Auteur
|
Bericht
|
Mattie
Forum berichten: 7
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 22:00
|
|
Citaat: John Goossens heb ik nooit echt zien spelen, maar voorlopig te onervaren denk ik. Dus misschien rustig inbrengen?
Emanuelson is absoluut geen linksback. Vermaelen kan idd eventueel linksacher, zelfde geld voor Vertonghen. Al vind ik Vertonghen meer een middenvelder, waar hij het prima doet. Schilder komt te kort voor Ajax. Maar ik vind dus dat Ajax een verdediger moet halen, die centraal achterin kan spelen en ook op linksback positie.
Rechtsback hebben we sowieso genoeg, Oleguer, Van der Wiel en dan ook nog Silva. En eind van het seizoen komt Ogararu terug. Maarja, Silva en Ogararu komen ook te kort voor AJax.
Mijn conclusie: Ajax moet sowieso een verdediger halen die centraal acher kan spelen en op een linksback positie.
Youssef el-Akchaoui/NEC?
wellicht wilfred bouma/Aston Villa?
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 22:30
|
|
Bouma lijkt mij voorlopig niet haalbaar en in Youssef el-Akchaoui zie ik geen versterking. Maar het is wel een prima verdediger hoor voor Eredivisie Niveau.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 23:52
|
|
Zou Pranjic geen optie als versterking zijn? , het zou niet perse een centrum spits zijn wat erbij komt, en marco is wel gecharmeerd van hem.
(Dit is wel eens eerder langs gekomen , maar ik sluit het toch niet echt uit.)
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 01:49
|
|
Ik zou niet weten waar we Pranjic moeten inpassen.
Citaat: Thomas, in hoeverre acht jij de haalbaarheid nog van Thiago Silva? Het zou natuurlijk geweldig zijn als je die binnenhaalt en Ricky van Wolfswinkel. Twee vliegen in een klap?!!
Is inmiddels niet meer haalbaar, denk ik. In oktober 2007, toen ik hem aankaartte bij Ajax, nog wel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 05:15
|
|
Citaat: John Goossens heb ik nooit echt zien spelen, maar voorlopig te onervaren denk ik. Dus misschien rustig inbrengen?
Emanuelson is absoluut geen linksback. Vermaelen kan idd eventueel linksacher, zelfde geld voor Vertonghen. Al vind ik Vertonghen meer een middenvelder, waar hij het prima doet. Schilder komt te kort voor Ajax. Maar ik vind dus dat Ajax een verdediger moet halen, die centraal achterin kan spelen en ook op linksback positie.
Rechtsback hebben we sowieso genoeg, Oleguer, Van der Wiel en dan ook nog Silva. En eind van het seizoen komt Ogararu terug. Maarja, Silva en Ogararu komen ook te kort voor AJax.
Mijn conclusie: Ajax moet sowieso een verdediger halen die centraal acher kan spelen en op een linksback positie.
Youssef el-Akchaoui/NEC?
wellicht wilfred bouma/Aston Villa?
Ik denk dat ik met gemak 15 haalbare linksbacks kan noemen die beter zijn dan dat schoppertje van NEC.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 09:07
|
|
Dank je, Mattie. Maar is Botteghin ook een aanwinst voor Ajax? Heeft hij de potentie om op CL niveau goed te acteren?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 10:31
|
|
Toen de opvolging van Huntelaar ter sprake kwam, werd er door Blind geantwoord dat er 'een aanvallende versterking bij zou komen maar niet per definitie een spits'. Dit omdat men in Cvitanich de opvolger ziet van de Hunter. Aangezien de '10' goed bezet is moet het wel om de '7' of '11' gaan. Aangezien je een speler in de winterstop haalt en er dus weinig tijd zal zijn voor aanpassing en integratie zou een speler die gewend is om op de vleugel te spelen, kennis heeft van het 4-3-3 systeem en het land het meest voor de hand liggen.
