Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Aankoop-suggesties
Maker: Eto'oBekeken: 330612
Status: InactiefBerichten: 5629
+ Nieuw bericht <<<   <   31  |  32  |  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  38  |  39   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 18 dec 2008 17:47
Citaat:
Pro's hiero.. ik durf nu gewoon niks meer te posten

Och, ik heb er minder verstand van dan Ruud Gullit, en toch hou ik me hier al 1200 posts staande, dus geen probleem hoor, geef hun maar voer om hun kennis er op lost te laten :mrgreen:

Maar goed, we moeten nu toch echt weer terug naar het hoofd onderwerp van deze topic! Sorry mods!

Hoe zit het eigenlijk met Jorgenson? Ajax zou hem toch recentelijk hebben gescout? Schijnt een groot talent te zijn.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 18 dec 2008 17:55
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met Jorgenson? Ajax zou hem toch recentelijk hebben gescout? Schijnt een groot talent te zijn.

Volgens mij heb ik dat nooit gezegd. Er waren gisteren wel Ajax scouts aanwezig tijdens de wedstrijd Club Brugge - FC Kopenhagen, maar toen deed Jorgensen niet mee. John Steen Olsen zal hem vast en zeker kennen. Althans, daar mag je wel verwachten, lijkt me.
Maurice

Geplaatst: Do 18 dec 2008 17:55
Nee maar iemand zei laatst dat Ajax meerdere malen in Denemarken was, en niet alleen vanwege die spits, maar vooral vanwege Jorgenson.
Nr10

Forum berichten: 10
Geplaatst: Vr 19 dec 2008 15:05
Citaat:
De Braziliaan Fred wil Olympique Lyon zo snel mogelijk verlaten. De aanvaller heeft clubvoorzitter Jean-Michel Aulas gevraagd om zijn contract per direct te ontbinden. De Zuid-Amerikaan hoopt namelijk in de komende winterstop nog een club te kunnen vinden waar hij meer speelminuten kan maken.

De huidige verbintenis van de 25-jarige spits loopt nog tot en met 30 juni van 2009, maar het ziet er naar uit dat de negenvoudig Braziliaans international (vier goals) die termijn niet vol gaat maken. “Ik speel niet, dus heb ik de president gevraagd mijn contract te beëindigen”, verklaarde Fred tegenover radiozender RTL.

“Mijn doel is om op het WK van 2010 in Zuid-Afrika aanwezig te zijn met de Braziliaanse ploeg. Daarvoor zal bij een club regelmatig moeten spelen en doelpunten moeten maken. Dat gaat hier in Lyon niet lukken”, beseft de voormalig speler van América en Cruzeiro zich. “Met twintig of vijftien minuten per wedstrijd kan ik mezelf niet genoeg bewijzen.”

Volgens Fred heeft hij coach Claude Puel al eerder ingelicht over zijn vertrekplannen. “Zelfs als ze mij financieel een forse vooruitgang zouden beloven, ga ik weg. Geld is niet alles in het leven en ik moet gewoon spelen. Dat geeft me veel meer plezier.” Een terugkeer naar zijn vaderland behoort tot de opties. “Daar denk ik aan. Voor een maand of zes, of misschien zelfs wel een jaar.”

BRON: VOETBALZONE

Is dit evt iets voor AJAX?

Of zal deze te duur zijn?
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 19 dec 2008 16:24
Ik denk te duur, qua salaris dan en bovendien wil hij niet naar Nederland verwacht ik. Hij wil naar het WK in 2010, dan moet je als Braziliaanse spits toch wel in de betere competities van de wereld spelen. En het doet me erg verdriet, maar helaas behoort de Eredivisie daar niet bij.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Di 23 dec 2008 00:50
Ik zou een balletje opgooien bij Otman Bakkal. Speelt bij PSV (te) weinig, zal dus niet erg duur zijn en past goed in het plaatje van wat Ajax zoekt. Kan een doelpunt maken, heeft fysiek wat in te brengen, speelt taakbewust, is in balbezit vaak aanspeelbaar, is technisch goed onderlegd en zet bij balbezit slim druk op de tegenstander.

Is geen echte controlerende middenvelder, maar wel een speler die veel controlerend werk verricht. Bovendien hebben we met Enoh al een controleur in huis.
Huntinator

Forum berichten: 176
Geplaatst: Di 23 dec 2008 01:11
Ik zou El Akchaoui halen als linksback. Kan Thomas naar het centrum en Jan kan voor de defensie spelen.

Stekelenburg; Silva, Van der Wiel, Vermaelen, El Akchaoui; Gabri, Sulejmani, Vertonghen; Elia, Cvitanich en Suárez.

