Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 16:55
|
|
Citaat: Dan verkoop je ze weer voor heel goedkoop en heb je een beetje verlies gemaakt maar als 1 op de 10 spelers doorbreekt maak je dat verlies ruimschoots goed. Ajax moet risico's nemen willen ze toppers snel naar zich halen, kijk naar AZ met Moisander, Martens, Dembele, Schaars, de Zeeuw. Als Ajax blijft wachten blijft AZ er met dit soort talenten vandoor gaan en Schaars, Dembele en de Zeeuw zouden ook bij Ajax toppers zijn.
Schaars en Dembele waren destijds ook voor Ajax al directe versterkingen. Moisander en De Zeeuw in mindere mate ook. Dan gaat het hele verhuren-verhaal dus niet meer op.
Martens is dramatisch overschat.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:00
|
|
Citaat:
Schaars en Dembele waren destijds ook voor Ajax al directe versterkingen. Moisander en De Zeeuw in mindere mate ook. Dan gaat het hele verhuren-verhaal dus niet meer op.
Martens is dramatisch overschat. Schaars was een totaal onbekende bankzitter bij Vitesse, de Zeeuw kwam van GAE, en Dembele kwam over van Willem II. Ajax durft bijna nooit dit soort spelers over te nemen en dat bedoel ik met risico's nemen die uitbetalen. Dat verhuren is alleen zodat een speler zich sneller naar het niveau van Ajax kan aanpassen.
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:07
|
|
Ajax moet dat zelf is onder ogen zien dat je af en toe een gok moet nemen.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:18
|
|
Ik denk dat Wolfswinkel eerder een doelwit is voor Az. Ik zou hem in de winterstop nog wel in een Ajax shirt willen zien. Is volgens mij wel een jongen die naast de spits, ook wel hangend op links zou kunnen spelen met snelheid, doelgerichtheid, passing en overzicht. Tactisch is hij ook gewoon sterk dus dat zou al wat hou-vast moeten bieden.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:31
|
|
Citaat: Schaars was een totaal onbekende bankzitter bij Vitesse, de Zeeuw kwam van GAE, en Dembele kwam over van Willem II. Ajax durft bijna nooit dit soort spelers over te nemen en dat bedoel ik met risico's nemen die uitbetalen. Dat verhuren is alleen zodat een speler zich sneller naar het niveau van Ajax kan aanpassen.
Is geen kwestie van risico, maar een kwestie van het niet kennen van de markt. Aan deze jongens zat namelijk geen risico, ze waren goed zat.
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:37
|
|
Citaat: Toch snap ik niet dat Groningen en H'veen het ene toptalent na het andere binnenhalen, en wij het grote Ajax er maar niet in slaagt een geschikte speler te scouten.
Wat is er mis ?? FC Groningen en Heerenveen halen ook niet alleen maar toppers binnen hoor, die hebben net zo veel miskopen gehad als Ajax de afgelopen seizoenen.
Nee dat klopt, Maar ze durven wel die gok te nemen.
En dat pakt dan regelmatig goed uit ik neem nu als voorbeeld even (Alves,Berg,Suarez) en zo kun je er nog wel een aantal opnoemen.
|
Afca AJAX
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 17:59
|
|
Tjaa.. als Ajax nou de scouts ging kopen van Heerenveen en Groningen
Dan kost het ons ook minder geld elke keer
Maarja ik moet zeggen dat ze wel goed scouten daar in het Noorden en ze halen toch wel elk seizoen minimaal 1 speler uit Zweden enz.
Misschien toch ook wat voor Ajax om daar eens rond te kijke... kost meestal ook niet al teveel!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:01
|
|
Revo heeft al een topic over de scouting gemaakt. Kijk hier maar eens om te kijken hoe het gaat het Heerenveen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:01
|
|
Dat klopt inderdaad ook en ik ben er ook voor dat Ajax meer risico's gaat nemen. Honda, Mertens als eerste en dan Biseswar gratis ophalen bij feyenoord, Elia kopen van FC Twente en Rommedahl, Kennedy, Martina en Leonardo laten vertrekken. Dat is nou doorselecteren en zo kunnen Marco en Blind Ajax structureel beter maken. Dan heeft Ajax Suarez, Sulejmani, Elia, Biseswar en Cvitanich voor in de aanval. Alle spelers zijn toppers of daar net onder voor de Eredivisie. Beetje roteren om iedereen tevreden te houden en Biseswar en Sulejmani kunnen ook op andere posities terecht.