Welke serieuze opties zijn er dan, ik kom niet verder dan:
* Elia: zou een absolute aanwinst zijn en met zijn kwaliteiten een andere dimensie toevoegen aan de selectie. Volgens mij een contract tot 2010 maar wil hij een stap omhoog in NL of naar het buitenland? Wel een type speler die, mits hij zich doorontwikkeld, zo voor 20 miljoen verkocht kan worden over 2 jaar.
* Arnoutovic: groot talent met het soort bluf en arrogantie wat wel bij Ajax past. Heeft als plus dat hij ook in de as kan spelen. Nadeel: eigenlijk meer een speler voor in de as en heeft volgens mij net zijn contract verlengd.
* Pranjic: Geweldig inzicht en dito traptechniek. Zou wat dat betreft zeker wat toevoegen aan Ajax. Persoonlijk vind ik het echter meer een 4-4-2 speler en zal ook niet goedkoop zijn.
* Beerens: Jonge Nederlandse winger. Heeft een actie zowel binnendoor als buitenom en bloedsnel. Heeft bewezen ook zijn goals mee te pakken. Nadeel: Nog niet echt constant, nog te vaak een 9 of een 4. Ondergrens zal omhoog moeten.
Zo 1-2-3 kan ik geen andere (ex-)speler uit de Nederlandse competitie vinden die geschikt is. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ajax het toch buiten Nederland zoekt maar dat heeft vaak weer nadelige gevolgen voor de directe inpasbaarheid.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 10:58
|
|
Met het geld van Huntelaar eerst maar Emanuelson, Vermeer en v.d. Wiel langer vastleggen. Dan Ricky vam Wolfswinkel of Arnoutovic proberen te kopen om de concurentie met Cvitanich aan te kunnen gaan. Verder investeren in een verdediger zodat Ajax alle posities op het veld sterk heeft bezet.
Stekelenburg - v.d. Wiel, Oleguer, Vermaelen - Vertonghen, Enoh, Emanuelson, Aissati - Suarez, Cvitanich, Sulejmani.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 15:43
|
|
Citaat: Iemand zegt mij dat Ajax, Eric Fernando Botteghin moet halen van FC Zwolle! Iemand die hem kent, en wat informatie kan geven over deze jongen?
Ik denk dat dit zeker op korte termijn geen versterking zal zijn. Meer een speler die via een subtopper nog moet doorgroeien, want spelen als verdediger in de JL is compleet anders dan in de eredivisie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 15:55
|
|
Ik zie een aantal aanwinsten in Nederland. Helaas zijn dit geen verdedigers.
- Wolfswinkel: groot talent. 2 jaar topscoorder van de a jeugd. Ik begrijp alleen niet dat hij niet eerder is vastgelegd
- Bruins: geweldige voetballer. Het komt er bij Feyenoord moeilijk uit vanwege een gebrek aan vertrouwen. Wordt niet gewaardeer omdat hij een technische speler is. Ik vind hem echt een buitenkans.
- De Guzman: Komt er ook niet helemaal uit bij Feyenoord. Een speler die in de toekomst ook veel geld kan opleveren. Ook een buitenkans, maar minder belangrijk dan Bruins.
- Kolk: wordt erg onderschat. Kan een mooie toevoeging zijn voor de selectie. Qua prijs erg interessant. Hij is beter dan de huidige reserve buitenspelers.
- Beerens: hij was altijd wat te licht, maar schud dat steeds meer van zich af. Met betere spelers speelt ook hij weer beter. Een spits als Cvitanich heeft zulke types nodig.
Ik zou bovenstaande spelers niet allemaal halen. Maar bekijken wat de beste opties zijn qua prijs/kwaliteit.
Als ik een verdediger zou halen zou dat een echte topper zijn die zich al heeft bewezen. Iemand als Alex. Betaal hem maar flink, wat we zitten om zo'n type te springen !! Luisao van Benfica. Aan dat soort namen zou ik denken. Salaris kun je ook zien als investering, dus betalen maar! We hebben 27 miljoen om te besteden. 1 zo'n jongen kan heel veel oplossen!!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:06
|
|
Citaat: Ik zie een aantal aanwinsten in Nederland. Helaas zijn dit geen verdedigers.
