Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 17:44
|
|
In plaats van De Zeeuw wil ik liever Schaars. Douglas zou ook een leuke speler zijn, maar ik denk dat we dan veel te veel moeten betalen omdat Twente Ajax een hak wil zetten. Biseswar transfervrij zou een goede deal zijn, Elia is voor mij een vereiste als ze geen betere kunnen vinden.
Waarom zeg je trouwens alleen maar spelers die in Nederland spelen? Ergens in het buitenland moet echt wel een betere van deze 4 rondlopen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 17:44
|
|
Citaat: Ajax heeft op de tribune gezeten voor Dries Mertens van Agovv. Hij heeft een afkoopsom van 1,2 miljoen. Er zaten trouwens veel Eredivisie clubs op de tribune.
Is toch een onnoemelijk klein ventje? Ik weet nog dat Niek hem hier eens noemde.
Wat is uw oordeel, Methodmich?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 17:46
|
|
In de VI staat wel dat het een ontzettend iel mannetje is.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 17:49
|
|
Citaat: In plaats van De Zeeuw wil ik liever Schaars. Douglas zou ook een leuke speler zijn, maar ik denk dat we dan veel te veel moeten betalen omdat Twente Ajax een hak wil zetten. Biseswar transfervrij zou een goede deal zijn, Elia is voor mij een vereiste als ze geen betere kunnen vinden.
Waarom zeg je trouwens alleen maar spelers die in Nederland spelen? Ergens in het buitenland moet echt wel een betere van deze 4 rondlopen. Hij noemt natuurlijk spelers die hij goed kent, over andere kan je moeilijk een goed oordeel vormen. Ik ben nu beelden uit Zweden, Kroatie, Servie, Roemenie en de Oekraine aan het bekijken om te kijken naar jong talent daar. Als ik trouwens wat vind zal ik ze hier zeker gaan bespreken.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 14:14
|
|
Citaat: Ajax heeft op de tribune gezeten voor Dries Mertens van Agovv. Hij heeft een afkoopsom van 1,2 miljoen. Er zaten trouwens veel Eredivisie clubs op de tribune.
Is toch een onnoemelijk klein ventje? Ik weet nog dat Niek hem hier eens noemde.
Wat is uw oordeel, Methodmich?
Hij is inderdaad niet groot. Wel een behendige en slimme speler, die in de JL kan uitblinken vanwege zijn inzicht en techniek tussen de af en toe wat al teveel voortrazende andere spelers. Ik weet niet of hij al direct toe is aan een stap naar Ajax, slimmer lijkt me voor hem een tussenstap te zetten om aan de eredivisie te wennen. Al dan niet uitgeleend door Ajax.
Dat hij te goed is voor de JL is duidelijk, maar ik vind het nog lastig inschatten waar zijn plafond precies kan gaan liggen. Ik vind hem overigens beter dan Honda.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 14:53
|
|
Inderdaad. In de VI worden de volgende clubs genoemd:
Ajax, AZ, FC Groningen, FC Twente, FC Utrecht, NEC, Roda JC, CLub Brugge en Anderlecht. En hij is inderdaad iel word genoemd: 1 meter 64. Zij contract loopt af tot 2011.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 14:55
|
|
Ajax, AZ, FC Groningen, FC Twente, FC Utrecht, NEC, Roda JC, CLub Brugge en Anderlecht. En hij is inderdaad iel word genoemd: 1 meter 64. Zij contract loopt af tot 2011.
Dit gaat Rooie niet leuk vinden
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:37
|
|
Rein, ben jij soms de encyclopedie van het forum?
@JohnDylan:
Donk heeft andere kwaliteiten dan de verdedigers die we nu hebben, Donk heeft kopkracht en fysiek. De enige in de verdediging die dat nu heeft is Vermaelen, Vermaelen is blessure gevoelig en wordt op de linksback positie gezet dus missen we zo iemand in het centrum.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:38
|
|
Vermaelen heeft de eerste seizoenshelft geen minuut gemist als ik me niet vergis.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:42
|
|
Citaat: Vermaelen heeft de eerste seizoenshelft geen minuut gemist als ik me niet vergis.
Klopt, hij heeft voor de winterstop elke competitiewedstijd gespeeld.
|
Nr.10
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:46
|
|
Citaat: Vermaelen heeft de eerste seizoenshelft geen minuut gemist als ik me niet vergis.
Dat is wel eens anders geweest, en ik zou deze eerste seizoenshelft zeker niet als maatstaaf nemen.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:54
|
|
Rein, ben jij soms de encyclopedie van het forum?
Haha, ja, en ik word er dik voor betaald.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 20:06
|
|
Citaat: Voormalig Eredivisie-spelers willen Blackburn verlaten
Johann Vogel en Aaron Mokoena willen Blackburn Rovers deze maand verlaten. Beide spelers zijn ontevreden over hun gebrek aan speeltijd op Ewood Park en willen hun heil elders zoeken.
Oud-PSV'er Vogel speelt pas enkele maanden voor Blackburn. Zijn contract loopt nog anderhalf jaar door, maar ziet geen toekomst voor zichzelf in Lancashire. "Het is voor hem het beste dat hij vertrekt", zegt manager Sam Allardyce over de 31-jarige Zwitser.