Op het middenveld heeft Ajax dan Enoh, Lindgren, Gabri, Emanuelson, Aisatti, Siem de Jong en Sarpong met Sno die mag vertrekken zijn er dus 3 verdedigende middenvelders en 4 aanvallend ingestelde middenvelders. Genoeg voor in een 3-4-3 systeem, heeft Ajax dan Honda en Mertens gekocht en verhuurd kunnen die altijd terug worden gehaald bij nood. V.d. Heijden, Anita, Donald mogen ook worden verhuurd en Blind mag terug naar de jeugd.
In de verdediging heeft Ajax met Wielaert, v.d. Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen en Alderweireld 6 spelers die goed genoeg zijn of zullen worden. Silva mag dan vertrekken en Schilder misschien ook, al is het een redelijke back-up. Emanuelson kan altijd ook nog als linksback speler als het echt moet. Misschien nog Goossens verhuren als linksback zodat die ook in geval van nood kan terugkomen.
Ajax hoeft dus geen grote investeringen te doen (Elia + Biseswar + Honda + Mertens + nog wat andere jonge talentvolle spelers zullen maximaal 15 miljoen kosten bij elkaar) om een geweldige selectie bij elkaar te schapen die makkelijk kampioen moet kunnen worden en Europees ook moet mee kunnen doen (UEFA zeker en Europees misschien om te overwinteren). Ajax moet alleen zo veel mogelijk spelers lang aan zich binden en pas laten vertrekken als het echt moet.
Stekelenburg, Vermeer, Alderweireld, Wielaert, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen, Schilder, v.d. Wiel, Sarpong, Enoh, Lindgren, Gabri, Emanuelson, Elia, Biseswar, Suarez, Sulejmani, Siem de Jong, Aisatti, Cvitanich.
Een geweldige selectie zou dit zijn voor een Nederlandse topclub, met Goossens, Anita, v.d. Heijden, Donald, Honda, Mertens die zijn verhuurd en altijd terug gehaald kunnen worden en Blind, Bodul, Claasen, Padt in de jeugd die ook altijd speeltijd aan kunnen.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:06
|
|
Lekker risicivol of niet? Gewoon 2 goedkope spelers die het in de Eerste Divisie goed doen en een speler die het 1 jaar goed doet bij Feyenoord. Dit zijn goedkope oplossingen en Ajax moet juist af van die alibi-aankopen. Dit zijn toch geen spelers voor Ajax. Biseswar kun je over twijfelen, maar ik denk niet dat hij bij Ajax in de basis staat als Sulejmani en Suarez er nog zijn. Die 2 uit de Jupiler kunnen me gestolen worden. Aardige spelers hoor, maar geen spelers die Ajax verder helpen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:10
|
|
Citaat: Lekker risicivol of niet? Gewoon 2 goedkope spelers die het in de Eerste Divisie goed doen en een speler die het 1 jaar goed doet bij Feyenoord. Dit zijn goedkope oplossingen en Ajax moet juist af van die alibi-aankopen. Dit zijn toch geen spelers voor Ajax. Biseswar kun je over twijfelen, maar ik denk niet dat hij bij Ajax in de basis staat als Sulejmani en Suarez er nog zijn. Die 2 uit de Jupiler kunnen me gestolen worden. Aardige spelers hoor, maar geen spelers die Ajax verder helpen. Ja Schaars, De Zeeuw en Moisander kon ook iedereen gestolen worden en kijk nu naar ze Ajax had gewenst dat ze deze spelers erbij hadden gehaald. Moisander viel echt niet meer op dan Honda en Mertens nu. Biseswar doet het super bij een slecht feyenoord dat zegt ook wel wat. Ajax moet doorselecteren en dat kan worden gedaan door oude spelers die niet goed genoeg zijn te vervangen door jonge talenten. Ajax kan dan ook elk seizoen wat geld overhouden om uit te geven aan het aankopen van grote talenten uit Scandinavie, Oost-Europa en de Balkan.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:18
|
|
Bij Ajax krijg je echt niet zoveel tijd als bij AZ. Bij Ajax moet je altijd presteren en bij AZ kun je nog wel een jaartje krijgen om te rijpen. Ook als je spelers verhuurd hebt blijven het Ajax-spelers die ook naar Ajax-niveau moeten worden afgerekend.