Heel jammer voor Oleguer, Aisatti, Enoh/Lindgren en Emanuelson maar dit is, in mijn ogen, het absolute realistische en haalbare sterrenensemble voor Ajax.
Maurice

Geplaatst: Di 23 dec 2008 01:21
Citaat:
Ik zou een balletje opgooien bij Otman Bakkal. Speelt bij PSV (te) weinig, zal dus niet erg duur zijn en past goed in het plaatje van wat Ajax zoekt. Kan een doelpunt maken, heeft fysiek wat in te brengen, speelt taakbewust, is in balbezit vaak aanspeelbaar, is technisch goed onderlegd en zet bij balbezit slim druk op de tegenstander.

Is geen echte controlerende middenvelder, maar wel een speler die veel controlerend werk verricht. Bovendien hebben we met Enoh al een controleur in huis.

Dat zie ik ook wel zitten eigenlijk. Inderdaad geen geweldenaar, maar dat hoeft ook niet, die hebben we al voorin lopen.

Ergens ook onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelt, van wat ik heb gezien dit seizoen van PSV maakte hij nog het meeste indruk.. Maar non-voetballers als Simons en in mindere mate Mendez krijgen nog altijd de voorkeur op het middenveld.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Di 23 dec 2008 09:00
Otman Bakkal zou van mijn ook mogen komen.Heeft veel diepte in zijn spel en kan ook nog is een doelpunt maken wat nu bij Ajax ontbreekt.

Bakkal zal wel aan de prijzige kant zijn omdat die nog een contract heeft tot 2012.Maar als een middenvelder vetrekt bij Ajax zou het zeker een aanwinst zijn voor Ajax.

Van mijn hoeft El Akchaoui niet gehaalt te worden.Is een redelijke linksback die het goed bij Nec.Ik al het vetrouwen in Emanuelson als linksback.Emanuelson heeft vorig jaar erg slecht gespeelt op de linksback maar heeft het dit jaar weer goed opgepakt als linksback.Jammer dat die nu vooral op het middenveld speelt want ik zie die weer graag op de linksback.
Huntinator

Forum berichten: 176
Geplaatst: Di 23 dec 2008 10:13
Pardon, Emanuelson speelt als back al twee jaar lang dramatisch. Godzijdank zette Koster ons manneke daar vorig jaar en Thomas doet dat dit jaar prima. Emanuelson speelt al een dik jaar niet als een echte back.
Bart

Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:29
Citaat:
Pardon, Emanuelson speelt als back al twee jaar lang dramatisch. Godzijdank zette Koster ons manneke daar vorig jaar en Thomas doet dat dit jaar prima. Emanuelson speelt al een dik jaar niet als een echte back.
Ik heb hem dit jaar onder van Basten al een aantal keer hem als linksback zien spelen en dat beviel me wel.Vermaelen heeft andere kwaliteiten als Emanuelson.Ik zie in Emanuelson een goede back en hopelijk zet van Basten hem daar ook weer neer.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:31
Citaat:
Ik heb hem dit jaar onder van Basten al een aantal keer hem als linksback zien spelen en dat beviel me wel.Vermaelen heeft andere kwaliteiten als Emanuelson.Ik zie in Emanuelson een goede back en hopelijk zet van Basten hem daar ook weer neer.

Inderdaad, Ik denk dat Van Basten een goede invloed heeft op Emanuelson. Waar hij hem ook neerzet, hij speelt goed. Net als Vertonghen dit jaar. Suarez is ook nooit beter geweest.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:44
Citaat:

Inderdaad, Ik denk dat Van Basten een goede invloed heeft op Emanuelson. Waar hij hem ook neerzet, hij speelt goed. Net als Vertonghen dit jaar. Suarez is ook nooit beter geweest.

Urby alles goed gespeeld? Dacht het niet! Zijn genoeg wedstrijden geweest dat de oude Urby weer te zien was. Urby speelt bijna alleen goed als het elftal draait en hij zich alleen op 'het voetballen' kan toeleggen.
Koen_Ajax

Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:49
Waneer was hij niet goed dan? Tegen Heerenveen en Volendam was iedereen slecht en voor de rest kan ik geen wedstrijden noemen waarin hij slecht was.
Bart

Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:54
Hij heeft mindere wedstrijden gespeelt maar dat was toevallig wel links op het middenveld zoals tegen Willem II uit.
Koen_Ajax

Geplaatst: Di 23 dec 2008 11:55
Citaat:
Hij heeft mindere wedstrijden gespeelt maar dat was toevallig wel links op het middenveld zoals tegen Willem II uit.

Tegen Willem II stond hij toch op 10?
Bart

Geplaatst: Di 23 dec 2008 12:36
Citaat:

Tegen Willem II stond hij toch op 10?Volgens mijn speelde Ajax toen op het middenveld met de punt naar achter.Maar zeker weet ik het ook niet.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Di 23 dec 2008 12:44
Citaat:
Waneer was hij niet goed dan? Tegen Heerenveen en Volendam was iedereen slecht en voor de rest kan ik geen wedstrijden noemen waarin hij slecht was.