- Wolfswinkel: groot talent. 2 jaar topscoorder van de a jeugd. Ik begrijp alleen niet dat hij niet eerder is vastgelegd
- Bruins: geweldige voetballer. Het komt er bij Feyenoord moeilijk uit vanwege een gebrek aan vertrouwen. Wordt niet gewaardeer omdat hij een technische speler is. Ik vind hem echt een buitenkans.
- De Guzman: Komt er ook niet helemaal uit bij Feyenoord. Een speler die in de toekomst ook veel geld kan opleveren. Ook een buitenkans, maar minder belangrijk dan Bruins.
- Kolk: wordt erg onderschat. Kan een mooie toevoeging zijn voor de selectie. Qua prijs erg interessant. Hij is beter dan de huidige reserve buitenspelers.
- Beerens: hij was altijd wat te licht, maar schud dat steeds meer van zich af. Met betere spelers speelt ook hij weer beter. Een spits als Cvitanich heeft zulke types nodig.
Ik zou bovenstaande spelers niet allemaal halen. Maar bekijken wat de beste opties zijn qua prijs/kwaliteit.
Als ik een verdediger zou halen zou dat een echte topper zijn die zich al heeft bewezen. Iemand als Alex. Betaal hem maar flink, wat we zitten om zo'n type te springen !! Luisao van Benfica. Aan dat soort namen zou ik denken. Salaris kun je ook zien als investering, dus betalen maar! We hebben 27 miljoen om te besteden. 1 zo'n jongen kan heel veel oplossen!!
Dream on! Van de 27 miljoen is er 7 variabel die heb je dus nog niet binnen. Das al 20 resterend, dan gaat er o.a. nog een deel naar Heerenveen en Huntelaar zelf. Bovendien kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er afgelopen zomer al een voorschot genomen is op de toekomstige inkomsten van deze transfer. Ik denk dat je heeeeel blij mag zijn als er al 12 geinvesteerd gaat worden deze winter........
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:09
|
|
Citaat: Wolfswinkel: groot talent. 2 jaar topscoorder van de a jeugd. Ik begrijp alleen niet dat hij niet eerder is vastgelegd
Op die eerste en laatste na ben ik het absoluut niet met je eens.
Bruins heeft de verwachtingen niet waar kunnen maken, en is een vrij sobere voetballer gebleken. Is niets beter dan andere jongens op die leeftijd. Sterker nog, zelfs in Yannick de Wit van Volendam zit nog meer potentie (Is ook wel echt het enige lichtpuntje bij Voldendam)
De Guzman komt er zeker wel uit bij Feyenoord, alleen was hij geblesseerd de afgelopen periode, bovendien zal zijn volgende stap eentje naar het buitenland zijn, en niet naar Ajax.
En Kolk wordt helemaal niet onderschat, dat is gewoon een zeer matige voetballer, die 1 a 2x in het jaar een soort van oprisping heeft. Bovendien moet Ajax groeien in haar mogelijkheden, maar Kolk past perfect in het rijtje Luque, Rommedahl en Backircoglu. En waarom zou je reserve spelers halen? Reserve spelers krijg je wanneer je spelers koopt die beter zijn dan de mensen die er nu staan, of het zijn doorgestroomde jeugd spelers.
De enige reden waarom ik een reserve speler zou aantrekken is bij veel blessures of wanneer je geen pinchhitter in huis hebt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:30
|
|
Citaat: Op die eerste en laatste na ben ik het absoluut niet met je eens.
Bruins heeft de verwachtingen niet waar kunnen maken, en is een vrij sobere voetballer gebleken. Is niets beter dan andere jongens op die leeftijd. Sterker nog, zelfs in Yannick de Wit van Volendam zit nog meer potentie (Is ook wel echt het enige lichtpuntje bij Voldendam)
De Guzman komt er zeker wel uit bij Feyenoord, alleen was hij geblesseerd de afgelopen periode, bovendien zal zijn volgende stap eentje naar het buitenland zijn, en niet naar Ajax.