Schaars was een goede bij Vitesse, raakte alleen geblesseerd en is toen goedkoop naar AZ gehaald. De Zeeuw heeft Van Gaal tijdens een oefenwedstrijd goed gescout. Schaars mag Ajax nu trouwens ook wel proberen te kopen.
Biseswar doet het goed bij Feyenoord ja. Ik denk niet dat hij bij Ajax erin zou staan. Hij mist als buitenspeler die souplesse die Suarez bijvoorbeeld wel heeft. Je ziet hem zelden een mannetje passeren op techniek.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:21
|
|
Citaat: Bij Ajax krijg je echt niet zoveel tijd als bij AZ. Bij Ajax moet je altijd presteren en bij AZ kun je nog wel een jaartje krijgen om te rijpen. Ook als je spelers verhuurd hebt blijven het Ajax-spelers die ook naar Ajax-niveau moeten worden afgerekend.
Schaars was een goede bij Vitesse, raakte alleen geblesseerd en is toen goedkoop naar AZ gehaald. De Zeeuw heeft Van Gaal tijdens een oefenwedstrijd goed gescout. Schaars mag Ajax nu trouwens ook wel proberen te kopen.
Biseswar doet het goed bij Feyenoord ja. Ik denk niet dat hij bij Ajax erin zou staan. Hij mist als buitenspeler die souplesse die Suarez bijvoorbeeld wel heeft. Je ziet hem zelden een mannetje passeren op techniek. Precies Ajax moet zich dus aanpassen en Biseswar staat er dan misschien niet in maar Suarez zal na volgend seizoen zeker zijn vertrokken en dan kan hij er wel inkunnen. Daarbij moet Ajax ook op de bank goede spelers moeten hebben en Biseswar is er een van en Elia kan dat ook zijn, met een rotatie systeem. Honda, Mertens en andere kunnen eerst worden verhuurd en dan bij Ajax het proberen te maken. In plaats van dat ze bij Ajax de tijd krijgen kan Ajax ze verhuren.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:26
|
|
Citaat: Bij Ajax krijg je echt niet zoveel tijd als bij AZ. Bij Ajax moet je altijd presteren en bij AZ kun je nog wel een jaartje krijgen om te rijpen. Ook als je spelers verhuurd hebt blijven het Ajax-spelers die ook naar Ajax-niveau moeten worden afgerekend.
Biseswar doet het goed bij Feyenoord ja. Ik denk niet dat hij bij Ajax erin zou staan. Hij mist als buitenspeler die souplesse die Suarez bijvoorbeeld wel heeft. Je ziet hem zelden een mannetje passeren op techniek. Precies Ajax moet zich dus aanpassen en Biseswar staat er dan misschien niet in maar Suarez zal na volgend seizoen zeker zijn vertrokken en dan kan hij er wel inkunnen. Daarbij moet Ajax ook op de bank goede spelers moeten hebben en Biseswar is er een van en Elia kan dat ook zijn, met een rotatie systeem. Honda, Mertens en andere kunnen eerst worden verhuurd en dan bij Ajax het proberen te maken. In plaats van dat ze bij Ajax de tijd krijgen kan Ajax ze verhuren.
Ajax moet zich helemaal niet naar beneden aanpassen. Ze moeten alleen maar toppers kopen. Waarom zou je breedteaankopen doen? Dat is helemaal niet nodig. Je moet alleen maar spelers kopen die het niveau omhoog halen. Stapje voor stapje word je dan een topclub. Als vervanger van Suarez zie ik liever Elia dan Biseswar.
Als je die 2 verhuurd hebt moeten ze toch dicht tegen het Ajax-niveau aanzitten. Stel je voor dat ze bij een Roda, NAC en noem ze maar op niet eens opvallen. Ik denk wel dat je het Eredivisie niveau aankunnen, maar Ajax moet verder kijken.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:27
|
|
Van Wolfswinkel, anyone?
Zie post bovenin pagina.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:29
|
|
Citaat: Van Wolfswinkel, anyone?
Zie post bovenin pagina.
Ik zou Van Wolfswinkel graag bij Ajax zien. Zou inderdaad ook hangend aan de zijkanten kunnen. Wel moet hij wat sterker worden.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:32
|
|
Citaat: Ajax moet zich helemaal niet naar beneden aanpassen. Ze moeten alleen maar toppers kopen. Waarom zou je breedteaankopen doen? Dat is helemaal niet nodig. Je moet alleen maar spelers kopen die het niveau omhoog halen. Stapje voor stapje word je dan een topclub. Als vervanger van Suarez zie ik liever Elia dan Biseswar.
Als je die 2 verhuurd hebt moeten ze toch dicht tegen het Ajax-niveau aanzitten. Stel je voor dat ze bij een Roda, NAC en noem ze maar op niet eens opvallen. Ik denk wel dat je het Eredivisie niveau aankunnen, maar Ajax moet verder kijken. Wie heeft het over breedte aankopen? Ik heb het over toekomst aankopen die misschien wel toppers kunnen worden. Schaars, de Zeeuw en Moisander waren ook geen breedte aankopen maar toekomst aankopen. Dat moet Ajax ook leren doen Van Wolfswinkel is inderdaad ook zo'n speler. Honda en Mertens zijn al door meerdere subtoppers gewenst en dan zal je zien dat ze over twee jaar echte toppers zijn en Ajax er wel interessen in heeft. Waarom dan niet die interesse twee jaar vervroegen als een gok? Honda valt nu meer op de De Zeeuw bij GAE dus wat zegt dat Honda geen topper wordt?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:39
|
|
Ik vind dat als Ajax toekomstaankopen doet dat dat op termijn echte topspelers worden. Honda en Mertens lijken mijn spelers die op termijn Eredivisie spelers worden. Trouwens als die 2 hun topniveau hebben bereikt mag ik toch hopen dat Ajax ver boven dat niveau zit.
Jij zult nu wel weer met een tegenreactie komen, maar ik blijf erbij dat Ajax die 2 niet moet kopen. Honda is toch ook alweer 24 dacht ik en die andere speelt net een half jaartje goed bij Agovv.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:47
|
|
Citaat: Ik vind dat als Ajax toekomstaankopen doet dat dat op termijn echte topspelers worden. Honda en Mertens lijken mijn spelers die op termijn Eredivisie spelers worden. Trouwens als die 2 hun topniveau hebben bereikt mag ik toch hopen dat Ajax ver boven dat niveau zit.
Jij zult nu wel weer met een tegenreactie komen, maar ik blijf erbij dat Ajax die 2 niet moet kopen. Honda is toch ook alweer 24 dacht ik en die andere speelt net een half jaartje goed bij Agovv. Hij is 22 en Mertens speelde vorig seizoen ook al goed.
2007/08 AGOVV Apeldoorn 38 15 Eerste divisie
2008/09 AGOVV Apeldoorn 22 7 Eerste divisie
De Zeeuw was zeker geen topper toen hij bij GAE speelde, was ouder, en hij veel minder op dan Honda waarom zou Honda dan niet beter kunnen worden dan De Zeeuw?
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:49
|
|
Biseswar doet het goed bij Feyenoord ja. Ik denk niet dat hij bij Ajax erin zou staan. Hij mist als buitenspeler die souplesse die Suarez bijvoorbeeld wel heeft. Je ziet hem zelden een mannetje passeren op techniek.
