook niet nodig als het team gewoon goed staat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 14:43
|
|
Henk Vos....Goede, James. Heb je dezelfde pillen op als die gast van je avatar?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:09
|
|
Ik ben het met james eens. Henk Vos zou een prima aanvulling zijn voor de selectie.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:19
|
|
. Meer wil ik hier niet over kwijt. Henk Vos.....
|
RossBoyy
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:33
|
|
Gewoon spelers met een beetje ervaring. Seedorf.
En na het nieuws van Real kun je vd vaart of sneijder weer halen.
Ik vind dat ajax een balvaste spits moet halen, een spelverdeler en een verdediger met veel ervaring. zo iets als terry, haha geintje.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:35
|
|
Dan zou ik toch gaan voor Mark de Vries. Toch wat jonger en ook internationale ervaring. Doet het bij Cambuur erg goed als pinchhitter.
|
RossBoyy
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:36
|
|
neee, niet zulke ervaring. Ervaring met clubs iemand tegen de 30
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 7 mei 2009 19:37
|
|
Sneijder en Van der Vaart komen echt nog niet terug, RossBoyy. Nog te jong.
Welkom trouwens, RossBoyy. Wel letten op punten, hoofdletters etc.
|