En Kolk wordt helemaal niet onderschat, dat is gewoon een zeer matige voetballer, die 1 a 2x in het jaar een soort van oprisping heeft. Bovendien moet Ajax groeien in haar mogelijkheden, maar Kolk past perfect in het rijtje Luque, Rommedahl en Backircoglu. En waarom zou je reserve spelers halen? Reserve spelers krijg je wanneer je spelers koopt die beter zijn dan de mensen die er nu staan, of het zijn doorgestroomde jeugd spelers.
De enige reden waarom ik een reserve speler zou aantrekken is bij veel blessures of wanneer je geen pinchhitter in huis hebt.
Jij begrijpt er dus heel weinig van.
Bruins is een geweldige speler die misbruikt wordt bij Feyenoord. Maar kennelijk ben jij net als het Feyenoord publiek: jij wil werkers zien. Werkers zoals Yannick de Wit. Dat jij hem op hetzelfde niveau plaatst als Bruins is belachelijk. Jij snapt er niets van.
Kolk is inderdaad geen speler voor de basis. Maar als je geblesseerden hebt, moet je toch iemand opstellen. Zeker als de eigen jeugd niet goed genoeg schijnt te zijn. Ik heb de laatste tijd toch weer Kennedy Leonardo Rommedahl en Sarpong langs zien komen. Die werkelijk NIETS brengen. Ik denk bovendien dat Kolk in staat is door te groeien.
Wie ik verder zou proberen te halen als linksback is Boudewijn Zenden. Multifunctioneel en ervaren. PSV wil hem niet, dus is Ajax zijn enige optie. Als linkback kunnen we daar weer wat voetbal terugkrijgen. Hij zal het team niet dragen, maar kan toch een belangrijke schakel zijn in een geheel. Het stuikelblok kan zijn salaris zijn
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:38
|
|
Citaat: Jij begrijpt er dus heel weinig van.
Citaat: Maar kennelijk ben jij net als het Feyenoord publiek: jij wil werkers zien.
Citaat: Jij snapt er niets van
Citaat: Wie ik verder zou proberen te halen als linksback is Boudewijn Zenden. Multifunctioneel en ervaren. PSV wil hem niet, dus is Ajax zijn enige optie. Als linkback kunnen we daar weer wat voetbal terugkrijgen. Hij zal het team niet dragen, maar kan toch een belangrijke schakel zijn in een geheel. Het stuikelblok kan zijn salaris zijn
Kan je niet normaal een discussie aangaan? En als je Zenden al noemt.. tja.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:40
|
|
Kom op jongens houd het vriendelijk, dingen als: "Jij begrijpt er dus heel weinig van." is nutteloos. Gewoon normaal op elkaar in gaan a.u.b. dat levert veel meer op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:44
|
|
Citaat: Ik zie een aantal aanwinsten in Nederland. Helaas zijn dit geen verdedigers.
Dream on! Van de 27 miljoen is er 7 variabel die heb je dus nog niet binnen. Das al 20 resterend, dan gaat er o.a. nog een deel naar Heerenveen en Huntelaar zelf. Bovendien kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er afgelopen zomer al een voorschot genomen is op de toekomstige inkomsten van deze transfer. Ik denk dat je heeeeel blij mag zijn als er al 12 geinvesteerd gaat worden deze winter........
Zo moet je wel rekenen. Regeren is vooruitzien. Als van der Aat zegt dat die 7 miljoen vrijwel zeker binnenkomen moet je dat investeren. Bovendien is bij een kampioenschap die 20 miljoen alweer verdient.
Het aantrekken van iemand als Alex beslist in mijn ogen het kampioenschap. Want aanvallend zit het wel goed en als van Basten het team iets anders neerzet (vooral het middenveld) komt het allemaal goed met Ajax. Die 27 miljoen is even snel opgeschreven, maar met wat minder moet je het ook redden
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:44
|
|
Rustig, JariLitmanen10. Je doet het goed, maar speel niet op de man. Is nergens voor nodig. Kom met argumenten waarom je denkt dat bijv. Zenden op de linksback moet.