Vogel speelt sinds vorig jaar voor Blackburn, maar wist nooit een basisplaats te veroveren. De routinier wil de laatste jaren van zijn loopbaan afwerken bij een club waar hij elke week speelt. Sinds Vogel vertrok bij PSV diende hij naast The Rovers ook AC Milan en Real Betis, maar nergens was hij basisspeler.
Mokoena hoeft van Blackburn niet weg, maar wil zelf vertrekken. "Mijn contract loopt bijna af, maar als het aan mij ligt vertrek ik deze maand al", aldus de Zuid-Afrikaan, die tussen 1999 en 2003 bij Ajax onder contract stond. De verdediger moet naar verluidt één miljoen euro kosten.
De 28-jarige mandekker speelde in de eerste seizoenshelft al erg weinig. Door de komst van Fransman Gaël Givet zijn zijn kansen op speeltijd. alleen maar kleiner geworden.
Bron: voetbalprimeur.nl
Mokoena lijkt mij wel wat wat weten jullie van hem?
|
La Ling
Forum berichten: 43
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 21:28
|
|
EErlijk gezegd weet ik niet veel van Mokoena.
Maar als hij bij Blackburn al niet aan spelen toekomt,wat moet moeten wij dan met hem.
Wij zijn tenslotte Ajax en alleen het beste is goed genoeg.
Wat mij betreft hoort Mokoena daar niet bij!
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 25 jan 2009 14:08
|
|
Ik wil weer een lans breken voor Claudemir van Vitesse. Ik heb hem vandaag al voor de zoveelste keer zien spelen en ik ben onder de indruk. Zoals eerder aangegeven is hij fysiek sterk, voetballend vermogen en overzicht zijn naar mijn mening enorm. Technisch zeer onderlegd. Enige minpunt is wellicht zijn rendement. Hij moet nog beslissender worden in de eindpass en afronding.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Zo 25 jan 2009 14:15
|
|
Helemaal met je eens, vandaag ook weer een van de beteren. Vrij complete middenvelder en is ook nog maar 20 jaar. Ik zou hem, net als Strootman, graag zien komen in de in de zomer.
|
Bob
|
Geplaatst: Zo 25 jan 2009 14:16
|
|
Ik let eigenlijk nooit op hem alleen denk jij dat hij een basisplaats kan veroveren? Of een goeie wissel kan zijn? En hoeveel zal hij ongeveer kosten?
Zo hij gaf een goeie voorzet.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Zo 25 jan 2009 14:22
|
|
Citaat: Helemaal met je eens, vandaag ook weer een van de beteren. Vrij complete middenvelder en is ook nog maar 20 jaar. Ik zou hem, net als Strootman, graag zien komen in de in de zomer.
Ik denk dat Ajax hem misschien moet kopen samen met van Wolfswinkel voor 12 miljoen ofzoiets, en dan nog 1 seizoen aan Vitesse verhuren.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 28 jan 2009 16:58
|
|
Zondag hebben we kunnen zien hoe Ajax het doet zonder Dario. Ik zou, als ik Blind was, een back up voor Dario zoeken. Nu moet je schuiven, en dat is alles behalve goed. Dan kan je wel zeggen dat je Bodul moet selecteren, maar die jongen heeft nog niks laten zien.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 13:07
|
|
Ik zit op dit moment twente te kijken , en laat die hele Elia maar zitten , koop arnoutovic , vind ik toch net iets beter. hij speelt ontzettend goed. Elia is ook wel goed , maar ik denk dat arnautovic 1 of 2 miljoen minder waard is en ik vind hem misschiel wel beter dan Elia als we dan Arnoutovic en biseswar halen in de zomer voor een eventueel vertrek van suarez is er niks aan de hand
|
Nr.10
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 13:10
|
|
Ik wil kwaliteits impulsen zien, in de winterstop nog! In de aanval, middenveld en een jonge verdediger.
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 15:05
|
|
Ik las ergens dat de coach vreest over de toekomst van Van Persie bij Arsenal, als hij naar ajax zou kunnen komen zijn we af van het probleem van het vertrek van Suarez
|
Bob
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 15:08
|
|
Denk jij echt dat Van Persie naar AJAX komt? Anders heb jij niet echt veel verstand van voetbal. Of begrijp ik jou verkeerd?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 16:11
|
|
Je hebt toch geen peanut for a brain, Pindaboy?
http://asymptotia.com/wp-images/2008/02 ... -brain.jpg
Laten we het even in de realiteit houden, ja?
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 1 feb 2009 17:51
|
|
Alsjeblieft geen Biseswar, doet het nu leuk, maar daarmee kom je echt niet vooruit. Nee, liever Elia, volgens mij onderschatten veel mensen hem nog. Het is wel duidelijk dat we op dit moment vooral een creatieve middenvelder missen. Sulejmani is voorin veel beter als op de nr 10 positie, die hij overigens zelf wel ziet als zijn beste positie.. Ik hoop maar dat Aissatti de creativiteit op het middenveld van nieuwe impulsen gaat voorzien
|