Kijk, nu krijg je dit. Nu is Schaars eenmaal ontdekt, en speelt bij een topclub in NL. En dán pas willen ze hem. Denk je dat de aanvoerder van AZ, waar hij heel gehecht aan is en prima speelt, opeens weggaan naar AJAX? Nee hoor. Mocht hij vertrekken bij AZ, gaat hij direct naar het buitenland. Dat weet ik zeker.
We moeten dit gewoon een keer flikken. Over Biseswar kun je twijfelen? Zorg dan dat je er niet over twijfelt en train hem! Bij Feyenoord is hij bijna elke keer weer de beste man van het veld, terwijl de rest ongelooflijk bagger speelt. Als buitenspeler ben je zeker wel afhankelijk bij wie er om je heen speelt. Dus als je dán nog steeds éen van de betere bent, of zelfs de beste heb je het wel gepresteerd.
AJAX durft nooit die dingen te doen. Neem nou eens zo'n speler van een kutclub voor goedkoop. Wie weet past Honda zich perfect aan, en levert hij veel winst op. Maar nee, dit durft AJAX niet. Nee. Hij wordt verkocht aan een subtoppertje in de Eredivisie. Hij komt bij NEC vanaf seizoen '09-'10. Hij wordt verkocht bij VVV voor maar 8 ton. Hij past zich snel aan, en speelt de sterren van de hemel. 2 jaar later heeft iedereen interesse in hem. Zelfs uit het buitenland komen clubs zich melden. CSKA Moskou, Schalke '04, Aston Villa, enz. Maar ook gewoon clubs uit de Eredivisie. AJAX heeft interesse, AZ heeft interesse, PSV heeft interesse.
NEC denkt alleen maar aan cash cash. Honda heeft het echter naar z'n zin bij NEC en wilt nog een keer zijn contract verlengen. Het contract zal aflopen in 2015. NEC vroeg 9,5 miljoen voor Honda.
Verschillende clubs komen bieden. AJAX wint uiteindelijk. AJAX wilde rond de 8 miljoen voor betalen. AJAX heeft er weer een prima buitenspeler bij, en Honda kan zich helemaal richten op AJAX.
Dit is een preciese kopie van Suarez. Ging van Nacional naar Groningen voor €800.000,- Bleek een super talent te zijn, en Groningen vroeg er 9,5 miljoen voor aan AJAX. AJAX betaalde uiteindelijk rond de 8 miljoen. + nog 1 miljoen afhankelijk van resultaten, geloof ik.
Dit is toch een gekkenhuis. Stel dit gebeurt precies bij Honda. Dan ben je gewoon 7 miljoen meer kwijt dan je kwijt had kunnen zijn. Tuurlijk, zou het ook een ongelooflijk miskoop kunnen zijn. Maar 800 000 kun je wel betalen voor een miskoop. Misschien dat Honda wel wat duurder is, maar dan nog. Ik zou gewoon eens voor die risico's gaan en durven gokken te nemen!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:50
|
|
Citaat: Toch snap ik niet dat Groningen en H'veen het ene toptalent na het andere binnenhalen, en wij het grote Ajax er maar niet in slaagt een geschikte speler te scouten.
Wat is er mis ??
Welke toptalenten hebben Heerenveen en Groningen dan zo al binnengehaald?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:55
|
|
Citaat: Kijk, nu krijg je dit. Nu is Schaars eenmaal ontdekt, en speelt bij een topclub in NL. En dán pas willen ze hem. Denk je dat de aanvoerder van AZ, waar hij heel gehecht aan is en prima speelt, opeens weggaan naar AJAX? Nee hoor. Mocht hij vertrekken bij AZ, gaat hij direct naar het buitenland. Dat weet ik zeker.
We moeten dit gewoon een keer flikken. Over Biseswar kun je twijfelen? Zorg dan dat je er niet over twijfelt en train hem! Bij Feyenoord is hij bijna elke keer weer de beste man van het veld, terwijl de rest ongelooflijk bagger speelt. Als buitenspeler ben je zeker wel afhankelijk bij wie er om je heen speelt. Dus als je dán nog steeds éen van de betere bent, of zelfs de beste heb je het wel gepresteerd.
AJAX durft nooit die dingen te doen. Neem nou eens zo'n speler van een kutclub voor goedkoop. Wie weet past Honda zich perfect aan, en levert hij veel winst op. Maar nee, dit durft AJAX niet. Nee. Hij wordt verkocht aan een subtoppertje in de Eredivisie. Hij komt bij NEC vanaf seizoen '09-'10. Hij wordt verkocht bij VVV voor maar 8 ton. Hij past zich snel aan, en speelt de sterren van de hemel. 2 jaar later heeft iedereen interesse in hem. Zelfs uit het buitenland komen clubs zich melden. CSKA Moskou, Schalke '04, Aston Villa, enz. Maar ook gewoon clubs uit de Eredivisie. AJAX heeft interesse, AZ heeft interesse, PSV heeft interesse.
NEC denkt alleen maar aan cash cash. Honda heeft het echter naar z'n zin bij NEC en wilt nog een keer zijn contract verlengen. Het contract zal aflopen in 2015. NEC vroeg 9,5 miljoen voor Honda.
Verschillende clubs komen bieden. AJAX wint uiteindelijk. AJAX wilde rond de 8 miljoen voor betalen. AJAX heeft er weer een prima buitenspeler bij, en Honda kan zich helemaal richten op AJAX.
Dit is een preciese kopie van Suarez. Ging van Nacional naar Groningen voor €800.000,- Bleek een super talent te zijn, en Groningen vroeg er 9,5 miljoen voor aan AJAX. AJAX betaalde uiteindelijk rond de 8 miljoen. + nog 1 miljoen afhankelijk van resultaten, geloof ik.
Dit is toch een gekkenhuis. Stel dit gebeurt precies bij Honda. Dan ben je gewoon 7 miljoen meer kwijt dan je kwijt had kunnen zijn. Tuurlijk, zou het ook een ongelooflijk miskoop kunnen zijn. Maar 800 000 kun je wel betalen voor een miskoop. Misschien dat Honda wel wat duurder is, maar dan nog. Ik zou gewoon eens voor die risico's gaan en durven gokken te nemen!
Nogmaals Schaars zou bij Ajax niet 3 jaar de tijd krijgen om de speler te worden die hij nu is. Ajax houdt ook wel een keer op met verhuren.
Mooi toekomstverhaaltje heb je daar gemaakt, maar het enige verschil tussen Suarez en Honda is dat Suarez een goed jaar had bij een subtopper en Honda nu een goed jaar bij een topclub in de Jupiler. Elke blinde kan zien dat Suarez veel meer potentie heeft dan Honda. Honda is trouwens ook alweer een paar jaar ouder dan Suarez.
Dit zijn echt van die Van Geel-aankopen. Ik dacht toch dat we daar vanaf waren met Marco.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:56
|
|
Wat is er mis ??
Hij heeft inmiddels hier wat gepost over de scouting van die 2. http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=662
Niet te veel off-topic aub, volgende keer heb je een ban te pakken.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:57
|
|
Wat is er mis ??
Ik denk dat hij zo met een paar namen komt als ''Suarez'', ''Lindgren'' en ''Silva'' . (Als alleen Groningen-zijnde)
Maar ik denk dat jullie allebei wat heel anders verstaan onder het begrip ''toptalenten''. Ik denk dat ''iamamsterdam'' over toptalenten verstaat, spelers die prima Eredivisie aankunnen.
En ik denk dat ''Enganche'' onder het woord toptalenten bedoelt, die nog wel bij Arsenal/Barca/Real in de basis zouden kunnen staan.
Daarvan vind ik Suarez er wel éen denk ik, maar verder zou ik er niet éen kunnen noemen.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 17 jan 2009 18:59
|
|
Lindgren is niet gescout door Groningen maar kwam van de eigen jeugd-opleiding!
|