Ik denk niet dat Zenden linksback kan. We hebben met Maxwell en Urby al genoeg nepbacks gehad. En dat waren/zijn dan ook veel betere spelers dan Zenden. Hij mocht niet voor niets transfervrij weg bij Liverpool en bij L'Om zit hij op de bank. Hij is absoluut geen linksback en hij is duidelijk vergane glorie. Stam en Davids voegden nog iets toe aan AJAX, maar Zenden zal dat zeker niet doen.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 16:55
|
|
Aankopen:
-Ricky v. Wolfswinkel
-Douglas
-------------------Vermeer-------------------
----------Oleguer-------Douglas-------------
v/d Wiel--------------------------Vermaelen
--------------------Vertonghen---------------
--------Enoh---------------------Emanuelson
---------------------Aissati--------------------
------------Suarez-----------Sulejmani------
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 17:00
|
|
Citaat: Rustig, JariLitmanen10. Je doet het goed, maar speel niet op de man. Is nergens voor nodig. Kom met argumenten waarom je denkt dat bijv. Zenden op de linksback moet.
Ik denk niet dat Zenden linksback kan. We hebben met Maxwell en Urby al genoeg nepbacks gehad. En dat waren/zijn dan ook veel betere spelers dan Zenden. Hij mocht niet voor niets transfervrij weg bij Liverpool en bij L'Om zit hij op de bank. Hij is absoluut geen linksback en hij is duidelijk vergane glorie. Stam en Davids voegden nog iets toe aan AJAX, maar Zenden zal dat zeker niet doen.
Sorry maar zo veel onzin kan ik moeilijk aanzien. Het is makkelijk om dingen af te kraken en als je dan met de Wit als vergelijking komt aanzetten....
Ik zal uitleggen waarom Zenden linksback kan. Zenden is snel, kan daardoor kort dekken, heeft inzicht, durft te voetballen en heeft ervaring. Nepbacks hoeven geen probleem te zijn, het gaat er om dat je weet wat je moet doen. Zenden is intelligent en kan dat dus snel oppikken. Iemand als Urby heeft dat nooit opgepikt. Verder heeft Zenden in het verleden al linksback gestaan. Hij zou erg belangrijk kunnen zijn in de opbouw. Voor de as en als linkbsuiten is hij inderdaad niet goed genoeg. Daarom zei ik ook: hij is geen dragende speler. Maar hij is nog steeds snel en dan ben je als linksback niet snel over de hill.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 17:08
|
|
Citaat: Rustig, JariLitmanen10. Je doet het goed, maar speel niet op de man. Is nergens voor nodig. Kom met argumenten waarom je denkt dat bijv. Zenden op de linksback moet.
Sorry maar zo veel onzin kan ik moeilijk aanzien. Het is makkelijk om dingen af te kraken en als je dan met de Wit als vergelijking komt aanzetten....
Ik zal uitleggen waarom Zenden linksback kan. Zenden is snel, kan daardoor kort dekken, heeft inzicht, durft te voetballen en heeft ervaring. Nepbacks hoeven geen probleem te zijn, het gaat er om dat je weet wat je moet doen. Zenden is intelligent en kan dat dus snel oppikken. Iemand als Urby heeft dat nooit opgepikt. Verder heeft Zenden in het verleden al linksback gestaan. Hij zou erg belangrijk kunnen zijn in de opbouw. Voor de as en als linkbsuiten is hij inderdaad niet goed genoeg. Daarom zei ik ook: hij is geen dragende speler. Maar hij is nog steeds snel en dan ben je als linksback niet snel over de hill.
Zal Bolo niet liever naar psv gaan?
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 17:10
|
|
Citaat: Sorry maar zo veel onzin kan ik moeilijk aanzien. Het is makkelijk om dingen af te kraken en als je dan met de Wit als vergelijking komt aanzetten....