Ik noem alleen al een Heerenveen-uit, Volendam-uit, Utrecht-thuis, NAC-thuis, Willem2-uit en Villa-uit; allen wedstrijden waarin gebikkeld moest worden. Natuurlijk was hij niet de enige die ondermaats presteerde in die wedstrijden maar das nou juist een probleem bij hem. Hij onttrekt zich namelijk ook nooit uit de malaise.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 23 dec 2008 12:47
Citaat:

Eens. Dat hij bij Essel Sports zit kan ook een voordeel zijn.

Citaat:

Ik noem alleen al een Heerenveen-uit, Volendam-uit, Utrecht-thuis, NAC-thuis, Willem2-uit en Villa-uit; allen wedstrijden waarin gebikkeld moest worden. Natuurlijk was hij niet de enige die ondermaats presteerde in die wedstrijden maar das nou juist een probleem bij hem. Hij onttrekt zich namelijk ook nooit uit de malaise.

Vooral vrijwel allemaal wedstrijden waarin hij op een driemansmiddenveld werd geposteerd. Blundertjes van Van Basten dus.
Koen_Ajax

Geplaatst: Di 23 dec 2008 13:01
Citaat:

Wie ontrekt zich wel dan? Helemaal niemand alleen Vertonghen haalt vaak een constant niveau. Dat heeft niks met Emanuelson te maken, maar met het Ajax van de laatste jaren.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Di 23 dec 2008 13:57
Citaat:
West Brom trials for Hamburg prospect Vadis Odjidja-Ofoe
23.12.08 | tribalfootball.com

Hamburg midfielder Vadis Odjidja-Ofoe is trialling with West Brom.

The defensive midfielder, 19, has also been linked with a move to Ajax but is believed to have been invited to spend some time with Tony Mowbray's Baggies as the winter break starts in the Bundesliga, says Setanta.

http://www.tribalfootball.com/west-brom ... foe-218012
Ajaciedjuh

Forum berichten: 272
Geplaatst: Di 23 dec 2008 15:05
Citaat:
West Brom trials for Hamburg prospect Vadis Odjidja-Ofoe
23.12.08 | tribalfootball.com

Hamburg midfielder Vadis Odjidja-Ofoe is trialling with West Brom.

The defensive midfielder, 19, has also been linked with a move to Ajax but is believed to have been invited to spend some time with Tony Mowbray's Baggies as the winter break starts in the Bundesliga, says Setanta.

http://www.tribalfootball.com/west-brom ... foe-218012
Dat moet met az zijn.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Wo 24 dec 2008 13:11
Citaat:
SPARTAAN ZEVENHUYZEN NAAR AJAX

AMSTERDAM – De twintigjarige rechtshalf Sander Zevenhuyzen verruilt per 1 januari 2009 Sparta voor Ajax. Zevenhuyzen zal morgen in Amsterdam een contract ondertekenen dat tot de zomer van 2014 loopt. Zevenhuyzen volgde de jeugdopleiding van Sparta en maakte zijn eerste meters voor het eerste elftal van Sparta in het seizoen 2007-2008 in de 89ste minuut van de uitwedstrijd tegen PSV.

Technisch manager Danny Blind was verheugd met de de aankoop. “Ik ken Sander natuurlijk nog erg goed van mijn tijd bij Sparta. Het is voor mij absoluut geen verrassing geweest dat Sander het afgelopen jaar een van de pilaren van Sparta is geweest. Ik weet nog dat hij uit een écht Sparta-nest komt. Zijn vader leek me wel Ajacied,” glimlachte Blind “Hij had altijd een mooie twinkeling in zijn ogen als we het even over Ajax hadden. Maar nogmaals, ik ben érg blij dat Zevenhuyzen naar Ajax komt.”
Hoeveel Sparta voor Zevenhuyzen krijgt is niet bekend. Foeke Booy, de trainer van Sparta, heeft gemengde gevoelens over de transfer van zijn pupil. “We hebben afgesproken daar geen mededelingen over te doen. Ik baal hier eigenlijk erg van. Ook al kan Sparta het geld goed gebruiken, ik raak een hele goede speler kwijt aan Ajax.”
Sander Zevenhuyzen lichtte op Radio Rijnmond zijn transfer kort toe. “Ik zie een mooie uitdaging en ik denk dat ik eraan toe ben. Mijn vader is Ajacied. Zelf ken ik Ajax alleen maar van hoe ze de afgelopen vijftien jaar hebben gespeeld. De goede tijden ken ik vooral van dvd’s en youtube en verhalen van pa, maar Van Basten is bezig daar iets moois neer te zetten. Daar wil ik echt wel bij zijn. Toen mijn zaakwaarnemer twee weken geleden vertelde dat Ajax me wilde hebben hoefde ik dus niet lang na te denken.”
Trainer Marco van Basten was verheugd dat Zevenhuyzen voor Ajax heeft gekozen. “Bij zo’n speler weet je dat er snel aan getrokken wordt. We hebben hem een tijdje gevolgd en Danny wist ons wel een paar dingen te vertellen. Daarna hebben we de knoop snel doorgehakt. Sander is een technische speler die snapt wat positiespel is en heel goed scoort uit dode spelmomenten. De supporters zullen hem nog wel kennen van die hattrick tegen Feyenoord. Wij denken dat Sander bij Ajax nóg beter kan worden.” Of Zevenhuyzen een directe concurrent wordt voor Gabri wilde Van Basten niet zeggen. “Het zijn twee heel verschillende spelers. We hebben al bedacht dat ze eigenlijk net zo goed samen kunnen spelen.” (ALEXANDER BERGMAN)