Dat is jou mening, maar nu zit er weer een aanvallende tint aan, maargoed. Ik denk overigens dat ik niet de enige ben die die mening heeft over Luigi Bruins. Hij heeft het goed gedaan bij Excelsior, waar hij een ruwe diamand was, maar bij Feyenoord heeft hij het echt nog niet laten zien. Hij is eigenlijk op het zelfde niveau blijven hangen en heeft amper progressie geboekt, ik denk zelfs eerder dat hij achteruit is gegaan.
En Zenden was goed bij PSV, maar is ook al op leeftijd en heeft, de laatste wedstrijden die ik van hem heb gezien, behoorlijk wat snelheid ingeleverd en is verdedigend ook niet meer wat het was. Dit zie je bij zoveel spelers waar vroeger altijd veel van werd verwacht, neem bijvoorbeeld Kluivert!
En inderdaad, als hij speelt hoort hij gewoon op de back positie te staan, want op de andere posities heeft hij het nooit echt laten zien.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 17:27
|
|
Ook ik ben gecharmeerd van Bruins. Hij heeft de pech dat hij verkeerd wordt opgesteld. Met een beetje vertrouwen kan hij uitgroeien tot een topper. Die jongen heeft alles.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 18:56
|
|
Bruins vind ik helemaal niks uitstralen. Ik vind dat hij geweldig kan voetballen, maar hij straalt het niet uit. Hij loopt er altijd een beetje nonchalant bij. Hij straalt totaal geen vertrouwen, mentaliteit en motivatie uit.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 20:41
|
|
Citaat: Aankopen:
-Ricky v. Wolfswinkel
-Douglas Ik weet niet wat ik hier van moet denken, aan de ene kant vind ik beide spelers grote talenten. Maar aan de andere kant denk ik, is dit wel wat Ajax nodig heeft. Jonge spitsen hebben we op dit moment zat, Bodul, Castillion en Cvitanich. Alledrie hebben ze zich nog niet bewezen als ware goaltjesdieven op het hoogste niveau van Nederland. Cvitanich, natuurlijk wel een beetje, maar dat was in een ander systeem, eerst maar eens zien of hij het ook bij het grote Ajax kan. Maar als je nu een nieuwe goede spits aan gaat trekken, is dat weer kapitaalvernietiging mbt. Cvitanich, die zal de komende jaren niet echt de kans krijgen. Zelfde geldt voor Van Wolfswinkel, als je hem haalt, moet je hem of 2 seizoenen verhuren, of 2 seizoenen op de bank laten zitten achter Cvitanich.
Mij lijkt het dus logischer als Ajax een flankspeler haalt, Suarez daar van weet je dat hij het niet lang meer zal uithouden bij Ajax. Hij is eigenlijk gewoon al te goed voor de Eredivisie. Daarom zou ik zeggen, haal Elia, Beerens of Arnautovic. Al prefereer ik één van de eerste twee, omdat het Nederlanders zijn.
Douglas, is wat mij betreft de beste mandekker van de Eredivisie, hij kreeg het elke keer weer voor elkaar om Huntelaar uit de wedstrijd te spelen, maar het grote manco van Douglas is, dat hij niet echt goed kan opbouwen. En dan krijg je tafarelen zoals afgelopen zondag, vaker te zien. Vertonghen wordt onder druk gezet en Oleguer moet gaan opbouwen, hij kan dat niet echt. Resultaat: Veel balverlies.
In mijn ogen moet dus Van der Wiel naar het centrum, en halen we een sterke rechtsback met een goede voorzet, maar de prioriteit voor deze back moet wel zijn, dat hij een man kan uit schakelen.
Nou volg ik het voetbal niet heel erg in verdedigend opzicht, dus zou ik niet weten wie er als rechtsback geschikt is. Je kunt natuurlijk ook VdWiel rechtsback houden, want dat doet hij erg goed, maar dan moet er nog een sterke rechter centrale verdediger gehaald worden, naast Vertonghen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 20:46
|
|
Inderdaad. TvP. Zoals Blind al zei.
Citaat: "Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per sé een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’
Het zou ook kunnen dat AJAX een aanvallende middenvelder zal kopen.
|