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... #post18444

Met een beetje zoekwerk komje erachter dat Zevenhuyzen een alias is voor Erik Falkenburg!
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Wo 24 dec 2008 13:16
Citaat:
SPARTAAN ZEVENHUYZEN NAAR AJAX

AMSTERDAM – De twintigjarige rechtshalf Sander Zevenhuyzen verruilt per 1 januari 2009 Sparta voor Ajax. Zevenhuyzen zal morgen in Amsterdam een contract ondertekenen dat tot de zomer van 2014 loopt. Zevenhuyzen volgde de jeugdopleiding van Sparta en maakte zijn eerste meters voor het eerste elftal van Sparta in het seizoen 2007-2008 in de 89ste minuut van de uitwedstrijd tegen PSV.

Technisch manager Danny Blind was verheugd met de de aankoop. “Ik ken Sander natuurlijk nog erg goed van mijn tijd bij Sparta. Het is voor mij absoluut geen verrassing geweest dat Sander het afgelopen jaar een van de pilaren van Sparta is geweest. Ik weet nog dat hij uit een écht Sparta-nest komt. Zijn vader leek me wel Ajacied,” glimlachte Blind “Hij had altijd een mooie twinkeling in zijn ogen als we het even over Ajax hadden. Maar nogmaals, ik ben érg blij dat Zevenhuyzen naar Ajax komt.”
Hoeveel Sparta voor Zevenhuyzen krijgt is niet bekend. Foeke Booy, de trainer van Sparta, heeft gemengde gevoelens over de transfer van zijn pupil. “We hebben afgesproken daar geen mededelingen over te doen. Ik baal hier eigenlijk erg van. Ook al kan Sparta het geld goed gebruiken, ik raak een hele goede speler kwijt aan Ajax.”
Sander Zevenhuyzen lichtte op Radio Rijnmond zijn transfer kort toe. “Ik zie een mooie uitdaging en ik denk dat ik eraan toe ben. Mijn vader is Ajacied. Zelf ken ik Ajax alleen maar van hoe ze de afgelopen vijftien jaar hebben gespeeld. De goede tijden ken ik vooral van dvd’s en youtube en verhalen van pa, maar Van Basten is bezig daar iets moois neer te zetten. Daar wil ik echt wel bij zijn. Toen mijn zaakwaarnemer twee weken geleden vertelde dat Ajax me wilde hebben hoefde ik dus niet lang na te denken.”
Trainer Marco van Basten was verheugd dat Zevenhuyzen voor Ajax heeft gekozen. “Bij zo’n speler weet je dat er snel aan getrokken wordt. We hebben hem een tijdje gevolgd en Danny wist ons wel een paar dingen te vertellen. Daarna hebben we de knoop snel doorgehakt. Sander is een technische speler die snapt wat positiespel is en heel goed scoort uit dode spelmomenten. De supporters zullen hem nog wel kennen van die hattrick tegen Feyenoord. Wij denken dat Sander bij Ajax nóg beter kan worden.” Of Zevenhuyzen een directe concurrent wordt voor Gabri wilde Van Basten niet zeggen. “Het zijn twee heel verschillende spelers. We hebben al bedacht dat ze eigenlijk net zo goed samen kunnen spelen.” (ALEXANDER BERGMAN)

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... #post18444

Met een beetje zoekwerk komje erachter dat Zevenhuyzen een alias is voor Erik Falkenburg!
Dus ook zo'n talent?
Koen_Ajax

Geplaatst: Wo 24 dec 2008 13:18
Is dit een geintje?
+ Nieuw bericht <<<   <   31  |  32  |  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  38  |  39   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.379.279 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken: